Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island Suomi -keskusteluketju

Vierailija
25.09.2018 |

Alkaa nyt subilla! Joko on sovellus ladattu?

Kommentit (23806)

Vierailija
11201/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole yhtään epäselvää kuka pari tippuu..tylsää😓😓😓

Joo Saara ja Pauli sai 0% äänistä.

Vierailija
11202/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut että tulen vielä olemaan kiitollinen Jeffreyn törkeydestä, mutta nyt olen. 😂 Onneksi sano naisille että toivon että ette valitse mua, sori, ja ehkä jopa pelasti sillä Auran. 😍

Olishan se Sami sitten pelastanut Auran, ovat olleet pari jo aikaisemminkin.

Sillon se otti Auran, kun ketään muuta ei ollut jäljellä. Miksi se olisi Auran pelastanut, jos oma pari Nelli olisi sitten tippunut? Sehän olisi ollut aivan älyvapaata itsensä kannalta, ja Jeffrey ei edes johdatellut Samia niin kuin Patrick varmaan johdatteli.

No c¨moon; kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta ja aivan varmasti olisi mieluummin valinnut Aurankin kuin Nellin.

Miksi se sitten sano uusille tytöille että Nellin kanssa menee hyvin, älkää valitko mua? Jos Sami oli laitettu poikien toimesta altavastaavan asemaan, olisi se ihan hyvin voinut jättää tuon sanomatta, jolloin uudet olisi valinnut sen, ja Nelli olisi jäänyt valitsematta. Nellistä ei kukaan muukaan ollut kiinnostunut.

Siksi juuri, ettei uudet valitsisi Samia. Nellille ei ollut villassa miestä, joten se joutikin ilmeisesti mennä. Samilla ei edelleenkään ole villassa ketään, mutta ei sillä olisi ollut vaikka Nelli olis jatkanutkin. Sami ei edelleenkään ollut siitä kiinnostunut.

No mutta olisihan Samin pitänyt pelurina ymmärtää, että Nellin kanssa olisi ollut vahvempi pelissä, kuin mitä on nyt. Anku on jo useasti ollut tiputusuhan alla, ei ole katsojien suosikki.

Patrickia nyt äänestettäisiin jatkoon vaikka olisi kertojan pari, kun naiset haluavat pitää sen mukana silmänruuan vuoksi. Anku on viime aikoina päässyt jatkoon vain Patun siivellä.

En myöskään usko että Anku&Patu-faneja on paljon, sillä sokeakin näkee tuon tilanteen: sinisilmäinen, kaunis ja epävarma kiltti tyttö ihastuu itsevarmaan, komeaan ja itsekeskeiseen pleijeriin, ja lopputulema on kliseinen.

Tässä nyt ei oo aikoihin ollut äänestystä jossa katsojat ois saanut äänestää suosikki asukastaan, vaan paria. Refain ahdistavan käytöksen takia Anku ei ollut suoraan jatkossa, mutta Patrickin kanssa niillä on ihan eri kemia ja varmasti oisivat heittämällä jatkossa jos nyt sellainen äänestys tulisi. 

Musta tuntuu että sulla on nyt vähän väärä käsitys Ankusta, ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä tuotanto yrittää syöttää. 

Katsojat eivät äänestä ohjeiden mukaan, vaan sitä, jonka haluavat pysyvän villassa. Anku ei ollut jatkossa myöskään Markuksen kanssa. Anku ei ole suosittu. Jatkoon on päässyt vain Patun siivellä.

Mitä tuotanto mielestäsi yrittää syöttää Ankusta?

Minusta Ankulla ja Patulla on ihan vain kiltin tytön ja pleijerin välinen kemia. Vastakohdat vetävät toisia puoleensa, ja tuollaisesta kemiasta seuraa vain räjähdys ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustuspuheevuoro myös täältä Ankulle, hänhän on ottanut kaiken epäonnen todella tyynesti vastaan ilman mitään draamailua. En ymmärrä miksi joillain on käsitys, että Anku on jotenkin feikki tms. Vaikuttaa vain konflikteja välttelevältä ja hieman vetäytyvältä ihmiseltä. Toivottavasti pysyy talossa, koska hänen matkaanasa on ollut mielenkiintoista seurata.

Puolustan myös Pauliinaa. Hän ei ole mikään ylitunteellinen ihminen, mutta mitä sitten? Ei kaikkien tarvitsekaan olla. 

Alexina ja Alexander ovat mielestäni molemmat laskelmoivia pelureita, mutta samalla tylsiä. Samoin Hanna on aivan käsittämättömän tylsä. Toivottavasti näistä päästään pian eroon.

Vierailija
11204/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko oikeesti ainut joka tykkää Villestä ja pauliinasta xDD kukaan ei näytä tykkäävän:DD

Mä tykkään! Haluisin ,et ne voittais!

Pauliinan pisteet ainakin nousi keskustelusta uusien naisten kanssa. Kuinka ymmärsi heidän paskan tilanteen, eikä myöskään halunnut vaikuttaa valintaan kertomalla omia mielipiteitään pareista ja kemioista.

Pisteet olisivat nousseet vasta sitten, jos Sara tai Hanna olisi valinnut Villen. Pauliina tuossa vain varmisti, että kumpikaan ei valitse Villeä, koska Pauliina on niin mukamas ymmärtäväinen.

Eli tekipä Pauliina mitä tahansa niin se nähdään täällä negatiivisesti ja feikkinä. Ok. Miksi Pauliina ei voisi olla oikeasti mukava ja ymmärtäväinen? Pelkkä nätti naama ei riitä syyksi, mitään merkkejä paskamaisesta luonteesta ei oo näkynyt ainakaan ohjelman välityksellä. Pauliina oli eilenkin ensimmäinen joka riensi halaamaan Nelliä.

Pauliina myös riensi ensimmäisenä lohduttamaan itkevää Refaita.

Vierailija
11205/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko oikeesti ainut joka tykkää Villestä ja pauliinasta xDD kukaan ei näytä tykkäävän:DD

Pauliinan pisteet ainakin nousi keskustelusta uusien naisten kanssa. Kuinka ymmärsi heidän paskan tilanteen, eikä myöskään halunnut vaikuttaa valintaan kertomalla omia mielipiteitään pareista ja kemioista.

Pauliina tosiaan ymmärsi miten vaikea tilanne uusille tuo oli. Jeffrey vielä pahensi heidän tilannetta omalla kiukuttelullaan.

Itse en näe Pauliinaa minään diivana,tosikkona,jääkuningatterena tms. Vihaajat tuntuvat tarttuvan jokaiseen pieneenkin juttuun,jopa ilmeet analysoidaan asiantuntevasti. Kuitenkin esim eilen ensimmäisenä Nelliä lohduttamassa. Mutta kun sekin on joidenkin mielestä vain huomionhakua.

Joillekin on mahdoton ajatus että kaunis nainen voi olla empaattinen. Pauliinahan on ensimmäisten joukossa lohduttamassa jos huomaa että joku sitä tarvitsee. Monihan tuolla näyttää puhuvan Pauliinalle tunteistaan ja ajatuksistaan. Jos hän olisi diiva, jääkuningatar yms. niin tuskin saarelaiset pitäisivät hänestä noin paljoa. Niille jotka hyökkää kimppuuni ja väittää että Pauliina vaan feikkaa niin kukaan ei pysty vetämään roolia 24/7 kuukauden ajan. Ihmisen oikea luonne tulee tuolla väkisinkin esiin kun ollaan koko ajan yhdessä.

Pauliina on myös hieman oikukas ja ailahtelevainen. Mutta hänessä on varmasti myös hyvät puolensa niinkuin jokaisessa saarelaisessa. Jokaisessa hyvät ja huonot puolet.

Vierailija
11206/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami varmaan pyyhkii Patun pe*seenkin jos Patu vaan pyytää. Olihan tuo Samilta tosi törkeä temppu Nellille, kun eka vaahtosi että ei halua muita kuin hänet. Kas kummaa äkkiä se mieli muuttui. Patu on tuon puljun kovin peluri, on valmis tekemään ihan mitä vaan voittonsa eteen.

Vierailija
11207/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

First lookia odotellessa :D

Vierailija
11208/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muille tullut mieleen, että Anku on vähän kuin brittiversion Camilla? Silläkin oli epäsopivia pareja ja kun lopulta ihastui, pari valitsikin toisen. Monet kerrat oli sen jälkeen vaarassa pudota, kunnes villaan tuli se kalsarimalli, osasi lohduttaa ja olla kärsivällinen ja vei lopulta Camillan sydämen. Ovat käsittääkseni vieläkin yhdessä, vaikka kuvauksista on jo vuosi. Voittajaparikin on ehtinyt jo erota.

Camilla vaikuttaa oikeasti kiltiltä,Anku ei. En usko että Camilla olisi kiherrellyt päin naamaaviedessään toisen miehen parinvalinnassa.

Camilla olkut englannin Ellun pojan pojan kanssa.

Vierailija
11209/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera ja Pauliina oli lohduttamassa ensimmäisenä Refaita. Veera ja Janne sekä Pauliina ja Ville ovat saaneet olla rauhassa saarella. Mukava, että jaksavat lohduttaa huonompi onnisia.

Vierailija
11210/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina tosiaan ymmärsi miten vaikea tilanne uusille tuo oli. Jeffrey vielä pahensi heidän tilannetta omalla kiukuttelullaan.

Itse en näe Pauliinaa minään diivana,tosikkona,jääkuningatterena tms. Vihaajat tuntuvat tarttuvan jokaiseen pieneenkin juttuun,jopa ilmeet analysoidaan asiantuntevasti. Kuitenkin esim eilen ensimmäisenä Nelliä lohduttamassa. Mutta kun sekin on joidenkin mielestä vain huomionhakua.

Joillekin on mahdoton ajatus että kaunis nainen voi olla empaattinen. Pauliinahan on ensimmäisten joukossa lohduttamassa jos huomaa että joku sitä tarvitsee. Monihan tuolla näyttää puhuvan Pauliinalle tunteistaan ja ajatuksistaan. Jos hän olisi diiva, jääkuningatar yms. niin tuskin saarelaiset pitäisivät hänestä noin paljoa. Niille jotka hyökkää kimppuuni ja väittää että Pauliina vaan feikkaa niin kukaan ei pysty vetämään roolia 24/7 kuukauden ajan. Ihmisen oikea luonne tulee tuolla väkisinkin esiin kun ollaan koko ajan yhdessä.

Pauliina on myös hieman oikukas ja ailahtelevainen. Mutta hänessä on varmasti myös hyvät puolensa niinkuin jokaisessa saarelaisessa. Jokaisessa hyvät ja huonot puolet.

Onhan hänessä tempperamenttiä. Sanoo suoraan jos jokin ei miellytä. Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa, mutta täällä ei juuri Pauliinan hyvistä puolista puhuta.

Vierailija
11211/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe diivana? Mites ne kiukuttelut, mökötys, Villen sanojen mukainen kehujen tarve mutta kehujen antamattomuus, läpät mm koiran kouluttamisesta, ja se pois mun auringon tieltä heittokin oli vähän diivamainen. Minusta Pauliina vaikuttaa ihan kivalta ja empaattiselta, mutta kyllä hän diiva on.

Vierailija
11212/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan hänessä tempperamenttiä. Sanoo suoraan jos jokin ei miellytä. Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa, mutta täällä ei juuri Pauliinan hyvistä puolista puhuta.

Minä oon kehunut Pauliinan ulkonäköä. Hän on kaunein naisista. Luonne on avoin, siksi siittä en ole kirjoittanut. Aika hankala tietää tarkkaan millainen kukin saarella on. Haukkujia kyllä löytyy.

Vierailija
11213/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe diivana? Mites ne kiukuttelut, mökötys, Villen sanojen mukainen kehujen tarve mutta kehujen antamattomuus, läpät mm koiran kouluttamisesta, ja se pois mun auringon tieltä heittokin oli vähän diivamainen. Minusta Pauliina vaikuttaa ihan kivalta ja empaattiselta, mutta kyllä hän diiva on.

Lisään vielä että minusta se koiran koulutus-kommentti oli hauska. Ei siinä mitään siis.

Vierailija
11214/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä Pauliinaa jääkuningattarena. Tuosta Nellin lohdutksesta näen niin että Pauliina oli ensimmäisenä toimintakykyinen, koska ei ollut yhtä järkyttynyt kuin muut. Silloin, kun Emma putosi, Pauliina olisi ollut ehkä se toimintakyvyttömin. Nyt Pauliinaan ei kolahtanut yhtä lujasti kuin muihin.

Enkä tarkoita tällä sitä, että Pauliina olisi tunteeton. Totesin vain miten näin tilanteen. En halua Pauliinan tippuvan, mutta eri parin haluaisin Pauliinalle.

Senjan tippuminen kolahti eniten Pauliinaan, mutta oli silti ensimmäisenä halaamassa Senjaa. Pauliina on löytänyt parin jonka kanssa haluaa olla tulevaisuudessakin. Täällähän voidaan tietysti haluta mitä vaan.

Vierailija
11215/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se Anku ottanut sitä ensimmäistä askelta eteenpäin vaikka olisi tilaisuus ollut,piti vaan odottaa ja odottaa,ahnella on paskainen loppu😫😫😫

Ahnehti Patrickkia itselleen, koska oli kiinnostunut tästä.

Vierailija
11216/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami pelkää tyttöbakteereja. Tietääkö kukaan onko se edes seurustellut koskaan?

Vierailija
11217/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on jätetty kokonaan huomiotta se, kun Patrick oli aurinkoa ottavan Auran perseessä kiinni eilisessä jaksossa? Aura sano että se kohta on jo rasvattu, niin Patrick innokkaana että ei ole! Ei kovin kunnioittavaa Ankua kohtaan.

Vierailija
11218/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon kehunut Pauliinan ulkonäköä. Hän on kaunein naisista. Luonne on avoin, siksi siittä en ole kirjoittanut. Aika hankala tietää tarkkaan millainen kukin saarella on. Haukkujia kyllä löytyy.

Pauliina on kaunis ehkä jossain pikkukaupungissa, mutta pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereellakin kolmastoista tusinassa.

Vierailija
11219/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkutyttö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pauliina on kaunis ehkä jossain pikkukaupungissa, mutta pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereellakin kolmastoista tusinassa.

Ei kauniiden naisten runsaus tee Pauliinasta mitenkään vähemmän kaunista. Ehkä sitten jos lähdetään vertailemaan.

Vierailija
11220/23806 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi uskonut että tulen vielä olemaan kiitollinen Jeffreyn törkeydestä, mutta nyt olen. 😂 Onneksi sano naisille että toivon että ette valitse mua, sori, ja ehkä jopa pelasti sillä Auran. 😍

Olishan se Sami sitten pelastanut Auran, ovat olleet pari jo aikaisemminkin.

Sillon se otti Auran, kun ketään muuta ei ollut jäljellä. Miksi se olisi Auran pelastanut, jos oma pari Nelli olisi sitten tippunut? Sehän olisi ollut aivan älyvapaata itsensä kannalta, ja Jeffrey ei edes johdatellut Samia niin kuin Patrick varmaan johdatteli.

No c¨moon; kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta ja aivan varmasti olisi mieluummin valinnut Aurankin kuin Nellin.

Miksi se sitten sano uusille tytöille että Nellin kanssa menee hyvin, älkää valitko mua? Jos Sami oli laitettu poikien toimesta altavastaavan asemaan, olisi se ihan hyvin voinut jättää tuon sanomatta, jolloin uudet olisi valinnut sen, ja Nelli olisi jäänyt valitsematta. Nellistä ei kukaan muukaan ollut kiinnostunut.

Siksi juuri, ettei uudet valitsisi Samia. Nellille ei ollut villassa miestä, joten se joutikin ilmeisesti mennä. Samilla ei edelleenkään ole villassa ketään, mutta ei sillä olisi ollut vaikka Nelli olis jatkanutkin. Sami ei edelleenkään ollut siitä kiinnostunut.

No mutta olisihan Samin pitänyt pelurina ymmärtää, että Nellin kanssa olisi ollut vahvempi pelissä, kuin mitä on nyt. Anku on jo useasti ollut tiputusuhan alla, ei ole katsojien suosikki.

Patrickia nyt äänestettäisiin jatkoon vaikka olisi kertojan pari, kun naiset haluavat pitää sen mukana silmänruuan vuoksi. Anku on viime aikoina päässyt jatkoon vain Patun siivellä.

En myöskään usko että Anku&Patu-faneja on paljon, sillä sokeakin näkee tuon tilanteen: sinisilmäinen, kaunis ja epävarma kiltti tyttö ihastuu itsevarmaan, komeaan ja itsekeskeiseen pleijeriin, ja lopputulema on kliseinen.

Tässä nyt ei oo aikoihin ollut äänestystä jossa katsojat ois saanut äänestää suosikki asukastaan, vaan paria. Refain ahdistavan käytöksen takia Anku ei ollut suoraan jatkossa, mutta Patrickin kanssa niillä on ihan eri kemia ja varmasti oisivat heittämällä jatkossa jos nyt sellainen äänestys tulisi. 

Musta tuntuu että sulla on nyt vähän väärä käsitys Ankusta, ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä tuotanto yrittää syöttää. 

Katsojat eivät äänestä ohjeiden mukaan, vaan sitä, jonka haluavat pysyvän villassa. Anku ei ollut jatkossa myöskään Markuksen kanssa. Anku ei ole suosittu. Jatkoon on päässyt vain Patun siivellä.

Mitä tuotanto mielestäsi yrittää syöttää Ankusta?

Minusta Ankulla ja Patulla on ihan vain kiltin tytön ja pleijerin välinen kemia. Vastakohdat vetävät toisia puoleensa, ja tuollaisesta kemiasta seuraa vain räjähdys ennemmin tai myöhemmin.

Minusta taas Ankulla ja Refailla ei ollut sutinaa, eikä Ankulla ja Markuksella. Nyt Patrickin kanssa taas on ja siksi menestyvät yhdessä paremmin.

Ketju on lukittu.