Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset pysyvät Elisan asiakkaina kun se todistetusti huijaa asiakkaitaan?

Vierailija
05.10.2026 |

Tyyhmäähän se on olla heidän huijattavana, kun alalla toimii myös rehellisiä yrityksiä.

https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000012320337.html

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pysykään. En tiedä mikä tämän elisan uuden tj:n bisnesidea mahtaa olla, mutta aika tehokkaasti asiakkaat karkaa elisalta ja nuo joutuu ostamaan edes osan takaisin paljon halvemmilla liittymähinnoilla. Ja vanhat asiakkaat karkoitetaan kun nuo kypsyy moninkertaisiin kuukausiveloituksiinsa uusiin asiakkaisiin verrattuna + siihen että jokaisen lisäpalvelunkin hinta laukkaa kohti taivasta samanaikaisesti. Eikä edes asiakaspalvelu toimi kuten jatkuvista valituksista kuluttaja-asiamiehelle näkee.

Jos tarkoitus on romauttaa osakkeen arvo asiakkaiden kaikotessa jotta joku saa ostettua kohta elisan halvalla, niin hyvällä tiellä ollaan tuossakin. 

Vierailija
2/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea palauttaa mainetta kun se kerran menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Elisan loppukin maine meni kun alkoivat vähentää etätöitä kaikin tavoin... pelkästään työmatkaliikenteen lisääntyminen poisti Elisalta oikeuden käyttää mitään vihreä yritys termiä enää brändinsä osalta... maine meni lopullisesti

Vierailija
4/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välitän vaan hinnasta/toimivuudesta.  Siksi taas Elisa tuli vuodeksi.  Telia ei pystynyt kilpailemaan, raha ratkaisee.

Vierailija
5/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva liittymä. 

Vierailija
6/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään ongelmia Elisan asiakkaana. Vuosikymmeniä on ollut sama liittymä ja hyvin toimii.

Vierailija
7/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välitän vaan hinnasta/toimivuudesta.  Siksi taas Elisa tuli vuodeksi.  Telia ei pystynyt kilpailemaan, raha ratkaisee.

Elisan sometiimikin heräsi :D

Vierailija
8/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaana Radiolinjan ajoilta lähtien. Kaikki toimii edelleen.

Vierailija
9/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, aloittaja, et vaan osaa hoitaa asioita. Siinä syy.

Vierailija
10/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen Moi asiakas täällä joka kalastettiin Elisalle koska sain niin hyvän diilin. Ensi vuonna palaan takaisin Moi asiakkaaksi, jollei Elisa anna mulle uutta diiliä. Nykyinen Elisan kk liittymä on edullinen jonka hinta nousee normaalihintaan ensi vuonna ja sama liittymä Moi:lla on 30% edullisempi. Eli Elisan tulee antaa mulle parempi tarjous kuun minkä saan Moilta. Olen ollut tyytyväinen Elisaan, liittymä toimii ongelmitta, kanta-asiakasohjelma on ihan kiva lisä vaikken arvonnoista olekkaan vielä mitään voittanut. 

Vierailija
11/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö käyttää Elisaa. En voi vaikuttaa siihen.

Vierailija
12/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tuntuukin siltä, että tietylle ihmisjoukolle kasaantuvat kaikki ongelmat? Oli kyse sitten matkapuhelinliittymistä tai melkein mistä tahansa. Itse olen ollut Elisan asiakas matkapuhelimen osalta, nykyään ollut DNA jo pidemmän aikaa. Nettiliittymä oli alunperin Saunalahti, ja se muuttui Elisaksi. Yhteystyyppi ehtinyt olla ADSL, ADSL2, VDSL2 ja nyt 5G. Nettiliittyminen kanssa ongelmat saanut laskea yhden käden sormilla. Monesti se ongelma on löytynyt niistä omista päätelaitteista tai niiden asetuksista. Nämä, kun on korjannut, niin ihmeellisesti toiminta jatkunut.

Vierailija
13/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaan markkinatalouden mekanismeja: kilpailu parantaa tuotteen laatua...

paitsi että operaattoreilla on kaikilla onneton palvelu, hyvä jos edes pystyy soittamaan.

(aina ei pysty) 

Vierailija
14/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto. Elisa kyni köyhät tehokkaasti ainakin minut ja myyjät ylimielisiä eivät välitä kuin että asiakas rahastetaan. Yksi oli reilu. Harmi koska tekniikka pelaisi muuten, joitakin katkoksia lukuunottamatta.

Vierailija
15/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Elisa toimii ja kuuluu hyvin joka puolella Suomea. Olen ollut mm. käsivarren Lapissa ja Itä-Lapissa ja mobiilinetti toimii ja kuuluvuuskin ihan hyvä. Aikaisemmin toisella liittymällä oli vaikea soitta puheluita korvesta, mutta Elisa kuuluu ja netti toimii.

2. teleoperaattoreiden kilpailuttaminen on niin työlästä ja ärsyttävää, että helpompi vain jatkaa sopimusta, jos saa uuden tarjousjakson vanhalta operaattorilta. Vaikka se alennus ei olisi paljon niin mitä olen katsonut niin muilla operaattoreilla aika samaa hintaa liittymät, joten ei viitsi muutaman euron takia vaihtaa.

Vastasiko tämä kysymykseesi?

Vierailija
16/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä aivan maaninen spämmi ketjussa elisan tyytyväisiä asiakkaita. Joopa joo :D

Sääli ettei firmanne asiakaspalvelusta oikeastaan mitään muuta irtoakaan kuin somespämmiä. 

Vierailija
17/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itsellä on vielä netti ja lapsen liittymä, kun vain jaksaisi siirtää ne pois. Hermo meni kyseiseen putiikkiin kun vaihdoin työpaikkaa siirsin liittymää firmalta toiselle ja omiin nimiin siinä välissä. Moneen kertaan sanoin ostaessa, että tarvitsen liittymän joka siirtyy kahdessa päivässä toiselle työantajalle. No mikä oli lopputulos. MÄÄRÄAIKAINEN liittymä, joka oli hiton työläs peruuttaa ja muuttaa. Oikeasti meni monta tuntia aikaa siihen hommaan.  

Vierailija
18/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nojaa, mulla on telian ja elisan liittymää ollut, ja ihan yhtäläisen kurjaa on palvelu, nimittäin: oli tilanne mikä hyvänsä niin yhteyden saaminen on melkein mahdotonta.

keskustele siinä sitten ongelmista yksiksesi...

Vierailija
19/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri mietin asiaa, itselläni Elisa pätki sekä luurissa että netissä. Puhelinliittymät vaihdoin juuri Teliaan ja johan loppui pätkiminen. Mistä tuollainenkin voi johtua?!

Vierailija
20/21 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiä aivan maaninen spämmi ketjussa elisan tyytyväisiä asiakkaita. Joopa joo :D

Sääli ettei firmanne asiakaspalvelusta oikeastaan mitään muuta irtoakaan kuin somespämmiä. 

No minun ei ole varsinaisesti tarvinnut asioida Elisan kanssa, koska liittymäni toimii hyvin. Ja se on kuitenkin se kriteeri, jolla operaattorin päätän. Toki kilpailutus on TAAS edessä kuukauden sisällä, mutta olen aidosti ollut ihan tyytyväinen Elisan asiakas. Ei ole ollut mitään ongelmia. Mitä olen katsonut ja yritän etsiä halvempaa liittymää niin nykyään ei 4G puhelinliittymiä enää juurikaan saa, kaikki on 5G. Itselläni on todella nopea rajaton netti ja puhelut ja reilu 30e/kk. Kyllä ne tuota luokkaa on kaikilla.

Kertokaa te, jos teillä on oikeasti 5G liittymä, jossa on nopea rajaton netti ja alle 20e/kk niin mikä opeaattori? Entä kuuluuko siihen roaming paketit? Juuri tämän takia vihaan kilpailuttamista kun siinä on niin monta juttua mitä pitää huomioida. Ja Moi asiakkaat oletteko käyneet ulkomailla tai Suomessa jossain syrjäseuduilla miten puhelimen kuuluvuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi