Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
11221/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko oikeesti ainut joka tykkää Villestä ja pauliinasta xDD kukaan ei näytä tykkäävän:DD

Mä tykkään! Haluisin ,et ne voittais!

Pauliinan pisteet ainakin nousi keskustelusta uusien naisten kanssa. Kuinka ymmärsi heidän paskan tilanteen, eikä myöskään halunnut vaikuttaa valintaan kertomalla omia mielipiteitään pareista ja kemioista.

Pauliina tosiaan ymmärsi miten vaikea tilanne uusille tuo oli. Jeffrey vielä pahensi heidän tilannetta omalla kiukuttelullaan.

Itse en näe Pauliinaa minään diivana,tosikkona,jääkuningatterena tms. Vihaajat tuntuvat tarttuvan jokaiseen pieneenkin juttuun,jopa ilmeet analysoidaan asiantuntevasti. Kuitenkin esim eilen ensimmäisenä Nelliä lohduttamassa. Mutta kun sekin on joidenkin mielestä vain huomionhakua.

Joillekin on mahdoton ajatus että kaunis nainen voi olla empaattinen. Pauliinahan on ensimmäisten joukossa lohduttamassa jos huomaa että joku sitä tarvitsee. Monihan tuolla näyttää puhuvan Pauliinalle tunteistaan ja ajatuksistaan. Jos hän olisi diiva, jääkuningatar yms. niin tuskin saarelaiset pitäisivät hänestä noin paljoa. Niille jotka hyökkää kimppuuni ja väittää että Pauliina vaan feikkaa niin kukaan ei pysty vetämään roolia 24/7 kuukauden ajan. Ihmisen oikea luonne tulee tuolla väkisinkin esiin kun ollaan koko ajan yhdessä.

Pauliina on myös hieman oikukas ja ailahtelevainen. Mutta hänessä on varmasti myös hyvät puolensa niinkuin jokaisessa saarelaisessa. Jokaisessa hyvät ja huonot puolet.

Onhan hänessä tempperamenttiä. Sanoo suoraan jos jokin ei miellytä. Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa, mutta täällä ei juuri Pauliinan hyvistä puolista puhuta.

Minä oon kehunut Pauliinan ulkonäköä. Hän on kaunein naisista. Luonne on avoin, siksi siittä en ole kirjoittanut. Aika hankala tietää tarkkaan millainen kukin saarella on. Haukkujia kyllä löytyy.

Pauliina on kaunis ehkä jossain pikkukaupungissa, mutta pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereellakin kolmastoista tusinassa.

En tiedä kaupungeista. Kerrlin vain oman mielipiteeni Pauliinan kauneudesta verrattuna muihin saarelaisiin.

Vierailija
11222/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick on menestynyt aina äänestyksissä, vaikka pari onkin vaihtunut. Tosin hänellä onkin ollut sutinaa parinsa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11223/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko oikeesti ainut joka tykkää Villestä ja pauliinasta xDD kukaan ei näytä tykkäävän:DD

Pauliinan pisteet ainakin nousi keskustelusta uusien naisten kanssa. Kuinka ymmärsi heidän paskan tilanteen, eikä myöskään halunnut vaikuttaa valintaan kertomalla omia mielipiteitään pareista ja kemioista.

Mietipä uudestaan mitä varten pauliina meni juttelemaan mukavia.

Vierailija
11224/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami pelkää tyttöbakteereja. Tietääkö kukaan onko se edes seurustellut koskaan?

Eikä pelkää sen oikean kanssa. Jämpti mies. Ei lähde joka kimman kaa vaihtaa hillittömästi bakteerikantaa.

Vierailija
11225/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo sami pelasi valinnassa myös omaa peliään eikä vain patin. Sami on alusta asti ollu kiinnostunut ankusta, mutta ei ole sitä onnistunut saamaan. Eikä varmastikaan mene patin ja ankun väliin. Mutta ehkä sami elättelee toiveita ankuun? Onhan sami nähnyt patin tekemiset, esim kun pati "jätti" emman eikä vaikuttanut olevan mitenkään hirveän surullinen emman lähdöstä. Ehkä sami oottaa että saarelle tulee nainen joka on patin mieleen ja pati jättää ankun kuin nallin kalliolle ja sami on sit valmiina ottamassa ankun vastaan. Jos sami ei ollut kiinnostunut nellistä yhtä paljon kuin ankusta eikä siksi valinnut nelliä. On varmaan jo nähnyt itse ettei tule nellistä kiinnostumaan mutta ollut Nellin pari koska ei ole ollut vaihtoehtojakaan koska pati vei ankun. Ehkä elättelee vielä toiveita ankun suhteen.

Vierailija
11226/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patun on mielestäni turha "vihoitella" Hannalle siitä että valitsi hänet. Joutuhan Patu itse valitsee myös sillon alussa itselleen parin. Valitsi Pauliinan vaikka tiesi ettei Pauliina halunnut tulla valituksi vaan haluaa olla Villen kanssa.

Vierailija
11227/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina tosiaan ymmärsi miten vaikea tilanne uusille tuo oli. Jeffrey vielä pahensi heidän tilannetta omalla kiukuttelullaan.

Itse en näe Pauliinaa minään diivana,tosikkona,jääkuningatterena tms. Vihaajat tuntuvat tarttuvan jokaiseen pieneenkin juttuun,jopa ilmeet analysoidaan asiantuntevasti. Kuitenkin esim eilen ensimmäisenä Nelliä lohduttamassa. Mutta kun sekin on joidenkin mielestä vain huomionhakua.

Joillekin on mahdoton ajatus että kaunis nainen voi olla empaattinen. Pauliinahan on ensimmäisten joukossa lohduttamassa jos huomaa että joku sitä tarvitsee. Monihan tuolla näyttää puhuvan Pauliinalle tunteistaan ja ajatuksistaan. Jos hän olisi diiva, jääkuningatar yms. niin tuskin saarelaiset pitäisivät hänestä noin paljoa. Niille jotka hyökkää kimppuuni ja väittää että Pauliina vaan feikkaa niin kukaan ei pysty vetämään roolia 24/7 kuukauden ajan. Ihmisen oikea luonne tulee tuolla väkisinkin esiin kun ollaan koko ajan yhdessä.

Pauliina on myös hieman oikukas ja ailahtelevainen. Mutta hänessä on varmasti myös hyvät puolensa niinkuin jokaisessa saarelaisessa. Jokaisessa hyvät ja huonot puolet.

Onhan hänessä tempperamenttiä. Sanoo suoraan jos jokin ei miellytä. Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa, mutta täällä ei juuri Pauliinan hyvistä puolista puhuta.

Minä oon kehunut Pauliinan ulkonäköä. Hän on kaunein naisista. Luonne on avoin, siksi siittä en ole kirjoittanut. Aika hankala tietää tarkkaan millainen kukin saarella on. Haukkujia kyllä löytyy.

Pauliina on kaunis ehkä jossain pikkukaupungissa, mutta pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereellakin kolmastoista tusinassa.

Ei kauniiden naisten runsaus tee Pauliinasta mitenkään vähemmän kaunista. Ehkä sitten jos lähdetään vertailemaan.

Ei, mutta ei tee myöskään mitenkään erityistä. Yksi muiden kauniiden joukossa. Ja näitä kauniita on yhä enemmän ulkonäkökeskeisyyden yleistyessä.

Vierailija
11228/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä uudestaan mitä varten pauliina meni juttelemaan mukavia.

*huoh* seuraava

Vierailija
11229/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo sami pelasi valinnassa myös omaa peliään eikä vain patin. Sami on alusta asti ollu kiinnostunut ankusta, mutta ei ole sitä onnistunut saamaan. Eikä varmastikaan mene patin ja ankun väliin. Mutta ehkä sami elättelee toiveita ankuun? Onhan sami nähnyt patin tekemiset, esim kun pati "jätti" emman eikä vaikuttanut olevan mitenkään hirveän surullinen emman lähdöstä. Ehkä sami oottaa että saarelle tulee nainen joka on patin mieleen ja pati jättää ankun kuin nallin kalliolle ja sami on sit valmiina ottamassa ankun vastaan. Jos sami ei ollut kiinnostunut nellistä yhtä paljon kuin ankusta eikä siksi valinnut nelliä. On varmaan jo nähnyt itse ettei tule nellistä kiinnostumaan mutta ollut Nellin pari koska ei ole ollut vaihtoehtojakaan koska pati vei ankun. Ehkä elättelee vielä toiveita ankun suhteen.

Mutta onko Ankulla tunteita Samiin muita kuin kaverillisia? En usko Samia noin hölmöksi, että kuvittelee Ankun tunteet. Tietää varmasti, ettei Ankulla oo romanttisia tunteita.

Vierailija
11230/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patun on mielestäni turha "vihoitella" Hannalle siitä että valitsi hänet. Joutuhan Patu itse valitsee myös sillon alussa itselleen parin. Valitsi Pauliinan vaikka tiesi ettei Pauliina halunnut tulla valituksi vaan haluaa olla Villen kanssa.

Seuraavasta jaksosta näemme vihoitteleeko vai ei. Ainakaan vielä ei ole tommosta tullu ilmi.

Vierailija
11231/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta naista tulee vielä itkemään Patrickin takia saarella, tähän mennessä kolme naista.

Vierailija
11232/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Mulla tuli sellainen ajatus mieleen, että Sami pelasi kaikkien parhaaksi rakkauden puolesta. Supisikohan Nellin korvaan, ettei tämä jää tähän 💘

Mikä ei jää tähän? Nellin nöyryyttäminen ja huijaaminenko? Ei Sami olisi Nelliä tiputtanut, jos olisi välittänyt. 😂

Vierailija
11233/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan selkee että Anku on Samille tärkeämpi. Onhan hän juossut sen perässä ja vaikka ei voi sitä koskaan saadakaan, ovat hyvissä väleissä kavereina.

Lisäksi Anku on Samin bestiksen pari.

Nelliä kohtaan ei näyttänyt olevan mitään tunteita, en edes ymmärrä miten Nelli onnistui ihastumaan Samiin.

Samihan oli antanut kuulemma paljon huomioo Nellille ja sano että "meillä on ihan hyvä juttu tässä menossa" ja "mulla on ihan täysin selvät sävelet kenet mä valitsen, ei oo mitään kiinnostusta vaihtaa paria". Ja Samin sanoin Nelli oli ainoo, josta Sami oli kiinnostunut talossa! Ja se, että ei edes halunnut mennä treffeille tai tutustua uusien kanssa, koska on muka Nellistä niin kiinnostunu? Tai sitten vaan kusetti Nelliä ja katsojia ja on todella kiero ihminen.

Vierailija
11234/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Mulla tuli sellainen ajatus mieleen, että Sami pelasi kaikkien parhaaksi rakkauden puolesta. Supisikohan Nellin korvaan, ettei tämä jää tähän 💘

Mikä ei jää tähän? Nellin nöyryyttäminen ja huijaaminenko? Ei Sami olisi Nelliä tiputtanut, jos olisi välittänyt. 😂

On voinut spia Nellin kanssa jatkosta siinä korvaan kuiskutellessa koska Nelli näytti rauhoittuvan.

Tai toinen vaihtoehto, että tykkäs Ankusta enemmän. Who knows..

Vierailija
11235/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

On voinut spia Nellin kanssa jatkosta siinä korvaan kuiskutellessa koska Nelli näytti rauhoittuvan.

Tai toinen vaihtoehto, että tykkäs Ankusta enemmän. Who knows..

Jatkan vielä. Minusta Sami ei ole nöyryyttänyt Nelliä. Minusta Nelli ei ole nöyryytetty, vaan mukava ja rohkea kiva tyttö.

Vierailija
11236/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ookkaan, mutta asiat ja tunteethan tuolla näyttää muuttuvan, ehkä sami haaveilee että niin vois vielä käydä sitten jos pati on pois pelistä.

Vierailija
11237/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa euron aina kun joku mainitsee ”friend island” 😃

Vierailija
11238/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään ankua vastaan, mutta ainakin näin tv:n välityksellä ei vaikuta mitenkään erityisen mielenkiintoiselta niin ihmettelen että miten se on niin kaikkien miesten mieleen. Tokihan on hyvännäköinen mut ei juuri muuta. Paljon rauhallisempi ja hiljaisempi kuin saaren muut tytöt mutta ehkä se niitä miehiä sitten viehättää. Mutta noiden tyttöjen keskuudessa näyttäis siltä että ankulla ei ole tuolla saarella noista tytöistä muodostunu ketään läheistä kaveria? Esim. Pauliina ja veera näyttää olevan hyvät kaverit samoin kuin oli Pauliina ja senja sekä aura ja emma jne. Ja jos olis ollut tyttöjen päätettävissä silloin että putoaako senja vai anku niin olisivat varmasti tiputtaneet ankun.

Vierailija
11239/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestikö kukaan Hannaa ja Patrickia? Jos Patu nyt putoo sen jälkeen heti ku Anku saatiin pidettyä saarella. Vai olikohan Sami miettinyt niin pitkälle, että Patu tippuis ja sais vihdoin yrittää Ankua itse? ;D

Vierailija
11240/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mitään ankua vastaan, mutta ainakin näin tv:n välityksellä ei vaikuta mitenkään erityisen mielenkiintoiselta niin ihmettelen että miten se on niin kaikkien miesten mieleen. Tokihan on hyvännäköinen mut ei juuri muuta. Paljon rauhallisempi ja hiljaisempi kuin saaren muut tytöt mutta ehkä se niitä miehiä sitten viehättää. Mutta noiden tyttöjen keskuudessa näyttäis siltä että ankulla ei ole tuolla saarella noista tytöistä muodostunu ketään läheistä kaveria? Esim. Pauliina ja veera näyttää olevan hyvät kaverit samoin kuin oli Pauliina ja senja sekä aura ja emma jne. Ja jos olis ollut tyttöjen päätettävissä silloin että putoaako senja vai anku niin olisivat varmasti tiputtaneet ankun.

Ankusta oli useampi mies kiinnostunut, Senjasta ei. Parempi olisi ollut pelin kannalta naisten pudottaakkin Anku. Anku on varmaan sellaine hyvä jätkä tyyppi, joka tulee paremmin toimeen jätkien kuin muijie kans.

Ketju on lukittu.