Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Uudella klipillä Alexander juttelemassa Tanjalle koirista ja haaveistaan. Mitäs jos Alexander onki kiinnostunu Tanjasta eikä Alexinasta. Jos se aiheutti riitaa Axujen välille? Pelkkää spekulointia pianhan se selviää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankun videot
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/b113cf22-5986-46ab-afed-2a2e68f82…
Onpa paljon tavallisemman näköinen ollut, mitä hänelle on tehty? Eriväriset hiukset nyt ainakin, paksummat kulmat ja orassimpi naama. Täytteistä en ole varma, voisi olla omatkin huulet?
Niin onkin paljon tavallisemman näkönen. Ja jotenkin viattomamman näköinen. Onkohan ottanut myös silarit?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teille tarkoittaa, että on jäänyt rysän päältä kiinni?
Mä olen käsittänyt sen aina niin, että kumppani yllättää harrastamasta seksiä toisen kanssa.
Ei kai noille kaikille Santeria lukuunottamatta ole voinut käydä niin vai tarkoittaako sanonta ylipäänsä pettämistä.
Minulle sanonta tarkoittaa, että joku yllättää kesken seksin, vaikka oman puolison kanssakin. Siellähän oli erikseen kysymys pettämisestä ja useampi nousi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis toisiaan Severi on Villeä ja Janneaki nuorempi, enpä ees aatellu. On kyllä vanhemman olonen :D
Ei nyt varsinaisesti vanhemman oloinen. Ollut rauhallinen ja vastuullinen persoona jo lapsesta lähtien?
No siis hänhän on todella kokematon mikä näyttää rauhallisuudelta. Ei tiedä varmaan juuri mitään maailman pahuudesta (vielä) mutta ehkä tämän ohjelman jälkeen.
Hmm. Joo ei. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teille tarkoittaa, että on jäänyt rysän päältä kiinni?
Mä olen käsittänyt sen aina niin, että kumppani yllättää harrastamasta seksiä toisen kanssa.
Ei kai noille kaikille Santeria lukuunottamatta ole voinut käydä niin vai tarkoittaako sanonta ylipäänsä pettämistä.Ihmettelin samaa, kyllä se mustakin tarkoittaa että jää kiinni itse teossa pettämässä. Mutta vaikka sen ymmärtäisi ihan vaan pettämisenä niin siis JOKAINEN heistä on jäänyt kiinni pettämisestä paitsi Severi? Ymmärsivätköhän kysymyksen väärin vai onko jokainen todella pettänyt.
No ei ole, kun Veera yritti nousta seisomaan niin Pauliina meinas, että oot sää Veera tällä saarella jäänyt kiinni seksin harrastamisesta eli tarkoittivat nimenomaan seksin harrastamisestä kiinni jäämistä.
Severi on just sellanen, johon toivois ihastuvansa: Kiltti, ystävällinen, aviomiesmatskuu. Mut sitä jotain särmää ei oo.
Vierailija kirjoitti:
Tää sarja on alkanua polkea paikoillaan. On vakiparit joita kukaan ei haasta ja sitten vaan heitetään koko ajan jotain ihan taviksia tuonne muka "sekoittamaan pakkaa". Ja kuitenkin samat naamat jatkavat. Myös noi ihme pelit on aina sellaisia pikkutuhmia nolostuksia.
Ketään ei varmaan yllätä että seuraavaksi putoavat varmasti jossain järjesyksessä Hanna, Tanja ja maalaispoika-Severi.
Pauliinaa katson ihan uudella silmällä silti. Mimmihän on tehnyt vaikka mitä, deittaillut miljoonia, pan eskellut ulkosalla yms. mutta silti kukaan ei välitä koska näyttää kiltiltä.
Samoin vähän ihme että Anku heti pa eskelmassa, luulin että on sellainen mimmi joka laskee montako kertaa pitää deitata ennen "sitä":
Onko "ulkosalla paneskelussa" jotain erikoista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itselläni todella sarkastinen huumorintaju, ja ymmärrän Samin, Patrickin ym. läpät ihan täydellisesti.
Tulee oikein sellanen fiilis et ois hauska olla heittämässä noitten kans tuollasta sarkastista läppää :D
Sarkasmihan on jopa vaarallinen huumorinlaji, jos vastapuoli ei sitä ymmärrä. Tai jos vieraalle ihmiselle lähtee liian nopeasti heittään jotain sarkastista kommenttia.
Mikä sarkasmi? Nuohan harrastaa lähinnä jotain pieruhuumoria yms. lapsellista. Sarkasmi vaati tosiaankin älyä... ainoa hyvä heitto oli Samilta se että Ankua varmaan tosiaan harmittaa jos hän ei valitse sitä. Ja sekin kuulosti enemmän katkeralta kuin sarkasmilta.
Jäädä kiinni rysän päältä on lieventynyt ja ilmeisesti tarkoittaa sitäkin, että henkilö jää kiinni itse teosta.
Rysä on katiska ja aikoinaan kalavarkaat saatiin kiinni rysän päältä. Rysän päältä kiinni jäämiseen liittyy siis monilta kansanosilta mielikuva kielletystä toiminnasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Sami oli ensin kivan oloinen mutta vaikuttaa nyt ehkä aika ärsyttävälle, kuin luulisi itsestään ehkä liikoja. En nyt sano että pitäisi ottaa kuka vaan mutta ehkä jotkut käytöstavat voisi olla. Toki ymmärrän senkin että voi hieman ahdistaa ja hämmentää jos joku on heti todella ihastunut kun itse tapaat ensimmäistä kertaa. XD Että saattaisi itsekin tulla sanottua yhtä jos toista. Patu ja Anku mua kyllä myös edelleen ärsyttää. Ensin vain Anku, nyt se vielä entistäkin enemmän mutta nyt sit myös Patu. Ei jestas mikä löysä makaroni joka on tottunut odottelemaan että muut tekee kaiken. Yhh... Naiset vaan juoksee syliin kilpaa.
Tuossako ei siis ärsytä ensinkään ne kilpaa miehen syliin juoksevat naiset? Itsehän ne naiset tuon tilanteen aiheuttaa, mies kun ei kerran itse pistä edes tikkua ristiin.
Voi jäädä kiinni rysänpäältä vaikka jääkapilta herkkuja hamuamasta eli kysymyksessä olisi pitänyt täsmentää.
Sarkasmi on vaikea laji, jos sen käyttäjä ei osaa arvioida kuulijakuntaansa. Itse pitäydyn mielummin toisenlaisessa huumorissa, koska sarkasmi on tietyllä tavalla negatiivista aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itselläni todella sarkastinen huumorintaju, ja ymmärrän Samin, Patrickin ym. läpät ihan täydellisesti.
Tulee oikein sellanen fiilis et ois hauska olla heittämässä noitten kans tuollasta sarkastista läppää :D
Sarkasmihan on jopa vaarallinen huumorinlaji, jos vastapuoli ei sitä ymmärrä. Tai jos vieraalle ihmiselle lähtee liian nopeasti heittään jotain sarkastista kommenttia.Mikä sarkasmi? Nuohan harrastaa lähinnä jotain pieruhuumoria yms. lapsellista. Sarkasmi vaati tosiaankin älyä... ainoa hyvä heitto oli Samilta se että Ankua varmaan tosiaan harmittaa jos hän ei valitse sitä. Ja sekin kuulosti enemmän katkeralta kuin sarkasmilta.
Samin pitäisi ymmärtää, että se yks ja sama vitsi vanhenee eikä naurata kohta ketään.
Toistaa päivästä toiseen Patrickille niitä "pidän huolta sun parista" jne läppiä.
Onko tuo tyyppi ihan toope?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmihan on jopa vaarallinen huumorinlaji, jos vastapuoli ei sitä ymmärrä. Tai jos vieraalle ihmiselle lähtee liian nopeasti heittään jotain sarkastista kommenttia.Mikä sarkasmi? Nuohan harrastaa lähinnä jotain pieruhuumoria yms. lapsellista. Sarkasmi vaati tosiaankin älyä... ainoa hyvä heitto oli Samilta se että Ankua varmaan tosiaan harmittaa jos hän ei valitse sitä. Ja sekin kuulosti enemmän katkeralta kuin sarkasmilta.
En ole tuo joka kirjoitti sarkastisesta huumorista, mutta ymmärrän sen niin, että kun Sami esim. Sanoi etsivänsä miemuiten lyhyttä naista ja lisäsi, että sattuneesta syystä niin tuo oli sarkasmia. Sitten esim kun Sami treffeillä sanoi Tanjalle, että Anku varmasti tulee pettymään, jos Tanja valitsee hänet. Tuo oli sarkasmia. Sami pistää itseään sarkastisesti halvalla niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankun videot
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/b113cf22-5986-46ab-afed-2a2e68f82…
Onpa paljon tavallisemman näköinen ollut, mitä hänelle on tehty? Eriväriset hiukset nyt ainakin, paksummat kulmat ja orassimpi naama. Täytteistä en ole varma, voisi olla omatkin huulet?
Joo on tavallisemman ja jotenkin viattomamman näköinen. Tulee noista askarteluista mieleen Illu ja Yrpä Pulttiboisista: "Ai kun tulee hienot!".
Vierailija kirjoitti:
Tullut Severistä kuva että vaikka nuori niin fiksu. Jotenkin mukava ja skarppi vaikutelma.
Severi on maalivahti. Veskan täytyy osata nollata tilanne hetkessä, peittää tunteet ja olla skarppi ja rauhallinen kovassa paineessa. Ammattiveskarit on todellisia jäämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Severi on just sellanen, johon toivois ihastuvansa: Kiltti, ystävällinen, aviomiesmatskuu. Mut sitä jotain särmää ei oo.
Ei vielä tähän saakka nähdyn perusteella pysty särmästä tai sen puutteeta mitään tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tullut Severistä kuva että vaikka nuori niin fiksu. Jotenkin mukava ja skarppi vaikutelma.
Severi on maalivahti. Veskan täytyy osata nollata tilanne hetkessä, peittää tunteet ja olla skarppi ja rauhallinen kovassa paineessa. Ammattiveskarit on todellisia jäämiehiä.
No tätä mä kans mietin, tunteet täytyy pitää sisällään ja keskittyä vaan tulevaan eli aivan varmasti ammatti ja pitkä harrastus vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo joka kirjoitti sarkastisesta huumorista, mutta ymmärrän sen niin, että kun Sami esim. Sanoi etsivänsä miemuiten lyhyttä naista ja lisäsi, että sattuneesta syystä niin tuo oli sarkasmia. Sitten esim kun Sami treffeillä sanoi Tanjalle, että Anku varmasti tulee pettymään, jos Tanja valitsee hänet. Tuo oli sarkasmia. Sami pistää itseään sarkastisesti halvalla niin sanotusti.
Tuohan on päivänselvää. Sami itse on jäänyt jumiin "hauskaan" Ankuun ihastuminen-juttuun, jota toistelee aina tilanteen tullen ja muullloinkin. Huoh.
"Miksi sää viivyit niin kauan. Älä enää koskaan jätä mua yksin " huusi Oatrick kun Sami raahasi sitä olkapäillään tai juoksiko se peräti? Samilla täytyy olla paukkuja, kun jaksoi heivauttaa vaimonsa olkapöilleen tai oliko kyseessä neidon ryöstö?
Puhui kuitenkin melko normaalisti. Myöhemmin Anku on päättänyt alkaa puhua kuin pikkulapsi. Miksi?