Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Hanna ei ainakaan ota tätä uutta kundia ellei ole sitten tuotannon puolesta laitettu viimeiseksi ottamaan jämät👎niinkuin yleensä🙄
Nyt sit on Samilla vientiä(kö)
V*ttu. Minä olen ihan kujalla. En saa selvää puheesta.
Sami pois tuolta kun ei tapahdu mitään!!
Siltä vaikuttaa. Joku luulee, että juuri hänen kokemukset ja mielipiteet ovat oikeat. Ei näe että aina tulee uusi sukupolvi ja muuttaa kaiken. Näin on ollut aina ja näin tulee olemaan jatkossakin.[/quote]
Aina tulee uusi polvi, joka luulee olevansa edellistä fiksumpi keksii saman pyörän uudestaan.
Alkanut vähän ärsyttämään Hannan käytös. Alussa halusi Patrickin, eikä mitään väliä. Mutta nyt kyselee Samilta, että ei halua vaita häntä, jos heillä on Tanjan kanssa jotain. Kuitenkaan aiemmin Ankun ja Patrickin juttu ei kiinnostanut yhtään. Jos Samin kerran nyt valitsi niin miksei alunperin valinnnt Samia.
Sami on kyllä nyt jotenki ihan kujalla :'D
Severiki kyllä puhuu nyt ihan omiaan jokaiselle :DD
Tulispa appiin äänestys että äänestä yksi nainen ja yksi mies pihalle.
SAMI LÄHDE POIS JA ÄKKIÄ,SÄ OOT NIIN VAIKEE IHMINEN💩ja kun selkeästi sitä rakkautta et tuolta löydä😱eli nainen joka ei yhtään näytä fiiliksiä Samia kohtaan niin kolahtaa Samiin😬
Vierailija kirjoitti:
Severiki kyllä puhuu nyt ihan omiaan jokaiselle :DD
Tulee vähän se vaikutelma, että hänen on käsketty sekoittaa pakkaa tuotannon puolelta.
Kaikki on nyt kyllä puhunu tässä jaksossa ihan ristiin että mää en nyt enää todellakaan pysy kärryillä
Sami ärsyttää. Ei tykkää nyt kenestäkään vaikka moni tyttö on ollut kiinnostunut. Katso peiliin ja omat tasovaatimukset alemmas
eikös rysän päältä kii jääminen meinaa et jotkut yllättää sut kun oot panemassa?
Oon ollut tähän asti Sami fani mut nyt se kyl ärsyttää. Toisaalta se on vähän niinku minä - kiinnostunut aina niistä ketä ei voi saada :D
Sami on vähän kenkku. Ei oo kiinnostunut Tanjasta mutta ei sano suoraan vaan esittää et joo kyllä kiinnostaa ja sit selän takana muille puhuu et juu ei kiinnosta. Sama kuvio kun nellin kans.
Mitä toi Alexina draamailee? Oikeesti kuulostaa vähän tekosyyltä vaihtaa Allu toi ahistusjuttu.
Polveilevaa kirjoitti:
Siltä vaikuttaa. Joku luulee, että juuri hänen kokemukset ja mielipiteet ovat oikeat. Ei näe että aina tulee uusi sukupolvi ja muuttaa kaiken. Näin on ollut aina ja näin tulee olemaan jatkossakin.
Aina tulee uusi polvi, joka luulee olevansa edellistä fiksumpi keksii saman pyörän uudestaan.
Katso taaksepäin rehellisesti. Luulitko että ihmisen kehitys loppuu siihen, kun sinä olet syntynyt?
Tällä hetkellä esim elämme digitaalisaation aikaa. Se kehittyy paraabelin tavoin.
Tadaa, sieltä se taas tuli, Samia kiinnostaa Anku eniten. Ja Pauliina ja Veera. Ja oliko vielä joku varattu.
Pohjustetaankohan tässä sitä et Alexina valitsiskin Severin
No ei sieltä noin vaan kesken kaiken lähdetä