Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1241/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yskäsin niin kovasti, että kylkiluiden kohdalla kai joku lihas nyrjähti. En päässyt edes makuuasentoon menemään ku sattu kuin pirusti. Menin päivystykseen.

Vierailija
1242/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poltin kännissä tissin  ja käsivarren vuokramökin puukiukaaseen, kun olin tottunut sähkökiukaisiin.

Eikö sähkökiukaat olekaan kuumia?

Todennäköisesti puita lisätessä tuo tapahtunut. Sähkökiuas tarvitsee vain laittaa päälle ja heittää vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukastuin sukkahousuilla olohuoneen parketilla, takapuoli oli muutaman päivän kipeä 😃

Sukkahousut on petolliset, niissä ei ole pitoa.

Vierailija
1244/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, jossa kokolattiamatot on edelleen aika yleisiä esim rappusissa sekä olo- ja makuuhuoneissa. Syksyisin ja talvisin minulla on usein villasukat.

Villasukat ja kokolattiamatot on aika letaali yhdistelmä varsinkin jos on rappusia, yhdessä kämpässä onnistuin:

-sisärappuset p*rseellään melkein koko kerroksen verran alas, kunnolla mustelmia muttei onneksi pahempaa

-samat sisärappuset, ehdinpäs ottaa kaiteesta kiinni. Olkapäästä jotain revähti niin, ettei puoleentoista vuoteen saanut kättä kunnolla selän taakse

-edelleen samat rappuset, edellisestä oppineena en enää ottanut kaiteesta kiinni. Kunnon mattoihottumat peukalossa ja taas niitä mustelmia

Ja lopuksi - samassa kämpässä, kesällä (ei niitä helv*tin villasukkia) varvas jäi verkkarinlahkeeseen kiinni ja vedin suorilta turvalleni keskelle olohuoneen lattiaa. Kävi niin kipeää että itku pääsi. Silloinen puoliso katsoi vaan hölmistyneenä.

Vierailija
1245/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tekemään töitä. Kaksi työtapaturmaa sattunut. Olisi pitänyt koulun jälkeen jäädä yhteiskunnan elätiksi.

Nykyään paljon nuita viisaita kelle ei voi käydä yhtä kehnosti.

Vierailija
1246/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ihan perinteiset "Ohukaiset ja Paksukaiset", eli astuin maassa lojuvan haravan piikeille, ja naamaanhan se mätkähti. Ei naurattanut, mutta tähtiä näkyi ja seuraavana päivänä kumpikin silmä mustana.

Vierailija
1247/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipaloin kurkkua vauhdikkaasti juustohöylällä. Yllättävän syvä vekki tuli peukaloon juustohöylän terästä.

Vierailija
1248/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin päin valotolppaa (näpyttelin tekstaria)🤕

Vierailija
1249/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin teininä todella varomattomasti pyörällä pitkin kotini lähiympäristöä. Kypärää tai mitään muita suojia ei ollut. Ajoin täysin varomattomasti esim. autotien yli monta kertaa pysähtymättä kertaakaan katsomaan, että tuleeko autoja vai ei. Onneksi ei kertaakaan tullut sillä jos olisi tullut ja olisin jäänyt auton alle, niin en ehkä olisi tässä kirjoittamassa tätä viestiä. Kun myöhemmin ajattelen, että miten varomaton olin niin ihmeen vähällä pääsin. Kerran kaaduin pyörällä ja jalkaan tuli melko iso haava. Housut säilyivät ehjinä mutta niihin vuoti jalasta verta. Onneksi vanhemmat olivat töissä kun tulin kotiin niin laitoin housut ja muuta pyykkiäni pesukoneeseen. Pyykkien peseydyttyä laitoin ne kuivumaan. Sitä ei ihmetelty, että olin pessyt itse pyykkiäni, koska minä silloin pesin jo itse pyykkini (noin 15-vuotiaana). Haavasta en uskaltanut kertoa vanhemmille kertoa vaan hoidin sitä itse. Onneksi se parani omia aikojaan ilman että se tulehtui tms. Vanhemmat eivät tiedä tapauksesta vieläkään vaikka jälkikäteen ajateltuna haava olisi tarvinnut tikkejä.

Toisen kerran kaaduin pyörällä ja satutin rintakehäni ohjaustankoon niin että se oli kipeä melko pitkään mutta siitäkään en kertonut vanhemmille. En sitten tiedä, että mikä siellä kipua aiheutti, tuskin siellä sentään ainakaan luunmurtumia oli.

Kummastakaan kerrasta en kertonut vanhemmille eivätkä he tiedä niistä vieläkään ja täysin omaa typeryyttähän tämä oli kun ajoin aivan holtittomasti välittämättä mitään liikenneturvallisuudesta. Onneksi sentään henki ja liikuntakyky on tallella eikä tullut kolareita tai mitään todella pahoja vammoja.

Vierailija
1250/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin sohvalla sivuttain, jalat koukussa. Juuri tehty kiehuvan kuuma tee. Tarvitsin käsiä johonkin muuhun joten asetin mukin sohvalle jalkojen väliin. No eihän se pysynyt pystyssä ja kaatui juuri sinne. Ei ole monesti elämässä tarvinnut kiljua niin täyttä kurkkua.

Vierailija
1251/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä hiprakassa kävelin ravintolan ovesta ulos, enkä huomioinut matalaa rappusta ja kaaduin suoraan polvilleni. Take away annos levisi kadulle ja minä rähmälleni sen päälle. Siitä sitten hienostuneesti nousin ylös muina miehinä ja rapsuttelin salaatin palat rintamuksilta.

Menin tapaamaan ekan kerran poikaystävän vanhempia ja kun paukautin auton oven kiinni, niin sormi jäi auton oven väliin. Pyörryin siihen pihalle. Ne oli ovella meitä oottamassa.

Heräsin yöllä kyläpaikassa ja kun nousin sängystä, niin jotenkin jalka oli puutunut ja petti alta ja se kääntyi alle ja rysähdin sen päälle. Nivelsiteet meni.

Olin lasten kanssa leikkipuistossa ja annoin vauhtia hämähäkkikeinussa, käännyin sanomaan jotain ja sain keinun päähäni ja heilahdin kenttään. Aivotärähdys.

Löin itseäni lyijykynällä kun kuuntelin jotain urheilukisaa ja samalla kirjoitin ja rupesin innoissani taputtamaan. Lyijy upposi kämmeneen.

Juoksin laiturilta ja hyppäsin pää edellä laiturin päästä. Vettä oli alle metrin ja pää tumahti pohjahiekkaan. Onneksi ei mennyt taju, enkä hukkunut.

Vierailija
1252/1603 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun ulkomailla, jossa kokolattiamatot on edelleen aika yleisiä esim rappusissa sekä olo- ja makuuhuoneissa. Syksyisin ja talvisin minulla on usein villasukat.

Villasukat ja kokolattiamatot on aika letaali yhdistelmä varsinkin jos on rappusia, yhdessä kämpässä onnistuin:

-sisärappuset p*rseellään melkein koko kerroksen verran alas, kunnolla mustelmia muttei onneksi pahempaa

-samat sisärappuset, ehdinpäs ottaa kaiteesta kiinni. Olkapäästä jotain revähti niin, ettei puoleentoista vuoteen saanut kättä kunnolla selän taakse

-edelleen samat rappuset, edellisestä oppineena en enää ottanut kaiteesta kiinni. Kunnon mattoihottumat peukalossa ja taas niitä mustelmia

Ja lopuksi - samassa kämpässä, kesällä (ei niitä helv*tin villasukkia) varvas jäi verkkarinlahkeeseen kiinni ja vedin suorilta turvalleni keskelle olohuoneen lattiaa. Kävi niin kipeää että itku pääsi. Silloinen puoliso katsoi vaan hölmistyneenä.

Mulle on sattunut sama: villasukissa kokolattiamatolla päällystettyjä portaita alas.

Vierailija
1253/1603 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli ostanut lapsille semmoisen ison, mustan pyöreän keinun joita näkyy välillä  leikkipuistoissa ja kun menin kylään, huusi lapset tietenkin että äiti äiti tuu kattoo mitä iskä osti! Hetken keinuivat siinä kahdestaan ja sitten isompi siirtyi trampoliinille pienemmän huudellessa että äiti anna vauhtii! Tyrkkäsin kovan vauhdin  ja samalla ex huusi että kahvi on valmis. Käännyin exän äänen suuntaan ja sitten tunsin kovaa kipua naamassa, minkä jälkeen pimeni vintti. Se keinu oli heilahtanut takasin ja osunut täysillä naamaani! Rillit oli rikki, nenä poskella ja lapset huusi että   äiti kuoli! Ex nosti minut maasta ja roudasi sairaalaan.

Vierailija
1254/1603 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole kovin kummonen tarina , mutta mä olen tippunut portaissa useamman askelman kun olin väsynyt ja yritin kantaa liikaa tavaraa. Ei onneksi käynyt pahasti, nilkkaan sattui kyllä pitkään.

Siis putosit. Neste tippuu.

Vierailija
1255/1603 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin kissan pienen, muovisen lelupallon päälle ja nilkka muljahti. Pallokin meni rikki.

Vierailija
1256/1603 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vauvalle vaippaa lattialla alustan päällä. Istuin polvillani ja tein kiertoliikkeen, kun piti ottaa puhdas vaippa selän takaa. Polvilumpio pois sijoiltaan.

Vierailija
1257/1603 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin polkupyörällä ja piti taskusta ottaa kukkaro, kun olisin tarkistanut olihan riittävästi rahaa mukana. En muista miksi päätin pitää kiinni ohjaustangosta silleen, että vasemmalla kädellä otin kiinni oikeanpuoleisesta kahvasta ja oikealla kädellä olisin ottanut kukkaron taskusta. Siinä sitten melkein samantien tien ohjaaminen lähti lapasesta ja kaaduin ojaan. Onneksi ei paljoa sattunut, polveen ja käteen tuli isot ja syvät haavat. Arvet näkyy vieläkin 25 vuoden jälkeen.

Vierailija
1258/1603 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten oli olkavarsissa ihan karmeat nyrkinkokoiset mustelmat. Enkä todellakaan tiedä mistä ovat tulleet.(en ole kännissäkään kaatunut,edellinen alkoholiannos joka on otettu oli yksi lasi skumpoaa 21.8). Lähinnä mietityttää mitä on tapahtunut,onneksi ei pahempaa.

Vierailija
1259/1603 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin sängyn päälle sälekaihtimia kääntämään. Alas astuessa astuin harhaan pleikkaohjaimen päälle, joka liukui jonkin verran ja kaaduin maahan lyöden käsivarteni tv:pöydän reunaan. Tv kaatui niskaan. Onneksi tv säilyi ehjänä, paitsi toinen jalusta jalka hieman rikki. Käsi keltaisen musta vähän aikaa. Jalkapohja sen verran kipeä, että piti linkuttaa noin kuukauden verran.

Vierailija
1260/1603 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpässäni oli vesivahinko ja kylppärissä sen takia kuivauskoneet. Ostin ilmanpuhdistimen ja laitoin sen makkariin. Koska kuivauslaitteiden ääni oli kova, laitoinpa makkarin oven puoliksi kiinni (yleensä auki kokonaan). Menin nukkumaan ja sitten kuitenkin vielä nousin tekemään jotain, kävelin pimeässä päin oven reunaa. Ei mennyt taju, mutta tähtiä näin. Vasempaan silmäkulmaan tuli ventti, joka ei kuitenkaan vuotanut verta, silmä mustana ja turvoksissa. Jälki on vieläkin, ikään kuin arpi.

Toinen typerä juttu tapahtui vuosia aiemmin kun poikani oli pieni. Oli vappu, meillä puhallettuja ilmapalloja. Makasin sohvalla ja poikani kanssa pallottelimme ilmapalloa. Löin palloa täysillä alaspäin, käsi osui marmoriseen sohvapöytään ja vasemman käden keskisormi murtui. Töölön tapaturma-asemalla sormea kävi katsomassa useampi tyyppi, naureskelivat varmaan keskenään... joo joo, vappuna lapsen kanssa leikkiessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän