Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
1121/1603 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reissussa ulkomailla ja kävelin matkalaukun kanssa hotellille niin että samalla navigoin kännykällä. Olisi myös kannattanut katsoa eteen. Tie oli suora mutta kävelin suoraan sellaista vyötärön korkuista tolppaa päin minkä tarkoituksena oli ilmeisesti estää autojen kulku kävelytiellä. No lensin sitten sen tolpan yli asfaltille niin että otin sillä kädellä maasta vastaan missä pidin puhelinta. Lopputuloksena puhelimen lasi särkyi pieniksi sirpaleiksi, housut menivät rikki ja jalkaan tuli mustelmia. Siitä sitten konkkasin hotellille ja seuraavana päivänä korjaamaan puhelimen lasia😂

Vierailija
1122/1603 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain partaa ajaessani sellaisen kunigasidean, että yrittäisin samalla kertaa ajaa partahöylällä pois myös sieraimesta törröttävät nenäkarvat. Yritys päättyi pariin verta vuotavaan kivuliaaseen haavaan nenässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1603 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pestä kissan (sain varmaan 20 vertavuotavaa naarmua) 

Vierailija
1124/1603 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1125/1603 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin töissä autoklaavista metallista peltiä pois, ajatuksissani patakinnas oli huonosti ja pelti poltti toisen käden ranteeseen, pelti tipahti ja sen terävä reuna irrotti toisen käden ranteesta 3x0,5 cm palan, juuri tatuoinnin kohdalta. Ikuinen muisto ikuisessa muistossa.

Vierailija
1126/1603 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin uimahyppy asennon ja hyppäsin pää edellä sohvalta ja lensin naamalleni. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kokeilin alkoholista vahvempaa.

Vierailija
1127/1603 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tanssiharjoitukset ja onnistuin lyömään itseäni leukaan niin, että siinä oli iso mustelma muutaman viikon..

Vierailija
1128/1603 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää ei oo pahoja mutta kun olin pieni noin 8 (nyt 14) onnistuin paperia leikatessa leikkaamaan pikkurillin.

Koulussa kerran ihmetteli että mistä mun vihkolle tippuu verta nii mun sormi oli auki.

Juoksin ja ovi ei auennut ja mä juoksin naama edellä oveen (hammas pistoon onneksi maitohammas). Jätin omat varpaat auton oven väliin. Oon polttanut mun käden uunin reunaan 4 kertaa. Pään lyönti koulun naulakkoon. Koulun liikkatunnilla lenkillä metsäpolku jäässä alamäki ja kaaduin (olin ainoo). Kaaduin nurmikolle. Sain haavan kovastaleivästä, jonka tein. Harjoittelin takaperinvolttia ja löin polven leukaan ja naama trampoliinin = mustelma ja palovamma. Oon toivoton 😂

Vierailija
1129/1603 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin juodun lauantain päätteeksi menin nukkumaan mutta kesken unien vessahätä yllätti ja ylös vääntäytyessä alkoi huippaamaan ja kaaduin lattialle kontalleni mutta painovoiman ansiosta löin leukani lattiaan. Tuloksena hirveä mustelma. Kuin onnenkantamoisena lomautusilmoitus tuli maanantaina ja säästyin häpeältä ja katseilta töissä. Lomautus tuli oikeaan aikaan! Siinä kyllä sain opetuksen ja olin juomatta kokonaiset kolme kuukautta.🤭😁

Vierailija
1130/1603 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani Turussa asuessani olin Wiklundilla. Siellä oli silloin ainakin läpinäkyvät ovet, jotka avautuivat kun lähelle tuli. Olivat juuri silloin pesseet ikkunaovet ja näytti siltä, että olisi ovet avoimena. En tajua, miten onnistuin vauhdilla menemään siten, että ovet ei auenneet, vaan vauhdilla painelin päin. Törmäsin oveen ja lensin selälleni. Tuloksena musta silmä ja karsea patti otsassa ja takaraivossa. Liukenin paikalta pikaisesti, vaikka ihmiset tuli auttamaan. 

Vierailija
1131/1603 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kahvakuulalla mitä lie nostoja jalkojen välistä ylöspäin. Onnistuin suoristamaan itseäni kesken liikkeen jotenkin liikaa, ja kalautin itseäni sillä kahvakuulalla häpyluuhun. Ai shaaa....

Vierailija
1132/1603 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaduin kännissä naamalleni jäiseen katuun. Not nice... Baari vaihtui siltä illalta ensiapuun.

Nä kaaduin naamalleni katuun, kun olin hakenut kännissä kaupasta 8 litraa lisää sidukkaa. Ne oli mulla selkärepussa, kivasti tuli iskua siinä. Ei tarvinnu ensiapua kuitenkaan vaikka vwerta tuli klyyvarista hetken kuin hanasta. Toisen kerran vietin vappua himassa, vedin kalsarikännit ja kaaduin lasin päälle, silloin tartti mennä suoraan tikattavaks. Kolmannella kännisähellyskerralla astui nilkan sen verran ympäri, että jalkapöydästä murtu 4 luuta, On se viina sitten hyvää

Vierailija
1133/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin opiskeluaikana aina toisinaan kännissä autolla itä-suomessa ja kerran piti tehdä äkkijarrutus, kun joku iso perseinen akka käveli suojatiellä auton eteen, eikä väistänyt vaikka painoin kaasua.

Löin itseni rattia päin lujaa ja kolhin pääni pahasti, kun ei ollut turvavyötä päällä. Nykyään käytän turvavyötä, kun onhan se typerää olla sitä käyttämättä.

Vierailija
1134/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleilin kylpylän vesiliukumäessä ja mursin käteni.  Samaisella reissulla yksi seurueen jäsen katkaisi etuhampaansa kaaduttuaan.

Vierailija
1135/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikapuut kaatui autokatoksen lappeelta. Minä mukana.

Onneksi oli lunta runsaasti alla, kun olin sitä tiputtamassa. Selvisin melkein säikähdyksellä, mitä nyt oikea jalka ennustaa edelleen ja luotettavasti sateet, eikä meinaa saada kenkää jalkaan, kun jalka on niin jäykkä, ettei kunnolla taivu.

Mutta ei siis luita poikki tms. Olisi voinut käydä pahemmin. Paljon pahemmin.

Vierailija
1136/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeen ja kadun välillä oli yksi porrasaskelma. Arvatkaapas, kuka meni ja onnistui nyrjäyttämään nilkkansa siinä yhdessä ainoassa portaassa? Jep, minä! Nilkka rusahti ihanasti ja sitten jalka ei enää kantanutkaan...

Vierailija
1137/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä hyppäsin paljusta

Vierailija
1138/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin talikon pystyyn kumisaappaan ja jalkateräni läpi.

Vierailija
1139/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelleilin kylpylän vesiliukumäessä ja mursin käteni.  Samaisella reissulla yksi seurueen jäsen katkaisi etuhampaansa kaaduttuaan.

Ilman kylpylän vesiliukumäkeä en vieläkään tietäisi, että ihminen todellakin näkee tähtiä, kun lyö päänsä.

Vierailija
1140/1603 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, alkuperäinen postaaja täällä! :D Nostan omaa ketjuani, koska nämä tarinat olivat/ovat jäätävän hauskoja (ja jotkut oikeasti pelottavia). Toivottavasti me kaikki itseämme teloneet olemme vielä hengissä!

Jotten suotta vain itserakkaasti nostaisi, niin sanottakoon, että oli tähän syytäkin. Eilen asuntooni lensi kärpänen avoimesta ikkunasta (huom. en asu Suomessa enää, täällä on yhä lämmintä) ja suht' isokokoinen koirani VIHAA ko. pörisijöitä. Hurtta lähti jahtiin pienessä olohuoneessani, missä on myös kiikkerä pieni kirjahylly. Yritin paniikissa saada koiratorpedoa rauhoittumaan, kunnes kärpänen löysi tiensä aivan eteemme, ja koiranperhana yritti napata sen ilmasta kiinni. 

"Napsautti" samalla otsallaan mua leukaan, ja nyt jomottaa sekä otsaa että purukalustoa, kun täräytin leuat kiinni aika äkisti. Ei sentään ollut kieli välissä. :D Tosin tämä on ehkä ennemminkin kärpäsen typeryyttä kuin omaani (kerrankin joku syntipukki...).

- AP