Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matti löytää uusia naisia töissä, kaupassa, apteekissa ja bussissa

Vierailija
06.04.2026 |

”Machojutut kannattaa unohtaa”

Yksi taito nousee ylitse muiden niillä miehillä, joille naisten löytäminen on aina helppoa. Näin Sami, 43, löytää aina uuden suhteen, kun edellinen päättyy. Jupe, 67, löysi 22 vuotta nuoremman naisen – yllättävällä tavalla. Parisuhteita helposti löytävät miehet paljastavat nyt vetovoimansa salat.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/2b9da301-ec98-4e53-8a6d-b08f24a79ca6

Ei ole ikinä ollut vaikeaa löytää naista. En ole itse oikeastaan ikinä edes joutunut etsimään.

Näin kertoo yksi yli sadasta Iltalehden kyselyyn vastanneesta miehestä. Hän lukeutuu niihin miehiin, joilla ei ole koskaan puutetta naisseurasta. Yhden suhteen päättyessä heillä on toinen pian jo orastamassa. Aivan kuin muutamilla takavuosien julkkismiehillä, jotka ehtivät uusiin kihloihin ennen kuin painomuste erosta kertovassa lehdessä ehti kuivua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistoimittaja käyttää "uusia naisia" sanaa. Mitä niille edellisille naisille käy, muuttuvatko he vanhoiksi vai?

Vierailija
2/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimaiset sedät ovat parasta mitä nuori nainen voi saada. 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole ollut ongelmia tuon asian suhteen. Olen siis nainen. Nyt en ole testannut 15v, joten voihan se olla, että tilanne on muuttunut. Työn vaihtaminen taas, se on vaikeaa nyt.

Vierailija
4/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja taas keksii päästää juttuja. Mitään Mattia ei oikeasti ole olemassa, kun toimittajan mielikuvituksessa.

Vierailija
5/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillunkantotelineitä. Ei mulla muuta!

Ai sun äitiskö?

Vierailija
6/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen hymyilevä pitkä tumma mies, siinä se, ei ongelmia. Niin ja rahaa on riittävästi.

Vierailija
7/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ulkonäkö tai raha eihän siinä muuta tarvita. Sugardaddyilylle on moni nuorukainen perso

Vierailija
8/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parhaiten naisia saa sellanen mies kuka on siisti ja kantaa itseään hyvin. Ei tarvi edes olla kummosen näkönen, ehkä mieluiten jopa ihan normaali ku ylikomee, koska ylikomeeta miestä kukaan nainen ei taas uskalla lähestyä normaalissa arjessa itse. Ainakin oma mielipide on tuo, siisti pukeutuminen ja miten kantaa itseään, sillä menee pitkälle. Suomalaiset ei osaa pukeutua ollenkaan, jo pelkkä siisti takki miehellä kantaa pitkälle niiden ainaisten työtakkien ja huomioliivien seassa. 

Vierailija
9/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimittaja taas keksii päästää juttuja. Mitään Mattia ei oikeasti ole olemassa, kun toimittajan mielikuvituksessa.

Oot vaan joku kateellinen vanhapiika, joka elää omassa kuplassa.

Vierailija
10/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun vastaus mennyt tuonne. Aika tutulta kuulosti tuo lause.

M42

Vierailija
11/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistoimittaja käyttää "uusia naisia" sanaa. Mitä niille edellisille naisille käy, muuttuvatko he vanhoiksi vai?

Nainen vanhenee kuin maito, mies taas kuin viini.

Vierailija
12/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiimaiset sedät ovat parasta mitä nuori nainen voi saada. 🥰

Tämä. M52

Vierailija
13/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen mies. Naiset lähestyy julkisilla paikoilla, joten torppaan ne heti.

Viimeiset 10 vuotta olen suostunut tapaamaan naisia vain tinderin kautta, koska siten voi pitää edes jonkunlaista suodatinta.

En nyt kuseta, mutta kuulun niihin miehiin, joka saa aina naisia, ja jonka jotkut exät on helvetin katkeria, mutta menneet rakastajattaret laittaa vielä vuosienkin päästä viestejä.

Tinderissä olen pitänyt ikärajana sellaista 19-30v.  vaikka itse olen jo hyvinkin päälle 40-vuotias.

Vierailija
14/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen löytänyt useita uusia naisia melkein joka kerta, kun olen bussiin tai kauppaan mennyt. Ehkä joskus yövuorolla olen ollut ainoa matkustaja, mutta yleensä kyllä löytyy naisia ja miehiä, ja on siellä useimmiten varmasti ainakin joku uusi joukossa.

Vierailija
15/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen mies. Naiset lähestyy julkisilla paikoilla, joten torppaan ne heti.

Viimeiset 10 vuotta olen suostunut tapaamaan naisia vain tinderin kautta, koska siten voi pitää edes jonkunlaista suodatinta.

En nyt kuseta, mutta kuulun niihin miehiin, joka saa aina naisia, ja jonka jotkut exät on helvetin katkeria, mutta menneet rakastajattaret laittaa vielä vuosienkin päästä viestejä.

Tinderissä olen pitänyt ikärajana sellaista 19-30v.  vaikka itse olen jo hyvinkin päälle 40-vuotias.

Itse kanss ihmettelen sitä kun olen kohta 60 niin parikymppiset nuoret naiset ovat ihan haltioissaan kun näkevät minut. Onko sitten niin ettei naiset enää saa ystävällistä rehtiä mieskontaktia nykyään ja janoavat sitä sitten kun sellaista tulee vastaan. Ei ennen ollut tällaista. Ei sillä kivahan se vaan on mutta toisaalta turhaa koska olen varattu.

Vierailija
16/16 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin löysin nuorempana mutta kyllästyin yhden yön juttuihin. Naiset ei halua seurustella ja itse halusin parisuhteen. Kävin yökerhoissa ja naiset halus vaan jotain kokemuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi