Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1561/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sattunut mulle. Olin typyn kanssa baaritsikillä. Typy sanoi:" Kun nostaa katseensa ylöspäin ja pyörittelee silmiään, tuntuu kuin ois enemmän kännissä". Sitten typy näytti käytännössä. Pyörtyi pää edellä baarijakkaralta tiiliseinään.

Vierailija
1562/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trimmasin nenäkarvoja ja tein haavan. Verta tuli kuin vettä Vuoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsistä lipesi paksu kirja ja yritin sitä napata kiinni ennen kuin kolahtaa lasipöydälle. Kirjan kulma osui käteen ja tuloksena valtava sinipunainen mustelma ja kananmunan kokoinen patti. Tietysti kirjoituskäsi. Pari viikkoa meni parannellessa.

Vierailija
1564/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hypermobiliteetti oireyhtymä ja nivelet menee paikoiltaan ihan nukkuessa tai jossain kevyessä tekemisessä. Milloin leuka putoaa paikoiltaan, ranteet, kyynärnivelet, polvet, nilkat, lonkat...kaikki. Ja jos kolhin itseäni, en parane helposti. Vaiva voi jäädä ikuiseksi. Ja joo, toinen jalka halvaantunut niin kompuroin senkin takia vaikka missä. Sais kyllä aika huvittavan videokoosteen kaikesta jos haluaisi. 

Just pari päivää sitten kesken kevyen kävelyn sisätiloissa sain uudelleen mun vanhan urheiluvamman aktiiviseksi. Pohjelihas/akillesjänne repesi taas vähän. Että ei se paljoa vaadi. Jänteet siis ihan repeää jopa kävellessä, sitä mun ortopedi ihmetteli kerran kun katsoin MRI-kuvia, että miten ihmeessä sä olet tän saanut aikaiseksi. No selitäpä se mulle ensin miten saat patellajänteen repeämään reunasta ilman oikeaa kolhua tai vääntöä. 

Toki noita hauskojakin olisi vaikka millä mitalla kertoa jos jaksaisi runoilla ne tänne. 

Vierailija
1565/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut 24vuotta ja arpia  löytyy kun tupakan tulipää tippunut millon mihinkin,myös hiukset sain kerran palamaan.

Oviaukosta en osaa kävellä iskemättä olkapäätä karmiin,sama miten kauan olen siinä asunut.

Suuni poltin kerran hillomunkin hilloon niin että kipeä rakkula nousi huuleen.

Varpaankynsi irtosi kun limsatölkki tippui kaupassa hyllyltä varpaille.

Suihkunhana iski tissin mustaksi ja hengittäminen tuntui jonkun aikaa metkalta kun kyykin poimimassa kädestä lipsahtanutta shampoopulloa, enkä osannut varoa hanaa

Pelleilin naapurin lapsille ja päätin näyttää miten pitkälle osaan hypätä keinusta, crocsit jalassa ja tunsin miten nilkka taipui,onneksi oltiin taloyhtiön jossa asun pihalla eikä ollut pitkä matka pitämään hernepussia jalalla. Jonkin aikaa kyllä kävelin isoisän jäämistöön kuuluneen kepin kanssa.

Join ystävän luona kahvia ja ystävän isokokoinen koiranpentu hyppäsi yllättäen selkääni vasten niin,että suuni osui kahvikuppiin ja hammas lohkesi .En olisi halunnut mennä hammaslääkäriin mutta pakkohan se oli,kun ei syömään pystynyt. Päivystyksessä tilalle laitettiin nastahammas.

Harrastin exäni kanssa seksiä kun kalun nuppi iski johonkin hermoon sisälläni,tärisin ja valuin tuskahikeä vessan lattialla ja ex oli hädissään jo soittamassa ambulanssia mutta sanoin että tuo minulle niitä sun lihasrentouttajia. Vetäisin  pari pillleriä ja nukuin koko seuraavan päivän.

Vierailija
1566/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin ja vedin huolimattomasti housun vyötäron kuminauhaa pinteeseen... Sitten se vapautui irti, ja ampui kuten ritsa.. .Osui munille. 2-3 viikkoa munat kipeinä. Jouduin käydä 2 krt lääkärissä, että miksei parane... Mutta syy olikin sitten suurimmaksi osaksi muualla. Sisäreidet oli niin pahoin jumissa, ja ne säteili kipua kiveksiin. Opetuksena muille, että kivun syy voi olla jossain muualla, se vain säteilee eri paikkoihin.

Vierailija
1567/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa peruutin vahingossa kuumaan kiukaaseen ja sain II asteen palovammat kankkuihin. Kesti kauan parantua. Saikkua en saanut, vaikka oli istumatyö.

Vierailija
1568/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullon korkkia vetäessä,  vetäsin itseäni turpaan ja silmä mustana. 

Vierailija
1569/1603 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön juttu oli vieressä kapeassa sängyssä. Ahtauden vuoksi putosin sängystä keskellä yötä kun oltiin jo nukkumassa. Jalkaan sattui kovasti. Aamulla lääkäri totesi jalkapöydän murtuneeksi ja kävelin viikkokausia jalka paketissa. Seksikin oli ollut huonoa.

Kerran sain auringonpistoksen kevään ensimmäisenä hellepäivänä. Ei siinä muuten mitään, mutta se tapahtui polkupyörän selässä. Tuli tunnelinäkö, johon en ehtinyt reagoida, kun sitten olinkin naama asfaltissa. Tokenin kyllä nopeasti, mutta onneksi oli kaveri mukana, joka huolehti minut viileisiin sisätiloihin, koska tietysti ei ajatukseni olleet kirkkaimmillaan.

Vierailija
1570/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tori.fi:stä telineen varassa olevan riippumaton ja onnnesta soikeana toin aarteeni kotiin,kasasin rivariasuntoni takapihalle jonka ohi menee pyörätie ja pihani sekä tien välissä vain muutama matala pensas. Laitoin kai maton liian kireälle sillä kun iloisena pomppasin päälle, se toimi kuin trampoliini ja sinkautti minut  pensaisiin. Mustelmia ja murtunut ranne.Myöhemmin sitten kipsi kädessä uusi yritys, asettelin itseni huolellisesti istumaan reunalle ja luisuin vaakatasoon.

Vierailija
1571/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu, tekemättömälle ei mitään.

Tein vapaaehtoistyötä kissakodissa. Aukasin ruokapurkin niin ihmeellisesti että peukalonpää aukes kunnolla.

Pakko jättää muille ruokinta ja lähteä käppästämään sairaalaan kohti. Laitoin pfukaloon jonku tuppelon.

Sairaalan kohalla päätin että eipä mitää hätää, jatkoin ja kävelinkin kotiin.

Teippasin kotona. Ja mojova arpi muistona.

Seuraavaksi viina on viisasten juoma. 

Oltiin systerin kanssa juhlimassa. Kotiuduin ja ajattelin että teen annoksen nuuteleita. Huonosti kaadoin vedet pois. Menin kupin kanssa sänkyyn että syönpä siellä. Tietysti kaadoin mömmöt ylleni. Pikkusen hyvässä humalassa mietin että mitä teen. Onneksi tajusin sitten lopulta hivuttautua kylmään suihkuun.

Arvet jäi tosta mahanahkaan.

Viime vuonna oltii systerin kanssa suomenristeilyllä, Tukholmasta Helsinkiin. Asumme ruotsissa.

Kaadettiin kuppia. Tarkotus oli lähteä diskoon tanssiravintolasta . Menin rähmälleni niissä rapuissa. Kävelimme ylärappuja.

Sattu jo hemmetisti sillon yöllä vaikka olin huppelissa.

Onneksi siskolla oli mukana 1 gr Alvedooneja.

Seuraavana päivänä mentiin kaupungille hoitamaan kuolleen isämme pankki asioita.

Olin aika kalpeena hiljaa enkä pystynyt enää vasenta kättä pahemmin liikuttaa.

Kotilaivamatka meni hampaita kiristellen.

Seuraavana päivänä kun lopuksi kotiuduin niin otin kotoonta autoni ja ajoin samantien päivystykseen.

Vasen solisluu oli poikki ja saikkua tuli heti 4 viikkoa.

Sairaalassa, töissä ja suvulle sanoin että olin tullut suomen matkalta ja ruvennut putsaa ikkunoita ja kaatunut tikkailta.

Totuuden tietää pelkästään siskoni.

Viina on viisasten juoma ja en ilmeisesti ole viisas.

Vierailija
1572/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenvuotiaana veistin tylsällä puukolla peukalon nivelluuhun ja kun parani, niin heti uudestaan. Nyt on mennyt lähes 50 v. koheltamatta.

Vierailija
1573/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaistottomana ehkä 11-12 v poikana pyöräilin rautatiellä (toki onneksi vain suoralla jossa hyvä näkyvyys ja kuuluvuus). Niinhän siinä kävi kerran, että piti väistää. Tein sen paniikissa noin sekunnissa, vaikka ei olisi ollut tarvetta. Ensin putosin haaroilleni pyörän tangolle, ja sitten kaaduin sen pyörän kanssa tiheään pöpelikköön, joka sattui olemaan radan varressa juuri siinä kohtaa. Ulvoin kivusta ja nyyhkytin siinä nöyryytettynä ja paikat kipeinä varmaan puoli tuntia ennen kuin sain noustua ylös. Onneksi kukaan ei nähnyt.

Vierailija
1574/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puussa oli yksi omena. Olisin voinut ravistaa sen alas mutta kiipesin puuhun hakemaan sen. Alastullessani olisin voinut astua alas mutta hyppäsin pitkään ruohikkoon. No siellä ruohikossa oli kivi ja nilkka meni ympäri, nivelsiteet repesi. Samana päivänä puukolle ja jalka pakettiin. Kyseinen nilkka aiheuttaa harmia vieläkin, 35 vuotta myöhemmin.

Vierailija
1575/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesin latvaan saakka ja latva sekä kylkiluu katkesi. Löin kirveellä jalkaan polven yläpuolelle kun jäinen pölli luiskahti alta. Kaaduin niittohommissa ja viikate repi lakkiin sekä päälakeen palkeenkielet. Sahasin peukalonhankaan, onneksi käsisahalla. Maalaushommissa menin sörkkimään katkaisijaa sain sähköiskun. Pakoputkihommissa omatekoisella pukilla räikkä hajosi vääntäessä ja olkapää sijoiltaan. Tein kuumalla peltikattokolvilla polttokuvioita puuhun ja kolvi oli lattialla. Johto unohtui seinään ja astuin paljain jaloin kolvin päälle.

Vierailija
1576/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenailin sisätiloissa olevalla urheilukentällä kenttälajeja. Siinä aikani harjoitelleena alkoi aivot olla aika pehmenneet ja sain kuningasidean: voisin juosta 100m silmät kiinni. No, eipä siinä, tuumasta toimeen. Kentällä ei juurikaan ollut muita, joten ei pitäisi olla vaarallista, tuumailin mielessäni. Aloin juosta ja oli ihan saakelin vinha tunne! Ilmavirta hiuksissa ja vapauden tunne! Silmät kiinni suunnan pitäminen on aika vaikeaa, joten niinhän siinä kävi, että yhtäkkiä oikean käden sormet napsahtaa tiiliseinään ja sattuu niin perusteellisesti. Silmät auki ja vauhti seis. Onni onnettomuudessa, sormet näyttää ehjiltä... taivuttaminen ei kuitenkaan onnistu. Siitä sit suihkun kautta röntgeniin. Ei löytynyt murtumia, mutta tärähtäneet nivelet oli reilun kuukauden kipeet... Toisaalta, en kadu :D

Vierailija
1577/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olin kirjastossa. Elettiin lämmintä elokuun alkua ja olin muutaman päivän päästä jäämässä töistä kesälomalle. Etsin hyllyiltä kirjoja kesämökille. Mieluisia kirjoja löytyikin paljon ja keräilin niitä käsivarrelle. Olisin halunnut laskea ne alas johonkin tasolle, sillä aikaa kun etsin lisää kirjoja, mutta lähistöllä ei ollut yhtään tyhjää hylly-tai pöytätilaa.

Olin jo valmis luovuttamaan ja menemään lainausautomaatille, kunnes löysin hyllyltä vielä yhden mieluisan kirjan. Kumarruin ottamaan sitä ja samalla tekonahkaisen käsilaukun hihna lämähti täysillä ranteeseen ja hihna veti samalla ihoa irti kuin veitsi olisi leikannut voita. Minulla on tosi ohut iho astmalääkityksen vuoksi.Oli sitten kiva kävellä lainaamaan kirjoja verisellä kädellä.

Kotona verenvuoto ei lakannut ja oli pakko kiiruhtaa päivystykseen. Ranteeseen laitettiin yli 20 tikkiä ja tuli sauna-ja uintikielto. Olipa kiva olla mökillä, kun ei päässyt kunnolla uimaan ja saunan lauteilla istuin alalauteella miedossa lämmössä.

Se laukku oli sen jälkeen entinen laukku ja hankin myöhemmin kunnollisen nahkaisen  laukun tilalle.

Kirjastot ovat vaarallisia paikkoja!

Vierailija
1578/1603 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin traktorin lanan yli ja otin vasemmalla kädellä tukea betonista. Murtuma tuli, mutta ei tarvinnut leikata.

Olen nainen. 

Vierailija
1579/1603 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virittelin surffaus makuuasentoa sängyssä, piti suoristaa peittoa, mutta potkaisinkin läppärin vauhdilla polvella huuleeni. Huuli auki, hammasta jomottaa, huomenna hammaslääkäriin..

Vierailija
1580/1603 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin betoniseinään kun oletin, että siinä on kirjaston ovi. En katsonut eteenpäin.Ovi oli puoli metriä edempänä. Eikun terveyskeskukseen.