Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Petturi Sami ulos talosta heti!!!
mikä tämä musavalinta on :D
Ihana se kinkku-Aura väkisin pussailemassa 😍
Joillekkin se on rakkauden saari, joillekin tumputussaari
Olipas hannan ilme paljonpuhuva kun anku ja sami pääsi jatkoon. Paljon enempää ei olisi voinut v*tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sami katsoi Ankua silmiin!!!!!!!
Anku onki varmaan ainoa nainen jota Sami on katsonut silmiin
Apissa äänestin jäynät Samille.
Mua kyllä säälittää toi sami. Miks se roikkuu tos ankussa kun sokea-Erkkikin näkee ettei ankulla oo mitään tunteita samia kohtaan.
Mitähän uutta tällä viikolla... veikkauksia?
Vierailija kirjoitti:
Ihana se kinkku-Aura väkisin pussailemassa 😍
No hyi
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä säälittää toi sami. Miks se roikkuu tos ankussa kun sokea-Erkkikin näkee ettei ankulla oo mitään tunteita samia kohtaan.
Sami on ihastunut.
Repesin sille Jeffreystä tehdylle koostevideolle.
Onko Villen ja Jannen välillä oikeesti joku romanssi :D
Mulla alkaa herätä äidilliset tunteet tuota Samia kohtaan. Voi raasua. Kunpa tulis ihana tyttö, joka veis Samin ja Samin sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Sama, musta alkaa tuntua et se takia kaveeraa Patrickinki kans että sais mahollisimman paljo Ankun kans :DD
Oliko Pauliinalla ja Villellä joku panon jälkeinen riita vai ymmärsinkö väärin? Voi ei, heti hirvee rutina :D
ompa tuo pauliina vähän ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on ihastunut.
No shit sherlock. Mut kyl nyt aikuisen pitää ymmärtää jo monen viikon haikalun jälkeen että se on turhaa ja tukahduttaa se ihastus. Turha sitä on tollein ruokkia. Alkaa olla jo kiusallista.
Ei kun hannakin halusi sopia patun vierelle kuten ankukin.