Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1221/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään suihkussa kiskoin sellaista pesukintasta käteen kun ote lipesi ja löin itseäni tissiin. Nauratti vaikka sattui.

Kerran kumarruin nostamaan lapsen lelua lattialta ja löin samalla pään sohvan käsinojaan. Silmälasit meni rikki ja silmäkulmaan tuli mustelma.

Pyöräillessä säikähdin sivulta tulevaa ihmistä ja nykäisin molemmat käsijarrut pohjaan. Lensin komeasti ohjaustangon yli katuun ja molemmat ranteet meni rikki.

Baarissa astelin portaita alakertaan, askel lipesi ja laskin portaat pyllymäkeä. Drinkistä ei läiskynyt toki tippaakaan.

Nuorena likkana olin ihastukseni kanssa kävelyllä. Astuin liikehuoneiston portaalle ja ikäänkuin kevyesti hypähtelin sieltä alas. Suoraan polvilleni katuun. Sieluun sattui enemmän kuin polviin :'D

Vierailija
1222/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

astuin kuumalle liedelle.. en muistanut että olin juuri paistanut ruokaa ja tarvitsin yläkaapista jotain niin koitin kiivetä hakemaan sen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa astelin portaita alakertaan, askel lipesi ja laskin portaat pyllymäkeä. Drinkistä ei läiskynyt toki tippaakaan.

Nuorempana olen harrastanut samaa, myös maastossa. Tärkeintä oli pitää juoma pystyssä.

Vierailija
1224/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulloin roskia tiiviimmäksi niin kovaa,että roskisteline petti ja löin leukani tiskipöydän reunaan.Pää tärähti tosi kovaa ja jouduin menemään tikkauttamaan leuan alle tulleen haavan.

Vierailija
1225/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme Rhodoksella viinijuhlista ja kompastuin jalkakäytävällä olevaan aukkoon,joihin istutetaan puita etelässä.Mieheni riensi pelastamaan täyttä viinikarahvia ja oli onnellinen ,kun se säilyi ehjänä eikä viiniä läikkynyt.Kohdalla sattui olemaan kahvila,jonka henkilökunnasta joku säntäsi hätiin ja vei meidät lääkäriin,jossa sormeni tikattiin ja sain polveeni oranssia mönjää.Loppulomasta en saanut uida ja moottoripyörän kyydissä jouduin istumaan jalka suorana polven takia.

Vierailija
1226/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla oli lyijykynä, astuin juuri ja juuri sen terään.

Kynän terä tökkäsi varpaitteni väliini jotenkin ja sain syvän haavan, josta vuoti paljon verta. En ikinä ajatellutkaan lattialla lojuvan kynän olevan vaaraksi. Olen muistanut siivota kynätkin lattialta siitä lähtien.

Vierailija
1227/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut hälytettiin iltavuoroon paikkaamaan hoitajaa, joka oli äkillisesti sairastunut. Olin tehokas ja paikalla alle 20 minuutissa. Työkaveri huusi kiitokset perääni, kun juoksin pukkariin. Sinne mennessä onnistuin jollain käsittämättömällä tavalla ja vauhdilla heilauttamaan oven toisella jalalla toista jalkaa päin siten, että kompastuin ja kaaduin kivilattiaan, josta seurasi päivystykseen lähtö. Kaikin puolin paska tilanne.

Vierailija
1228/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kova telomaan, tuo ADHD jonkin verran vaikuttaa koordinaatioon ja impulsiivisuuteen. Kersana laskin pulkalla pää edellä puuta päin. Oikein kuningasidea lähteä laskemaan pää menosuuntaan ettei vahingossakaan näe mihin on laskemassa. Vuosi sitten tuijotin kännykkää ja astuin harhaan portaissa. Siinäkin oikein järjen jättiläinen tuijottaa puhelinta eikä katso mihin astuu, enkä ole edes nuori enää. Unohdin ottaneeni juuri pellin uunista (noin 10 sekuntia sitten) ja tartuin siihen paljain käsin.. mitään vakavampaa ei onneksi ole seurannut.

Vierailija
1229/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä housunlahe takertuui pektaatteliin, eli oli sellainen taitto pyörä, kaaduin asfaltille, kyllä se sattui, no olimme , menossa yksityisen hoitopaikan kanssa katsomaan , Stad koomikkaa, naapuri kuntaan, ennen lähtöä, sain sellaista hevosalvaa, joka helpotti hieman kipujani, vihko niin saamaristi, kylkeä.

Ja lähdin sinne myös katsomaan, kun nauroin niin se vihlo kunnolla

No maanantaina menin töihin, kipu oli karmea, sitten menin lääkäriin ..

Totesi että " kaksi kylkiluuta on poikki"

Siinä silmät pyöreänä kuuntelin 😲, että mitä !?

Siis en tiennyt että kylkiluu poikki ja kävin vielä koomikkaa katsomassa.

, Että tälläistä nyt ei ole sitten Jippo taittpyörää ollut sellaista Jopon kokoista polkupyörää.

Vaan vaihteiston polkupyörä tavallinen Tähtipyörä.

En pidä vaihde pyöristä kun ne menee , aina vaihteet rikki.

Joo on sitä telottua tullut useinkin.

Mutta luita ei oo menny niin poikki

Vierailija
1230/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äs ei vihko kun vihlo.

Vierailija
1231/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa kyllä ymmärtää hyvin sen, että suurin osa kuolemaan johtavista tapaturmista tapahtuu kotona. Ja merkittävälle osalle ihan selvin päin.

Jotenkin sitä ihmettelee, että miten ylipäätään ihmiskunta on selvinnyt hengissä tähän asti.

Niin: olen saanut kuokan päähäni, astunut rautaharavaan niin että se varsi on tämähtänyt naamaani, olen liukastunut auton alle autosta noustessani; ehkä kuitenkin erikoisinta on vatsanahkani kanssa. Takana neljä sektiota, ja heti ensimmäisessä tuli pysyvät hermovauriot alavatsalle. Tarkoittaa sitä, että iso osa navan alapuolisesta vatsanahkastani (ja ihonalaiskudoksesta) on täysin tunnoton. Olen useamman kerran onnistunut polttamaan vatsanahkani uunipellillä, enkä ole huomannut kuin vasta kärystä (äkkiäkös sitä toppi nousee mahaa pitkin ja paljastaa ihoa...), olen kaatanut pastavedet päälleni enkä huomannut. Olen silittänyt vatsaani höyrysilitysraudalla, kolme pistettä lämpöä ja tuplahöyry.  Vatsanahkani on myös jäänyt milloin mihinkin väliin, koska en huomaa (vetoketjut ovat pahoja).

Vierailija
1232/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukastuin sukkahousuilla olohuoneen parketilla, takapuoli oli muutaman päivän kipeä 😃

Niin tuttua. Mies tykkää, niin käytän 😊

Vierailija
1233/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naulannut itseni seinään. Naulapyssyllä, oli samassa nipussa sormi ja lista kiinni.

Vierailija
1234/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin kännissä tissin  ja käsivarren vuokramökin puukiukaaseen, kun olin tottunut sähkökiukaisiin.

Vierailija
1235/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astuin jotenkin vinoon ja mursin nilkkani. Pitkään oli kipsissä ja oli murtunut ilmeisesti kahdesta kohtaa.

Vierailija
1236/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin, vuosien jälkeen, peukalovarpaassa ja sen viereisessä varpaassa arvet sen jälkeen kun

iso juustopala ja juustohöylä putosi niiden päälle.

Höylä osui varpaisiin, juusto sen päällä ja painona.

Verta yllättävän paljon...

Vierailija
1237/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin kovakuorista leipää ja terä lipsahti kuoresta niin että tuli päivystykseen kiire.

Kuulemma melko yleinen tapaturma. Nyt olen varuillani leipien kanssa.

Vierailija
1238/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltin kännissä tissin  ja käsivarren vuokramökin puukiukaaseen, kun olin tottunut sähkökiukaisiin.

Eikö sähkökiukaat olekaan kuumia?

Vierailija
1239/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupasta ruokaostokset, täysiä kaksi kauppakassia, laitoin pyöränsarville molemmin puolin ja ei kun liikkeelle... jalka osui ikävästi siihen osaan jonka yli jalan heitto ja romahdin maahan vatsalleni, pyörä päällä. Sattui ihan saakelisti ja tuntui että sydän repesi, huomasin myös pari teinijannua jotka tuijotti intensiivisesti. Eipä muuta kuin kotia kohti vaikka kaupan piha oli sen iltaa kananmunan kuorissa ym. Vieläkin vasen puoli kropasta välillä tuntee kipua vaikka aikaa kulunut jo noin 10 vuotta. Varmasti meni kylkiluu ja järkyt mustelmat mutta niin vain luonteeseeni sopien paransin sen ilman lääkärikäyntiä.

Toinen pienen kaarisillan ylitys talvella... jalkahan siinä nuljahti pahasti ja onneksi oli poikaystävä mukana. Varmaan olisin taas parantanut levolla mutta kun oli uinninvalvojan työ niin minkas teet. Onhan noita sattunut enemmänkin...!!!

Vierailija
1240/1603 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkailin kaverin kyynärsauvoilla. Niissä oli sellaiset jääpiikit, jotka toki sisällä oli käännetty sivuun. Isovarpaan kylkeen  kunnon vekki. Tikkejähän siihen tarvittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä