Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1601/1603 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ensimmäisen oman kotini partsilla oli seinä sellaista karheaa kivimateriaalia ja kerran sain selkäkipuun  kipulääkettä jossa kolmion kuva sekä lihasten rentouttajia. No autolla ei saanut ajaa mutta tupakalle menoa ei kielletty, joten eikun lääkkeet naamaan ja kahvikupin sekä tupakan kanssa parvekkeelle.  Päällä niskalenkkitoppi ja verkkarit. Kun lääkkeet sitten iski, kaadoin kahvit (onneksi oli reilusti maitoa!) syliin kun kuppi ei pysynyt enää kädessä  ja hankasin selän auki seinään kun jalat eivät enää kantaneet.

- Rakastelin silloisen poikaystävän kanssa ja ehdotin asennon vaihtoa,että tulisin päälle. Oli hyvä idea kunnes iskin  kasvot täysillä sängyn rautaiseen päätyyn,verta tuli nenästä ja suusta.  Aamulla musta silmä.

- Valmistin kupillisen nuudeleita ja menin katsomaan telkkaa, kun kallistin kuppia ohjelmaan upputuneena tulikuuma neste valui suoraan syliin.

Vierailija
1602/1603 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 12 -vuotiaana olin kotona leikkaamassa leipäsiivua leipäveitsellä itselleni, ja kuinka ollakaan, viitsin itselleni vahingossa ranteen sisäsyrjään klassisen näköisen itsensäviiltelijä-viillon. Kaveri ei ottanut uskoakseen kun selitin, että se oli vahinko. Vieläkin on muistona ranteessa arpi.

Toinen oli, kun olin töissä ohjaajana rippileirillä, ja pelattiin jalkapalloa. Mä vetäisin jalallani pallon sijaan rippikoululaista sääreen täysillä (vahinko tietysti). Lopputulos: pojalle tuli vain mustelma, mulla pottuvarvas murtui. Pääsinpähän leiriltä pois kesken kaiken, kun sitä olin salaa mielessäni toivonutkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1603 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varvas osui kynnykseen kun käveli paljain jaloin. Murtui.

kerran myös murtui kun kiertopotku säkkiin päkiä edellä. Varokaa lapset