Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko mustasukkainen tästä vai hyväksyisitkö?

Vierailija
27.09.2018 |

Miehellä on puolituttu naispuolinen työkaveri, jonka kanssa eivät kuitenkaan ole erityisen läheisiä ja näkevätkin aika harvoin. Nainen kutsuu miehen illalliselle kotiinsa.
Molemmat osapuolet ovat varattuja.
Miehen mielestä ongelmaa ei ole, koska kyseessä on vaan työkaveri, eikä edes viehättävä sellainen. Naisen mielestä taas kyseessä on puhtaasti ystävällinen ele.

Mitä mieltä?

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin. Ei olisi mun asia eritellä miehen menemisiä, olemisia, tekemisiä, tapaamisia ja näkemisiä - jos tuossa on jokin väärinkäsitys naisen puolelta, niin luotan siihen, että mies sen osaa itse oikaista. Jos mies taas aikoo sitä naista panna, niin sittenhän meidän suhde on sillä selvä muutenkin.

Puhumattakaan siitä, että voihan sitä seksiä harrastella muuallakin: autossa, luonnossa, wc:ssä, hotellissa, tyhjässä kokoushuoneessa........

Vierailija
102/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on näitä ihmeellisiä sääntöjä, jotka vaan "pitää tietää".
Parisuhteen alettua ei saa tehdä uusia vastakkaisen sukupuolen tuttavuuksia.

Syöminen yhdessä on intiimiä, mitä myöhempää sitä enemmän. Erityisen myöhään myös yhdessä juominen muuttuu intiimiksi.
Vapaa-ajalla saa tavata vastakkaisen sukupuolen tuttuja jos on oma puoliso mukana.
Kotiin ei kutsuta kuin läheiset.

Suomi 2018! 😁

Onko sulla tapana keskusteluissa kärjistää ja vääristää toisten sanomisia? Nää ei ole ainakaan minun argumentteja, en ajattele näin. Kukaan täällä ketjussa ei ole myöskään sanonut mitään tollasta, päinvastoin. Kaikki on ollut ihan asiallista mielipiteen vaihtoa, tää sinun kommenttisi poikkeaa ivallaan joukosta.

Haluutko keskustella siis vai provosoida väliin omias?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia vastauksia, mutta omalta kokemuspohjalta:

Mies ei välttämättä tajua vaikka naisella olisi tarkoitusperiä. Mies saattaa siis olla liian kiltti, ja nainen puolestaan luulee että tässä on saumaa muuhunkin., Miehelle voisi pitää pienen luennon siitä, miten naiset vikittelevät. Että se tapahtuu juuri enemmän vaivihkaa eikä sitä oikein tajuakaan. Mies saattaa nähdä naisen viattomammin kuin olisi syytä, ja nainen taas ajattelee että mies on taivuteltavissa mukaan joten....

Tällöin ap olisi kimpassa idiootin kanssa.

Hei tänks, tää helpotti! xD

ap

Vierailija
104/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen naispuolinen työkaveri piti juhlat, joihin kutsui omia kavereitaan(puolisoineen), ja työkavereitaan(miehiä) ilman puolisoja. Mieheni ei mennyt koska hänen mielestään konsepti oli outo.

Vierailija
105/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletko ihan varma, että mies on niin hämmästynyt kuin esittää olevansa. Tietääkö tämä "mitään sanomattoman näköinen nainen " kaikkea miehesi elämästä. Niin vain minunkin tuleva exä petti minua. Nainen on minua vanhempi pubiruusu. 

Vierailija
106/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mun avomiehen paras kaveri on nainen, ovat olleet useinkin kaksin joko heillä tai meillä. Totta kai hyväksyn, mustasukkaisuudessa ei ole mitään järkeä. Jos se toinen haluaa pettää, niin pettää se joka tapauksessa. Pitää vain luottaa siihen, että toinen ei halua pettää, olemalla se paras mahdollinen versio itsestään - sen täytyy riittää. 

Hehe. Just jossain "härskein pettäminen" -ketjussa joku mies kertoi että panee tällaista "parasta ystävää" mennen tullen ja tavatessa kun vaimon silmä välttää. Ovat panneet pariskunnan sängyssäkin vaimon ollessa töissä ja vaimon tultua kotiin hommien jälkeen sanoneet olleensa lenkillä ja sen jälkeen tulleensa suihkuun pariskunnan kotiin. Vaimo on jopa keittänyt kahvit ja sitten siinä on kolmistaan juotu. Eli sikäli olet oikeassa, että mies pettää jos on pettääkseen, kyllä.

Vierailija
107/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen naispuolinen työkaveri piti juhlat, joihin kutsui omia kavereitaan(puolisoineen), ja työkavereitaan(miehiä) ilman puolisoja. Mieheni ei mennyt koska hänen mielestään konsepti oli outo.

:D Ai hemmetti, juu en minäkään menis jos joku miespuolinen kollega pyytäs vaan naisia bileisiin. Mä tutustuisin mielellään miehen naispuolisiin kavereihin, mutta koska asutaan etäällä toisistamme, en ole vielä heitä ehtinyt tavata. Mä olisin mennyt vaikka sen naispuolisen työkaverin luo syömäänkin kutsuttuna miehen kanssa, mutta kutsu ei koskenut mua, vaikka olin menossa sinne kun tän illallisen olis pitänyt tapahtua. Mies vaan ei ollut muistanut mainita sille naiselle, että mä oon tulossa näihin aikoihin sen luo. :D

Olisin varmaan sit tilannu itelleni pitsan ja syönyt miehen luona, kun nää ois illallistanut. :D

ap

Vierailija
108/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin oletko ihan varma, että mies on niin hämmästynyt kuin esittää olevansa. Tietääkö tämä "mitään sanomattoman näköinen nainen " kaikkea miehesi elämästä. Niin vain minunkin tuleva exä petti minua. Nainen on minua vanhempi pubiruusu. 

Tää on niitä asioita jotka mua vaivaakin, koska mies painottaa sitä että nainen ei ole viehättävä. Eihän sillä pitäis olla mitään väliä, jos on vaan kaveri. Ihmisiä ei pitäis luokitella ulkonäön perusteella, on jotenkin friikki ajatus, että rumiin ihmisiin saa parisuhteessa tutustua mutta kauniiden kanssa toimitaan eri tavalla.

Pinnallisuuttahan se on...

Vierailija
109/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Ai hemmetti, juu en minäkään menis jos joku miespuolinen kollega pyytäs vaan naisia bileisiin. Mä tutustuisin mielellään miehen naispuolisiin kavereihin, mutta koska asutaan etäällä toisistamme, en ole vielä heitä ehtinyt tavata. Mä olisin mennyt vaikka sen naispuolisen työkaverin luo syömäänkin kutsuttuna miehen kanssa, mutta kutsu ei koskenut mua, vaikka olin menossa sinne kun tän illallisen olis pitänyt tapahtua. Mies vaan ei ollut muistanut mainita sille naiselle, että mä oon tulossa näihin aikoihin sen luo. :D

Olisin varmaan sit tilannu itelleni pitsan ja syönyt miehen luona, kun nää ois illallistanut. :D

ap

Kyllä siellä oli muitakin miehiä, kutsujan kavereiden puolisoita. Olisi ollut eri asia järjestää juhlat vain työkavereille ilman, tai kera puolisoiden, tai vain kavereille, ilman tai kera puolisoiden, mutta noin että osa kutsutuista on avecilla ja osa ilman, se vähän kummeksutti.

Vierailija
110/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt kyseisen naisen vai onko sinulla vain miehen sana naisen viehättävyydestä? Melkoisen oudolta kyllä kuulostaatuo kuvio.

Kävin katsomassa Facebookista, ja nainen on ihan tavallisen naisen näköinen, ylipainoinen kylläkin. Mutta mä en jotenkin näe yhteyttä tässä naisen ulkonäön ja miehen toimien välillä... että jos se oliskin kaunis, niin olisiko mies sitten sanonut ei, tuskin... samalla tavallahan se jäätyis.

Eli joko mä olen kimpassa pinnallisen miehen kanssa tai sitten selkärangattoman, tai valehtelijan. En näe tässä ihan vaihtoehtoja muitakaan.

ap

En oikeesti koita puolustella sun miestä ollenkaan, koska tyhmäähän tuo oli, mutta voisiko toi selkärangattomuus olla myös vähän kiltteyttä. Eli ehkä sääli naista tai oikeasti kokee hänet niin kaveripohjalta, ettei nähnyt yhtään pahaa toimissaan ja halusi vaan olla tälle naiselle kiltti ajattelematta siitä mitään sen enempää. Ja jos sä olet aikaisemmin aina ollut tosi avarakatseinen näissä ja jos hän ei oikeasti koe naista minkäänlaisena seksuaalisena olentona, niin ei vaan osannut ajatella, että sä et tätä hyväksy?

Tiedän myös tällaisia munattomia vätyksiä, jotka eivät osaa sanoa ei, koska eivät halua loukata ketään. Mutta niin kuin nähdään, johonkin suuntaan nimenomaan tästä johtuen sitten tulee loukanneeksi, jos ei yhtään mieti toimintaansa pidemmälle. Ja onko se kovin miellyttävä piirre ihmisessä ylipäätään, että niin helposti myöntyy tietyssä hetkessä kaikkeen sellaiseenkin, mikä ei välttämättä myöhemmin ajateltuna edes hänestä itsestään vaikuta hyvältä idealta. Mihin kaikkeen sitä sitten voikaan ajautua, jos kieltäytyminen on kovin vaikeaa..?

Just näin. Itse lopetin erään miehen tapailun, kun hän sanoi itseään tykö tekeville naisille aina  että kyllä minä muuten mukaan lähtisin, mutta ikävä kyllä tapailen jo erästä naista enkä halua häntä suututtaa.

Siis wtf!??! Omasta mielestään oli vain olevinaan kiltti, eikä nähnyt ollenkaan minun puoltani asiassa, kun kerroin että tuntuu pahalta kun nämä naiset nyt ajattelevat että sinä olisit heidän mukaansa halunnut lähteä, mutta harmi kun on jo nainen olemassa.

Vierailija
111/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuo, että unohti sinun olevan tulossa, on jo aika kummaa! Itse olisin miehen asemassa kysynyt, saako kumppanin ottaa mukaan. Laatuaikaa parisuhteessa: toinen tulee kylään ja samalla ovenavauksella toinen lähtee kaverille.

Vierailija
112/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt kyseisen naisen vai onko sinulla vain miehen sana naisen viehättävyydestä? Melkoisen oudolta kyllä kuulostaatuo kuvio.

Kävin katsomassa Facebookista, ja nainen on ihan tavallisen naisen näköinen, ylipainoinen kylläkin. Mutta mä en jotenkin näe yhteyttä tässä naisen ulkonäön ja miehen toimien välillä... että jos se oliskin kaunis, niin olisiko mies sitten sanonut ei, tuskin... samalla tavallahan se jäätyis.

Eli joko mä olen kimpassa pinnallisen miehen kanssa tai sitten selkärangattoman, tai valehtelijan. En näe tässä ihan vaihtoehtoja muitakaan.

ap

En oikeesti koita puolustella sun miestä ollenkaan, koska tyhmäähän tuo oli, mutta voisiko toi selkärangattomuus olla myös vähän kiltteyttä. Eli ehkä sääli naista tai oikeasti kokee hänet niin kaveripohjalta, ettei nähnyt yhtään pahaa toimissaan ja halusi vaan olla tälle naiselle kiltti ajattelematta siitä mitään sen enempää. Ja jos sä olet aikaisemmin aina ollut tosi avarakatseinen näissä ja jos hän ei oikeasti koe naista minkäänlaisena seksuaalisena olentona, niin ei vaan osannut ajatella, että sä et tätä hyväksy?

Tiedän myös tällaisia munattomia vätyksiä, jotka eivät osaa sanoa ei, koska eivät halua loukata ketään. Mutta niin kuin nähdään, johonkin suuntaan nimenomaan tästä johtuen sitten tulee loukanneeksi, jos ei yhtään mieti toimintaansa pidemmälle. Ja onko se kovin miellyttävä piirre ihmisessä ylipäätään, että niin helposti myöntyy tietyssä hetkessä kaikkeen sellaiseenkin, mikä ei välttämättä myöhemmin ajateltuna edes hänestä itsestään vaikuta hyvältä idealta. Mihin kaikkeen sitä sitten voikaan ajautua, jos kieltäytyminen on kovin vaikeaa..?

Just näin. Itse lopetin erään miehen tapailun, kun hän sanoi itseään tykö tekeville naisille aina  että kyllä minä muuten mukaan lähtisin, mutta ikävä kyllä tapailen jo erästä naista enkä halua häntä suututtaa.

Siis wtf!??! Omasta mielestään oli vain olevinaan kiltti, eikä nähnyt ollenkaan minun puoltani asiassa, kun kerroin että tuntuu pahalta kun nämä naiset nyt ajattelevat että sinä olisit heidän mukaansa halunnut lähteä, mutta harmi kun on jo nainen olemassa.

Näinhän tää mies oli kuulemma juuri vastannut sille muijalle, sanonut, että ei tule koska tyttöystävä. On tosi nastaa olla mustasukkainen tyttöystävä nyt sitten, joka estää kollegoitten välisen viattoman dinnerin.

Mä luin jonku julkkiksen haastiksen missä siltä kysyttiin, oletko puolisostasi mustis ja se vastas: en, koska hän ei anna aihetta. Word.

ap

Vierailija
113/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöminen yhdessä on intiimiä, mitä myöhempää sitä enemmän. Erityisen myöhään myös yhdessä juominen muuttuu intiimiksi.
Vapaa-ajalla saa tavata vastakkaisen sukupuolen tuttuja jos on oma puoliso mukana.

Suomi 2018! 😁

No ei nyt ihan noin, mutta ei niin kaukaakaan haettua. 

Parisuhteen alettua voi tulla uusia kavereita vastakkaisesta sukupuolesta, jos niistä tulee MOLEMPIEN kavereita, ei siis jotain salakavereita vain toisele.

Kahdestaan kokkailu ja syöminen ON intiimiä, jos mukaan ei saa tulla kukaan muu kuin me kaksi. Syön usein intiimisti mieheni kanssa kahdestaan niin ettei muita kutsuta, mutta en syö mieskaverini kanssa kahdestaan ja kiellä miestäni tulemasta mukaan. Ja kahdestaan juominen pikkutunneille asti on suotavaa tehdä samaa sukupuolta edustavan kanssa, tai jos kyseessä on vastakkainen sukupuoli, niin siipat on pitänyt ainakin kutsua mukaan, jos kieltäytyvät, niin sittenhän asia on ok.

Vierailija
114/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi 2018! 😁

Mä sanoisin, että syömisen ja juomisen intiimiys riippuu myös paikasta. Jos se tapahtuu- julkisessa paikassa intiimiys vähenee huomattavasti. Miksi haluaisit tavata vastakkaisen sukupuolen tuttuja intiimisti kahden kesken ilman kumppaniasi? Toisaalta tässäkin voit miettiä , olisiko sinusta ok, että oma kumppanisi toimisi samoin. Kotiin voidaan kutsua tietysti ketä kukin haluaa, mutta minusta on aika outoa kutsua vastakkaista sukupuolta oleva ihminen, joka ei ole työkaveri tai ystävä ,vaan randomi tyyppi, jonka olet tavannut ainoastaan työhön liittyvän asiakkuussuhteen merkeissä. Kun käyt pari kertaa tankkaamassa samalla huoltiksella niin tuleeko sinulle useinkin tunne, että haluat sen vastakkaista sukupuolta olevan kassahenkilön kutsua illalla kotiisi ja valmistaa hänelle illallisen?

Vierailija
115/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin. Ei olisi mun asia eritellä miehen menemisiä, olemisia, tekemisiä, tapaamisia ja näkemisiä - jos tuossa on jokin väärinkäsitys naisen puolelta, niin luotan siihen, että mies sen osaa itse oikaista. Jos mies taas aikoo sitä naista panna, niin sittenhän meidän suhde on sillä selvä muutenkin.

Mistäs sinä tietäisit ollaanko siellä nautittu pelkästään illallista vai "jälkiruokaa" myös? Elikkä mistä tietäisit lopettaa suhteenne?

Vierailija
116/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on puolituttu naispuolinen työkaveri, jonka kanssa eivät kuitenkaan ole erityisen läheisiä ja näkevätkin aika harvoin. Nainen kutsuu miehen illalliselle kotiinsa.

Molemmat osapuolet ovat varattuja.

Miehen mielestä ongelmaa ei ole, koska kyseessä on vaan työkaveri, eikä edes viehättävä sellainen. Naisen mielestä taas kyseessä on puhtaasti ystävällinen ele.

Mitä mieltä?

Fiksu varattu mies kieltäytyy kohteliaasti kutsusta.

Vierailija
117/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni erikoinen ele, mutta avioliitto ei tarkoita toisen omistamista. Miehelläni on aivan täysi oikeus päättää, keitä tapaa ja missä.

Vierailija
118/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan siitä, että voihan sitä seksiä harrastella muuallakin: autossa, luonnossa, wc:ssä, hotellissa, tyhjässä kokoushuoneessa........

Toki. Mutta huomattavasti helpommin se käy siellä naisen kotona sängyssä. Kiinnijäämisen riskikin on siellä huomattavasti pienempi.

Vierailija
119/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään kahlitsemiskeinolla ei voi estää jos puoliso haluaa olla uskoton. Ei ole muuta tietä kuin luottaa ja sitten poikki jos on uskoton, eikä siitä pääse yli.

Toisen aikuisen kahlitseminen ei voi päätyä toivottuun lopputulokseen vaan voi käydä toisinpäin kun luulee omistavansa toisen. Vapaus tuo vastuuta ja säännöt keskusteltava miten käy jos rikkoo.

Vierailija
120/176 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ihmettelisin suuresti ja kyseenalaistaisin ihan ääneen, että minkälainen homma.

Ei ole ihan normaalia järestää kynttiläillallisia kahden kesken, niin että kutsutaan pelkkä mies kun oma ei oo paikalla.