Harrastan kamppailulajeja,sotahistoriaa, eräjormailua. Hiljaista on treffirintamalla.
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pitäisi etsiä yksisarvistaan jostain alan foorumilta tai tapahtumista.
Mitenkä olisi ilmoitus?
"Halutaan hyvä saksanseisoja hellään (tai sitten vähemmän) huomaan."
Tämä oli sitten vitsi ap=)
Olen ruma tissitön nainen. Naama jauhonvalkea, ohuet lyhyet hiukset, pullonpohjalasit.
Sain n. 80 mätchiä ekan päivänä tinderissä kun pyyhkäsin siellä 15min ja seuraavana viikonloppuna oli treffit jotka johtivat seksiin.
On se kyllä ihme että on naisia joilla on hiljaista treffirintamalla jos minultakin onnistuu. En ymmärrä miten joku voi olla onnistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma tissitön nainen. Naama jauhonvalkea, ohuet lyhyet hiukset, pullonpohjalasit.
Sain n. 80 mätchiä ekan päivänä tinderissä kun pyyhkäsin siellä 15min ja seuraavana viikonloppuna oli treffit jotka johtivat seksiin.
On se kyllä ihme että on naisia joilla on hiljaista treffirintamalla jos minultakin onnistuu. En ymmärrä miten joku voi olla onnistumatta.
Se on sitä kun swaipataan kaikki vasempaan ja voivotellaan miten ei millään löydy edes yhtä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oot mun unelmien mies! ;)
Vakavasti ottaen, en usko että nuo on negatiivisia piirteitä kaikille miehille, etenkään jos oot vähänkään sievä. Jotkuthan oikein tykkää maskuliinisista naisista. Mut joo harvassa ovat sellaiset... :/
No mutta kun en ole maskuliininen. Pitkät hiukset, korkkarit ja hame jne. Hyväkuntoinen ja vahva kyllä olen. Ap
On tullut selväksi joo. Olet hyväkuntoinen, vahva, osaat tapella, tiedät kaikkien panssarivaunujen speksit pilkuntarkasti ja osaat koko euroopan sotahistorian ulkoa. Lisäksi tykkäät käydä metsällä ja nylkeä kaatamasi hirven itse ja paistaa sen lihat grillissä, tai ehkä vaan syödä raakana. Lisäksi olet johtaja ja akateeminen älykkö.
Millään noista ei ole juuri väliä kun mies sinua arvioi, vaan sillä, oletko:
1) Nuori
2) Hyvännäköinen
3) Mukava
4) Huomaavainen
5) Luotettava
6) Kodin hengetärOman kokemukseni mukaan nuori mies katsoo lähinnä noita asioita. Sitten kun on ollut tarpeeksi suhteissa naisten kanssa, joiden kanssa ei ole oikein mitään yhteistä ja homma ei toimi, niin aletaan katsoa löytyisikö myös jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita.
Hahaha. Oikeesti se menee kyllä niin että otetaan sitten thaikuista se vaimo joka täyttää kaikki noi kohdat.
Vierailija kirjoitti:
Sotahistoria ei ole ollenkaan tylsää! Se ei ole siis ”sotahulluutta” enkä ihannoi sotaa. Vaan tutkin sitä arvioidakseni strategioita, etenemissuunnitelmia, upeaa tuotantokoneistoa, logistiikkaprosesseja jne, eli niitä hienoja suorituksia! Se tappaminen ei kuulu niihin hienoihin sodan puoliin... Ap
Hei oot mun todellinen soul mate tän suhteen! Harmi että olen naimisissa oleva hetero perheenäiti 😬. Tsemppiä kumppanin etsintään!
Olen DI-nainen. Jos mietin (opiskelu)kaveripiirini naisia, niin minusta kamppailulajit tai eräily ovat naiselle ihan normaaleja harrastuksia. Samoin joku keskijohdossa oleminen, kukapa ei ;)
Eivät ole syy olla löytämättä miestä.
Historiastakin moni on kiinnostunut, mutta sotahistoria ja taisteluiden fanittaminen? Se on kyllä naiselle yllättävää. En kyllä tiedä onko se syy sille ettet löydä miestä. Se että kommenteistasi välittyy tietynlainen, hmm, halu nostaa nuo harrastukset esille ja ikään kuin kilpailla miesten kanssa, se voi olla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä kun swaipataan kaikki vasempaan ja voivotellaan miten ei millään löydy edes yhtä miestä.
Itse "swaippailin" noin puolet oikealle. Jätin ne kauheimmat ja komeimmat muille. Tähtäsin niihin joilla minulla oli vielä joku mahdollisuus olematta kuitenkin täysin vastenmielinen.
Iän puolesta piti olla 10-20v vanhempi. Miehet kun kuitenkin aina haluaa nuoremman.
Tein myös selväksi että olin "helppo" seksin suhteen.
Voin taata että tuolla tavalla löytyy seuraa jokaiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse "swaippailin" noin puolet oikealle. Jätin ne kauheimmat ja komeimmat muille. Tähtäsin niihin joilla minulla oli vielä joku mahdollisuus olematta kuitenkin täysin vastenmielinen.
Iän puolesta piti olla 10-20v vanhempi. Miehet kun kuitenkin aina haluaa nuoremman.
Tein myös selväksi että olin "helppo" seksin suhteen.
Voin taata että tuolla tavalla löytyy seuraa jokaiselle naiselle.
Tässä viestissä osoitit jo enemmän yritystä ja kiinnostusta miesten saamisen suhteen, kuin ap koko ketjun aikana.
Ei ihme että sinulla homma toimii ja ap:lla ei.
Vierailija kirjoitti:
Olet katkera mies, et nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Apn ongelma on asenne.
Ei se vaan mene niin, että ”kun harrastat sitä tai tätä, teet työksesi sitä tai tätä, kun pukeudut silleen ja tälleen” niin rakkaus tulee.
Rakkaus ei ole mikään matemaattinen yhtälö, joka toimii loogisesti joka ikinen kerta.
Apn täytyy luopua ajattelumallista, jossa määritellään kriteereitä kelpaamiseen.
Luitko edes mun ”vaatimukset”?ap
Luin kaksi ensimmäistä sivua enkä löytänyt vaatimuksia.
Missä/mitkä ne ovat?
Pointti taisi olla se, ettei niitä ollut.
En puhunutkaan siitä, mitä vaatimuksia apllä on kumppania kohtaan. Vaan tarkoitin niitä kriteereitä, joita hän itselleen asettaa.
Tämäkin asia lähtee loppupeleissä apstä itsestään.
Itse olen kamppailulajeja harrastava, luonnosta ja historiasta tykkäävä alle kolmekymppinen nainen. Minun kanssa voi lähteä vaikka ampumaradalle, kalaan, patikoimaan tai museoon. Silti minusta kiinnostuneet miehet ovat olleet usein aika tyypillisiä kaupunkilaisjamppoja. Erähenkisille introverttimiehille samantyyppisen naisen luulisi olevan lottovoitto, mutta noh, monet ehkä haluavat pitää parisuhteen erillään noista ja rauhoittua yksinään tai miesporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös akateeminen, johtotehtävissä (en ylintä johtoa mutta keskijohdossa) ja hyvätuloinen.
Tämä kombo harrastuksineen on pomminvarma tapa karkoittaa potentiaaliset kumppanit kilometrien päähän karkuun!
Ja olen siis nainen.
Sota ja kamppailu kiinnostuksen kohteena riittää siihen ettei kiinnosta aggressiivisen ajatusmaailman omaava mies tai nainen.
Mikä on ap:n sotilasarvo? Onko hän saanut leikkiä tarpeeksi sotaa armeijassa?
Voisiko joku lyhyesti selittää, mitä ne sotastrategiat käytännössä pitävät sisällään? Eikö se ole aika pitkälti lähinnä sitä, mihin hyökätään, milloin ja millä ja miten varaudutaan puolustautumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen luontainen tarve on pitää naisesta huolta. Jos nainen osaa puolustaa itseään, se vähentää miehen silmissä tarvetta huolehtimiselle. Joten ymmärrän miehiä, jotka eivät suhteeseen kanssasi halua.
Tämä kannattaa miesten ja naisten muistaa, jotka haluaa parisuhteen, se toinen haluaa yleensä, että se on jotenkin hyödyllinen, tarpeellinen sun elämässä, joten kannattaa antaa sille paikka tavallaan, oli mies tai nainen.
Paitsi että mies haluaa olla tarvittu, nainen rakastettu.
Tuo ruma tinder-(mielikuvitus?)nainen sai seksiä, mutta ei toimivaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ruma tinder-(mielikuvitus?)nainen sai seksiä, mutta ei toimivaa parisuhdetta.
Se on vähän kuin työhaastattelu.
Jos vedät tinder-treffit putkeen, niin jatkoa on luvassa.
Tuolla naisella on nyt jalka yhden oven välissä, toisin kuin ap:llä.
Jos nainen lähtee verbaalisesti kilpasille miehen kanssa, kun molemmilla sama tietomäärä, voittaa nainen useimmiten.
Elä ap kilpaile. Hengitä, ja laita mies liikkumaan.
Olen harrastanut sotahistoriaa siitä asti kun opin lukemaan. Harrastus kulkee suvussa, ja luin tietysti alkuun isäni kirjahyllyn teoksia. Rakastan taistelujen pohtimista. Ymmärrän, että voi tuntua " kuivahkolta" miettiä näitä, mutta ne ovat minusta vain niin mahdottoman mielenkiintoisia :D
N
Lukiopoika ei olekaan mies, vielä. Joten onko sulla joku parempi esimerkki miehistä?