Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
201/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalasi lattialla sängyn vieressä, kävelin vauhdilla, potkaisin lasia joka osui kirjoituspöydän alaosaan ja särkyi, astuin isoon lasinsirpaleeseen ja hirveä haava jalkapohjaan. Noin.

Vierailija
202/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tapaturmaherkkä, mutta olen onnistunut viiltämään sormen auki mm. hammastahnatuubin foliosuojuksella ja kattilaan kovettuneella karamellilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaatunut pyörällä vain taluttaessani sitä :-D

Vierailija
204/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipanon jälkeen nousin unisena vieraasta sängystä yöpissalle niin omituisesti kompastuen, että jalkapöydän luu murtui. Asuin vielä vanhempien luona silloin parikymppisenä. Oli heillä ihmettelemistä ja minulla selittämistä kun tulin seuraavana päivänä kotiin "ystävän" luota yökylästä kipsin ja kainalosauvojen kanssa.

Jos kyseessä olisi elokuva, olisimme rakastuneet krapulassa siellä ensiapupolilla. No emme todellakaan nähneet enää koskaan. Panokin oli todella surkea. Eikä varmaan lyhyt yhteiselomme ollut hänenkään elämänsä kohokohta.

Vierailija
205/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soseutin keittoa sauvasekoittimella. Terään tarttui joku isompi pala, jota aloin irrottamaan ja painoin samalla toisella kädellä katkaisimesta terän pyörimään...

Vierailija
206/1603 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli ehkä nolompaa tapaturman jälkeiset vaiheet:

Kymmenkunta vuotta sitten olin silloisen työpaikkani laskettelureissulla. En ole koskaan ollut aktiivinen laskettelija, mutta lähdin kuitenkin reippaasti rinteeseen... Ja luin rinnekarttaa väärin ja päädyin mustaan rinteeseen punaisen sijasta. Jyrkkä, jäinen kohta ja vuokraamossa huonosti säädetyt siteet = kaaduin ja polvi vääntyi pahasti. Rinnepartio haki moottorikelkalla ensiapuun, jossa annettiin Buranaa mutta sanottiin, että lääkäriin voi ihan hyvin mennä vasta kotona. Pystyin vielä jotenkuten kävelemään, joten idioottina kampesin itseni ravintolaan osallistumaan iltaohjelmaan... Ja liukastuin ravintolan lattialle kaatuneeseen juomaan ja tajusin, että nyt polvelle kävi astetta pahemmin.

Kävelyt oli siltä erää kävelty, kotimatka alkoi sillä että kollegat vetivät pulkassa bussille ja taluttivat sitten bussilta junaan. Helsingin rautatieasemalla avulias, ennestään tuntematon herrasmies kantoi minut selässään aseman ulko-ovelle, josta puolisoni tuli hakemaan. Tapasin saman herrasmiehen myöhemmin uudestaan, kun hänestä tuli esimieheni.

Olin katkaissut polvesta kaksi nivelsidettä joten tarina jatkui polvileikkauksen ja pitkän sairasloman merkeissä. Aavistuksen verran hävetti palata töihin.

Terkkuja vaan jos joku entisistä kollegoista tunnistaa...

Vierailija
207/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin oman silmän,lasisilmän päästä ja pudotin sen lattialle

Vierailija
208/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli ehkä nolompaa tapaturman jälkeiset vaiheet:

Kymmenkunta vuotta sitten olin silloisen työpaikkani laskettelureissulla. En ole koskaan ollut aktiivinen laskettelija, mutta lähdin kuitenkin reippaasti rinteeseen... Ja luin rinnekarttaa väärin ja päädyin mustaan rinteeseen punaisen sijasta. Jyrkkä, jäinen kohta ja vuokraamossa huonosti säädetyt siteet = kaaduin ja polvi vääntyi pahasti. Rinnepartio haki moottorikelkalla ensiapuun, jossa annettiin Buranaa mutta sanottiin, että lääkäriin voi ihan hyvin mennä vasta kotona. Pystyin vielä jotenkuten kävelemään, joten idioottina kampesin itseni ravintolaan osallistumaan iltaohjelmaan... Ja liukastuin ravintolan lattialle kaatuneeseen juomaan ja tajusin, että nyt polvelle kävi astetta pahemmin.

Kävelyt oli siltä erää kävelty, kotimatka alkoi sillä että kollegat vetivät pulkassa bussille ja taluttivat sitten bussilta junaan. Helsingin rautatieasemalla avulias, ennestään tuntematon herrasmies kantoi minut selässään aseman ulko-ovelle, josta puolisoni tuli hakemaan. Tapasin saman herrasmiehen myöhemmin uudestaan, kun hänestä tuli esimieheni.

Olin katkaissut polvesta kaksi nivelsidettä joten tarina jatkui polvileikkauksen ja pitkän sairasloman merkeissä. Aavistuksen verran hävetti palata töihin.

Terkkuja vaan jos joku entisistä kollegoista tunnistaa...

Tulee Bridget Jones mieleen. :D

Vierailija
209/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelin teininä seinän vieressä olevassa sängyssä tyynyn paikkaa, nukuin välillä siis pää jalkopäässä ihan vain huvikseni. Yhtenä yönä sitten luulin seinän olevan toisella puolella kun kurotin pimeässä lattialle ja kumautin pääni täysillä seinään.

Vierailija
210/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ottaa kananmunan kiehuvasta vedestä paljaalla kädellä. En tiedä miksi. Ei vaan ehtinyt siinä touhutessa tulla mieleen, että EHKÄ se vesi voi olla kuumaa 😅

Palovammoja...

Vierailija
211/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini ja silloin muodissa oli sellainen seksikäs pörröinen tukka. Sitä tukkaa piti kuivattaa pää alaspäin ja aina välillä heilautettiin päätä ylös ja alas. Meillä oli sellainen postimerkin kokoinen vessa ja siinä kun sitä päätä heiluttelin tarpeeksi kauan niin osuihan se täysillä vieressä olevaan lavuaarin. Sinänsä mitään vakavaa sattunut...mutta hyvät naurut ainakin sai, kun tähdet ei enään pyörinyt pään ympärillä 😂

Vierailija
212/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin teini ja silloin muodissa oli sellainen seksikäs pörröinen tukka. Sitä tukkaa piti kuivattaa pää alaspäin ja aina välillä heilautettiin päätä ylös ja alas. Meillä oli sellainen postimerkin kokoinen vessa ja siinä kun sitä päätä heiluttelin tarpeeksi kauan niin osuihan se täysillä vieressä olevaan lavuaarin. Sinänsä mitään vakavaa sattunut...mutta hyvät naurut ainakin sai, kun tähdet ei enään pyörinyt pään ympärillä 😂

Herättää muistoja. Kaveri veti samalla tyylillä kylppärin oven kahvaan 🙈 Komea vekki päänahkaan ja tuetenkin hirveästi verta.

Hirveen vaarallinen muoti-ilmiö oli 😂

Vierailija
213/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sateella juoksemassa ja ajattelin tehda muutaman leuanvedon puiston nurkassa olevilla telineilla. Olin harjoitellut leuanvetoja jonkin aikaa ja suorilta jaloin onnistui jo hyvin. Yksi tangoista oli korkealla, piti olla yli 2metrinen jotta siihen ei tarvitsisi hypata. Hyppasin,sain otteen mutta koska terastangot ja liukasta oikea kateni lipsahti ja vasemmasta kuului aani joka muistutti paperin repeamista. Silmissa musteni ja kun tokenin tajusin etta hauis revennyt ja rullaantunut olkapaahan. Siihen loppui leuanvedot.

Vierailija
214/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin töissä seisomaan sellaiseen rintaan asti ylettyvään kapeaan pahvilaatikkoon ja kävelin siinä ympäriinsä. Horjahdin ja kaaduin suorilta jaloilta taaksepäin ja löin pääni hyllyyn ja kädet meni ruvelle.

Mikä idea toikin nyt oli? Hassu! 😂

Vierailija
215/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaduin kännissä naamalleni jäiseen katuun. Not nice... Baari vaihtui siltä illalta ensiapuun.

Mun kaverille sattui sama, vakuutusyhtiö korvasi uudet legot.

Vierailija
216/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki. Jos käyt puskapissalla, tarkista hyvä nainen ettei maassa ole maa-ampiaispesä. Sillä jos toosasi on täynnä pistoksia ja olo on lievästi sanottuna tuskainen (kuvitelkaa automatka istuen lääkäriin saatana) ja kun lääkärillä hajoaa pokerinaama aivan täysin ja hoitaja pyyhkii kyyneliä, siinä huumorintaju punnitaan.

Jos miehelle olis käynyt näin ja alapää turvonnut kaksinkertaiseksi ampiaisten pistoista hoitaja olis huonaillut varmaan ihastuksesta. Mitä isompi, sen parempi. 😂

Vierailija
217/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaillut...🙄

Vierailija
218/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset jotka jää aina kauppakassi olkahihnan väliin. Yritin kerran vetää hiuksia sieltä välistä pois, olivat mokomat niin tiukassa kun ostoskassikin oli painava ja yritin niin voimalla kiskoa niitä hiuksia että mäjäytin itseäni naamaan sillä kädellä millä yritin kiskoa hiuksia. Auts! 😳

Vierailija
219/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoustöissä olen viiltänyt sormeni työpöydällä oleviin papaereihin kun olen yrittänyt pyyhkiä sitä pöytää sen paperinipun vierestä.

Vierailija
220/1603 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapäissäni iskin tomaattiveitsen leikkuulautaan. Käsi luisti alas veitsen vartta niin että pikkurillistä meni jänne poikki.

Tyhmin osuus koko hommasta oli se että kättäni paketoinut sairaanhoitaja taisi saada sellaisen vaikutelman että olisin leikannut käteen tahallani. Suhtautui minuun erittäin tympeästi sen jälkeen.

Typerä vahinko ja kyllä tuli turhaan kulutettua terveydenhuollon resursseja, mutta kauhistuttaa myös se että ihmisen oletettu itsetuhoisuus saa hoitajan asenteen muuttumaan kylmäksi ja tuomitsevaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi