Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
12581/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MIKSEI SULLA OO HOUSUJA JALASSA???!" :D

Miksköhän? Melkein toivon että janne ja ville valitsee toisensa seuraavalla kierroksella, koska huomattavasti paremmin nuo keskenään viihtyy kuin daamiensa kanssa. Yhdessäolo on noilla jotenkin niin aitoa ja oikeaa.

Vierailija
12582/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekkin se on rakkauden saari, joillekin tumputussaari

Itserakkaudensaari 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12583/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Love Islandin kisaajilla omat vaatteet vai tuotannon. Kun pudotuksissa on melkein aina samanväriset asusteet. Onko Pauliina narsisti, viis muiden nautinnosta kunhan vaan hänen vartaloaan katsotaan. 

Vierailija
12584/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoks Janne että sillä ei ollut housuja koska se kusi housuun kun oli siellä niin pitkään??

Mun mielestä sano, mut en kuullu tarkkaan ku tv niin pienellä :D

Vierailija
12585/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki sulosta ku Veera ja Pati puhu fiiliksistä tuolla punttipaikalla, ottaen huomioon mikä alkuasetelma näitten kahden välillä oli :DD

Vierailija
12586/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina on välillä todella epävarma,luulen,että osiitain tuosta johtuu sen kiukuttelukin. Jossain alkujaksossa sanoi et saa nähdä missä vaiheessa tulee takkiin. Eli on edelleen epävarma Villestä.

Vierailija
12587/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä säälitä Sami yhtään. Ei kukaan aikuinen mies (vaikkakin nuori) voi noin roikkua kaverin ”tyttöystävässä”. Näitä on nimittäin ihan livenäkin nähty, itse olin nuorempana ja nätimpänä kohteena. Siis seurustelin, ja poikaystävien kaverit tai jotkut tutut vaan, joilla oli itselläänkin tyttöystävä, yrittivät aina välillä jossain illanvietoissa. Se on vaan ällöttävää, ei säälitä yhtään.

Tämä. Viimeistään siinä vaiheessa kun anku alkoi ihan saminkin kuullen haaveilemaan pariutumisesta patin kanssa, ois samin pitäny jo ymmärtää et se juna meni jo tai oikeestaan sitä junaa ei ikinä ollukaan muualla kuin samin haavemaailmassa. Sit anto nellinkin ymmärtää et olis kiinnostunut vaik oikeesti vaan haikaili ankua. Olis edes sen verran munaa ollu et olis nellille sanonu et kiitti mut ei kiitti. Ja mun mielestä se Nellin pudottaminen oli ilkeästi tehty. Oikein käänsi veistä toisen haavassa "tärkein nainen mulle talossa on anku" voi jesus maria. Ja kaikki vaan hurraa kuinka lojaali ystävä hän muka on. Hohhoh.

Vierailija
12588/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja Janne on hauska parivaljakko ja selkeästi uuden sukupolven miehiä, joita ei ahista fyysinen läheisyys toisen miehen kanssa. Hyvä vaan! Vaikuttavat myös, näennäisestä valitksestaan huolimatta, tykkäävän sellasesta "perus parisuhdeasetelmasta", jossa mies toimii väärin/hassuttelee ja naiset valittaa/mököttää ja sitten niitä pitää lepytellä. 

Vierailija
12589/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki sulosta ku Veera ja Pati puhu fiiliksistä tuolla punttipaikalla, ottaen huomioon mikä alkuasetelma näitten kahden välillä oli :DD

Niinpä. Oli kuin isoveli olisi kertonut neuvojaan pikkusiskolle. Mitähän veeran päässä oikein liikkui kun kuvitteli olevansa patulle sopiva?

Vierailija
12590/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoks Janne että sillä ei ollut housuja koska se kusi housuun kun oli siellä niin pitkään??

Laukes housuihinsa.

Vierailija
12591/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt jos joku ei tajunnut mitä Ville ja Janne siellä useamman tunnin teki niin että housut lähti... avatkaa silmät! :D

Vierailija
12592/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville ja Janne on hauska parivaljakko ja selkeästi uuden sukupolven miehiä, joita ei ahista fyysinen läheisyys toisen miehen kanssa. Hyvä vaan! Vaikuttavat myös, näennäisestä valitksestaan huolimatta, tykkäävän sellasesta "perus parisuhdeasetelmasta", jossa mies toimii väärin/hassuttelee ja naiset valittaa/mököttää ja sitten niitä pitää lepytellä. 

Tosin villen ei tosin tarvitse edes hassutella/toimia väärin kun pauliina mököttää ja kiukuttelee. Siis mitä h*ttoa se nytkin natkutti, että villen pitää pannessa katsoa häntä eikä kiinnosta v*ttujakaan nauttiiko ville vai ei.

Vierailija
12593/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laukes housuihinsa.

Jollain vähän omat fantasiat puskee läpi

Vierailija
12594/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Pauliinasta fiilis et on oikeasti todella epävarma itsestään, huomashan sen sillonki ku Tiia tuli taloon ja Pauliina oikein kerjäs mielipiteitä että kyllä sää vaan oot paljon kauniimpi.

Tämä kiukuttelukin varmasti osittain johtuu epävarmuudesta, pelkää jäävänsä "hylätyksi".

Eikö Pauliina itkeskelly siinä esittelyvideolla.

Nythän Pauliinalla on sillai ollut helppo reissu, et Villehän kohtelee sitä niin hyvin kuin mahdollista. Ei ole juurikaan antanut aihetta epävarmuuteen Villen suhteen.

Mutta ei tuo kyllä ihan oikeinkaan ole että Ville joutuu pönkittämään Pauliinan itsetuntoa kehumalla 24/7 kroppaa ja ulkonäköä.

Vierailija
12595/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Villelle äkkiä joku kaunis ja terveitsetuntoinen nainen treffiseuraksi! Itse ainakin äänestän Villeä heti seuraavan uuden naisen treffikumppaniksi. Kukaan mies ei ansaitse tuollaista kohtelua. Millainen suhde tuosta muka voisi syntyä? Ei ainakaan toimiva.

Vierailija
12596/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pauliina on välillä todella epävarma,luulen,että osiitain tuosta johtuu sen kiukuttelukin. Jossain alkujaksossa sanoi et saa nähdä missä vaiheessa tulee takkiin. Eli on edelleen epävarma Villestä.

Voi olla peruja aiemmasta suhteesta

Vierailija
12597/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella yllättynyt, että joku onkin osannut valita musan noin hyvin. On ihan tasokas mun mielestä tää Suomen versio tästä ohjelmasta. Ihan hyvä juontaja, ja aika hyvin leikattukin, ohjelma-aikaan nähden.

Onneksi tosiaan maanantain koostejaksoissakin paljon uutta ennennäkemätöntä materiaalia. Alun jälkeen taso on vain parantunut.

Mielenkiintoiset, mukavat ihmiset jne.

Harmi ettei katsojat näe kaikkea hauskaa mitä tuolla tapahtuu, ja mitä puhutaan. Kyllähän siellä varmaan paljon enemmänkin tapahtuu vaikka ei niin hirveästi virikkeitä jatkuvasti olekkaan.

Vierailija
12598/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä säälitä Sami yhtään. Ei kukaan aikuinen mies (vaikkakin nuori) voi noin roikkua kaverin ”tyttöystävässä”. Näitä on nimittäin ihan livenäkin nähty, itse olin nuorempana ja nätimpänä kohteena. Siis seurustelin, ja poikaystävien kaverit tai jotkut tutut vaan, joilla oli itselläänkin tyttöystävä, yrittivät aina välillä jossain illanvietoissa. Se on vaan ällöttävää, ei säälitä yhtään.

Tämä. Viimeistään siinä vaiheessa kun anku alkoi ihan saminkin kuullen haaveilemaan pariutumisesta patin kanssa, ois samin pitäny jo ymmärtää et se juna meni jo tai oikeestaan sitä junaa ei ikinä ollukaan muualla kuin samin haavemaailmassa. Sit anto nellinkin ymmärtää et olis kiinnostunut vaik oikeesti vaan haikaili ankua. Olis edes sen verran munaa ollu et olis nellille sanonu et kiitti mut ei kiitti. Ja mun mielestä se Nellin pudottaminen oli ilkeästi tehty. Oikein käänsi veistä toisen haavassa "tärkein nainen mulle talossa on anku" voi jesus maria. Ja kaikki vaan hurraa kuinka lojaali ystävä hän muka on. Hohhoh.

No onhan täällä palstalla käynyt selväksi, että miehet saa sikailla miten vaan mutta naisten pitää sietää miesten sikailua eikä itkeä ja tajuta venaa miesten päätöksiä neitsytmarioina. 

Vierailija
12599/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Villelle äkkiä joku kaunis ja terveitsetuntoinen nainen treffiseuraksi! Itse ainakin äänestän Villeä heti seuraavan uuden naisen treffikumppaniksi. Kukaan mies ei ansaitse tuollaista kohtelua. Millainen suhde tuosta muka voisi syntyä? Ei ainakaan toimiva.

Äläpä.. Miten kellekkää tulee mieleen sanoo ees noin et "ei kiinnosta nautitko sä, haluun et katot vaa mua"

Vierailija
12600/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti lähinnä se että viimeksi nämä kaks kävi just samassa kohtaa, ja varmaan samat vaatteetki päällä, sen kiusallisen keskustelun missä Veera kerto niistä märistä päiväunista :'D

Ketju on lukittu.