Tehdäänpä tämä ensitreffien tarjoamisetiketti nyt kerta kaikkiaan kerralla selväksi gallupin avulla.
Ei mitään selityksiä: pelkästään valinta, kenen kuuluu maksaa.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi korkea aika päättää että haluavatko he tasa-arvon vai perinteiset miehen ja naisen roolit.
Jälkimmäisessä mies tarjoaa naiselle asioita ja pitää huolta taloudellisesti.Vai olisiko kyse kuitenkin siitä, että tasa-arvon perään huudetaan vain silloin kun siitä on naisille hyötyä?
Tarkoitat siis, että ostat naisen ulos tasa-arvosta?
Tietenkin se joka maksaa enemmän, omaa enemmän valtaa ja se joka hinnoittelee itsensä on ”tuote”.
Nainenhan tässä tekee itselleen hintalappua eikä miehet.Eli kun naisystäväsi tai vaimosi voittaa lotossa niin sinusta tulee orja ilman ihmisoikeuksia :D
Eihän minun maksaminen ja maksukyky mihinkään toisen lotolla vähene. Ja kyllä, jos vaimo haluaa omistaan panostaa vaikka 5 tonnia sohvaan niin toki hänellä on päätösvalta siinä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi korkea aika päättää että haluavatko he tasa-arvon vai perinteiset miehen ja naisen roolit.
Jälkimmäisessä mies tarjoaa naiselle asioita ja pitää huolta taloudellisesti.Vai olisiko kyse kuitenkin siitä, että tasa-arvon perään huudetaan vain silloin kun siitä on naisille hyötyä?
Tietenkin se joka maksaa enemmän, omaa enemmän valtaa ja se joka hinnoittelee itsensä on ”tuote”.
Nainenhan tässä tekee itselleen hintalappua eikä miehet.Eli kun naisystäväsi tai vaimosi voittaa lotossa niin sinusta tulee orja ilman ihmisoikeuksia :D
Eihän minun maksaminen ja maksukyky mihinkään toisen lotolla vähene. Ja kyllä, jos vaimo haluaa omistaan panostaa vaikka 5 tonnia sohvaan niin toki hänellä on päätösvalta siinä asiassa.
Hän maksaa enemmän, joten teoriasi kuivuu heti kun pilkka kolahtaa omaan nilkkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän maksaa enemmän, joten teoriasi kuivuu heti kun pilkka kolahtaa omaan nilkkaasi.
Miten niin maksaa enemmän? Jos aiemmin maksetaan puoliksi ja vaimo saa tililleen kaksi miljoonaa niin mihin ne kulut nousee? Se, että minä vaatisin vaimoa maksamaan enemmän, olisi maksullisuutta. Jos vaimo tekisi sen omasta tahdosta mutta kertoisin etten sitä halua, en olisi orja.
Kummallinen kysymys, jotku miehet haluaa tarjota toiset ei. Jotkut naiset haluaa maksaa itse, toiset ei. Ei tähän oikeeta vastausta ole. Itse, jos treffailisin niin hinnallakin ois väliä, esim kahvin/viini lasillisen tarjoaminen ok, illallisen maksaisin itse.
Mies tarjoaa hyvät humalat ja ujuttaa sukkanauhaan vielä muutaman tontun.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys, jotku miehet haluaa tarjota toiset ei. Jotkut naiset haluaa maksaa itse, toiset ei. Ei tähän oikeeta vastausta ole. Itse, jos treffailisin niin hinnallakin ois väliä, esim kahvin/viini lasillisen tarjoaminen ok, illallisen maksaisin itse.
Niin paitsi, että suuri osa naisista kertoo että ei tule mitään toisia treffejä jos mies ei tarjoa treffeillä. Miehillä ei ole MITÄÄN näin ehdotonta vaatimusta. Koitat valkopestä naisten maksullista luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä äänestyksessä mäemme mammojen käsityksen tasa-arvosta.
Jos et halua tarjota, sovi sellaiset treffit joissa ei rahaa kuluu.
Miksi? Onhan pitsa hyvää ja kylmä olut maistuu kesätreffeillä. Miksi ihmeessä välttelisin niitä sen takia, että osa naisista on lokkeja jotka suorastaan vaativat päästä osalliseksi ihan vieraan miehen lompakolle?
Miksi ihmeessä käyt treffeillä ihan vieraan ihmisen kanssa, ja josta et nähtävästi edes pidä? Nosta vähän rimaa, ja mene ensitreffeille vain ihmisen kanssa, johon olet jo rakastunut. Näitä ensitreffejä tarvitaan koko elämässä vain yhdet, ja siinä ei raha enää paina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua tarjota, sovi sellaiset treffit joissa ei rahaa kuluu.
Miksi? Onhan pitsa hyvää ja kylmä olut maistuu kesätreffeillä. Miksi ihmeessä välttelisin niitä sen takia, että osa naisista on lokkeja jotka suorastaan vaativat päästä osalliseksi ihan vieraan miehen lompakolle?
Miksi ihmeessä käyt treffeillä ihan vieraan ihmisen kanssa, ja josta et nähtävästi edes pidä? Nosta vähän rimaa, ja mene ensitreffeille vain ihmisen kanssa, johon olet jo rakastunut. Näitä ensitreffejä tarvitaan koko elämässä vain yhdet, ja siinä ei raha enää paina.
Tarkoitat siis, että jokaisella naisella on oikeus saada ilmaisia huveja treffeillään?
Kyllä minä pidän naisista treffeillä mutta en niistä jotka olettavat seuransa olevan maksullista.
Maksullinen Nainen kirjoitti:
No jos ekat treffit on puistossa ja jätskit alepasta EI JATKOON
No jos ekat treffit on kahvilassa ja mies maksaa vain omansa EI JATKOON
No jos ekat treffit ovat intiimissä ravintolassa ja mies maksaa (tietty viehättää muutenkin) JATKOON
Tarvitseeko enää muuta sanoa?
Olen käynyt elämäni aikana kahdesti ensimmäisillä treffeillä. Molemmissa tapauksissa mies oli saanut aika kauan niin sanotusti lämmitellä minua, sillä olen melko ujo ja lämpenen hitaasti. Molemmilla kerroilla mies halusi maksaa ja annoin heidän tehdä niin. Toisen kanssa olen ollut naimisissa 16 vuotta.
Lähtökohtaisesti olen sitä mieltä, että molemmat maksavat omansa. Nykyaikana se kuulostaa ainakin tasa-arvoisemmalta ja järkevämmältä järjestelyltä. Etenkin kun tuntuu, että Tinderin myötä ihmiset käyvät jatkuvasti treffeillä ja tapaavat uusia ihmisiä. Mutta poikkeustilanteita toki on ja jokainen harkitsee itse, miten haluaa menetellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat maksaa omansa, mutta pakko myöntää, että tarjoaminen tekee kyllä erityisvaikutuksen.
Naisen tarjoamana varsinkin! Melkein parempaa kuin seksi.
Jaa. Minä kokeilin kerran ja mies meni ihan lukkoon.
Mitä sen nyt on väliä kuka sen maksaa. Tuskin sitä treffeillä joka ilta istutaan. Itselläni ei kyllä ole enää mitään muistikuvaa kumpi maksoi, minä vai mieheni kun alettiin tapailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä tasa-arvosta ole kysymys vaan käytöstavoista ja vaikutuksen tekemisestä siihen treffattavaan. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos et halua tarjota, sovi sellaiset treffit joissa ei rahaa kuluu.
Moni olettaa että miehen kuuluu maksaa. Luuletko että se ei tee vaikutusta mieheen jos nainen haluaa maksaa?
Sinänsä aivan sama . Se tarjoaa, joka haluaa tehdä vaikutuksen. Aina on kohteliasta tarjota. Toki toinen voi yhtä kohteliaasti tarjoutua maksamaan omansa. Kumpikin on kohtelias ja yrittää tehdä vaikutuksen. Noin lähtökohtaisesti en lähtisi deiteille, joita en itse olisi valmis maksamaan. Ensitreffeille tosiaan riittää aluksi jokin ilmainen juttu, josta voidaan jatkaa kahville tms jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten olisi nyt korkea aika päättää, ryhtyvätkö he syömään enemmän kasviksia ja välittämään luonosta, maailman hätääkärsivistä ihmisistä, naisten oikeuksista ja ansaitsisivat sitäkautta rakkautta, vai ajetaanko autolla, syödään eläimiä, vihataan nuubian veljiä, juodaan kaljaa, piereskellään ja itketään verkossa, kun ei saada piparia.
Millä tavalla sinä välität hätääkärsivistä, luonnosta ja mitä olet tehnyt miesten oikeuksille Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua tasa-arvoa, vaan he haluavat poimia kirsikat kakusta.
Yhtälainen palkka kaikille, mutta silti olisi toivottavaa että mies tarjoaa treffeillä.Tarkoitus ei ole tarjota puolelle suomen naisväestöstä.
Vaan mieluisalle treffikumppanille..johon ollaan kovasti ihastuttu.
Näinpä. Itselleni on vaikea ymmärtää, miten palkkatasa-arvo liittyy siihen, kumpi maksaa yhden tapaamisen (ensitreffien) kahvikupillisen. Enkä kyllä ymmärtäisi, vaikka puhuttaisiin pizzasta tai leffalipustakaan.
Kyllä se vaan liittyy koska kyseessä ei ole mikään "hyvä herrasmiestapa" vaan jäännös ajalta jolloin naisella ei ollut omaisuutta ja omaa rahaa. Nälkäänkö se nainen olisi pitänyt jättää? Nykyään kun naisella ihan faktisesti ON omaa rahaa, tilanne on täysin erilainen. Nainen kykenee maksamaan oman ostoksensa, sitä vartenhan hän saa OMAA palkkaa.
Eli kun naisystäväsi tai vaimosi voittaa lotossa niin sinusta tulee orja ilman ihmisoikeuksia :D