Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette ottaneet kesävaatteet esille?

Vierailija
06.05.2023 |

Ja laittaneet talvivaatteet pois? Minä ajattelin tänään järjestää vaatekaapin lämpimiä kelejä varten.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Viime viikolla oli jo +24 astetta.

Vierailija
2/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika ja legginsit on jo kaivettu kaapinperältä esiin ja vedetty ylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Otan vaatehuoneesta vaatteita sään mikaan. Ei täällä vielä ole kesäkelejä, viime yönä -2C.

Vierailija
4/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ne ovat aina kaapissa.

Vierailija
5/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja croksit myös

Vierailija
6/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa kaapissa ne ovat kuin talvivaatteetkin. Otan ne sieltä esille sitten kun ne on aika pukea päälle.

Vierailija
7/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaatekaapissa esillä vain kauteen sopivat vaatteet, pysyy paremmin järjestyksessäkin, kun ei tarvitse myllätä mitään pinoja. Kesäkengät talvella kenkälaatikoissa ja kesäkauden takit myös kaapissa eikä naulakossa roikkumassa. Ja tietysti toisinpäin, juuri huolsin talvikengät ja pakkasin ne pois.

Ap

Vierailija
8/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä talvella?

Vierailija
9/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ulkokamojen (takit, kengät, huivit+pipot yms) lisäksi ei voisi pitää sekä talvella että suomen kesässä? Esim neuleet on ihania kesäiltoina.

Vierailija
10/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaatekaapissa esillä vain kauteen sopivat vaatteet, pysyy paremmin järjestyksessäkin, kun ei tarvitse myllätä mitään pinoja. Kesäkengät talvella kenkälaatikoissa ja kesäkauden takit myös kaapissa eikä naulakossa roikkumassa. Ja tietysti toisinpäin, juuri huolsin talvikengät ja pakkasin ne pois.

Ap

Itsellä on kaikki kaapeissa esillä koko ajan, ei tarvitse myllätä kun ei hamstraa vaatteita.

Vierailija
11/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät- ja kesätakit sekä -kengät on otettu. Toppatakit ja talvikengät on jo varastossa.

En vielä ole muita kesävaatteita ottanut esiin, mutta tässä parin viikon sisään kyllä. Ollut vielä niin kylmä.

Laitan siis neulepaidat ja paksut ja tummat housut sekä neulemekot vaatehuoneen ylähyllylle laatikoissa ja otan kesävaatteet esille. Siinä on kyllä hommaa, kun höyrytän kaikki suoriksi, menevät säilytyksessä vähän ryppyyn.

Vierailija
12/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Viime viikolla oli jo +24 astetta.

Joo, oli muuten vähän hassu laittaa silloin kesämekkoa ja sandaalia jalkaan kun tuli niin aikaisin. Ja nyt saakin taas kulkea lapaset kädessä ainakin jos pyöräilee, tosin lämpenevää on luvannut

Vierailija
13/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät- ja kesätakit sekä -kengät on otettu. Toppatakit ja talvikengät on jo varastossa.

En vielä ole muita kesävaatteita ottanut esiin, mutta tässä parin viikon sisään kyllä. Ollut vielä niin kylmä.

Laitan siis neulepaidat ja paksut ja tummat housut sekä neulemekot vaatehuoneen ylähyllylle laatikoissa ja otan kesävaatteet esille. Siinä on kyllä hommaa, kun höyrytän kaikki suoriksi, menevät säilytyksessä vähän ryppyyn.

Et kai sä Suomessa joka ikinen päivä missään kevyessä kukkamekossa tarkene.

Vierailija
14/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takit on ainoat, jotka laitetaan pois näkösältä kauden mukaan. Kengät on kaikki samassa paikassa.

Vierailija
15/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kävin eilen aamulla vielä hiihtämässä.

Vierailija
16/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itsellä on kaikki kaapeissa esillä koko ajan, ei tarvitse myllätä kun ei hamstraa vaatteita.

Toimii, jos on paljon kaappitilaa. Mun vaatteet pitää mahduttaa tällaiseen metrin leveään kaappiin, joten ei voi kaikkia pitää esillä.

https://www.ikea.com/fi/fi/p/pax-bergsbo-vaatekaappi-valkoinen-valkoine…

Ja itseasiassa mun kaapin syvyyskin on vaan 35 cm, toisin kuin tuossa linkissä olevan.

Vierailija
17/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toimii, jos on paljon kaappitilaa. Mun vaatteet pitää mahduttaa tällaiseen metrin leveään kaappiin, joten ei voi kaikkia pitää esillä.

Ja itseasiassa mun kaapin syvyyskin on vaan 35 cm, toisin kuin tuossa linkissä olevan.

Toimii, vaikkei olisikaan paljoa kaappitilaa. Jos vain ei hamstraa niitä vaatteita.

Vierailija
18/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Mulla on kesähousuja, vaaleita farkkuja, kesäneuleita, blazereita, takkeja, kesähuiveja ja -hattuja. Meettekö te samalla neuleella kesät talvet? Mulla on talveksi paksummat ja tummemmat neuleet ja housut.

Vierailija
19/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toimii, kun vaatteita on kohtuullisesti, pari kutakin lajia. Minulla on yksi tavallinen 60-cm kaappi. Esim. yhdellä hyllyllä housut omassa pinossaan ja vieressä sortsit ja caprit. Ei noita tarvi myllätä eikä järjestellä. Kesälläkin tulee käytettyä esim. farkkuja, niin siinä ovat esillä koko ajan. Toisella hyllyllä t-paidat pinossa, vieressä pari pitkähihaista ja näiden takana pari neuletta. Kaikkiin pääsee käsiksi ympäri vuoden. Yhdellä hyllyllä mekot: juhlavat takana, edessä toisessa pinossa paksummat ja toisessa ohuemmat. Lisääkin vaatteita kaappiin mahtuisi, mutta periaatteenani on luopua edellisestä ennen uuden hankkimista. Eli hankin tarpeeseen.

Vierailija
20/71 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Mulla on kesähousuja, vaaleita farkkuja, kesäneuleita, blazereita, takkeja, kesähuiveja ja -hattuja. Meettekö te samalla neuleella kesät talvet? Mulla on talveksi paksummat ja tummemmat neuleet ja housut.

Mulla on samat housut ja neuleet ja t-paidat kesät talvet. Yleensä kesällä on päällä mekko, niitä en talvella käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan