Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies kertoo pettämisen syyksi, ettei vaimo huolehdi itsestään

Vierailija
23.10.2022 |

Oikeuttaako käymään vieraissa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oikeuta varsinaisesti.. siinä on vaan vääränlaiset ihmiset päätyneet yhteen jo lähtökohtaisesti.

Kun tapasin mieheni, en ajanut säärikarvoja, kainalo tai intiimikarvoja, nyppinyt kulmia tai meikannut ja pukeuduin luonnonläheisesti mukaviin käytännöllisiin kirppisvaatteisiin. Edelleen olen samanlainen. Pesulla käyn tietenkin ja itseasiassa nykyään värjään hiuksia mitä silloin tavatessa en.

Eli summa summarum : koska nainen ei ollut alunperin luonnollinen, mies ei nyt pidä hänestä kun hän on luonnollinen.

Opimme tästä: naisen kannattaisi aina olla luonnollinen oma itsensä, sillä tavoin löytää kumppanin joka aidosti pitää ja syttyy siitä luonnollisuudesta 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeuta varsinaisesti.. siinä on vaan vääränlaiset ihmiset päätyneet yhteen jo lähtökohtaisesti.

Kun tapasin mieheni, en ajanut säärikarvoja, kainalo tai intiimikarvoja, nyppinyt kulmia tai meikannut ja pukeuduin luonnonläheisesti mukaviin käytännöllisiin kirppisvaatteisiin. Edelleen olen samanlainen. Pesulla käyn tietenkin ja itseasiassa nykyään värjään hiuksia mitä silloin tavatessa en.

Eli summa summarum : koska nainen ei ollut alunperin luonnollinen, mies ei nyt pidä hänestä kun hän on luonnollinen.

Opimme tästä: naisen kannattaisi aina olla luonnollinen oma itsensä, sillä tavoin löytää kumppanin joka aidosti pitää ja syttyy siitä luonnollisuudesta 😊

Samaa mieltä. Tapasin mieheni kun olin lihava ja rupsahtanut. Sen jälkeen olen laihtunut ja alkanut huolehtia itsestäni, mutta mieheni ei tunnu näkevän minussa mitään eroa entiseen. Hän on rakastanut minua silloin ja nyt. Selvästikään painoni tai hiukseni eivät ole hänelle se juttu minussa. Se on mahtava juttu, koska jos joskus vaikka vielä taas sairastun ja lihon, tai vaikka vain vanhenen, ei tarvitse pelätä että hän jättää minut sen takia, kuten käy monelle naiselle joissa ulkonäkö on miehelle tärkein asia.

Vierailija
4/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tapasin mieheni kun olin lihava ja rupsahtanut. Sen jälkeen olen laihtunut ja alkanut huolehtia itsestäni, mutta mieheni ei tunnu näkevän minussa mitään eroa entiseen. Hän on rakastanut minua silloin ja nyt. Selvästikään painoni tai hiukseni eivät ole hänelle se juttu minussa. Se on mahtava juttu, koska jos joskus vaikka vielä taas sairastun ja lihon, tai vaikka vain vanhenen, ei tarvitse pelätä että hän jättää minut sen takia, kuten käy monelle naiselle joissa ulkonäkö on miehelle tärkein asia.

Aivan varmasti on salaa tyytyväinen! Eihän tuollaisia asioita voi tai saa kommentoida. Älä viitsi. Esittää mies asian miten tahansa, se on sika ja sillä siisti. Pliis naiset.

N 37

Vierailija
5/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on aina pohjimmiltaan pelkuri, joka ei uskalla olla yksin.

Vierailija
6/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on salaa tyytyväinen! Eihän tuollaisia asioita voi tai saa kommentoida. Älä viitsi. Esittää mies asian miten tahansa, se on sika ja sillä siisti. Pliis naiset.

N 37

Sulla tuli väärä kirjain tuohon alas, kun piti olla M.

Mutta kivahan se on jos mieheni on tyytyväinen! Lihomiseni ja laihtumiseni eivät kuitenkaan ole näkyneet mitenkään hänen suhtautumisessaan minuun tai seksielämässämme, joka on aina ollut runsasta. Olen iloinen jos hän tykkää ulkonäöstäni mutta selvästikään se ei ole hänelle tärkein asia minussa <3

Vierailija
7/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan. Haluut itelles? Mies juurikin hakee varapiikaa ja reikää. Mielellään halpaa.

Vierailija
8/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn vieraissa, koska haluan kunnon 70-luvun karvapillua. Puoliso sheivaa pillunsa ja kainalonsa muliksi ja en halua sellaista alaikäistä pillua. En ole pedofiili. Enemmänkin gerontofiili.

Et ekalla kerralla viitsinyt erota?

Vierailija
9/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn vieraissa, koska haluan kunnon 70-luvun karvapillua. Puoliso sheivaa pillunsa ja kainalonsa muliksi ja en halua sellaista alaikäistä pillua. En ole pedofiili. Enemmänkin gerontofiili.

Nro 7 vastaa: Luulin, että se tulee järkiinsä ja antaa rehottaa. Mutta ei. Luulen, että se sheivaa joitakin muita varten.

Vierailija
10/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nro 7 vastaa: Luulin, että se tulee järkiinsä ja antaa rehottaa. Mutta ei. Luulen, että se sheivaa joitakin muita varten.

Noin tyhmä ukko sietääkin mennä

11/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaako mummon karvareuhka?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oikeuta pettämiseen. Selkärangaton luuseri.

Vierailija
13/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistimiehen soopqa. Jos ap näkisi vaimon, hän olisi varmaan upea ja paljon kauniimpi kuin ap. Pettäjä on aina myös valehtelija

Vierailija
14/14 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin oma luonnollinen itseni, rupsahtanut ja vähän lihava, niin vain rupesi mies puhumaan laihduttamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä