Harrastan kamppailulajeja,sotahistoriaa, eräjormailua. Hiljaista on treffirintamalla.
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Apn ongelma on asenne.
Ei se vaan mene niin, että ”kun harrastat sitä tai tätä, teet työksesi sitä tai tätä, kun pukeudut silleen ja tälleen” niin rakkaus tulee.
Rakkaus ei ole mikään matemaattinen yhtälö, joka toimii loogisesti joka ikinen kerta.
Apn täytyy luopua ajattelumallista, jossa määritellään kriteereitä kelpaamiseen.
Luitko edes mun ”vaatimukset”?ap
Luin kaksi ensimmäistä sivua enkä löytänyt vaatimuksia.
Missä/mitkä ne ovat?
Pointti taisi olla se, ettei niitä ollut.
En puhunutkaan siitä, mitä vaatimuksia apllä on kumppania kohtaan. Vaan tarkoitin niitä kriteereitä, joita hän itselleen asettaa.
Tämäkin asia lähtee loppupeleissä apstä itsestään.
Tää on varmaan totta, mulla on kovat vaatimukset itselleni. Haluan menestyä uralla, haluan menestyä kamppailulajissa (kilpailuissa), haluan tulla viisaammaksi ja taitavammaksi kaikessa mitä teen.
Ap
Sitten kun laitat kaikkien noiden edelle "haluan että mieheni on onnellinen", niin voit löytääkin sen miehen.
Nyt mies ja HÄNEN viihtymisensä suhteessa tulevat tärkeysjärjestyksessä jossain kaukana listan ulkopuolella.
En aio laittaa sitä muiden edelle. Ap
Ei omista jutuista tarvii luopua, mutta kyllä sen parisuhteen pitää siellä kärjessä olla, jos sen haluaa kestävän ja olevan hyvä.
Haluatko sä oikeasti ees parisuhdetta?
Ja siis nimenomaan sen suhteen, ei vain toisen asiat, eikä sinun.
Sama
Minä ainakin nimen omaan vaalin meidän yhteistä onnea ja jos tuntuisi, ettei mieskin tekisi samoin, nostaisin kytkintä. Vaikka olen yrittäjä ja tienaan hyvin, parisuhde on minulle työtä tärkeämpi osa-alue elämässä.
Se ei tarkoita alistumista tai itsensä unohtamista vaan asennetta.
Joo, ketjun otoksella 90% miehistä on aggressiivisia ja alkaa uhoamaan ja haastamaan riitaa, ikäänkuin mun harrastukset olis loukkaus miehisyyttä vastaan. Mutta 10% on huumorintajuista ihanaa sakkia. Korsurakastaja, saksanseisoja ja pohjanmaan panssarimies antoivat vielä toivoa, että järkeviä miehiä maailmaan mahtuu. Olen hauska ja huumorintajuinen, hellä ja lämmin - jännä että harrastusten perusteella moni luuli justiinaksi, kireäpipoiseksi kilpailijaksi tai sotahulluksi!
Tinderiin en lähde koska en etsi seksiseuraa, joten taidan hakeutua tuonne strategiapelipuolelle ja ehkä maanpuolustustoimintaan (vaikken mitenkään armeijasta innostunut ole). Lopuksi sanon että olen kyllä surullinen siitä millaiset odotukset joillain miehillä naista kohtaan on. Alistuva kodinhengetär jne... se vaan ei ole enää tätä päivää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Apn ongelma on asenne.
Ei se vaan mene niin, että ”kun harrastat sitä tai tätä, teet työksesi sitä tai tätä, kun pukeudut silleen ja tälleen” niin rakkaus tulee.
Rakkaus ei ole mikään matemaattinen yhtälö, joka toimii loogisesti joka ikinen kerta.
Apn täytyy luopua ajattelumallista, jossa määritellään kriteereitä kelpaamiseen.
Luitko edes mun ”vaatimukset”?ap
Luin kaksi ensimmäistä sivua enkä löytänyt vaatimuksia.
Missä/mitkä ne ovat?
Pointti taisi olla se, ettei niitä ollut.
En puhunutkaan siitä, mitä vaatimuksia apllä on kumppania kohtaan. Vaan tarkoitin niitä kriteereitä, joita hän itselleen asettaa.
Tämäkin asia lähtee loppupeleissä apstä itsestään.
Tää on varmaan totta, mulla on kovat vaatimukset itselleni. Haluan menestyä uralla, haluan menestyä kamppailulajissa (kilpailuissa), haluan tulla viisaammaksi ja taitavammaksi kaikessa mitä teen.
Ap
Sitten kun laitat kaikkien noiden edelle "haluan että mieheni on onnellinen", niin voit löytääkin sen miehen.
Nyt mies ja HÄNEN viihtymisensä suhteessa tulevat tärkeysjärjestyksessä jossain kaukana listan ulkopuolella.
En aio laittaa sitä muiden edelle. Ap
Ei omista jutuista tarvii luopua, mutta kyllä sen parisuhteen pitää siellä kärjessä olla, jos sen haluaa kestävän ja olevan hyvä.
Kyllä mutta en laita miestä ja miehen tarpeita kaiken edelle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Sota ja kamppailu kiinnostuksen kohteena riittää siihen ettei kiinnosta aggressiivisen ajatusmaailman omaava mies tai nainen.
Mikä on ap:n sotilasarvo? Onko hän saanut leikkiä tarpeeksi sotaa armeijassa?
Tuliko jo vastaus sotilasarvoon?
Silloin kun olin nuori ei päässeet vielä naiset armeijaan. Minä en ole aggressiivinen, sen sijaan tää sotilasarvon inttäjä on. Ap
Mitä aggressiivista on kysyä sotilasarvoa sota- ja kamppailuharrastajalta?
Olet siis ainakin 52-vuotias.
Ja taas idiootit käynnistivät sukupuolten sodan.
Eipä se seurustelu keltäön onnistu, jos lähtökohtaisesti jo vihaa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis nainen.
Sota ja kamppailu kiinnostuksen kohteena riittää siihen ettei kiinnosta aggressiivisen ajatusmaailman omaava mies tai nainen.
Mikä on ap:n sotilasarvo? Onko hän saanut leikkiä tarpeeksi sotaa armeijassa?
Tuliko jo vastaus sotilasarvoon?
Silloin kun olin nuori ei päässeet vielä naiset armeijaan. Minä en ole aggressiivinen, sen sijaan tää sotilasarvon inttäjä on. Ap
Mitä aggressiivista on kysyä sotilasarvoa sota- ja kamppailuharrastajalta?
Olet siis ainakin 52-vuotias.
En ole ap. Olen 44-vuotias. Olisin ollut kiinnostunut menemään armeijaan lukion jälkeen, mutta sitten kun olisin voinut yrittää hakea sinne joskus myöhemmin, se juna oli kohdaltani mennyt. Ainakin aluksi, ellei edelleen, sinne oli naisille myös ihan kohtuulliset vaatimukset sisäänpääsylle. Ei siinä riitä, että on kiinnostunut sotastrategioista.
Sä oot vaan liikaa keskittynyt vain noihin sun juttuihin ja pidät niitä jotenkin niin erikoisena, että ne ovat joko syy parisuhteelle tai syy siihen, ettei sitä parisuhdetta ole.
Entä jos ehdokkaat on vaan kyllästyneet kuuntelemaan sun juttuja? Kokeile ens kerralla olla puhumatta niistä lakkaamatta, vaikka tämän ketjun perusteella en usko sen olevan mahdollista.
One special snowflake...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma tissitön nainen. Naama jauhonvalkea, ohuet lyhyet hiukset, pullonpohjalasit.
Sain n. 80 mätchiä ekan päivänä tinderissä kun pyyhkäsin siellä 15min ja seuraavana viikonloppuna oli treffit jotka johtivat seksiin.
On se kyllä ihme että on naisia joilla on hiljaista treffirintamalla jos minultakin onnistuu. En ymmärrä miten joku voi olla onnistumatta.
Se on sitä kun swaipataan kaikki vasempaan ja voivotellaan miten ei millään löydy edes yhtä miestä.
Itse "swaippailin" noin puolet oikealle. Jätin ne kauheimmat ja komeimmat muille. Tähtäsin niihin joilla minulla oli vielä joku mahdollisuus olematta kuitenkin täysin vastenmielinen.
Iän puolesta piti olla 10-20v vanhempi. Miehet kun kuitenkin aina haluaa nuoremman.
Tein myös selväksi että olin "helppo" seksin suhteen.
Voin taata että tuolla tavalla löytyy seuraa jokaiselle naiselle.
Tässä viestissä osoitit jo enemmän yritystä ja kiinnostusta miesten saamisen suhteen, kuin ap koko ketjun aikana.
Ei ihme että sinulla homma toimii ja ap:lla ei.
Että pitäis kelpuuttaa 10-20v. vanhempi mies vaan siksi kun miehet haluaa nuoremman. Eli toisin sanoen, sillä ei pitäisi olla mitään väliä tykkääkö nainen miehestä, vain sillä on väliä, että mies on tyytyväinen saamansa naiseen? joopa tii joo taas kerran.
t. vanhemmat miehet ei sytytä
Machot eräjormat haluavat kunnon emännän, eivät akateemista akkaa. Akateemiset miehet taas eivät halua mitään korvessa juoksevaa hirvenkaatajaa. Noin pääsääntöisesti siis. Eli kieltämättä aika vaikean kombon olet itsellesi kehitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Lopuksi sanon että olen kyllä surullinen siitä millaiset odotukset joillain miehillä naista kohtaan on. Alistuva kodinhengetär jne... se vaan ei ole enää tätä päivää.
Ap
Miehiin on koodattu tietyt odotukset naisia kohtaan ihmislajin kehittymisen aikana.
Alistuva kodinhengetär kiinnostaa automaattisesti, sota- ja väkivaltasuuntautunut urakiipivä ylisuorittaja ei.
Se on tätä päivää ja kaikkia tuleviakin päiviä. Voit suuttua biologialle, mutta tunnetusti "Facts don't care about your feelings".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopuksi sanon että olen kyllä surullinen siitä millaiset odotukset joillain miehillä naista kohtaan on. Alistuva kodinhengetär jne... se vaan ei ole enää tätä päivää.
ApMiehiin on koodattu tietyt odotukset naisia kohtaan ihmislajin kehittymisen aikana.
Alistuva kodinhengetär kiinnostaa automaattisesti, sota- ja väkivaltasuuntautunut urakiipivä ylisuorittaja ei.
Se on tätä päivää ja kaikkia tuleviakin päiviä. Voit suuttua biologialle, mutta tunnetusti "Facts don't care about your feelings".
Pölvästi, evoluutio muuttaa mieltymyksiä kaiken aikaa. Miehet poraavat itseään polveen kun preferoivat kana-bimboja älykkönaisten kustannuksella.
Ei ehkä kannata pläjäyttää tuota kaikkea suoraan päin naamaa treffi-ilmoituksessa. Nuo ovat hyvin miehisiä harrastuksia ja tuomalla ne heti esiin ikään kuin valmiiksi kuohitset miehen, siis vertauskuvallisesti. Ymmärrän jos tarkoitus on löytää juuri samoista asioista pitävä puoliso, mutta onko realistista odottaa sellaista löytyvät omasta ikäluokastasi? Kerroit että suurin osa muista harrastajista on luokkaa papat ja puoliksi haudassa olevat.
Voisit muotoilla vaikka, että tykkäät liikkua luonnossa ja käydä historiallisissa paikoissa näillä reissuilla. Kertoo yleisellä tasolla mitä puuhailet vapaa-ajalla, mutta ei liian yksityiskohtaisesti.
Kuutta kymppiä käyvä nainen elämässä uudelleen sotien taisteluita ja selittämässä mitä olisi tehnyt toisin jos olisi ollut kenraali. Ei hyvää päivää. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oot mun unelmien mies! ;)
Vakavasti ottaen, en usko että nuo on negatiivisia piirteitä kaikille miehille, etenkään jos oot vähänkään sievä. Jotkuthan oikein tykkää maskuliinisista naisista. Mut joo harvassa ovat sellaiset... :/
No mutta kun en ole maskuliininen. Pitkät hiukset, korkkarit ja hame jne. Hyväkuntoinen ja vahva kyllä olen. Ap
On tullut selväksi joo. Olet hyväkuntoinen, vahva, osaat tapella, tiedät kaikkien panssarivaunujen speksit pilkuntarkasti ja osaat koko euroopan sotahistorian ulkoa. Lisäksi tykkäät käydä metsällä ja nylkeä kaatamasi hirven itse ja paistaa sen lihat grillissä, tai ehkä vaan syödä raakana. Lisäksi olet johtaja ja akateeminen älykkö.
Millään noista ei ole juuri väliä kun mies sinua arvioi, vaan sillä, oletko:
1) Nuori
2) Hyvännäköinen
3) Mukava
4) Huomaavainen
5) Luotettava
6) Kodin hengetärMikään ei estä ap:ta olemasta hyvännäköinen, mukava, huomaavainen ja luotettava. Ainakin sellaisen kuvan hänestä on tässä ketjussa saanut.
Kodin hengettäreksi suostuisin vain miehelle, joka elättää minut. Toki pyrin olemaan siinä mielessä kodin hengetär, että haluan kotona olevan lämmin ja rakastava tunnelma vailla turhia riitoja ja nipotusta ja pidän miehestä kyllä henkisesti huolta.
Veikkaan, että nipotus, turhat riidat ja miehen henkinen tuhoaminen alkaisi välittömästi, kun asiat eivät mene niin, kuin sinä oletat.
Oluesta ainakin tulisi nipotusta, turhaa riitaa ja henkistä alistamista.
Eikös olekkin nämä paradoksit ihmeellisiä.
Tuo nyt oli siinä mielessä huono esimerkki, että olen raitis ja mies myös. Ne ovat arvovalintoja, joiden pitää kohdata, jotta yhteiselo voisi toimia.
"Mun arvot on oltava myös sun arvot , että MINÄ tulen sinun kanssasi toimeen"
:D Ai että, ihmiset on vit"tu tyh"miä. :D
Ei vaan kaukaa viisaita. Ihan jokaisella on rajat siinä, millaisten arvojen ympäröivänä voi elää hyvinvoivana ja mitä paremmin ne tunnistaa ja ennakoi parinvalinnassa, sitä harmonisempaa on yhteiselo.
Sillä ei ole mitään tekemistä viisauden kanssa, nimenomaisesti juurikin niissä "arvoissa", mitkä ovat täysin normaalin logiikan- ja järjenvastaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen siis nainen.
Hahaha, jos olisit mies, niin voisi uskoa. Mutta nuohan ovat valtteja naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko miestä pakko kiinnostaa samat asiat?
Olen saanut mieheni tykkäämään viinistä, juustoista, lapista ja uimisesta. Mies ei pitänyt mistään noista alkujaan.
Ihan hyvin voisin lähteä panssarivaunumuseoon tms tai lukea aiheesta, jos mies halusisi. Historia on aina jollain tasolla kiinnostavaa, ja avaa uusia ajatuksia.
Meitä ei alussa yhdistänyt kuin intohimo. Nyt jo moni muukin asia.
Tuota intohimoa, eli sitä "kemiaa", ei todellakaan saavuteta millään "vaatimuslistalla"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma tissitön nainen. Naama jauhonvalkea, ohuet lyhyet hiukset, pullonpohjalasit.
Sain n. 80 mätchiä ekan päivänä tinderissä kun pyyhkäsin siellä 15min ja seuraavana viikonloppuna oli treffit jotka johtivat seksiin.
On se kyllä ihme että on naisia joilla on hiljaista treffirintamalla jos minultakin onnistuu. En ymmärrä miten joku voi olla onnistumatta.
Se on sitä kun swaipataan kaikki vasempaan ja voivotellaan miten ei millään löydy edes yhtä miestä.
Itse "swaippailin" noin puolet oikealle. Jätin ne kauheimmat ja komeimmat muille. Tähtäsin niihin joilla minulla oli vielä joku mahdollisuus olematta kuitenkin täysin vastenmielinen.
Iän puolesta piti olla 10-20v vanhempi. Miehet kun kuitenkin aina haluaa nuoremman.
Tein myös selväksi että olin "helppo" seksin suhteen.
Voin taata että tuolla tavalla löytyy seuraa jokaiselle naiselle.
Tätähän sinä häntäheikkinä ja miehenä toivot, pelkkää pil"lua.