Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1521/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungin lasipurkin perseeseen. Verenvuodon lisäksi kakkasessio naarmutti kalliin posliinipytyn ja vessa meni kaiken lisäksi tukkoon. Putkimiehen laskun sai onneksi kotitalousvähennyksen piikkiin. Ei enää ikinä.

Vierailija
1522/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hampaat kipeinä ainakin kaks viikkoa, poikki ei mennyt sentään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin veitsellä pöydällä leipää paperipussin päällä. Alla oli leivänpaahtimen sähköjohto, leikkasin sitäkin samalla. En saanut sähköiskua, mutta pelästyin sähäystä kyllä. Veitseen tuli kolo ja sähköjohto viottui.

Vierailija
1524/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin kaidetta pitkin ja terska rusentui.

Vierailija
1525/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin juutalaisuudesta takavuosina ja piripäissäni ympärileikkasin itseni. Kullinnuppi lähti samalla, harmittaa kun pissa roiskuu joka puolelle ja pisoaarilla joutuu käyttämään suppiloa tai käymään istualteen tyttöpissalla.

Vierailija
1526/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut kahteen otteeseen leipää leikatessani veitsellä etusormeeni. Etusormeni on tikattu kahteen otteeseen ja siinä on nykyään tikarin muotoinen jälki.

Vierailija
1527/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kynsi onnistui raapaisemaan nenänvarteen vertatihkuvan jäljen, pieni mutta näkyvä vaurio, prkle...

Vierailija
1528/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä ilman käsiä taitoajoa niin edessä oli risteys missä soraa ajattelin että pitää laittaa kädet ohjaustangolle sarville mutta en laittanut ja soraan kaatui pyörä sitten.Ajatus oli oikea käytäntö ei.Polvi ruvella sitten pitkään kipeänä. 

Vierailija
1529/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin ja siitä alkoi alamäki.

Vierailija
1530/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketellessa hurjassa vauhdissa loppumäki olikin jäässä ihan pelkkää jäätä tuli syöksylaskua melkein hirsitalon seinään asti niukasti sai käännettyä sivuun kevät on vaarallista mäessä.Ei edes tullut tutkittua mäen kuntoa paremmin.

Vierailija
1531/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin juustoa puukolla ja tiesin että varmasti lipsahtaa. No lipsahti ja olen puuseppä. Tiesin ja leikkasin juustoa, tuli melko syvä haava peukaloon. Osaan työstää puuta mutta en juustoa.

Vierailija
1532/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin leikkamaan ruokaveitsellä kunnon haavan sormeen. Siis sellaisella tylsällä mitä käytetään syödessä.

Lapsena laskin pulkalla pää edellä selälläni maaten. Joku vähän fiksumpi olisi tajunnut miten voi käydä kun ei yhtään näe minne laskee, puuta päin, tosiaan se pää edellä.

Lapsena leikkasin myös keittiösaksilla palkeenkielen kämmeneen, kun yritin leikata pienen pientä paperinpalaa sitä kämmenellä pitäen. Oli liian pieni sormien välissä pidettäväksi.

Kävelin yläasteella lasiovea päin. Siinä oli siis kaksiosainen lasi, ovea ympäröi metalli, ja keskellä lasien välissä oli leveä metallinen palkki. Mutta en vaan rekisteröinyt ovea. 

Vierailija
1533/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauvvakävelyllä suorilta jaloilta nurin ja käsivarrenluu poikki. Ei mitään tajua miten kaaduin ja täysin selvinpäin.

Sukulainen kaatui vähän samaan tapaan, ei oikein itsekään tiedä miten. Ilmeisesti joku aivotapahtuma taustalla kun vasemman puolen käden ja jalan toiminta aavistuksen heikkenivät tapahtuman yhteydessä. Sukulaisella toki ikää lähemmäs 80v.

Vierailija
1534/1603 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerimmät väärissä kengissä juoksin loskassa, nilkka taittui ja tuli pinne joka piti leikata. Ja turhamaisissa yli polven kengät, vedin lipat portaisiin istuville, shokki tuli ja tärähdys oli jäätävä, sattui päälaelta jalkapohjiin,  teki alaselkään kahden nikaman väliin vikaa, selkä lukkiintui ja tuli hermokipu jalkaan eli iskias, en tiennyt mitä on iskias, luullut vanhusten vaivaksi. Onnea hiukan koska muutama milli niin olisin halvaantunut.

Lopun iän kärsin selkäkipuun on vahva kipulääke ja hermokipuun eri lääke.

Myös kun sain hirveät painajaiset katsottuani karmivaa kauhuleffaa. Huusin ja yritin saada lampun päälle. Näin siis harhoja.

Vielä kun astuin vesilätäkköön ja jäätähän siellä oli liukastuin lätäkköön, varmaan huvittava näky, shokki tuli ja nilkka turpos mustelmilla, kipsi 5 viikkoa.

Ostin Ruotsista kenkiin piikit, ei tarvi jännittää kävelyä. 

Vierailija
1535/1603 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohelo kirjoitti:

Suurin osa näistä tapauksista kuulostaa ihan liian tutuilta. Onnekseni en ole telomisessa välineurheilija; jos olisin koheltanut leikkaavien tai pistävien esineiden kanssa, tuskin olisin enää hengissä.

Minun kohtaloni ovat rakenteet ja huonekalut. Ei ole riittävän leveää ovea tehty, ettenkö karmiin pystyisi osumaan. Huonekaluilla on myös jotain minua vastaan, kun jatkuvasti hyppelevät eteeni kamppaamaan tai kurottelevat jalkojaan ja potkivat varpaisiin. Säärissäni on pysyvät jäljet sängynpäätymme korkeudella ja polvien mustelmista näkee ruokapöytämme alariman muodon. Valitsen mahdollisimman tylppäkulmaisia kalusteita, mutta kyllä niihinkin hyvin osuu. Olen myös lyönyt itseni suoraan seinään monta kertaa, esimerkiksi kääntynyt epähuomiossa vähän liian aikaisin (keskellä päivää ja näköaistini pitäisi olla ihan normaali). Ette muuten usko, miten monta uloketta ihan tavallisen auton etupenkin ympärille on asetettu minua

🤣

Vierailija
1536/1603 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungin pimpsaan paahtoleipää. Hiivatulehdushan siitä tuli ja pissat olisi voinut ottaa talteen ja myydä hipstereille pienpanimo IPA-oluena.

Kyllä kirveli.

Vierailija
1537/1603 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarruin töissä nostamaan tippunutta työkalua ja löin otsan teippitelineeseen siihen katkaisuterään.. Päästä sitten osaakin tulla verta 😅

Vierailija
1538/1603 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin jotain purkkia, että saan voiteen loput kun illalla enää kauppaan viitsinyt. No sakset lipsahti ja törrötti ranteessa, minä siinä katsoin että kävikö pahasti, otin sakset pois ja laitoin laastarin. Ja kyllä olen onnistunut poraamaan kynnen läpi, pieni terä mutta nätisti meni läpi, sain mustelman myös kynnen alle.

Vierailija
1539/1603 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin pyörällä. Pyörä siinä oli tyhmä, en minä.

Vierailija
1540/1603 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut hauki puri minua, kun pesin kalaa ennen uuniin laittoa. Iso haava, mutta selvisin ilman tikkejä. Kesti kauan parantua.