Äiti osti tyttärilleen seksileluja
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/69c70514-3b02-4904-a488-05da3d…
Tabucastin Alona osti kahdelle teinityttärelle seksileluja ja liukuvoidetta.
Oletko sinä ostanut? jos niin mitä leluja ja minkä ikäiselle?
Jos et ostaisi niin miksi et?
Onko jonkun tytär ollut rohkea ja pyytänyt itse et voisiko ostaa?
Ei taida olla oikeaa ikää milloin pitäisi tai voisi ostaa kun jotkut on täysin kehittyneitä jo Ala-asteella 6 luokalla ja jollain toisella ei ole vielä menkat edes alkaneet..
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tolla "käytä jos käytät"-asenteella se voisi olla hyväkin idea. Vanhemmat kuitenkin lahjoittavat lapsosilleen kaikkea turhaa. Samalla tulee viestittyä, että meillä saa masturboida.
Niin sekö on hyvä asia vai?
Mua ainakin masentaa seurata lasten kasvua ja kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tolla "käytä jos käytät"-asenteella se voisi olla hyväkin idea. Vanhemmat kuitenkin lahjoittavat lapsosilleen kaikkea turhaa. Samalla tulee viestittyä, että meillä saa masturboida.
Erittäin hyvä
Muuten lapsi häpeilee sitä
Jos ostaisin niin en kyllä kertoisi siitä. Eiköhän melkein kaikki teinit jossain vaiheessa tutustu omaan kehoonsa lelujen tai omien käsien kanssa, mutta harva haluaa että se on kaikkien tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaisin niin en kyllä kertoisi siitä. Eiköhän melkein kaikki teinit jossain vaiheessa tutustu omaan kehoonsa lelujen tai omien käsien kanssa, mutta harva haluaa että se on kaikkien tiedossa.
Minä tutustuin niin, että olin alkanut tapailla poikaa ja piti hankkia e-pillerit, jos joskus seksi tulisi ajankohtaiseksi. Gynegologi oli kovaotteinen, toimi ehkä hiukan väärin ja varottamatta ja siitä paniikissa ja hämmentyneenä kerroin äidille miten kauheaa se oli. Äiti käski alkaa masturboida ja lakata valittamasta sillä gynekologilla todellakin tulisin käymään ja usein. Tottelin äitiä ja seksuaalisuuteni meni viimeistään siinä vaiheessa pahasti kieroon kun piti masturboida äidin käskystä talossa, joka oli täynnä muita ihmisiä.
Eli olisin vähän varovainen sen kanssa, että lapsia kannustetaan masturbointiin. Sillä voi saada aikaiseksi pysyvää vaurioita, kun lapsi menettää omistajuuden tunteen kehoonsa.
Taas yksi somepersoona, joka ei vaan osaa pitää t.rpaansa kiinni. Varmaan nyt lapsilla kivaa, kun saavat kaikenmoisia lempinimiä.
Minut, M68, oli koulupoikana sijoitettu suvun ja sossun toimesta isoäitini tykö kun yksinhuoltajaäitini karkasi miesystävän kanssa muualle. Syvästi uskovainen mummo paheksui kaikkea nykyaikaa ja maallista ja olisinkohan ollut noin 15v niin varoitti tyyliin "poikien ei pidä leikkiä pippelinsä kanssa".
mulle äiti osti parikin dildoa kun olin teini. Meillä oli hyvin avoin äiti tytär suhde, pystyttiin puhumaan aikaslailla avoimesti ihan kaikesta, myös sooloseksistä
Minulle opetti 16-vuotias isosisko 12-vuotiaana miten masturboidaan. Meillä oli sama huone ja isosisko tunsi ilmeisesti usein tarvetta helpottaa oloaan tuolla lailla. Satuin sitten kerran vahingossa näkemään ja siskoni selvitti asian minulle. Teimme sitä sitten yhdessä omissa vuoteissamme kun heräsin isosiskon ääntelyyn.
Ei pitäisi yllyttää lapsia seksiin! Ne aloittavat liian aikaisin nykyään joka tapauksessa. Kyllä tikka vetää käenpojan puuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tutustuin niin, että olin alkanut tapailla poikaa ja piti hankkia e-pillerit, jos joskus seksi tulisi ajankohtaiseksi. Gynegologi oli kovaotteinen, toimi ehkä hiukan väärin ja varottamatta ja siitä paniikissa ja hämmentyneenä kerroin äidille miten kauheaa se oli. Äiti käski alkaa masturboida ja lakata valittamasta sillä gynekologilla todellakin tulisin käymään ja usein. Tottelin äitiä ja seksuaalisuuteni meni viimeistään siinä vaiheessa pahasti kieroon kun piti masturboida äidin käskystä talossa, joka oli täynnä muita ihmisiä.
Eli olisin vähän varovainen sen kanssa, että lapsia kannustetaan masturbointiin. Sillä voi saada aikaiseksi pysyvää vaurioita, kun lapsi menettää omistajuuden tunteen kehoonsa.
Tämä on varmaan häiriintyneintä settiä täällä pitkään aikaan...
Vierailija kirjoitti:
Minulle opetti 16-vuotias isosisko 12-vuotiaana miten masturboidaan. Meillä oli sama huone ja isosisko tunsi ilmeisesti usein tarvetta helpottaa oloaan tuolla lailla. Satuin sitten kerran vahingossa näkemään ja siskoni selvitti asian minulle. Teimme sitä sitten yhdessä omissa vuoteissamme kun heräsin isosiskon ääntelyyn.
Ja tämä.
Mistä teitä pervosatuilijoita oikein sikiää???
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mutta isonveljen kanssa. Ei meillä mitään muuta siinä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole?
No hyvähän se on että opettelevat ottamaan sisäänsä aitoa kunnon supistusten kera!
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä.
Mistä teitä pervosatuilijoita oikein sikiää???
Häiriintyneet heittosi tuskin kiinnostavat täällä ketään, joten voisit mennä vaikka johonkin toiseen ketjuun, jolle sinulla olisi jotakin annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole?
Ei siihen mitään lupaa tarvita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, mutta isonveljen kanssa. Ei meillä mitään muuta siinä ollut.
Yäk...🤢
Vierailija kirjoitti:
mulle äiti osti parikin dildoa kun olin teini. Meillä oli hyvin avoin äiti tytär suhde, pystyttiin puhumaan aikaslailla avoimesti ihan kaikesta, myös sooloseksistä
Minä taas veistin yhdelle luokan tytöistä puukullin ala-asteella. Se suuttui ja kanteli vanhemmilleen, mutta sen kavereilla oli hauskaa.