Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Vierailija kirjoitti:
Anku tytöistä lapsellisin
Epävarmin. Vetää räpsyttely roolia pikkutyttöäänellä. Muutaman kerran on puhunut aidosti omalla ääneellään ja unohtanut roolin. Paljon, paljon parempi.
Epävarma, epäaito ja äärimmäisem teennäinnen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itselläni todella sarkastinen huumorintaju, ja ymmärrän Samin, Patrickin ym. läpät ihan täydellisesti.
Tulee oikein sellanen fiilis et ois hauska olla heittämässä noitten kans tuollasta sarkastista läppää :D
Sarkasmihan on jopa vaarallinen huumorinlaji, jos vastapuoli ei sitä ymmärrä. Tai jos vieraalle ihmiselle lähtee liian nopeasti heittään jotain sarkastista kommenttia.Mikä sarkasmi? Nuohan harrastaa lähinnä jotain pieruhuumoria yms. lapsellista. Sarkasmi vaati tosiaankin älyä... ainoa hyvä heitto oli Samilta se että Ankua varmaan tosiaan harmittaa jos hän ei valitse sitä. Ja sekin kuulosti enemmän katkeralta kuin sarkasmilta.
En ole tuo joka kirjoitti sarkastisesta huumorista, mutta ymmärrän sen niin, että kun Sami esim. Sanoi etsivänsä miemuiten lyhyttä naista ja lisäsi, että sattuneesta syystä niin tuo oli sarkasmia. Sitten esim kun Sami treffeillä sanoi Tanjalle, että Anku varmasti tulee pettymään, jos Tanja valitsee hänet. Tuo oli sarkasmia. Sami pistää itseään sarkastisesti halvalla niin sanotusti.
Tuohan on päivänselvää. Sami itse on jäänyt jumiin "hauskaan" Ankuun ihastuminen-juttuun, jota toistelee aina tilanteen tullen ja muullloinkin. Huoh.
En usko tuohon jumittumiseen. Ennemminkin ovat hyvät kaverit keskenään.
Ei siihen uskoa tarvitsekaan. Riittää kun on katsonut sarjaa sen jälkeen, kun Patrick ja Anku päätyivät yhteen.
Milloin Sami tuli tuonne? Eikö Anku ja Pati ollut silloin jo pari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä vähän huolestuttaa se, jos tuon ikäiset eivät tiedä, mitä rysän päältä kiinni jääminen perinteisesti tarkoittaa. Ei sen sisältö mihinkään ole muuttunut.
Mitä siitäkin nyt tulisi, jos ihmiset voisivat vaan mielensä mukaan päättää, mitä vanhalla sanonnalla halutaan ilmaista? Auran " ei tule lasta eikä paskaa" ei todellakaan tarkoita sitä, että kärsii hedelmättömyydestä ja ummetuksesta.
Toisaalta ei asukkaat tienneet sitäkään, mikä on fallos . Janne yritti opetella sanan jälkikäteen ja tuloksena oli "fallon" .
Täytyy vain hyväksyä se, että tulevat sukupolvet ovat niitä, jotka päättävät mikä tarkoittaa mitäkin.
Näinhän minunkin sukupolveni toimi. Kuten jokainen sitä aiemminkin. :)
Mielipiteet on erikseen. Totta kai sanonnat tarkoittavat samaa sukupolvesta toiseen, eihän niissä olisi muuten mitään järkeä.
Kasvatuksen puute loistaa näilläkin palstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teille tarkoittaa, että on jäänyt rysän päältä kiinni?
Mä olen käsittänyt sen aina niin, että kumppani yllättää harrastamasta seksiä toisen kanssa.
Ei kai noille kaikille Santeria lukuunottamatta ole voinut käydä niin vai tarkoittaako sanonta ylipäänsä pettämistä.Minulle sanonta tarkoittaa, että joku yllättää kesken seksin, vaikka oman puolison kanssakin. Siellähän oli erikseen kysymys pettämisestä ja useampi nousi.
Rysän päältä kiinni jääminen tarkoittaa samaa kuin jäädä kiinni itse teossa. Pettämisestä siinä on kyse seksistä puhuttaessa, mutta yhtä hyvin rysän päältä voi jäädä kiinni esim. vaikka ryöstössä eli kesken keikan tulee yllätetyksi.
Anku vihaaja taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä vähän huolestuttaa se, jos tuon ikäiset eivät tiedä, mitä rysän päältä kiinni jääminen perinteisesti tarkoittaa. Ei sen sisältö mihinkään ole muuttunut.
Mitä siitäkin nyt tulisi, jos ihmiset voisivat vaan mielensä mukaan päättää, mitä vanhalla sanonnalla halutaan ilmaista? Auran " ei tule lasta eikä paskaa" ei todellakaan tarkoita sitä, että kärsii hedelmättömyydestä ja ummetuksesta.
Toisaalta ei asukkaat tienneet sitäkään, mikä on fallos . Janne yritti opetella sanan jälkikäteen ja tuloksena oli "fallon" .
Täytyy vain hyväksyä se, että tulevat sukupolvet ovat niitä, jotka päättävät mikä tarkoittaa mitäkin.
Mielipiteet on erikseen. Totta kai sanonnat tarkoittavat samaa sukupolvesta toiseen, eihän niissä olisi muuten mitään järkeä.
Kerrotko miltä vuosituhannelta tuo sanonta on peräisin? Sen jälkeen voit toki todistaa, että se on ajan saatossa kulkenut muuttumattomana.
Nyt taitaa tulla kunnon draama Alexiinan toimesta
En kuullu yhtään mitä Jeff sano Villelle
Välillä kyllä oikeasti saa nauraa näiden jutuille. Sillee aidosti. Iha hauskoja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Jotain rimjobista siinä mainittiin.
Siis ymmärsinkö että Alexiina on vihanen Alexanderille koska Alexanderia ahdistaa, ja ei kertonut siitä aikaisemmin?
Toivon todella että ymmärsin väärin
Miks noilla kaikilla on niin vaikee aina myöntää jos ovat panneet :D? Eiks vois vaan suoraan päiväkirjahuoneessa sanoa että joo oli kiva yö, pantiin. Eikä kihertää ja kierrellä et joo hehehe halailtiin ja hihi juteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatuksen puute loistaa näilläkin palstoilla.
Siltä vaikuttaa. Joku luulee, että juuri hänen kokemukset ja mielipiteet ovat oikeat. Ei näe että aina tulee uusi sukupolvi ja muuttaa kaiken. Näin on ollut aina ja näin tulee olemaan jatkossakin.
Eikö Hanna ollut eilisessä jaksossa vähän ihmetellen, että Severi aikoo ehkäpä valita hänet, vaikka ei varmastikaan ole kiinnostunut. Silti hän kuitenkin itse vastasi Severille, että täysin ok, että tämä valitsee hänet, vaikka ei kuitenkaan ole itsekään kiinnostunut. Itse ehkä tossa tilanteessa jäisin suosiolla ilman paria ja lähtisin kotiin, jos ei ketään muutakaan enää tulisi. Mitä turhaa roikkua talolla, jos kerran ketään oman henkistä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En mäkää, jäi ärsyttään...
Saamarin av kun kommentit ei taas lataudu!
Itse en kyllä parhaalla tahdollakaan näe mitään seksikästä Severissä, ulkonäöllisesti ei kiinnosta pätkääkään ja naamakin kiiltää ihmeellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itselläni todella sarkastinen huumorintaju, ja ymmärrän Samin, Patrickin ym. läpät ihan täydellisesti.
Tulee oikein sellanen fiilis et ois hauska olla heittämässä noitten kans tuollasta sarkastista läppää :D
Sarkasmihan on jopa vaarallinen huumorinlaji, jos vastapuoli ei sitä ymmärrä. Tai jos vieraalle ihmiselle lähtee liian nopeasti heittään jotain sarkastista kommenttia.Mikä sarkasmi? Nuohan harrastaa lähinnä jotain pieruhuumoria yms. lapsellista. Sarkasmi vaati tosiaankin älyä... ainoa hyvä heitto oli Samilta se että Ankua varmaan tosiaan harmittaa jos hän ei valitse sitä. Ja sekin kuulosti enemmän katkeralta kuin sarkasmilta.
En ole tuo joka kirjoitti sarkastisesta huumorista, mutta ymmärrän sen niin, että kun Sami esim. Sanoi etsivänsä miemuiten lyhyttä naista ja lisäsi, että sattuneesta syystä niin tuo oli sarkasmia. Sitten esim kun Sami treffeillä sanoi Tanjalle, että Anku varmasti tulee pettymään, jos Tanja valitsee hänet. Tuo oli sarkasmia. Sami pistää itseään sarkastisesti halvalla niin sanotusti.
Tuohan on päivänselvää. Sami itse on jäänyt jumiin "hauskaan" Ankuun ihastuminen-juttuun, jota toistelee aina tilanteen tullen ja muullloinkin. Huoh.
En usko tuohon jumittumiseen. Ennemminkin ovat hyvät kaverit keskenään.
Ei siihen uskoa tarvitsekaan. Riittää kun on katsonut sarjaa sen jälkeen, kun Patrick ja Anku päätyivät yhteen.
Milloin Sami tuli tuonne? Eikö Anku ja Pati ollut silloin jo pari?
Samin tulleessa Anku ja Refai olivat vielä pari. Siitä huolimatta Sami valitsi Ankun deiteille. ja Anku ilmaisi jotenkin kierrellen ja kaarrellen ettei vaihda Refaita Samiin. Ja silti Sami edelleen vaan digaa Ankusta... ja vähän enemmän.
Jeffin mielestä he ovat samalla aaltopituudella ja Auran mielestä heillä on ihan erilaiset tavat ajatella