Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänpä tämä ensitreffien tarjoamisetiketti nyt kerta kaikkiaan kerralla selväksi gallupin avulla.

Butler
24.09.2018 |

Ei mitään selityksiä: pelkästään valinta, kenen kuuluu maksaa.

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä äänestyksessä mäemme mammojen käsityksen tasa-arvosta.

Eihän tässä tasa-arvosta ole kysymys vaan käytöstavoista ja vaikutuksen tekemisestä siihen treffattavaan. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jos et halua tarjota, sovi sellaiset treffit joissa ei rahaa kuluu.

Miksi miehen pitäisi tehdä vaikutus naiseen?

ja käytöstavat... eli eri säännöt sukupuolille?

Kumpi maksaa jos transmies ja transnainen menevät treffeille? Kumman kuuluu maksaa jotta menee oikein etiketin kannalta?

Älä hyvä ihminen vaivaa päätäsi asialla, jos et koskaan ole edes tavannut naista, joka kiinnostaa sinua niin paljon, että haluat tehdä häneen vaikutuksen jotta hänkin olisi kiinnostunut sinusta.

En yksinkertaisesti halua ostaa naista ja tämän huomiota enkä edes halua naista jonka kiinnostus lisääntyy ostamalla. Olen tavannut kivoja naisia ja käyttäytynyt itse tällöin kivasti ja edustavasti. Siisti ulkoasu, hyvä ryhti ja rennot mutta asialliset jutut. Ei siihen rahaa tarvita koska köyhäkin voi olla fiksu. Vai mitä tehdään kun kaksi köyhä kiva mies ihastuu naiseen? Tilanne tietenkin lässähtää koska mies ei panosta (rahaa) naiseen?

Etsit naista, joka viihtyisi ensitreffeillä vaikkapa kävelyllä. Miksi siis käytät noin paljon aikaa ja energiaa keskustellaksesi treffeillä tarjoamisesta? Jotta naiset muuttaisivat suhtautumistaan eivätkä odottaisi tarjoamista, jolloin saisit naisen, joka oikeasti toivookin ensitreffeiltä rahallista panostusta?

Miksi teille miehille on ongelma ehdottaa ensitreffeille jotain ilmaista tekemistä?

En minä mitään odota vaan se on minulle itsestään selvyys, että ihmiset tykkäävät toisinaan käydä kahvilassa tai ravintolassa ja se käyminen yleensä maksaa. Minä odotan, että nainen tämän ymmärtää. Jos nainen on jo etukäteen päättänyt, että ei halua/pysty panostamaan rahaa treffipäivänä, oletan  että hän osaa tämän ilmaista.

Miksi minun pitäisi luopua tai välttää elämän iloja sen takia, että nainen on A) saita ja B) ei osaa tätä edes tuoda ilmi?

Unohda koko kysymykseni, en ymmärrä sinua. Käyn itse ulkona syömässä monta kertaa viikossa, juomassa harvemmin, mutta en ymmärrä miten se liittyy ensitreffeihin. Jos olisin menossa ensitreffeille jonkun kanssa ja haluaisin nimenomaan hänen kanssaan nimenomaan ensitapaamisella ulos syömään, niin tokihan minä silloin ehdottaisin sitä. Mutta sinä haluaisit naisen, joka tykkäisi käydä kahviloissa ja ravintoloissa mutta kuitenkaan et haluaisi viedä häntä kahvilaan tai ravintolaan, niin jatka nyt ihmeessä teoretisoimista tällä palstalla.

Vierailija
122/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuiset toisilleen vielä vieraat ihmiset maksavat omat syömisensä. 

Kai te tajuatte, että jos annatte miehen maksaa, se olettaa automaattisesti saavansa jälkiruuaksi kuumaa piirakkaa.

N46

Minkä ihmeen takia pitää mennä ensitreffeillä syömään? Eihän siinä tiedä vielä lainkaan, viihtyykö ihmisen seurassa? Itselleni on nettitreffeillä tullut vastaan sellaisia öttömönkiäisiä, että olen ollut todella helpottunut tietäessäni, että on sovittu vain kävelylenkistä tai kahvikupillisesta.

Mistä minä tiedän, kysy noilta jankkaajilta hienojen ravintoloidensa kanssa. Mulle ei tulis mieleenkään mennä.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi korkea aika päättää että haluavatko he tasa-arvon vai perinteiset miehen ja naisen roolit.

Jälkimmäisessä mies tarjoaa naiselle asioita ja pitää huolta taloudellisesti.

Vai olisiko kyse kuitenkin siitä, että tasa-arvon perään huudetaan vain silloin kun siitä on naisille hyötyä?

Tarkoitat siis, että ostat naisen ulos tasa-arvosta?

Vierailija
124/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, miten tämä on muka niin vaikeaa?

Kyse ei ole mistään tarjoamisesta, vaan siitä kuka MAKSAA! Ja etiketti kaikkialla maailmassa (kyllä! myös täällä junttilassa) sanoo, että mies maksaa.   Tämä ei tarkoita välttämättä sitä että koko summa menee miehen piikkiin, vaan sitä että mies on se joka laskun maksamisen näkyvästi suorittaa. Nainen osallistuu maksuun sitten vaivihkaa rahat miehelle ujuttamalla esim. pöydän alla.  Mutta toki jos halutaan tarjota toiselle, niin sekin on ihan OK kunhan se ei ole kummallekaan ongelma.

Eli kertauksena:  MIES MAKSAA AINA, riippumatta siitä kumpi tarjoaa vai maksaako molemmat osuutensa. Tämä on ihan perusjuttuja, samoin kuin pöydän varaus ja oven avaamisetiketti.

Tollasilla hevonpaskaetiketeillä voi puuhkliä pyllyn. Suomi ei ole mikään kehitysmaa, jossa naiset elää miehen kustannuksella. Tollasia takapajusia tapoja ei tarvita pohjolaan.

Vierailija
125/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mielestä on ok maksella vuorotellen. Mieheni tavatessani hän halusi maksaa vähintään aina vähän enemmän, huomasi, että vaivaantui jos olin maksamassa ainakaan isoja summia. Ja ei, ei ole mikään dominoiva alistajasovinisti vaan ilmeisesti oli niin pihkassa vaan, että se oli hänelle tärkeää. Nykyään menee aika tasan, mies toki makseli enemmän kun hoidin lapsia kotona muutaman vuoden. Jos ei vie miestä konkurssiin niin voi olla ihan kivakin tapa, muttei tosiaan mikään pakko olisi. Kyllä se mies sängyssäkin vie enemmän ja sopii hyvin. :)

Vierailija
126/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ekat treffit on puistossa ja jätskit alepasta EI JATKOON

No jos ekat treffit on kahvilassa ja mies maksaa vain omansa EI JATKOON

No jos ekat treffit ovat intiimissä ravintolassa ja mies maksaa (tietty viehättää muutenkin) JATKOON

Vierailija
127/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua tasa-arvoa, vaan he haluavat poimia kirsikat kakusta.

Yhtälainen palkka kaikille, mutta silti olisi toivottavaa että mies tarjoaa treffeillä.

Tarkoitus ei ole tarjota puolelle suomen naisväestöstä.

Vaan mieluisalle treffikumppanille..johon ollaan kovasti ihastuttu.

Vierailija
128/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua tasa-arvoa, vaan he haluavat poimia kirsikat kakusta.

Yhtälainen palkka kaikille, mutta silti olisi toivottavaa että mies tarjoaa treffeillä.

Tarkoitus ei ole tarjota puolelle suomen naisväestöstä.

Vaan mieluisalle treffikumppanille..johon ollaan kovasti ihastuttu.

Näinpä. Itselleni on vaikea ymmärtää, miten palkkatasa-arvo liittyy siihen, kumpi maksaa yhden tapaamisen (ensitreffien) kahvikupillisen. Enkä kyllä ymmärtäisi, vaikka puhuttaisiin pizzasta tai leffalipustakaan.

Vierailija
129/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile köyhiä miehiä. Onneksi nykyinen aviomies maksaa edelleen kaiken. <3

Vierailija
130/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia pitää mennä ensitreffeillä syömään? Eihän siinä tiedä vielä lainkaan, viihtyykö ihmisen seurassa? Itselleni on nettitreffeillä tullut vastaan sellaisia öttömönkiäisiä, että olen ollut todella helpottunut tietäessäni, että on sovittu vain kävelylenkistä tai kahvikupillisesta.

Lähtökohtahan kai kuitenkin on, että ennen niitä treffejä on jo jonkin verran tutustuttu, sen verran ainakin että toinen vaikuttaa kiinnostavalta ja halutaan tutustua lisää. Saattaa jopa pientä ihastustakin olla ilmassa. Silloin on ihan luontevaa mennä yhdessä syömään, että voidaan olla rauhassa kahdestaan ja jutella pitkään mukavassa ympäristössä.

Vierailija
131/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten olisi korkea aika päättää että haluavatko he tasa-arvon vai perinteiset miehen ja naisen roolit.

Jälkimmäisessä mies tarjoaa naiselle asioita ja pitää huolta taloudellisesti.

Vai olisiko kyse kuitenkin siitä, että tasa-arvon perään huudetaan vain silloin kun siitä on naisille hyötyä?

Tarkoitat siis, että ostat naisen ulos tasa-arvosta?

Tietenkin se joka maksaa enemmän, omaa enemmän valtaa ja se joka hinnoittelee itsensä on ”tuote”.

Nainenhan tässä tekee itselleen hintalappua eikä miehet.

Vierailija
132/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtahan kai kuitenkin on, että ennen niitä treffejä on jo jonkin verran tutustuttu, sen verran ainakin että toinen vaikuttaa kiinnostavalta ja halutaan tutustua lisää. Saattaa jopa pientä ihastustakin olla ilmassa. Silloin on ihan luontevaa mennä yhdessä syömään, että voidaan olla rauhassa kahdestaan ja jutella pitkään mukavassa ympäristössä.

Omat kokemuksen ovat nettideittailusta, jossa toinen tavataan livenä ensimmäistä kertaa vasta niillä treffeillä.

Vierailija
133/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ja ketkä tollasta treffailua harrastaa? Taitaa olla vain helsinkiläisten hipsterien juttu.

Tai sellastan "maajussille morsian"junttien, tapaako ne sitten teboililla?

Mitäs te muut? Suoraan panemaan?

Vierailija
134/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaile köyhiä miehiä. Onneksi nykyinen aviomies maksaa edelleen kaiken. <3

Oletko niin köyhä? Eikö sinulla ole koulutusta ja työtä?

Vierailija
135/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarjoaa joka pyytää treffeille.

Se maksaa yhteisen kodin ja lasten kustannukset joka kosii.

Ei vaan se, joka siittää eikä viitsi ehkäistä. Ilmaista seksiä ei ole, paitsi yli viisikymppisten kesken.

Vierailija
136/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toimisin juuri näin.

Eli sinun systeemissäsi aina mies. Moniko nainen on joskus tehnyt aloitteen? Vastaan puolestanne. Ei yksikään.

Vierailija
137/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se maksaa yhteisen kodin ja lasten kustannukset joka kosii.

Ei vaan se, joka siittää eikä viitsi ehkäistä. Ilmaista seksiä ei ole, paitsi yli viisikymppisten kesken.

Kyllä se on niin, että se joka lapsen haluaa ja maailmaan tuottaa, maksaa.

Vierailija
138/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun systeemissäsi aina mies. Moniko nainen on joskus tehnyt aloitteen? Vastaan puolestanne. Ei yksikään.

Olen eri, mutta voi luoja! :D oletko siis mies, jota ei olla ikinä pyydetty treffeille? valitettavasti ei ole kovin laaja otanta havaintojesi taustalla

Vierailija
139/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ekat treffit on puistossa ja jätskit alepasta EI JATKOON

No jos ekat treffit on kahvilassa ja mies maksaa vain omansa EI JATKOON

No jos ekat treffit ovat intiimissä ravintolassa ja mies maksaa (tietty viehättää muutenkin) JATKOON

T. Ilolintu

Vierailija
140/157 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä yksi nainen, joka on tehnyt useita aloitteita miehille ja maksanutkin treffeillä. Mutta tietysti kiellät tämän, koska defenssit käskee.