Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
12621/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanna vaikuttaa ainoalle naiselle tuolla jolla muutkin asiat mielessä ku oma ulkonäkö ja perseen pumppaaminen.

Mä en saa Hannasta yhtään mitään irti.

Ongelma taitaa olla se että Hanna ei kuulu joukkoon, on luonteeltaan täysin erilainen kuin muut naiset.

Vierailija
12622/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä säälitä Sami yhtään. Ei kukaan aikuinen mies (vaikkakin nuori) voi noin roikkua kaverin ”tyttöystävässä”. Näitä on nimittäin ihan livenäkin nähty, itse olin nuorempana ja nätimpänä kohteena. Siis seurustelin, ja poikaystävien kaverit tai jotkut tutut vaan, joilla oli itselläänkin tyttöystävä, yrittivät aina välillä jossain illanvietoissa. Se on vaan ällöttävää, ei säälitä yhtään.

Mä myös aloin miettiin et alkaako Ankua ja/tai Patia jossain kohtaa ahistaa Samin läheisyys tai ajatukset. Kuitenki näyttää oikeasti todella usein olevan samassa seurassa.

Aika avoimestihan tuo Sami aina jotai läpän varjolla heittää Ankuun liittyen. En usko että tuonne oikein edes huvittaa tulla kenenkään Samista kiinostuneen, kun näyttää niin lahjakkaasti roikkuvan Ankussa

Totta mutta tuollainen on näiden realityjen suola. Melkoisen olisi tylsää katsoa pelkkää hymistelyä viikosta toiseen ja minusta olisi ihan loistavaa nähdä irtoaako patusta mustasukkaisuuden tunteitakin ankua ja niiden suhdetta kohtaan. Nythän patulle on tulvinut ottajia ovista ja ikkunoista ja osa pareistakin on jopa liki roikkuneet miehen lahkeessa eli sillä ei ole ollut syytä olla ollenkaan epävarma. Nyt oli jo kiva nähdä se aito helpotus patussa kun anku ja sami pääsi jatkoon. 

Jos patustakin näytetään vaan yhtä ja samaa puolta niin onhan se tosi tylsää.

Samaa mieltä, tuossa kuviossa on vielä paljon potentiaalia. Monta viikkoa vielä jäljellä ja vaikka mitä voi tapahtua, esim anku ja patu voi myös kyllästyä toisiinsa. Lisäksi nämä uudet tulijat on kyllä ollut nyt vähän niin ja näin eli siinäkin mielessä sami on vielä talossa paikkansa ansainnut. Katsotaan nyt mitä noista alexeista tulle, mutta pahoin pelkään että se huippuhetki nähtiin jo eli siinä voisi hyvinkin olla seuraavia potentiaalisia putoajia. Etenkin kun kukaan talossa olijoista ei ole heistä kummastakaan kiinnostunut ja ainakin alexiinan kiinnostuksen mieheen voi mitata tunneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12623/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä säälitä Sami yhtään. Ei kukaan aikuinen mies (vaikkakin nuori) voi noin roikkua kaverin ”tyttöystävässä”. Näitä on nimittäin ihan livenäkin nähty, itse olin nuorempana ja nätimpänä kohteena. Siis seurustelin, ja poikaystävien kaverit tai jotkut tutut vaan, joilla oli itselläänkin tyttöystävä, yrittivät aina välillä jossain illanvietoissa. Se on vaan ällöttävää, ei säälitä yhtään.

Mä myös aloin miettiin et alkaako Ankua ja/tai Patia jossain kohtaa ahistaa Samin läheisyys tai ajatukset. Kuitenki näyttää oikeasti todella usein olevan samassa seurassa.

Aika avoimestihan tuo Sami aina jotai läpän varjolla heittää Ankuun liittyen. En usko että tuonne oikein edes huvittaa tulla kenenkään Samista kiinostuneen, kun näyttää niin lahjakkaasti roikkuvan Ankussa

Totta mutta tuollainen on näiden realityjen suola. Melkoisen olisi tylsää katsoa pelkkää hymistelyä viikosta toiseen ja minusta olisi ihan loistavaa nähdä irtoaako patusta mustasukkaisuuden tunteitakin ankua ja niiden suhdetta kohtaan. Nythän patulle on tulvinut ottajia ovista ja ikkunoista ja osa pareistakin on jopa liki roikkuneet miehen lahkeessa eli sillä ei ole ollut syytä olla ollenkaan epävarma. Nyt oli jo kiva nähdä se aito helpotus patussa kun anku ja sami pääsi jatkoon. 

Tottakai on hyvä että näkyy erilaisia puolia.

Vaikea kyllä nähdä Patia mustasukkasena. Kyllähän Anku Saminki kans näyttää aikaa viettävän mutta ei näytä Patia haittaavan, ja miks haittais ku varmasti tietää että Ankun puolelta ei ol mitään tunteita.

Vaikka tosin ku miettii niin kyllähän niitäkin on nähty näissä realityissa et mies on heti mustasukkainen ja epävarma jos nainen jutteleekaan toisen miehen kanssa, jonka tiedetään olevan kiinostunut naisesta.

Vierailija
12624/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep haluaisin kanssa nähdä Patessa mustasukkasuutta. Se kertoisikin sitten kunnon tunteista Ankua kohtaan. Monet miehet ei kyllä hirveen avoimesti sitä näytä.

Vierailija
12625/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanna vaikuttaa ainoalle naiselle tuolla jolla muutkin asiat mielessä ku oma ulkonäkö ja perseen pumppaaminen.

Mä en saa Hannasta yhtään mitään irti.

Ongelma taitaa olla se että Hanna ei kuulu joukkoon, on luonteeltaan täysin erilainen kuin muut naiset.

Minkälaisia nuo muut ovat luonteeltaan? Olisiko ohjelma-aikaa 45 minuuttia? Noita ihmisiä on joku 10+. Siinä ei jää montaa minuuttia ruutuaikaa per naama luonteen näkyä.

Vierailija
12626/23806 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapas nähdä saadaanko heti huomenna uusia asukkaita taloon!

Nää on pahoja nää välipäivät(tai melkein välipäivät) ku meinaa vierotusoireita pukata...

Vierailija
12627/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on pahoja nää välipäivät(tai melkein välipäivät) ku meinaa vierotusoireita pukata...

lähteekö äijät Casa amoreen ei taida budjetti riittää.

Vierailija
12628/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko Veera tässä jaksossa mitään lässyttämättä vauvaäänellä??

Vierailija
12629/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähteekö äijät Casa amoreen ei taida budjetti riittää.

Ei riitä hyvännäkösiä sinkkujakaan.

Vierailija
12630/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään facenki puolella alettu jauhamaan tuosta Villen ja Pauliinan kinastelusta....

Vierailija
12631/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on näköjään facenki puolella alettu jauhamaan tuosta Villen ja Pauliinan kinastelusta....

Ja jotkut siellä on vieläkin sitä mieltä että huumoria se Pauliina vaan heittää...

Vierailija
12632/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun se fb-ryhmä on siihen kuulumattomillekin avoin, niin ei oo tullu vielä liityttyä. Mulla on sen verran vanhanaikaiset porukat et ne oikeesti varmaan järkyttyis tai häpeis kun näkis, että mitä kaikkee tuonne kirjoittelen tai et ylipäätään katson tällaista hömppää :D

Vierailija
12633/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut siellä on vieläkin sitä mieltä että huumoria se Pauliina vaan heittää...

Näinpä. Eikös sellainen moitteensa huumoriin verhoaminenkin muuten ole yksi keino manipuloida? Tuossa kohdassa tosin ei munkaan mielestä todellakaan ollut kyse huumorista.

Vierailija
12634/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla face-ryhmässä on todella parisuhteiden asiantuntijat asialla. Ryhmä täynnä ihmisiä, jotka tekevät syväluotaavia analyyseja esim. Pauliinasta. On vedetty kauneuskorttia esiin, Ville on tossu, Pauliina narsisti  ja mitä näitä nyt olikaan. En puolustele Pauliinaa, mutta tuo oli taas niin pieni pätkä keskustelusta, että esim. minä en tiedä mitä kaikkea keskustelussa on käyty läpi ja mitä esim. Ville on sanonut. Sen tietävät vain asianosaiset ja heidän on keskenään ne asiat selvitettävä joko villalla ollessaan tai kotiin palattuaan.  

Vierailija
12635/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla face-ryhmässä on todella parisuhteiden asiantuntijat asialla. Ryhmä täynnä ihmisiä, jotka tekevät syväluotaavia analyyseja esim. Pauliinasta. On vedetty kauneuskorttia esiin, Ville on tossu, Pauliina narsisti  ja mitä näitä nyt olikaan. En puolustele Pauliinaa, mutta tuo oli taas niin pieni pätkä keskustelusta, että esim. minä en tiedä mitä kaikkea keskustelussa on käyty läpi ja mitä esim. Ville on sanonut. Sen tietävät vain asianosaiset ja heidän on keskenään ne asiat selvitettävä joko villalla ollessaan tai kotiin palattuaan.  

Eikö ihmisillä oo mitään itsesuojeluvaistoa. Facebookissa tollasia huudellaan ja haukutaan narsistiksi jne, siinä voi hirmu nopeesti saada niskaansa kunnianloukkaussyytteen. Ihan uskomatonta, että edelleen on ihmisiä, jotka luulee että mitä vaan saa muista kirjoitella ilman seuraamuksia.

Vierailija
12636/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva kun koostejaksossa on nykyään enemmän uutta matskuu eikä pelkästään vanhan toistoa. Samaa toivois tonne appiin. Sinnekin vois tulla varsinkin su-ma kaikkii klippei mitä telkussa ei oo näytetty. Nythän siellä melkein kaikki sisältö on samaa mitä telkussa jo nähty. Toki ne etukäteen on kivoja niin voi vähän arvuutella mitä seuraavassa jaksossa tulee mut sit taas kaipais sinne jotain extraakin.

Vierailija
12637/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se face ryhmähän on ihan naurettavaa luettavaa jo. Ihan tosissaan tappelevat siellä ja väittävät tietävänsä pareista kaiken.

Vierailija
12638/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä muutenki vähä järkyttynyt tuon fb ryhmän kirjotteluista, tai en niistä sisällöistä mut jotenki omituista miten paljon aikuiset ihmiset omalla nimellään kehtaa suoltaa todella rumaa kommenttia osallistujista.

Asioista saa ja pitää keskustella, mutta aika paljon tulee sellasta asiatonta kommenttia missä on kyse jo ihan henkilökohtaisuuksien haukkumisesta.

Vierailija
12639/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisillä oo mitään itsesuojeluvaistoa. Facebookissa tollasia huudellaan ja haukutaan narsistiksi jne, siinä voi hirmu nopeesti saada niskaansa kunnianloukkaussyytteen. Ihan uskomatonta, että edelleen on ihmisiä, jotka luulee että mitä vaan saa muista kirjoitella ilman seuraamuksia.

Tätä itsekin olen ihmetellyt. Ja sitä. että onko se oma elämä niin mitäänsanomatonta/herne on nenässä milloin mistäkin. Vedetään omat huonot kokemukset esille. Koska minulle on käynyt näin, niin kyllä se on tässäkin oltava niin. Kohta varmaan perustavat free Ville-ryhmän. 

Vierailija
12640/23806 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se face ryhmähän on ihan naurettavaa luettavaa jo. Ihan tosissaan tappelevat siellä ja väittävät tietävänsä pareista kaiken.

Jep, varsinkin sillä eräällä miespuolisella ahkeralla kirjoittelijalla tuntuu olevan sanottavansa joka ikiseen asiaan. Ei tuota ohjelmaa nyt ihan niiiin vakavasti tarvitsisi ottaa. Sitten on tää yks toinen mies joka trollaa kuin viimeistä päivää, sillä menee pikkusen liian yli välillä ne kirjoitukset... Ja sit nämä 2 edellä mainittua miestä vielä kinastelee keskenään kuin viimeistä päivää :D Hauskaa luettavaa

Ketju on lukittu.