Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä se kertoo jos naisella on läheisiä miespyolisia ystäviä?

Vierailija
27.09.2018 |

Itselläni nimittäin on. Mulla on kolmen miehen kanssa hyvä ja syvä ystävyyssuhde. Puhumme avoimesti hyvinkin henkilökohtaisista asioista ja koen jotain merkittävää yhteyttä. Oikeastaan olen aika onnekas, että mimulla on tällaisia ystäviä. Suhteisiin ei liity tietenkään seksiä tai mitään vastaavaa. Kahdella näistä miehistä on myös tyttöystävät ja tulen heidänkin kanssa hyvin toimeen. Meillä on lämpimät välit, mutta ei tietenkään yhtä läheiset kun näiden miesten kanssa.

Minkähän takia ystävystyn helpommin miesten kanssa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen aina tuntenut ihan lapsesta saakka itseni kömpelöksi ja ulkopuoliseksi oman sukupuoleni edustajien kanssa. Jotenkin tyttöjen ja naisten sosiaaliset pelit menevät minulta ihan yli hilseen, enkä muutenkaan jaa yleisiä mielenkiinnonkohteita, että pystyisin esim. keskustelemaan niitä näitä. Lisäksi yläasteella minua kiusanneet henkilöt olivat tyttöjä, mikä ei varsinaisesti ainakaan helpottanut tätä.

Poikiin ja miehiin on ollut paljon helpompaa tutustua, ja heidän kanssaan osaan olla ja keskustella. Minulla on myös naispuolisia hyviä ystäviä, mutta he ovat aikalailailla samanlaisia kanssani suhtautumisessaan muihin naisiin. Jostain syystä me sitten tulemme jotenkin juttuun, en tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla