Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
12601/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, kenen haluaisitte voittavan ja miksi, kunnon perustelujen kanssa? Yksittäinen ihminen, olemassa oleva tai mahdollinen tuleva pari.

Olen miettinyt sovelluksen lataamista, mutta sitten ajatellut että ketä äänestäisin. Eikä tule ketään mieleen. Yksikään ei miellytä minua ihmisenä/persoonana, että sen perusteella äänestäisin (jotkut toki enemmän kuin toiset). Olen sitten yrittänyt miettiä, mikä pareista olisi vähiten laskelmoiva ja voiton kiilto silmissä - jaa-a... En sano että "pelaamisessa" olisi mitään väärää, mutta tuntuisi mukavalta äänestää aidointa mahdollista paria.

Vierailija
12602/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konttaava ja mielipuolisesti hihittelevä Pauliina oli saakelin pelottava. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12603/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Villelle äkkiä joku kaunis ja terveitsetuntoinen nainen treffiseuraksi! Itse ainakin äänestän Villeä heti seuraavan uuden naisen treffikumppaniksi. Kukaan mies ei ansaitse tuollaista kohtelua. Millainen suhde tuosta muka voisi syntyä? Ei ainakaan toimiva.

Ihan turhaa Villeä äänestää. Vaikka Ville pääsisi treffeille mikään ei muutu niin pitkään kuin Pauliina on talossa. Jos ei rakkauden takia niin rahan. 

Vierailija
12604/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina on välillä todella epävarma,luulen,että osiitain tuosta johtuu sen kiukuttelukin. Jossain alkujaksossa sanoi et saa nähdä missä vaiheessa tulee takkiin. Eli on edelleen epävarma Villestä.

Voi olla peruja aiemmasta suhteesta

Luulen kanssa että aiemman suhteen haamut kummittelee mielessä. Pauliinakin on vain ihminen. Jokaisella meillä on omat heikot ja arat kohtamme.

Vierailija
12605/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliinahan kertoi, että oli kärsinyt mustasukkaisesta puolisosta ja oliko vielä väkivaltainen. Selittää paljon. Ville ei ainakaan tunnut olevan moksiskaan. Ehkä tämä on heidän välistä huumoria. Mutta tuskin pitkässä juoksussa ketään jaksaa toista tukea, vaan Pauliina tarvitsisi apua epävarmuutensa ja hylkäämispelkoonsa. Itse olen epävarma myös ja se johtuu epätasapainoisesta lapsuudesta ja monesti muut ihmiset ei ymmärrä kuinka se vaikuttaa käytäytymiseen vaikka ei haluaisikaan sen vaikuttavan.

Vierailija
12606/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina on välillä todella epävarma,luulen,että osiitain tuosta johtuu sen kiukuttelukin. Jossain alkujaksossa sanoi et saa nähdä missä vaiheessa tulee takkiin. Eli on edelleen epävarma Villestä.

Mikä siinä on että kun nainen kohtelee noin niin ymmärtäjiä riittää mutta jos mies sanois seksin aikana että mua ei kiinnosta sun nautinto ja käskee että kato mua silmiin niin ei varmasti ymmärrystä riitä.

Vierailija
12607/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla turhalla kiukuttelulla ja draamailulla se ainoastaan varmistaa sen, että villellä (ja tietysti kaikilla muillakin miehillä) palaa käpy. Ei kukaan mies (eikä nainen) jaksa tuollaista pidemmän päälle, kun sitä turhaa draamaa ja testailua kehitetään ihan kaikesta. Ei ketään voi pakottaa kiinnostumaan/ihastumaan/rakastumaan ja vielä vähemmän ketään voi muuttaa toisenlaiseksi ja itselle mieleiseksi. Jos (tai siis ilmeisesti kun) ville ei kelpaa pauliinalle sellaisena kuin on, niin miksi sitten edes jatkaa ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta? Eihän siinä ole pienintäkään järkeä.

Vierailija
12608/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä säälitä Sami yhtään. Ei kukaan aikuinen mies (vaikkakin nuori) voi noin roikkua kaverin ”tyttöystävässä”. Näitä on nimittäin ihan livenäkin nähty, itse olin nuorempana ja nätimpänä kohteena. Siis seurustelin, ja poikaystävien kaverit tai jotkut tutut vaan, joilla oli itselläänkin tyttöystävä, yrittivät aina välillä jossain illanvietoissa. Se on vaan ällöttävää, ei säälitä yhtään.

Mä myös aloin miettiin et alkaako Ankua ja/tai Patia jossain kohtaa ahistaa Samin läheisyys tai ajatukset. Kuitenki näyttää oikeasti todella usein olevan samassa seurassa.

Aika avoimestihan tuo Sami aina jotai läpän varjolla heittää Ankuun liittyen. En usko että tuonne oikein edes huvittaa tulla kenenkään Samista kiinostuneen, kun näyttää niin lahjakkaasti roikkuvan Ankussa

Vierailija
12609/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää illan koostejakso vei kyllä Pauliinan pojot... Ois hyvä jos niissä "oikeissakin" jaksoissa näkis tätä todellista parisuhdedynamiikkaa eikä vaan kiiltokuvaa.

Vierailija
12610/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihinkäs muumimammat yht`äkkiä unohtivat PATTEN ja sen ANNELIN  hih hih...... kun joku alkoi kertoa .......PATTESTA ja  ANNELISTA........  eipäs yksin.........  muumimammat kes.......   loppui lyhyeen.......

Olisikohan jo korkea aika ottaa iltalääkkeet ja mennä nukkumaan. Huomenna voit sitten yrittää uusilla voimilla tätä kirjoittamista, jos vaikka onnistus paremmin :)

Vierailija
12611/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on että kun nainen kohtelee noin niin ymmärtäjiä riittää mutta jos mies sanois seksin aikana että mua ei kiinnosta sun nautinto ja käskee että kato mua silmiin niin ei varmasti ymmärrystä riitä.

Itse tuon alkuperäsen kirjotin ja olen mies. Rauhotus nyt vähän, en katsonut millää lailla tarpeelliseksi alkaa heti sättimään Pauliinaa. Ja nuo varmaan puhuvat asiasta tuolla vaikka sitä ei meille ehkä näytetä

Vierailija
12612/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Villelle äkkiä joku kaunis ja terveitsetuntoinen nainen treffiseuraksi! Itse ainakin äänestän Villeä heti seuraavan uuden naisen treffikumppaniksi. Kukaan mies ei ansaitse tuollaista kohtelua. Millainen suhde tuosta muka voisi syntyä? Ei ainakaan toimiva.

Äläpä.. Miten kellekkää tulee mieleen sanoo ees noin et "ei kiinnosta nautitko sä, haluun et katot vaa mua"

Pauliina haluaa vain palvojan ja palvelijan itselleen, ei puolisoa ja tasapuolista parisuhdetta. Todella rumasti kohtelee kyllä Villeä eli toivottavasti nähdään ja kuullaan jatkossa paljon tämän "lemmenparin" kommunikointia, ettei suhteen laatu jää kenellekään epäselväksi. Ja nyt taloon joku Villelle sopiva nainen joka saa valita parin ennen Pauliinaa niin nousee tuo kiukuttelu ja draamailu ihan uudelle tasolle.

Veerahan taitaa itsekin haluta saarelle naisen, joka on kiinnostunut jannesta jotta näkee oman ja jannen reaktion. Toivottavasti seuraavat tulijat on tosiaan tuon nelikon perään ja saadaan vähän uutta näkökulmaa asioihin. 

Vierailija
12613/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanna vaikuttaa ainoalle naiselle tuolla jolla muutkin asiat mielessä ku oma ulkonäkö ja perseen pumppaaminen.

Mä en saa Hannasta yhtään mitään irti.

Vierailija
12614/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannella täytyy olla olleet pussit niin täynnä että se olisi ihan yhtä hyvin voinut laueta halkopinon kuin Villenkin kanssa maatessa.

Vierailija
12615/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera toivo et Janne viettäs enemmän sen kans aikas nii Janneps ottaa ja pakenee Villen kans verhon taakse piiloon useammaksi tunniksi....

Kiinostaakohan Jannea sitte kuitenkaan tuo Veeran seura niin paljon

Vierailija
12616/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiimpä nyt sitten niitä Villea ja Pauliinaa sekä Jannea ja Veeraa kun sitä niin paljon toivottiin :D

Vierailija
12617/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihinkäs muumimammat yht`äkkiä unohtivat PATTEN ja sen ANNELIN  hih hih...... kun joku alkoi kertoa .......PATTESTA ja  ANNELISTA........  eipäs yksin.........  muumimammat kes.......   loppui lyhyeen.......

Iltalääkkeet!

Vierailija
12618/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PATTESTA ja ANNELISTA on muumit jauhaneet viikkotolkulla, mutta mutta ......... eipä taida loistaa ...........

ainoastaan PATTE pelkää ja ANNELI...... hiiri..........

Tästä ei saa ajatuksesta kerta kaikkiaan selvää vaikka kuinka yrittäisi. Pystyisitkö kirjoittamaan eheitä lauseita, joista selkeästi käy ilmi kuka teki mitä?

Vierailija
12619/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauliina pistää ulkomaailmassa Villelle kumipuvun ja pallon suuhun. Kunnon sm-dominan oireet. Ville katsoo silmiin kun Pauliina käskee tai saa maistaa rapsakkaa bambukeppiä muutaman kerran pakaroillaan.

Vierailija
12620/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä säälitä Sami yhtään. Ei kukaan aikuinen mies (vaikkakin nuori) voi noin roikkua kaverin ”tyttöystävässä”. Näitä on nimittäin ihan livenäkin nähty, itse olin nuorempana ja nätimpänä kohteena. Siis seurustelin, ja poikaystävien kaverit tai jotkut tutut vaan, joilla oli itselläänkin tyttöystävä, yrittivät aina välillä jossain illanvietoissa. Se on vaan ällöttävää, ei säälitä yhtään.

Mä myös aloin miettiin et alkaako Ankua ja/tai Patia jossain kohtaa ahistaa Samin läheisyys tai ajatukset. Kuitenki näyttää oikeasti todella usein olevan samassa seurassa.

Aika avoimestihan tuo Sami aina jotai läpän varjolla heittää Ankuun liittyen. En usko että tuonne oikein edes huvittaa tulla kenenkään Samista kiinostuneen, kun näyttää niin lahjakkaasti roikkuvan Ankussa

Totta mutta tuollainen on näiden realityjen suola. Melkoisen olisi tylsää katsoa pelkkää hymistelyä viikosta toiseen ja minusta olisi ihan loistavaa nähdä irtoaako patusta mustasukkaisuuden tunteitakin ankua ja niiden suhdetta kohtaan. Nythän patulle on tulvinut ottajia ovista ja ikkunoista ja osa pareistakin on jopa liki roikkuneet miehen lahkeessa eli sillä ei ole ollut syytä olla ollenkaan epävarma. Nyt oli jo kiva nähdä se aito helpotus patussa kun anku ja sami pääsi jatkoon. 

Jos patustakin näytetään vaan yhtä ja samaa puolta niin onhan se tosi tylsää.

Ketju on lukittu.