Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
sain säilykepurkkia avatessa sormen auki niin että tikattavaksi joutui lähtemään.
huh mä avasin vauhdilla makkarapaketin auki menikin kolme sormea samalla sattui törkeesti ja verta pulppus, kiedoin käteni pyyhkeeseen ja olin tuskissani.
Tiputin painavan kaapin varpaalle, jouduin menee ensiapuun tikattavaksi, kun varpaan pää halkesi.
Siivosin kissanhiekkalaatikon, laitoin huolimattomasti vaelluskengät jalkaan ja lähdin juoksemaan roskikselle. Oikean kengän narut sekaantui vasemman kengän klipsuihin, hoipperoin holtittomasti ja törmäsin autoon ja siitä kierin maahan. Jälkikäteen oli mustelmia vähän missä sattuu...
Pitsakäärettä auki leikatessa lähti pala sormenpäästäkin saksien mukana. Hermot kireällä ei kyllä pitäisi tehdä mitään vaan mennä vaan sängynpohjalle nukkumaan...
Vierailija kirjoitti:
Siivosin kissanhiekkalaatikon, laitoin huolimattomasti vaelluskengät jalkaan ja lähdin juoksemaan roskikselle. Oikean kengän narut sekaantui vasemman kengän klipsuihin, hoipperoin holtittomasti ja törmäsin autoon ja siitä kierin maahan. Jälkikäteen oli mustelmia vähän missä sattuu...
Mitä kävi autolle? Mustelmat paranee itsekseen, mutta valitettavasti lommot ja naarmut eivät...
Ajoin polkupyörällä, ja päätin avata käsilaukkuni ottaakseni sieltä jotain, mutta en muistanut, että ajoin pyörällä, irrotin molemmat kädet tangosta ja hupsis, pusikkkoon mentiin.
(Tästä on aikaa yli 15 v ja se ei ollut puhelin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kävi autolle? Mustelmat paranee itsekseen, mutta valitettavasti lommot ja naarmut eivät...
😁 ei onneksi mitenkään, hoipperointivauhtini ei ollut kummoinen ja olen aika pieni kuitenkin. Ja hiekkapussi ei osunut autoon, nakkasin sen jo siihen asfaltille ettei sekään osu autoon!
Vierailija kirjoitti:
Ajoin polkupyörällä, ja päätin avata käsilaukkuni ottaakseni sieltä jotain, mutta en muistanut, että ajoin pyörällä, irrotin molemmat kädet tangosta ja hupsis, pusikkkoon mentiin.
(Tästä on aikaa yli 15 v ja se ei ollut puhelin)
Tää oli hupaisa, nauroin, anteeksi! 😀
Ikkuna ei meinannut mennä kiinni, nin paiskasin sen ja lasi tuli päälle. 10 tikkiä onneksi vaan, ois voinut käydä pahemminkin. Varokaa ikuunoita!
Kannoin läppäriä kädessäni ja yhtäkkiä ovikello soi. Säikähdin ja pudotin läppärin varpailleni. Lopputuloksena oikean jalan ukkovarpaasta lähti kynsi.
Hieroin rasvaa kasvoihin pyörivällä liikkeellä ja tökkäsin pikkurillin sieraimeen ja kynnestä tuli haava nenän sisäpintaan
Kotona iskän kaverina milloin missäkin. ( maatila) Iskä oli traktorin käyttäjänä ja minä apulaisena. Kerran olimme irroittamassa peräkärryä traktorin vetokoukusta. Olin laittanut puupölkyn peräkärryä puomin alle ja vetopuomi oli metallinen- nelis kanttinen. Minulla jäi peukalon kynsiosa kokonaan puomin ja pölkyn väliin ja ihmettelin, kun peukaloon ei sattunut yhtään. Peukalon oli kiinni, kun yritin vetää sitä pois puomin ja pölkyn välistä. Sanoin vain iskälle, että nosta vetokoukusta, kun aluspölkky ei ollut kohdallaan. Vasta silloin sain peukalon välistä pois. Kynsiosa meni mustaksi ja se lähti irti, kun uutta kynttä kasvoi tilalle. Olin tapahtuma-aikoihin 15-v.
Mies 40v kirjoitti:
Noin 12-vuotiaana veistelin jostain kepistä kuorta irti puukolla ja vaikka minulle oli ties kuinka monta kertaa sanottu että niin ei saa tehdä niin veistin puukolla terä itseen päin eikä terä itsestä pois päin. Tietenkin puukko sitten lipesi ja osui vasemman käden etusormeen johon tuli haava johon piti käydä laittamassa ensiavussa tikkejä. Samalla sain jäykkäkouristusrokotuksen. Arpi näkyy sormessa vieläkin kun tarkkaan katsoo ja tietää että missä arpi on. Isoveli oli ehkä puoli minuuttia aikaisemmin varoittanut minua että sen puukon kanssa pitää olla varovainen ennen kuin sain sen haavan.
Jaha, nyt on poika 18v löytänyt sopivan spämmi alustan tarinoilleen. Muuten viimeks olit täs tarinas 11v.
Olin teininä lähdössä aamulla kouluun hirveeeeeeellä kiirellä (nukuin pommiin...silloinkin..). Yritin pukea lähes kaikkia vaatekappeleita yhtäaikaa, harjata hampaita ja hiuksia, syödä... Ja eikö kaiken päälle vielä jostain onteloiden takasyrjästä pukkaa jumalaton aivastus... Vedin housuja jalkaan ja samassa tunsin poskiontelot räjäyttävän aivastuksen olevan tulossa. Noin puoli sekuntia myöhemmin "potkaisin" itseäni polvella suoraa nenään!!! Siis nostin jalkaa koukkuun jotenkin liian ylös ja aivastuksen takia tein äkkinäisen "kumarruksen" ylävartalolla :D :D
Työssä henkilö katkaisi sormen päätä nivelen kohdalta. Sormen pää jäi lattialle kaikkien näkyville. Sairaanhoitaja oli ottanut pätkän talteen jääpussiin ja toimittanut sairaalalle. Sinä päivänä oli ollut ruokana keitinperunaa ja nakki kastiketta, yms. Vain harva ruokailuun tullut oli ottanut kyseistä ruokaa. Oli ilmeisesti nakki kastike muistuttanut sormen tyngästä.
Koetin ninjailla pois lapsen pinnasängyn luonta, astuin puisen kuution (josta en ymmärrä mistä se ilmestyi sillä olin raivannut lattian aiemmin!) päälle, nilkkani kääntyi ympäri ja lensin ryminällä lattiaan. Tietenkin lapsi heräsi ja lauloin siinä tuutulauluja tippa linssissä, kun nilkkaa särki kamalasti ja olisin halunnut vain jääpussin ja särkylääkettä.
Töissä leikkasin sämpylää halki isolla veitsellä sämpylää kädessä pitäen. Huomio vähän harhaili ja vetäsin etusormen alle kunnon haavan. Selvisin tiukalla paketoinnilla omatoimisesti. Hyvin parani ja arpi jäi. Jokuaika eteenpäin ja pakettiin päätyi peukalo veitsen uhrina 🙄 nyt kaksi arpea muistuttaa siitä että katso mitä teet ja vältä leikattavan pitämistä kädessä 😬
Nukutin pari vuotiasta sänkyyni ja yritin varoen kieriä pois, putosinkin lattialle ja pää kolisi yöpöytään.