Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1581/1603 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskasin ja tunsin viiltävää kipua ranteessa,vedin köden ylös ja näin ranteessani verisen haavan.Mitä hittoa.. käsi altaaseen ja au!Sormessa haava.Eikun taksilla tk:hon ja lääkäri katsoi jotenkin epäillen,luuli kai että viilsin tahallani mutta kuka nyt viiltäisi ranteeeseen ja ETUSORMEEN..

Myöhemmin löysin altaasta hajonneen viinilasin.

Vierailija
1582/1603 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan n. 6 vuotias. Leikittiin jotain sairaalaleikkiä pikkuserkkujen kanssa ja siihenhän liittyi neuloja. Otettiin ompelurasia, jossa oli kasa neuloja - kaadoin ne lattialle, että voin järjestää ne kokojärjestykseen. Osa neuloista jäi pystyyn kokolattiamattoon, terävä pää mattoon päin. Polvistuin neulakasan päälle ja yksi parsinneula upposi polviniveleen se paksumpi pää edellä. Näkyvissä oli vain verinen piste. Sitten lähdettiin sairaalaan, jossa neula saatiin poistetuksi leikkurissa, mutta muutaman millin palanen neulaa jäi polviniveleen ja aikaa myöten "kapseloitui" luuhun. Aluksi näkyi rtg-kuvissa, sittemmin enää ei. Tyhmä mikä tyhmä :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1603 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoimme vanhoja Poliisiopistoja ja koetin nauraa niin ettei vauva viereisessä huoneessa heräisi. Nauruni muistutti lähinn'ä murinaa ja kun naurunpuuska meni ohi,kurkkua kutitti vietävästi eikä mikään vedenjuonti helpottanut ja kurkku myös tuntui raastetulta. Aamulla kurkku oli arka ja ääni käheä. Vammautin siis  itseni nauramalla!

Vierailija
1584/1603 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jotain jääkaapista ja hyttynen iski jalan kimppuun,kumarruin läimäyttämään hyttystä ja kun suoristin selän iskin naaman avoimeen jääkaapin oveen niin että silmälasit lensi päästä ja nenään sattui. En löytänyt mustakehyksiä lasja tummalta matolta  ja hain hämmästyneen teinin etsimään ne. Lasit löytyi,mutta aamulla oli toisen puolen sierain turvonnut ja oli hassu näky,kun nenä oli toispuoleinen

Vierailija
1585/1603 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kännissä kotiin pyörällä ja kun laitoin pyörää telineeseen,kaaduin suorilta jaloilta ja vedin pyörän sekä pyörätelineen mukanani. Loogisempaa olisi ollut kaatua polkiessa eikä pyörää lukitessa :D

Vierailija
1586/1603 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella tehtiin puukäsitöissä linnunlautaa. Piti pieneen koivupuulevyyn kaivertaa syvennys linnunsiemeniä varten, niin vedin sillä kourutaltalla vekin vasemman käden etusormeen. Verta tuli perkeleesti ja siitä on yhä selvästi näkyvä arpi sormessa. En ymmärrä, miten onnistuin siinä, koska taltta oli vasemmassa kädessä ja vasara oikeassa. Miten siinä voi saada taltasta vekin sormeensa? Olin joko tuhattaituri tai sitten tuhannentunari. Kun sitä kaivertamista kuvittelee mielessään, niin eihän ne työkalut voi olla mitenkään kädessä niin, että siinä voi niin ote lipsahtaa sillä seurauksella että sormessa on vekki taltasta. Mutta niin vaan kävi. 

Vierailija
1587/1603 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoimme vanhoja Poliisiopistoja ja koetin nauraa niin ettei vauva viereisessä huoneessa heräisi. Nauruni muistutti lähinn'ä murinaa ja kun naurunpuuska meni ohi,kurkkua kutitti vietävästi eikä mikään vedenjuonti helpottanut ja kurkku myös tuntui raastetulta. Aamulla kurkku oli arka ja ääni käheä. Vammautin siis  itseni nauramalla!

Noin ei voi käydä muuten kuin katsomalla Poliisiopistoleffoja. Mua huvittaa yhä ne leffan nahkahomppelit siellä Blue Oysters clubissa. Alkaa El Bimbo soida ja Proctoria viedään tanssin pyörteisiin.

Vierailija
1588/1603 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymmpisenä pulkkamäessä opiskelukavereiden kanssa. Hauskaa oli, ja mäki tarjosi mukavasti jännitystä ja viihdettä koko poppoolle. 

Mutta luonnollisesti minun ja muutaman muunkin testosteronihuuruisen nuorukaisen piti päästä kokeilemaan hurjaa hyppyriä. Ensimmäinen laskija selvitti hyppyrin erinomaisesti ja minun vuoroni koitti. Pulkka oli vähän pieni, mutta ajattelin ettei nyt tuosta ruveta marisemaan, eteenpäin sanoi mummo lumessa! 

Lähdin laskuun itsevarmasti ja rohkeasti, kaverit antoivat hyvät lähtövauhdit ja vauhti senkun kiihtyi. Lopulta hyppy olikin suurempi kuin olin osannut arvella ja tömähdin komean ilmalennon päätteksi häntäluu edellä jäiseen maahan. Takapuoleni oli kasvanut hiukan lapsuusvuosista ja pulkka jämähti takapuoleen kiinni. Voi luoja, kuinka vihlaisi häntäluussa ja alaselässä. 

Kaverit tulivat auttamaan, kun huomasivat että nyt tekee kipeää. Ensinnäkin ego sai melkoisen kolauksen, olinhan perseestäni jumissa pulkassa ja toisekseen en pystynyt liikkumaan kivun takia. Eivätkä kaverit uskaltaneet väkisin irrotaa pulkkaa, jos selässä olisi jotain oikeasti rikki. Minulle soitettiin siis ambulanssi.

Ensihoitajatkaan eivät uskaltaneet irrotaa pulkkaa mahdollisen selän murtuman ja siitä seuraavan halvaantumisriskin takia, joten sain matkustaa sairaalaan pulkka perseessä kiinni. Sairaalassa pulkka saatiin irti pienellä sirkkelillä. Selkä kuvattiin ja seiltä paljastui häntäluun murtuma ja kaksi hyväasentoista selkänikaman murtumaa. 

Istuminen oli pitkään varsin tuskallista, mutta hiljalleen selkä ja häntäluu paranivat. Jatkossa jätän pulkkamäkien hyppyrit välistä tai ainakain otan laskuvälineeksi riittävän suuren pulkan. 

Vierailija
1589/1603 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin parikymmpisenä pulkkamäessä opiskelukavereiden kanssa. Hauskaa oli, ja mäki tarjosi mukavasti jännitystä ja viihdettä koko poppoolle. 

Mutta luonnollisesti minun ja muutaman muunkin testosteronihuuruisen nuorukaisen piti päästä kokeilemaan hurjaa hyppyriä. Ensimmäinen laskija selvitti hyppyrin erinomaisesti ja minun vuoroni koitti. Pulkka oli vähän pieni, mutta ajattelin ettei nyt tuosta ruveta marisemaan, eteenpäin sanoi mummo lumessa! 

Lähdin laskuun itsevarmasti ja rohkeasti, kaverit antoivat hyvät lähtövauhdit ja vauhti senkun kiihtyi. Lopulta hyppy olikin suurempi kuin olin osannut arvella ja tömähdin komean ilmalennon päätteksi häntäluu edellä jäiseen maahan. Takapuoleni oli kasvanut hiukan lapsuusvuosista ja pulkka jämähti takapuoleen kiinni. Voi luoja, kuinka vihlaisi häntäluussa ja alaselässä. 

Kaverit tulivat auttamaan, kun huomasivat että nyt tekee kipeää. Ensinnäkin ego sai melkoi

Olen pahoillani, mutta nyt piti nauraa ääneen.

Vierailija
1590/1603 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina öisin makuuhuoneen ovea auki jotta ilma kiertää. En tiennyt että katsoessani myöhäisillan elokuvaa,oli lapsi hiipinyt huoneestaan sänkyyni ja sulkenut oven perässään,

Varmaan koko rappu heräsi pamahdukseen kun koetin kävellä oven läpi. Ja komeita mustelmia aamulla.

Vierailija
1591/1603 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpputorilta hameen joka on todella pitkä,jalkaterät peittyy mutta on myös aivan ihana, hippihenkinen. 

Uskoin,että pystyisin kyllä jotenkin käyttämään sitä.

Kunnes koetti päivä kun lähdin keskustaan ja kaaduin matkalla bussipysäkille kaksi kertaa,kun hame jäi tennareiden alle!

Sama kaatuilu jatkui keskustassa  ja ihmiset luulivat  että olen kännissä.

Lopulta koko hame lähti päältä pois kun tallasin kunnolla päälle.

Pakko oli ostaa kaupasta jotkut sortsit ja sulloa hame muovipussiin.

Polvet oli mustelmilla, kämmenistä lähteneet nahat ja rannetta aristi kun viimein pääsin kotiin.

Vierailija
1592/1603 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kirpputorilta hameen joka on todella pitkä,jalkaterät peittyy mutta on myös aivan ihana, hippihenkinen. 

Uskoin,että pystyisin kyllä jotenkin käyttämään sitä.

Kunnes koetti päivä kun lähdin keskustaan ja kaaduin matkalla bussipysäkille kaksi kertaa,kun hame jäi tennareiden alle!

Sama kaatuilu jatkui keskustassa  ja ihmiset luulivat  että olen kännissä.

Lopulta koko hame lähti päältä pois kun tallasin kunnolla päälle.

Pakko oli ostaa kaupasta jotkut sortsit ja sulloa hame muovipussiin.

Polvet oli mustelmilla, kämmenistä lähteneet nahat ja rannetta aristi kun viimein pääsin kotiin.

Tämä oli ainoa, joka sai minut nauramaan, muut jutut on olleet aika kauheita.

Vierailija
1593/1603 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähelteellä poljin töistä kotiin hameenhelmat liehuen. Kas, tuossahan järven lahti lähellä. Menenpä uimaan. Pyörä parkkiin hiekkatien reunaan ja siitä lahmomaan niityn kautta rantaan. Astuin maa-ampiaispesään, ja nämähän rokottivat huolella paljaita sääriäni ja hameen alle. Lähdin ryntäämään suorinta tietä veteen. Se suorin tie kulki valtaisan nokkospöheikön läpi. Auts!

Vierailija
1594/1603 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen päähän kohdistuneista iskuista kun joskus 80-luvulla luokkakaveri keksi että nostettaisiin joku pyörä jäätyneestä rapakosta hakkaamalla jää rikki rautakangilla. Sain jonkun lainakangen ja osoittautui niin tylsäksi, että heti ensi iskulla se vain luisti jään pinnalla ja sain kangen varresta iskun päähäni. Sen verran kova isku että minä lopetin siihen sen jään hakkuun.

Vierailija
1595/1603 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutuolia korjatessa ja siinä istuessa jätin omat sormeni jalaksen alle.

Vierailija
1596/1603 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tekemää mutta itse seisoin vieressä ja näin; Kaveri sirkkelöi useampaa paneelia pöytäsirkkelissä ja kun sai hommat tehtyä työnsi sormensa terään. Pärräys kuului ja sormesta veret lentää. Minä et miksi hitossa sää noin teit. Kaveri kattoo vertavaluvaa sormeaan.....

Vierailija
1597/1603 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen tekemää mutta itse seisoin vieressä ja näin; Kaveri sirkkelöi useampaa paneelia pöytäsirkkelissä ja kun sai hommat tehtyä työnsi sormensa terään. Pärräys kuului ja sormesta veret lentää. Minä et miksi hitossa sää noin teit. Kaveri kattoo vertavaluvaa sormeaan.....

Olin joskus töissä eräällä tehtaalla ikivanhalla tuotantokoneella ja vanhemmat työkaverit kertoili onnettomuuksista mitä sillä koneella on aiemmin tapahtunut, mm. joku menettänyt sormensa kun käsi lipsahtanut pyörivään teräkursoon, jonka ympärillä ollut heikot suojaukset. Teollisuustyö on vaarallista ja siihenkin nähden erittäin heikosti palkattua.

Vierailija
1598/1603 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin autolta kohti juna-asemaa tasaista kävelytietä hyvät kävelykengät jalassa. Nyrjäytin nilkkani. Oli pitkään kipeä.

Ostin kaupasta hienot kesäkengät, joissa oli hieman korkoa. Laitoin ne heti jalkaan. Kävelin kauppakeskuksessa ja olin tottunut aina käyttämään korottomia kenkiä, joten pyllähdin persiilleni. Nousin siitä nolona ja jatkoin matkaani. Pyllähdin heti uudelleen. Ei onneksi tullut mustelman lisäksi pahempia vaurioita.

Vierailija
1599/1603 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin avokadosta siementä veitsen kärjellä, se liuskahti ja veitsi uppos suoraan ranteeseen. Tyhmänä vedin veitsen pois ja vertahan muuten tuli aika kivasti. Pyörryin, löin pääni ja heräsin tokkurassa verilammikosta. Olin yksin kotona, en päässyt ylös ja puhelin oli jossain. Verta tuli edelleen paljon ja olo oli heikko. Onneksi alakerran naapuri kuuli kolinan ja aukinaisesta ikkunasta myös vaimean kiroilun. Huoltomies avasi oven ja lanssi kutsuttiin. Ensihoitajat naureskeli lastatessaan kyytiin. Olin sen illan nähtävyys sairaalassa, aika moni hoitaja ja lääkäri kävi moikkaamassa :D

En oo sen koommin irrotellut avokadon siemeniä veitsellä. Arpi koristaa rannetta ja yllättävän moni luulee että oon yrittänyt itsemurhaa... :)

N28

Vierailija
1600/1603 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin hampaita pytyllä istuen,sylkäisin ja tahnavaahtoa roiskahti silmään.