Mies petti vaimoaan eikä kerro vaimolle
Hei,
Mitä mieltä olette tästä tapauksesta? Tuntemallani miehellä on ollut pitkän avioliiton aikana parikin kertaa avioliiton ulkopuolinen suhde. Mies on lupaillut toiselle naiselle jättävänsä vaimonsa avioliiton onnettoman tilan takia ja aloittavansa suhteen naisen kanssa. Mies on lopulta kuitenkin jänistänyt ja lopettanut sivusuhteen - jatkaen avioliitossaan. Vaimolla ei ole tietoakaan miehen pettämisistä.
Eikö tuossa ole kyse kaksinkertaisesta petoksesta vaimoa kohtaan? Ensin rikotaan avioliittolupausta pettämällä ja toisekseen pimitetään tämä tieto vaimolta eli ikään kuin valehdellaan vaimolle lisää. Vaimolta viedään mahdollisuus arvioida, haluaako hän jatkaa yhdessä pettäjän kanssa.
Haluaisitko sinä vaimona tietää pettämisestä, vaikka se tieto tulisikin ulkopuoliselta taholta?
Ja se, että mies ei kerro pettämisestä vaimolle on kyse ainoastaan miehen omasta itsekkyydestä, mm. taloudellisista syistä. Hän ei halua tai uskalla kohdata tekojensa seurauksia vaimonsa reaktioissa. Puhtaasti itekeskeinen ihminen ja syyt vaitonaisena pysymisestä sen mukaisia eli hän ei ajattele vaimonsa hyvinvointia päätöksensä taustalla.
Kommentit (69)
No vähän joka toisella miehellä on syrjähyppyjä tai sivusuhteita, joillakin useampia samaan aikaan.
Miksai uskot että vaimo olisi edes kiinnostunut tiedosta ?
Jos mies haluaa pysyä vaimoinsa kanssa niin mitä se asia sinulle kuuluu ?
Vierailija kirjoitti:
Olen ennen ajatellut ettei pitäisi sotkeutua toisten elämään, mutta nyt kun olen itse toinen nainen niin fiilis on kyllä se, että senkun kerrot. Ärsyttää kun mies ei itse uskalla tehdä ratkaisua.
Entäs asia päättyykin niin että mies pysyy vaimonsa kanssa ja laittaa sivusuhteen poikki?
Kerro, vaimolla on oikeus tietää ja tehdä sitten omat johtopäätöksensä. Hirveänpäähän hänelle olisi jos pettäminen jatkuu ja jatkuu vuosikaudet ja koko suhde on perustunut valheeseen. Katkeruus olisi entistä kovempi.
Tää on niin surullista.Rakkauden raiskaamista.Siis ihan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä v#ttua se eukolle kuuluu!
Kuppaisen ukon seksitaudit voivat sairastuttaa vaimonkin. Vaikka olisi mikä raukka, kuuluu kertoa pettäminen vaimolle. Inhottava yökötys, ei ansaitse kutsua mieheksi noista ällötystä.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, vaimolla on oikeus tietää ja tehdä sitten omat johtopäätöksensä. Hirveänpäähän hänelle olisi jos pettäminen jatkuu ja jatkuu vuosikaudet ja koko suhde on perustunut valheeseen. Katkeruus olisi entistä kovempi.
Korjaan viestiäni: *hirveämpäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ennen ajatellut ettei pitäisi sotkeutua toisten elämään, mutta nyt kun olen itse toinen nainen niin fiilis on kyllä se, että senkun kerrot. Ärsyttää kun mies ei itse uskalla tehdä ratkaisua.
Entäs asia päättyykin niin että mies pysyy vaimonsa kanssa ja laittaa sivusuhteen poikki?
Ihan sama. Kunhan tulisi joku ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. entäs jos vaimollakin on ollut retkensä ja hetkensä.
Narsisteilla on noita sivusuhteita ja kaksoiselämän elämistä. Ei kukaan normaali ole petollinen tuollatavoin sarjapettäjämäisesti. Että valehtelee kummallekkin sekä sille sivuusuhteelle, johtaa harhaan, että aikoo jättää vaimon ja vaimolle valehtelee olevansa kunnon mies.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse kerro? Niinkö arvokas on petturi omasta mielestäsi ettet uskalla? Ajatella, voisit saada surkimuksen ihan omaksesi.
Ei ole kenenkään asia lähteä sekaantumaan toisten ihmisten ihmissuhteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulee päätös tehtyä kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä tuo mies pettää sekä vaimoaan että naisystävää, jos ei ole pitänyt naisystävälle antamaansa lupausta. Jotkut muuten saavat kicksejä juuri salasuhteesta. Jos salasuhde jossain vaiheessa muuttuu julkiseksi arkisuhteeksi, se ei ehkä enää ole niin kiehtova.
Ehkä vaimolla on omat pikku salasuhteensa, eikä ukon menot sitä haittaa? Eihän sitä koskaan tiedä mitä muiden suhteissa oikeasti tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaimolla on omat pikku salasuhteensa, eikä ukon menot sitä haittaa? Eihän sitä koskaan tiedä mitä muiden suhteissa oikeasti tapahtuu.
Voi olla, mutta ei ole oikein valehdella sille sivu suhteelle että aikoo jättää vaimonsa/avioliittonsa ja roikottaa vuosikausien suhteessa. Kyllä tuo kertoo jo siitä että ei ole normaali tilanne eikä rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
No vähän joka toisella miehellä on syrjähyppyjä tai sivusuhteita, joillakin useampia samaan aikaan.
Miksai uskot että vaimo olisi edes kiinnostunut tiedosta ?
Jos mies haluaa pysyä vaimoinsa kanssa niin mitä se asia sinulle kuuluu ?
Ja naisilla jopa enemmän kuin miehillä.