Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
181/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painittiin sängyllä miehen kanssa ja kutitin häntä, no tämän seurauksena hänen polvi osui leukaani ja huuli meni halki. Sattui kyllä pirusti mutta nauroin vain.

Vierailija
182/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vattu teijän kanssa =) Olekee varovaisia rakkaat kanssakulkijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella 80luvulla isän kaveri hitsasi kännipäissään polkupyöräni etuhaarukan paikoilleen ja koulumatkalla sitten kokeilin keulia vähän. Se hetki kun tajuaa että kohta sattuu ja lentää tangon yli kun näkee etuhaarukan renkaineen tippuvan maahan ja itse vielä ilmassa kädet ohjaustangolla..

Vierailija
184/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin oppia seisomaan käsilläni, kaaduin selälleni ja laskeuduin varpaalleni: varvas murtui.

Vierailija
185/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole itseäni telonut. Mut armeijassa yksi tyyppi korjas tv-antennia ja puukko tippus kädestä ja refleksinä löi polvet yhteen ettei lattialle asti putoo. Puukko jäi sopivasti reisien väliin ja syvälle uppos.

Vierailija
186/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin kämmenselän uuniin ku unohdin että vastus voi olla hieman kuuma.

Niksautin polven ku poimein villasukkaa lattialta...

Vierailija
187/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin sängystä ja käteen 3 murtumaa.... tämä siis ihan aikuisena.

Vierailija
188/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin autossa pelkääjän paikalla ja söin ompun. Päätin heittää jämän ulos, koska se maatuu. Avasin ikkunan toisella kädellä (oli sähköinen, eli avautui napista painamalla) ja viskasin ompun ulos toisella. Sitten suljin ikkunan, kun heittokäsi oli vielä ulkona. Sähköikkuna meni niin tiukkaan, että käsi jäi nalkkiin ikkunan väliin enkä saanut sitä irti. En myöskään saanut hädissäni ikkunaa auki, joten kaverin piti pysäyttää auto bussipysäkille ja auttaa mua. Mitään ei tainnut murtua, mutta kiinnostavia mustelmia jäi...

Vierailija
189/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivideo kamaa olisi ollut tämä. Pikkutyttönä kiipeiltiin puussa missä ollaan kiipeilty monet kerrat. No olin tyhmänä laittanut kumisaappat jalkaan ja liukastuin oksalla aika korkealla puussa, jäin roikkumaan käsieni varaan toiseen oksaan mutta sepä ei kestänyt mun painoa vaan katkesi. Kahdella voltilla alas ja istuin maassa pöllämystyneenä. Mitään ei kuitenkaan sattunut, kaveri kysyi ylhäältä puusta, kuolitko sä.

Vierailija
190/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin illalla kasvojani kumartuneena lavuaarin ylle ja aivastin voimakkaasti siinä asennossa. Alaselässäni naksahti ilkeasti mutta ajattelin ettei ollut vakavaa ja kävin nukkumaan. Aamulla en sitten päässytkään liikkumaan ollenkaan, kun yön aikana selän lihakset krampanneet täysin. Ambulanssilla päivystykseen ja kipulääkettä suoneen :D Selkä oli kaksi kuukautta kipeä ja fyssarikäynnillä selvisi että se tärähdys oli saanut pari alaselän nikamaani sivusuunnassa vähän pois paikoiltaan. Ikinä ennen minulla ei ollut mitään selkävaivoja ja tuo tapahtuma sen muutti.

Vierailija
191/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein karatepotkun leikillään villasukat jalassa ja lensin ihan täydellä vauhdilla pepulleen. Tuli vähän vajaa olo

Vierailija
192/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei itselle, mutta kaverille kävi koominen juttu kun oltiin mökillä. Ei huomannut marjapuskan juurella olevaa haravaa ja astui sen päälle niin, että varsi kimposi naamaan. Musta silmä. En tuennyt, että noin voisi oikeesti jollekin käydä ellen ois omin silmin nähnyt.

Joskus noin 10-vuotiaana piirrettyjä katsottuani laitoin haravan kumoon veljeä varten. Kävisi kuten niissä pätkiksissä.

No ei käynyt.

Sitten ihmettelin, että miksei ja kokeilin astua haravaan. Nousihan se ja tömöhti kipeästi.

Vierailija
193/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella monta kertaa telonut itseäni, varsinkin töissä, milloin on rystyset auki tai ovi päin naamaa, mutta omituisin kerta oli lapsena kun liukastuin isoon sammakkoon ja nyrjäytin nilkkani.

Nolointa taitaa olla se että olen kolme, siis kolme kertaa harjannut hampaitani niin tokkurassa että olen sillä tahnasella harjalla tökännyt itseäni silmään, kerran myös aivastanyt kesken saman toimituksen ja lyönyt pääni vessan peiliin :) tottakai allas ja ympäristö täynnä hammastahnaa ja kuolaa..

Vierailija
194/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin kokkikoulussa leikkaamaan palasen etusormestani saman käden sormesta jossa veitsi oli :’)

Vierailija
195/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolhin itseäni keittiön yläkaappeihin. Se onkin syynä siihen, miksen kotiini halua yli 40cm leveitä yläkaapin ovia.

Vierailija
196/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskaus sai aikaan mielenkiintoista kömpelyyttä jo ennen kuin vatsa kasvoi liiaksi. Sen lisäksi, että onnistuin astumaan ohi portaasta (seurauksena kämmenenkokoiset mustelmat pakaroissa ja kyynärvarsissa), onnistuin loukkaamaan itseni pyörällä. Nolon tästä teki se, en edes polkenut pyörää vaan talutin sitä.. Yritin taluttaa näet pyörää taaksepäin kun kompastuin polkimiin ja pyörä kaatui päälleni. Tämä tuskin oli ihan se, mistä tuttava oli huolissaan kun pyöräilin sitkeästi myös raskaana :D

Vierailija
197/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Norjassa työmatkalla ja piti mennä yhteistyökumppanin kanssa illalla syömään ja viettämään aikaa muutama tunti. Kyseessä itseni ikäinen mies. Hän ehdotti että menemme keilaamaan, ja sehän toki sopi minulle. Kerroin että olen keilannut vuosikausia ja minulla on kaikki varusteetkin itselläni. Leso siis :) .

No mentiin, valitsin sopivat kengät ja menin radalle. Olen vasenkätinen, joten melkein kaikki kengät ovat kuluneet oikeakätisten mukaan. No nuo kengät erityisesti, eli kenkien luisuessa lähdin valtaisaan luisuun radalle, rämähdin sinne lonkan päälle ja keräsin itseni noin 5 metrin päästä. Yhteistyökumppani nauroi ihan hulluna ja minä olin niin nolona kuin ihminen voi olla. Hirveää. Lonkka ja reisi olivat kokonaan mustana kun tulin kotiin. Mies hieman ihmetteli että mitä oikein tein siellä :D .

Vierailija
198/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki. Jos käyt puskapissalla, tarkista hyvä nainen ettei maassa ole maa-ampiaispesä. Sillä jos toosasi on täynnä pistoksia ja olo on lievästi sanottuna tuskainen (kuvitelkaa automatka istuen lääkäriin saatana) ja kun lääkärillä hajoaa pokerinaama aivan täysin ja hoitaja pyyhkii kyyneliä, siinä huumorintaju punnitaan.

Vierailija
199/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella huonot jarrut polkupyörässä ja menin sit kokeilemaan miehen tuliterää maastopyörää. Tein pari kierrosta ja kun piti pysähtyä, kiskaisin totuttuun tapaan käsikäyttöiset jarrukahvat täysillä pohjaan. Pyörä pysähtyi kuin seinään, jalkojeni välissä olikin yhtäkkiä ja yllättäen liikkumisen estävä tanko, ja uutta tilannetta prosessoidessani kellahdin täysin pysähtyneestä vauhdista pyörän kanssa suoraan maahan. Onneksi pyörään ei sattunut ja minuunkin vain parin mustelman verran.

Vierailija
200/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taloyhtiön roska-astian pohjalla tuoreen Seiskan ja kun kurottelin sitä, astian kansi paiskautui kiinni ja teki pienen vekin takaraivooni. Kaiken lisäksi humpsahdin syvemmälle astiaan tuosta syystä, enkä meinannut päästä pois ahdingostani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan