Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1622)
N. 12 -vuotiaana olin kotona leikkaamassa leipäsiivua leipäveitsellä itselleni, ja kuinka ollakaan, viitsin itselleni vahingossa ranteen sisäsyrjään klassisen näköisen itsensäviiltelijä-viillon. Kaveri ei ottanut uskoakseen kun selitin, että se oli vahinko. Vieläkin on muistona ranteessa arpi.
Toinen oli, kun olin töissä ohjaajana rippileirillä, ja pelattiin jalkapalloa. Mä vetäisin jalallani pallon sijaan rippikoululaista sääreen täysillä (vahinko tietysti). Lopputulos: pojalle tuli vain mustelma, mulla pottuvarvas murtui. Pääsinpähän leiriltä pois kesken kaiken, kun sitä olin salaa mielessäni toivonutkin.
Varvas osui kynnykseen kun käveli paljain jaloin. Murtui.
kerran myös murtui kun kiertopotku säkkiin päkiä edellä. Varokaa lapset
Silloin kun vielä poltin,sohin jatkuvasti itseäni palavalla tupakalla. Vaatteissa oli aina reikiä kun tulipää tullit syliin. Kerran poltin selälläni ja tuhkaa tippui silmään,mutta sitäkin pahempi oli hellepäivänä olin kotona täysin alasti,poltin työtuolissa toinen jalka rennosti käsinojan yii ja tulipää tippui toosaan.. komea huuto kajahti tuuletusikkunasta!
17vuotiaana otin rastat jotka ovat kasvaneet jo lapaluiden alle,rakastan peikkotukkaani ja olen laittanut kaikenmaailman helmiä koristeiksi. Välillä näkö meinaa lähteä tai paikat hampaista kun metallinen helmi napsahtaa suuhun tai silmään🤣.
Entinen poikaystäväni nuoli minua sohvalla ja kiihkossani iskin pään patteriin,pakko oli mennä päivystykseen kun oksennus lensi ja huippasi. Poikaystävä piti yöllä herätellä ja kysellä,kuka on presidentti. Pidin keskellä kesäkuumaa löysää villapipoa,kun hävetti se violetti sarvi otsassa.
Aloin ottamaan karkkipussia pois koiran suusta.
Kerran myöhäisillasta olin voidellut leipää ja ajattelin että tiskaan sen veitsen kerta muutkin tiskit jo hoidettu ja ei jäisi aamuun. En tietenkään viitsinyt tiskiharjaa ottaa vaan aloin pestä paljain käsin kunnes se veitsi jotenkin onnistui lipsahtamaan peukalooni. Ei onneksi sen pahempaa naarmua tullut, mutta sen jälkeen olen tiskannut kaikki veitset ynnä muut terävät välineet tiskiharjalla :D
Toisen kerran olin laittanut olohuoneeseen isomman pyykkitelineen, kun piti lakanoita kuivattaa. Pieni asunto niin piti aina vähän pujotella, kun sen ohi kulki. Tietysti sitten onnistuin jotenkin kompastumaan siihen ja sain mustelman jalan taakse. En tajua mitä tarkalleen kävi, huomasin vain myöhemmin kyseisen mustelman.
Joskus kauppakeskuksessa kuljin portaita ja selasin samalla puhelinta. Jonkun harha-askeleen kai otin, sillä kaaduin portaiden yläpäässä. Äkkiä nousin ylös että eihän vaan kukaan nähnyt ja jatkoin matkaa kauhean nolona :')
Perceenreikåni murtui julkisella paikalla, liikennekartio oli liian työläs hennole aukolleni!
Poljin pyörällä pitkä kaulahuivi kaulassa ja liikennevaloissa hyppäsin pois satulasta.
Kun matka jatkui,kaulahuivin pää jotenkin joutui ohjaustangolle käteni alle enkä osaa ajaa yhdellä kädellä,joten sen sijaan että olisin nostanut kättä,koetin nykiä päätäni että saisin huivin vapaaksi. Lensin sitten räminällä kumoon. Päivystyksessä kerroin vain,että kaaduin pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Poljin pyörällä pitkä kaulahuivi kaulassa ja liikennevaloissa hyppäsin pois satulasta.
Kun matka jatkui,kaulahuivin pää jotenkin joutui ohjaustangolle käteni alle enkä osaa ajaa yhdellä kädellä,joten sen sijaan että olisin nostanut kättä,koetin nykiä päätäni että saisin huivin vapaaksi. Lensin sitten räminällä kumoon. Päivystyksessä kerroin vain,että kaaduin pyörällä.
Mä olen kaatunut oman fillarini ALLE suojatien kohdalla odottaessani valojen vaihtumista vihreiksi. En edes ajanut vaan seisoin paikoillani pois satulasta, pyörä vieressä. En vieläkään tajua mitä tapahtui mutta sieltä pyörän alta jouduin keräämään itseni kaiken kansan katsellessa :D
Vierailija kirjoitti:
Otin avokadosta siementä veitsen kärjellä, se liuskahti ja veitsi uppos suoraan ranteeseen. Tyhmänä vedin veitsen pois ja vertahan muuten tuli aika kivasti. Pyörryin, löin pääni ja heräsin tokkurassa verilammikosta. Olin yksin kotona, en päässyt ylös ja puhelin oli jossain. Verta tuli edelleen paljon ja olo oli heikko. Onneksi alakerran naapuri kuuli kolinan ja aukinaisesta ikkunasta myös vaimean kiroilun. Huoltomies avasi oven ja lanssi kutsuttiin. Ensihoitajat naureskeli lastatessaan kyytiin. Olin sen illan nähtävyys sairaalassa, aika moni hoitaja ja lääkäri kävi moikkaamassa :D
En oo sen koommin irrotellut avokadon siemeniä veitsellä. Arpi koristaa rannetta ja yllättävän moni luulee että oon yrittänyt itsemurhaa... :)
N28
Ai kamala! 😳
Tälleen hyvin riskialttiina toheloijana joskus pelottaa asua yksin kun jotenkin onnistuu telomaan itsensä vähän väliä.
Joskus heräsin illalla vessasta silmä mustana. Olin kyllä juonut, mutta en niin paljoa. Kaveri oli käynyt edellisenä päivänä ja sanoi, että kaaduin jossain vaiheessa ja löin pääni vessan kynnykseen. No enhän mä sitä noteerannut itse juurikaan muuten kuin että nyt vähän sattui.
Kai mä sitä olin kaverin lähdettyä sammunut vessan lattialle ja saanut siitä tällistä aivotärähdyksen kun nukuin 14 tuntia ja päätä kivisti niin pirusti. Yleensä heräilen viimeistään 07 aamulla vaikka olisikin krapulassa. Nyt aloin heräilemään yhdeksältä illalla.
Aivotärähdyksen saanutta ei kuulema saisi jättää yksin ensimmäisenä vuorokautena.
Kyllä, tuli tuimia katseita ja lähemmiltä ihmisiltä epäuskoisia kyselyjä, kukaan ei meinannut uskoa että ihan itse toheloin.
Nyt jouduin käymään lääkärissä ja syömään opioideja. Syy: tein liikaa vatsalihaksia ja myöhemmin lähdin lenkille kivusta huolimatta. Joku revähdys kyljessä, joka liike sattuu.
Uskooko kukaan, että en olis päissäni vaan kaatuillut?
Tein autoremonttia ihan pirun väsyneenä. Remppa valmistui ja eikun sulkemaan konepeltiä. Joku ihan käsittämätön aivopieru, katson toisen käden sormiani jotka ovat lokasuojan reunassa, sormet konehuoneen puolella. Toisella kädellä vapautan linkun ja paiskaan luukun kiinni. Pelti kiinni ja sormet välissä. Kiva huudella pihalla apua.
2. Laitoin karjalanpiirakoita 250 sateisessa uunissa. Kiire, en tiedä mikä ajatuskatko. Piirakat valmiit pellistä kii paljain käsin..
juoksin hollannikkailla hakemaan aamupostia,nilkka pyörähti ympäri,nivelsiteet poikki. seuraava kuukausi keppien kans kävelyä!! mikä idiootti olin!!1
Kännissä sain kuningasidean tehdä lumienkeli. Eiku korkea hyppy selälleen keskellä kaupunkia suoraan jonkin kaivon kannen reunan päälle. Sattu aivan saatanasti selkään.
Raivon vallassa satutin itseäni.Typerää!! Onneksi selvisin sairaalan kautta.
Istuin sohvalle snack-lautasen kanssa. Polvi jäi sohvatyynyjen väliin kun koetin kierähtää sohvalle istumaan. Jokin polvessa naksahti ikävästi ja polvileikkaukseen siinä joutui tai pääsi
Imuri oli lattialla ja varsi siinä niin, että metalliputki oli kiinni imurissa pystyssä muoviletku irrotettuna lattialla. Nousin jakkaralle nostelemaan tavaraa hyllyiltä, tarkoituksena sitten imuroida hyllyt sillä metalliputkella, olin kadottanut siihen liitettävän pienen imupään. Kun astuin jakkaralla maahan yhdellä jalalla en hahmottanut/muistanut missä imuri sijaitsee ja se tökkäsi minua suoraan takapuoleen. Istuin siis voimakkaasti suoraan metalliputkeen toisen jalkani ollessa edelleen jakkaralla. Metalliputki meinasi työntyä sisälleni! Kipu oli järkyttävä. Monta päivää jopa viikkoja takapuoli oli todella kipeä ja pohdin pitääkö minun mennä lääkäriin. Pohdin myös ettei lääkäri varmastikaan usko mitä on tapahtunut vaan luulee minun keksineen peitetarinan jollekin sellaiselle mistä en halua puhua. Ehkäpä tämä häpeä esti hoitoon hakeutumisen ja nyt vuosia myöhemmin kaikki on onneksi ihan kunnossa vaikken mitään hoitoa tähän saanut.
Olen murtanut saman varpaan kolmesti ihan vain potkaisemalla sen johonkin ohi kävellessäni. Ensimmäisen kerran osui lipastoon 16-vuotiaana. Kolmannen kerran kun tapahtui niin mies sanoi että eikö se vaan olisi helpompi amputoida pois koko varvas.
Suihkun jälkeen liukastuin, saippuasta vielä liian liukas lattia. Olkaluu murtui. Sen kokemuksen jälkeen lasta on mukana ja kunnon suihkutus lattialle. Puoli vuotta meni leikkauksen ja fysioterapian jälkeen, että käsi oli kunnossa.
Mä oon tässä hommassa täys guru! Ala-asteikäisenä, repussa neulatyyny, pesisottelua jaksanu seisten katsoa, reppu pyllyn alle, kiva pehmuste, paitsi ne 30 nuppineulaa hanurissa...ja siihen väliin monta samanlaista seikkailua, yläasteella poltin hitsipillillä teknisen työn open sandaalin kiinni sen jalkaan, mitäs tuli koputteleen tyttöparan olkapäähän...sain ajokortin! Kyllä,usko tai älä, pitkä tukka, juu oon blondi, jäi oven väliin ja jäinen piha, pyllähdin sinne auton alle tukka jumitti oven välissä, ei ollu sillon hauskaa, mut jälkikäteen ajateltuna hulvatonta!
Olen onnistunut polttomerkitsemään hauikseni colt-sytkän metallilla hevosenkenkäarven, ei pitäis puhua niin pitkään, ku yrittää röökiä sytyttää...
Töissä oli sellanen n. 3kg pyörivä härpätin, johon tukka tarttu, ei lähteny päänahka, ku se kone nousi irti pöydästä ja veti kanveesiin.
Tikkejä/liimauksia:kuka niitä kaikkia voi muistaa, mutta satoja...
Kipsattuja raajoja 4...
Myös joskus yöllä vaihtanu asentoi, silmäkulma yöpöytään ja pandana aamulla töihin
Aina voi vähän astua ohi millon mistäkin, rapousista, laiturista, veneen kyljestä ja ihan aina silmä+joku mustana...
Pilkkikaira hangessa pystyssä, nappasin väärästä kohtaa kiinni, pyörähti ja löi etuhampaat kurkkuun...
Itteekin ihmetyttää, miten voin olla hengissä!
P.s en harrasta laskettelua, enkä edes harkitse aloittavani, tarvitsen ehjät ranteet...
Vierailija kirjoitti:
Yritin nykiä veneen köyttä auki, en saanut, ja kiskoin ihan raivoissani, kunnes se yhtäkkiä aukesikin, ja löin sen narun periksi antaessa näppärästi itseäni nyrkillä tosi kovaa naamaan ja tipahdin veneen ja laiturin väliin veteen. Ylähuuli vähän turposi, ei onneksi sen kummempaa. Ja veneilykaverit meinasivat kuolla nauruun.
Oltiin joskus nuorena isän kanssa lomalla veneellä ja isä onnistui jotenkin tekemään veneen köysien kanssa sählätessään just saman. Eli tuo koitti nykiä veneessä seisten köyttä irti kun se oli jotenkin jumissa ja sen yhtäkkiä irrotessa vene heilahti poispäin laiturista ja isä mahalleen mereen veneen ja laiturin väliin. Ainakin meillä showta laiturilta katsoneilla lapsilla oli hauskaa. Sitten piti vielä sukeltaa jotain lompakkoa merestä kun se oli tippunut tuossa taskusta.
- Ensimmäisen oman kotini partsilla oli seinä sellaista karheaa kivimateriaalia ja kerran sain selkäkipuun kipulääkettä jossa kolmion kuva sekä lihasten rentouttajia. No autolla ei saanut ajaa mutta tupakalle menoa ei kielletty, joten eikun lääkkeet naamaan ja kahvikupin sekä tupakan kanssa parvekkeelle. Päällä niskalenkkitoppi ja verkkarit. Kun lääkkeet sitten iski, kaadoin kahvit (onneksi oli reilusti maitoa!) syliin kun kuppi ei pysynyt enää kädessä ja hankasin selän auki seinään kun jalat eivät enää kantaneet.
- Rakastelin silloisen poikaystävän kanssa ja ehdotin asennon vaihtoa,että tulisin päälle. Oli hyvä idea kunnes iskin kasvot täysillä sängyn rautaiseen päätyyn,verta tuli nenästä ja suusta. Aamulla musta silmä.
- Valmistin kupillisen nuudeleita ja menin katsomaan telkkaa, kun kallistin kuppia ohjelmaan upputuneena tulikuuma neste valui suoraan syliin.