Love island Suomi -keskusteluketju
Kommentit (23806)
Älkää nyt noituko, vasta alussahan tässä ollaan ja heittäytyihän ne eilen siihen mr love island peliinkin, vähän jäykästi vielö mutta kumminkin
Vierailija kirjoitti:
Noi miehet luulee liikoja itsestään. Kukaan niistä ei ole millään tavalla hyvännäköinen tai haluttava. Olen keskitason nainen enkä huolisi noista yhtäkään edes sänkyyn yhden yön jutuksi.
Okei, nyt alan ymmärtään niitä puheita suomalaisten naisten nirsoudesta. Jos tuosta porukasta kukaan ei kelpaisi keskitason naiselle, niin itse saan ihan suosiolla alkaa katselemaan ulkomaalaisia postimyyntivaimoja.
Onkohan tuotanto saanut palautetta niitten leikkauksesta, koska eilinen jakso oli huomattavasti parempi! Näytettiin lähes kaikkia, ja mulla ainakin alko nyt mielenkiinto kasvamaan ihan eri tavalla, kun sai oikeesti vähän jo "tutustuakin" noihin muihinkin! Ja joo suomalaiset pelkää kasvojen menetystä vähän enemmän kuin Britit varsinkin Essex britit, mutta ihan varmasti alkaa noi tosta avautumaan. Siellä varmasti vaipuu niin sellaiseen kuplaan, jossa parisuhteet oikeesti nousee tärkeimmäksi asiaksi eikä ajattelekkaan niitä kameroita niin paljon, kuin nyt tässä alussa. Mua ei kyllä häiritse hirveesti toi, että ne on vielä vähän ujoja ja kankeita, eikä mua kyllä häiritse sekään, että Veera osaa näyttää tunteensa. Kiinnostavinta mun mielestä tässä formaatissa onkin juuri seurata, minkälaisia eri puolia noista ajan myötä kuoriutuu.
Senjan naaman kiiltävä kalpeus ei johdu meikittömyydestä vaan päinvastoin. Ruskettuneeseen ihoon ei oikein passaa paria sävyä vaaleampi paksu pakkeli.
Itseäni huvittaa se miten treffeillä toljotetaan tuppisuina ja sitten jälkikäteen hehkutetaan miten kivaa on ollut. Niinku jeffrey sanoi että ”mulla oli iha vi**n kivaa” ja ilmeettömänä istui siinä ”ja kusissa” ja muijan piti kysellä että ”oonko mä viehättävä sun mielestä” looool
Jostain syystä mulle on hirveän vaikee löytää "täydellistä" miestä ulkonäöllisesti. Siis vaikka brittiversiossakin ne kaikki oli tosi komeita, niin aina löysin jotain vikaa niistäkin. Mutta taas lähes kaikista naisista löydän aina jotain kaunista. Ja siis nainen olen itsekin. Tuollakin ajattelen, että lähes kaikki noista naisista on tosi upeita, mutta miehistä kaivan vaan niitä huonoja ulkonäkö puolia esiin. Siis esim Mikan kasvot ärsyttävät liian tavalliset, Refin nenä ärsyttää, Villen lapsen omainen vartalo ja kasvot ärsyttää, Patrickissa kulmakarvat jne. Mutta luonteen puolesta juuri päinvastoin eli miehiltä jotenkin siedän huonompaa käytöstä mutta naisten käytöksessä kaikki ärsyttää esim. Veera on liian äänekäs, Pauliina liian myöntäilevä, Senja liian jotenkin esittävä, Johannassa nyt melkein kaikki ärsyttää jne. Tää ohjelma on oikeesti tosi hyvä harjotus mulle olla koittamatta tuomita miesten ulkonäköä ja naisten käytöstä :D
Vierailija kirjoitti:
Itseäni huvittaa se miten treffeillä toljotetaan tuppisuina ja sitten jälkikäteen hehkutetaan miten kivaa on ollut. Niinku jeffrey sanoi että ”mulla oli iha vi**n kivaa” ja ilmeettömänä istui siinä ”ja kusissa” ja muijan piti kysellä että ”oonko mä viehättävä sun mielestä” looool
Ne ois siinä voinut näyttää niitä hauskojakin keskustelun kohtia, mitä varmasti niillä oli, eikä vaan niitä kankeita muka syvällisiä keskutelun yrityksiä
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä mulle on hirveän vaikee löytää "täydellistä" miestä ulkonäöllisesti. Siis vaikka brittiversiossakin ne kaikki oli tosi komeita, niin aina löysin jotain vikaa niistäkin. Mutta taas lähes kaikista naisista löydän aina jotain kaunista. Ja siis nainen olen itsekin. Tuollakin ajattelen, että lähes kaikki noista naisista on tosi upeita, mutta miehistä kaivan vaan niitä huonoja ulkonäkö puolia esiin. Siis esim Mikan kasvot ärsyttävät liian tavalliset, Refin nenä ärsyttää, Villen lapsen omainen vartalo ja kasvot ärsyttää, Patrickissa kulmakarvat jne. Mutta luonteen puolesta juuri päinvastoin eli miehiltä jotenkin siedän huonompaa käytöstä mutta naisten käytöksessä kaikki ärsyttää esim. Veera on liian äänekäs, Pauliina liian myöntäilevä, Senja liian jotenkin esittävä, Johannassa nyt melkein kaikki ärsyttää jne. Tää ohjelma on oikeesti tosi hyvä harjotus mulle olla koittamatta tuomita miesten ulkonäköä ja naisten käytöstä :D
Oot vaan enemmän naisiin päin. :)
Kuka teidän mielestä on näistä osallistujista eniten wt? Mun mielestä Ville ja Pauliina on eniten, ainakin ensimmäisten jaksojen perusteella.
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Kuka teidän mielestä on näistä osallistujista eniten wt? Mun mielestä Ville ja Pauliina on eniten, ainakin ensimmäisten jaksojen perusteella.
Sinä ainakin, ainakin tämän viestin perusteella.
Kuka sen mr love island -kilpailun voitti, näytettiinkö sitä edes? Kun Jeffrey oli 3. ja Janne toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kampaajalla olla noin kökösti pidennykset näkyvillä
Siis kuka noista on kampaaja? Esittelyissä ei kerrota kenenkään ammatiksi kampaajaa?
No sit sulla on näössä tai kuulossa jotain vikaa
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Mua välillä ihmetyttää tää wt määritelmä täällä palstalla. Mun mielestä Johanna on eniten wt kun taas Pauliina ehkä jopa vähiten.
Mielikuvani henkilöistä tällä hetkellä:
Anku: ihan kiva kaikkien kaveri, miellyttäjä tyyppinen, ei kuitenkaan hirveästi särmää juuri miellytämisen takia. Kuka ja millainen Anku on?
Johanna: vähän yksinkertaisen oloinen, perus itseään täynnä oleva ulkonäön takia, vaikka ei nyt niin ihmeellinen ole, sisäisesti epävarma, valju persoona
Jeffrey: tulee mieleen sellainen ylä-aste ikäinen jonne, puuttuu vain mopokypärä kädestä ja hupparin huppu syvälle päähän vedettynä
Rafu: noloja oli ne puheet leadereista ja johtajista joihin hänellä on tavoite kuulua, myöhemmin petrannut ja ihan herrasmiesmäisesti, silti vaikuttaa feikiltä
Patrick: olevinaan häslä ja vähän pihalla, mutta taitaa olla kova pelaamaa ja miettimää strategioita, ei paljasta kaikkia korttejaan
Ville: puhuu toista kameroille ja toista Pauliinalle,pikkupoika jolla vähän liian suuri ego
Pauliina: aika hämärä tyyppi, mumisee vain ja käyttäytyy kuin olisi Villen tyttöystävä
Mika ja Janne: perusjamppoja ei oikein mitään sanottavaa
Tumman alkuperäisen tytön nimi unohtui, ihan kiva ja kiltti, vähän näkymättömäksi jäänyt
Veera: kovaääninen, epävarma, tarve olla esillä, nyt vähän rauhoittunut, todella nuoren oloinen
Uudet tytöt: vaalealla rumat wt tatskat, ei oikein vielä mitään mielikuvaa, tummalla tytöllä rasittava ääni ja vähän levoton. Aika rasittavan oloinen. Nätti ulkomuoto, mutta kovin on mitäänsanomaton luonne, ystävällinen toki
Oliko siinä kaikko vai unohtuiko joku?
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Mika ei juuri erotu tapetista eli ei ole ruma ja komea, mutta ihmettelen silti, miten hän on omasta mielestään naistenmies, jolla on 60-100 kaatoa? On muuten melkoinen heitto tässä. Eikö tämäkin kaveri ollut uskoton? Toki hän oli esittelyvideossa markkinoiva, mutta sen jälkeen, jotenkin puheet ja ulkoinen habitus ei sovi oikein yksi yhteen.
Moni on ravintolamiljöössä ihan erilainen kuin esim duunissa tai saati selvinpäin tosi-tv-ssä. Sitä kun on vielä se "oma lauma" siinä bilettämässä ja ihmisiä, joiden kanssa on saattanut olla silmäpeliä jo aiempina vkonloppuina/iltoina, ei se nyt paljon vaadi, että sänkyyn hypätään. Ja etenkin jos kelpaa tyyliin kuka vaan, mutta kyl Mika on monessa kuppilassa ihan hyvännäköinen ja jopa varmasti erottuu edukseen.
Moni tuntuu aattelevan et Patrick on iha tosissaan pelaamassa. Mut jos mää oisin Pate ja oisin kovasti pelaamassa ja feikkaamassa, niin eikö tuota Veeran kiinostusta kannattas käyttää hyväkseen. Joko ihan vaa ois pariutunut sen kans, tai jotenki muuten vaan pitää sitä varalla.
Mä en näe että Patrick ois pelaamassa ainakaam mitenkäån kovin strategisesti tuolla ainakaa tällä hetkellä. Luulen että on oikeesti parittomana vähän ulkopuolella, eikä oikein tiiä mitä kannattas tehä ja miten toimia.
No jospa jatkossa näkis mikä tää strategia oikein olikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Senjan naaman kiiltävä kalpeus ei johdu meikittömyydestä vaan päinvastoin. Ruskettuneeseen ihoon ei oikein passaa paria sävyä vaaleampi paksu pakkeli.
Mistä tiedät ettei se ole korkeasuojakertoimista auringonsuojavoidetta? Itsellä ainakin olisi noissa oloissa kasvot voideltu sellaisella koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ehkä lievää esittämistä. Ensin pitää esittää khuulia treffikumppanille, sitten yrittää tehdä muita saarelaisia kateelliseksi kun oli niin ylimaallisen hauskaa. Nää taitaa olla vielä niin untuvikkoja mediataitojen suhteen, että eivät tajua että yleisö näkee kaiken tuon esittämisen tv:stä. Noloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kampaajalla olla noin kökösti pidennykset näkyvillä
Siis kuka noista on kampaaja? Esittelyissä ei kerrota kenenkään ammatiksi kampaajaa?
No sit sulla on näössä tai kuulossa jotain vikaa
Voi kiitos kivasta vastauksesta!
En ole huomannut asiaa, ts. se on mennyt ohi. Viitsisikö joku muu vastata?
Totta, mutta joku huulikiilto/huulipuna toisi jo ihan eri ilmeen kun nyt ne huuletkin on tosi kalpeat.