Harrastan kamppailulajeja,sotahistoriaa, eräjormailua. Hiljaista on treffirintamalla.
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Kommentit (310)
Harrastukset pitää muuttaa eri sanamuotoon, harrastan kulttuuria (sotahistoria on kulttuuria), marjastamista (eräjormailu) ja voimistelua ( jujutsut yms). Suosio taattu, miehet vastailee?
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jos siis haluat miehen, sinun pitää muuttaa elämäntyyliäsi tai sitten elää kuten ennenkin. Fiksuille miehille tämä on itsestäänselvää, kun taas naisille tällaista samanlaista 'kovan rakkauden' kulttuuria ei ilmeisesti ole, jossa murretaan vanha nainen ja rakennetaan uusi kovan harjoittelun kautta.
Tietynlainen elämäntapa keskimäärin laskee tai nostaa statusta osin sukupuolesta riippuen.
Naisen taso pysyy usein parhaiten kunnossa sillä, kun ei tee vääriä valintoja.
Miehen taas pitää jatkuvasti kehittää ja uudistaa itseään. Sukusolujen biologia kuvastaa tätä eroa eli nainen syntyy jo munasolut valmiina, mutta miehellä ne alkavat kehittymään vasta murrosiässä ja koko ajan tehdään lisää.
Harrastuksista ja muusta voi myös päätellä jotain henkilön ulkonäöstä eli kuinka miehiset tai naiselliset piirteet tällä on. Itse harrastus tai työ ei niitä välttämättä muuta miksikään, vaan kyse on perinnöllisistä ominaisuuksista ja käytökseen ja naamaan vaikuttavat samat hormonit.
Tämä oli viisaasti kirjoitettu, ja ensimmäinen kappale on totta. En ole vslmis muuttamaan itseäni (harrastuksiani, persoonaani, älyä, työtäni jne) joten jos pitää valita että muutunko saadakseni miehen, vai olenko ilman, on vastaus silloin että ilman muuta mieluummin olen ilman. Olen ihan perustyytyväinen näinkin.
Pidän kuitenkin miehistä, sellaisista joilla itsetunto kohdallaan ja mulla on paljn miehiä (iäkkäämpiä) kavereina. Joten pidän silmät auki kyllä jos jotain sattuu tulemaan vastaan.
Olin miettimässä sitä laittaisinko ilmoituksen tinderiin (tai loisin profiilin, mikä se oike termi nyt onkaan). Tämä ketju vahvisti sen että en todellakaan tee sitä. En jaksa inttäjiä, en jaksa rähiseviä haastajia, en jaksa passiivisaggressiivisia vittuilujoita. Joten siltä se nyt näyttää että sinkkuna jatketaan :)Hyvää syksynjatkoa kaikille jotka kirjoitti kannustavasti, erityisesti historiaa harrastaville naisille! Ap
Ei ehkä kuitenkaan kannata kääntää asioita miesten itsetuntoon ja sen semmoiseen, mikä tuntuu hyvältä itsestä, mutta ei välttämättä ole ihan koko totuus.
Jos ulkonäkö on esim.jo valmiiksi maskuliininen, sitä kannattaa kompensoida muilla ominaisuuksilla eikä vetää överiksi ja ruveta vielä äijäilemään siihen päälle ja puhua miesten "itsetunnosta". En sano, että sinä välttämättä tekisit näin. Miehen halut voivat sammahtaa tai jäädä syttymättä monesta muustakin syystä kuin itsetunnosta; epäviehättävä nainen on epäviehättävä riippumatta miehen itsetunnosta. Tässä taas tarvittaisiin sitä 'kovaa rakkautta' ja asian päästämistä omaan tietoisuuteen.
Ihmiset kiinnostuvat keskimäärin tietynlaisista ominaisuuksista ja siksi tavallinen nainen haaveilee palomiehestä ja mies hoitajasta, sikäli kun naisen ammatilla on väliä. Miksi palomies ottaisi esim.karskin poliisinaisen, kun hoitajiakin on tarjolla vaikka kuinka paljon? Kontrastit viehättävät.
Ohis, kaikki miehet ei ole maskuliinisia. Eikö vastakohtateoria pidäkään paikkaansa tällöin?
Onhan semmoistakin sitten ja se johtaa sellaisiin ongelmiin, joista on tässä puhuttu. Epämaskuliininenkin mies voi kuitenkin jossain määrin muuttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain tästä sellaisen vaikutelman, että Ap on jotenkin jäänyt jurraamaan paikoilleen ja haki tästä ketjusta vahvistusta sille, että kannattaakin jäädä jurraamaan paikoille: minä en sitä, minä en tätä, minä en tuota. No ei sitten. Mutta deittisovelluksiakin on monenlaisia, ja niitä kannattaa opetella käyttämään oikealla tavalla. Voihan ne verkot heittää useampiin vesiin ja käydä välillä katsomassa, onko tullut saalista. Ei siinä mitään menetä.
Totta, mutta nyt kun näin miten aggressiivista viestiä miehiltä tulee niin en kyllä ehdoin tahdoin ala mieltäni pahoittamaan. No pitää pyytää tuttua 71v treffeille :). Ap
Niistä viesteistä ei tarvitse välittää. Ne voi vain poistaa reagoimatta niihin mitenkään. Käytin itse pitkään OKC:tä, mutta toisaalta asun toisessa maassa, jossa sitä käytetään enemmän kuin Suomessa. Opin aika pian ohjailemaan kuvillani, teksteilläni ja vastauksillani sitä, millaiset miehet minulle kirjoittivat, eikä minulla ollut kiire mihinkään. Kunhan odottelin ja tein samalla muuta. No, odottelu palkittiin, ja löysin juuri sopivan miehen. Suosittelen samantapaista strategiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain tästä sellaisen vaikutelman, että Ap on jotenkin jäänyt jurraamaan paikoilleen ja haki tästä ketjusta vahvistusta sille, että kannattaakin jäädä jurraamaan paikoille: minä en sitä, minä en tätä, minä en tuota. No ei sitten. Mutta deittisovelluksiakin on monenlaisia, ja niitä kannattaa opetella käyttämään oikealla tavalla. Voihan ne verkot heittää useampiin vesiin ja käydä välillä katsomassa, onko tullut saalista. Ei siinä mitään menetä.
Totta, mutta nyt kun näin miten aggressiivista viestiä miehiltä tulee niin en kyllä ehdoin tahdoin ala mieltäni pahoittamaan. No pitää pyytää tuttua 71v treffeille :). Ap
Niistä viesteistä ei tarvitse välittää. Ne voi vain poistaa reagoimatta niihin mitenkään. Käytin itse pitkään OKC:tä, mutta toisaalta asun toisessa maassa, jossa sitä käytetään enemmän kuin Suomessa. Opin aika pian ohjailemaan kuvillani, teksteilläni ja vastauksillani sitä, millaiset miehet minulle kirjoittivat, eikä minulla ollut kiire mihinkään. Kunhan odottelin ja tein samalla muuta. No, odottelu palkittiin, ja löysin juuri sopivan miehen. Suosittelen samantapaista strategiaa.
Kuulostaa hyvältä ”sotastrategialta”! :) ap
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset pitää muuttaa eri sanamuotoon, harrastan kulttuuria (sotahistoria on kulttuuria), marjastamista (eräjormailu) ja voimistelua ( jujutsut yms). Suosio taattu, miehet vastailee?
Juuri näin! Asiat pitää esittää oikealla tavalla, mutta niistä ei tarvitse kuitenkaan luopua. Taidoillaan uhoamalla ei kyllä vedä ketään puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, vaikutat älykkäältä naiselta. Mikään ei estä tekemästä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, vaikutat älykkäältä naiselta. Mikään ei estä tekemästä samoin.
Sitten fiktiivisen eräjormahahmon pitäisi tehdä fiktiivinen feikkiprofiili Cupidiin. Mitä hauskaa siinä enää olisi?
totuus on tämä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bisnesmaailman pukumies on joka tapauksessa alfa, eli korkean hierarkiatason mies. Rahaa ja valtaa on. Pelkän älykkyyden vetovoima on suppeampi.
Näinhän se asia on, vaikka muuta koitetaan täälläkin selitellä.
Vrt. esim. kaljuksi sheivattu, urheilullinen, testoa puhkuva ja sanavalmis bisnesmies vs. taloudellisesti ja sosiaalisesti heikommin menestynyt villapaitahumanistifilosofi tai luonnontietelijä-IT-nörtti.
Kummasti näitä tällaisia viestejä miinustellaan.
Naiset puhuvat ahtaista sukupuolirooleista, mutta miehet TIETÄVÄT, että käytännössä maskuliininen vetää puoleensa feminiinistä ja toisin päin.
Tämän vahvistaa biologia, psykologia ja jopa esoteria (jossa puhutaan maskuliinisesta ja feminiinisestä energiasta, jinistä ja jangista yms.)
Ei ihmekkään nuo saa miehet kiertämään kaukaa!
Kyllä mä treffeille lähtisin, tosin kamppailulajeilla, sotahistorialla, eräjormailulla tai millään noista luetelluista ei olisi väliä. Eihän sitä toisesta heti tiedä yhtään mitään, luonteesta, huumorista yms.
Mielenkiintoisia harrastuksia, vaikken tarkemmin tiedäkkään sisältöä.