Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1201/1603 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. En uskalla kohta mennä ovesta ulos ketjua luettuani 😱.

Vierailija
1202/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui eilen... Illalla sängyssä väsyneenä läimäytin läppärin kannen kiinni todella kovaa ja jotenkin olin onnistun saamaan jättämään nännin nipukan sinne väliin. Sattui aivan perk*leesti ja hetken jo melkein pelkäsin, että lähtikö pala irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin telominen on se, kun olen muutaman kerran ollut liian hyväsydäminen ihmissuhteissa. Auttanut ja hoitanut saamatta mitään takaisin. Ne arvet paranevat hitaasti jos lainkaan. Kaikki kehon vammat esim urheilussa tulleet, kyllä kannan.

Vierailija
1204/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui eilen... Illalla sängyssä väsyneenä läimäytin läppärin kannen kiinni todella kovaa ja jotenkin olin onnistun saamaan jättämään nännin nipukan sinne väliin. Sattui aivan perk*leesti ja hetken jo melkein pelkäsin, että lähtikö pala irti.[/quote Älä käytä läppäriä. Tämä oli varoitus.

Vierailija
1205/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousin sohvalta, jalka vastapäisen tuolin "astinosaan" skippasi tuolin selkänojan silmään. Silmä ummessa, mustana menossa aamulla uuteen työpaikkaan. Kännissä tullut telottua käsittämättömän pitkän listan. mukaan.

Vierailija
1206/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorisin kiireessä porkkanoita kuorimaveitsellä ja samalla yhden sormeni. Ei pitäisi vilkuilla samalla muualle. Tuli viikon saikku, koska olin silloin töissä jossa joutui koko päivän käyttää kumisia suojahanskoja ja eihän sormi sellaiseen mahtunut tuppojen kanssa ja kait jonkun asteinen tulehdusriskikin oli. Vielä nolompaa oli täyttää työpaikan vakuutusyhtiölle korvauslappuja ja selittää siinä mitä on tapahtunut. En tiedä uskoiko kukaan. 

Vierailija
1207/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin joskus teininä paljain jaloin vesilätäkköön sisällä. Liuuin suoraan sellaista kenkätelinettä päin ja iso varpaan kynsi leikkautui irti. Sattu ihan hirveesti ja verta tuli. Paniikissa nousin siitä ylös hakemaan jotain laastaria tai muuta kun sitten lähti taju ja löin vielä pääni suoraan takan kylkeen.

Äiti tuli sitten kotiin kun makasin vielä lattialla ja se vähän säikähti että mitä ihmettä tapahtunut. Päässä oli jonkun aikaa kunnon kuhmu. Kynsi kasvoi kyllä takasin.

Vierailija
1208/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisuli käveli ikkunanlautaa pitkin. Teki niin kuin ihmiset: käveli yhtään suuntaan ja katseli toiseen. Ikkunanlauta loppui. Plums! koko katti romahti lattialle. 

Vierailija
1209/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoipertelin kännissä perse edellä saunan kiukaaseen. Tuloksena mojova toisen pakaran kokoinen palovamma. Onneksi oli kesä ja pystyin käyttämään väljiä kesämekkoja ilman alushousuja.

Vierailija
1210/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin polkaista imuria pois käynnistä siitä päällä olevasta virtanapista, niin polkaisinkin tyhjää ja horjahdin lipastoa vasten. Siinä horjahtaessa yritin vielä korjata tasapainoa sillä seurauksella, että varpaat kolahti imuriin huonossa kulmassa. Pikkuvarvas murtui, lipastosta iso mustelma kylkeen ja ranne, jolla olin yrittänyt tukeutua lipastoon, oli pitkään kipeä.

Vierailija
1211/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin sukkahousuilla olohuoneen parketilla, takapuoli oli muutaman päivän kipeä 😃

Vierailija
1212/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vasta vaihtanut satulatuoliin töissä ja samalla kun juttelin työkavereille nojasin totutun reteesti taaksepäin selkänojaan tottuneena. Siitä sitten takaraivo lipastoon ja tikattavaksi.

Ego kärsi kuitenkin eniten kun samalla 4 alaiselle olin siinä kertomassa miten homma hoidetaan. 

Vierailija
1213/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puulaakipesiksessä ote lipsui ja onnistuin lyömään itseäni pesismailalla otsaan. Täysi mysteeri miten se on mahdollista. Vähän aikaa silmissä salamoi ja kuhmu oli komea.

Vierailija
1214/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan silloisen mieheni veli oli kova pössyttelemään, ja taas joku viihtymis ilta hän tarjosi huuruja älyämpäristä saunassa. En kehdannut sanoa ei kun muutkin veti, ja eihän kokrmattoman pää sellaista kestänyt. Kompuroin sitten saunan betoniportaissa niin että häntäluu murtui. Kyllä hatutti kun ei vaan ollut munaa sanoa ei. Vielä tänäkin päivänä vinoon luutunut häntäluu särkee jos istun liian kauan paikallani

Vierailija
1215/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin vasta vaihtanut satulatuoliin töissä ja samalla kun juttelin työkavereille nojasin totutun reteesti taaksepäin selkänojaan tottuneena. Siitä sitten takaraivo lipastoon ja tikattavaksi.

Ego kärsi kuitenkin eniten kun samalla 4 alaiselle olin siinä kertomassa miten homma hoidetaan. 

Auts!

Vierailija
1216/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaaduin kännissä ja kolautin otsan josta tuli paljon verta. Loppui juominen, muistin lapsuudestani miten äitin työkaveri kuoli kännissä ja kolautti pään pöydän reunaan, mielikuvat olivat karseita!

2. Juoksin loskassa hullunlailla ja taitoin nilkkani joka turposi, eikä parantunut, en voinut astua kantapäälle, joten opin kävelemään varpailla. Nilkassa oli paha pinnetila joka vaati veistä. Ja antibioottia suoraan suoneen.

3. Tein väärän liikkeen ja polvenkierto sanoi naks* meni rusto ja nivelsiteet.

Leikkaus jätti luunsirun hankaamaan, joten tarvi puhdistaa taas, ja naapuripedissä oli nainen jolla oli lihansyöjäbakteeri kädessä!

Vierailija
1217/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoipertelin kännissä perse edellä saunan kiukaaseen. Tuloksena mojova toisen pakaran kokoinen palovamma. Onneksi oli kesä ja pystyin käyttämään väljiä kesämekkoja ilman alushousuja.

Kiihotuin.

Tämä oli tavoitteeni . Haluatko että kuvailen tarkemmin sitä märkivää pakaraa josta on nahka lähtenyt?

Vierailija
1218/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viemässä pientä perämoottoria veneestä laiturille. Kun harppasin veneen keulasta laiturille, tarttui potkuri kiinnitysköyteen ja molskahdin veteen laiturin viereen. Onneksi vettä oli vain runsas metri. Kaverit pidätteli nauruaan. Sain lieviä henkisiä traumoja :)

Vierailija
1219/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvässä kunnossa mutta jo 50v. Yritin melko kylmiltään nousta jumpatessa siltaan. Selkä meni sitten siinä. Kaksi nikamaa vaurioitui. Jeesus mikä idiootti.

Vierailija
1220/1603 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnittelin junan tavaravaunuissa (avovaunuja) oleviin kolleihin metallisia osoiteplakaatteja kovalla kiireellä, vaunut oli lähdössä ja jotenkin onnistuin iskemään täydellä voimalla itseäni vasaralla polvilumpioon. Siihen loppui vasarointi. Samalla viereisestä vaunusta alas hypännyt työnjohtaja jäi roikkumaan vihkisormuksestaan, joka oli jäänyt jotenkin kollien kiinnityslankoihin. Auts. Ei ollut hyvä päivä työnantajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme