Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Minulla oli jo pari päivää ollut flunssainen olo, jalkateriä särki hirveästi ja meinasin jatkuvasti nukahdella pystyyn. Siitä huolimatta kun lapset lähtivät isälleen join netissä surffaillessa yhden siiderin ja jotenkin flunssa voimisti alkoholin vaikutusta, olin kuin kovemmassakin kännissä! Minulla oli saunavuoro ja raahustin sinne koska en halunnut jättää vuoroani välistä, vaikka jaksoin hädin tuskin kävellä hissiin. Saunassa menin buddha-istuntaan ylälauteen reunalle ja aloin välittömästi pilkkiä, havahduin sitten kun tipuin ryminällä alas ja hyvä etten suoraan kiukaaseen ! Käteen koski niin pahoin että ihme kun sain kylpytakin päälle ja hissin peilistä katsoin että nyt muuten mustuu naama. Päivystyksessä kädessäni todettiin kyynärtaipeen murtuma.
Kotitöitä harvakseltaan. Kerran imuroin ja löin käden seinään niin, että piti lähteä päivystykseen. Sormesta jänne poikki.
Olen herännyt aamulla huuli turvoksissa. Olen siis unissani vetänyt itseäni turpiin. En edes herännyt.
Otin puolentoista litran limupulloa jääkaapista, kun se tippui kädestä suoraan jalalle murtaen varpaan...
Potkin kiukuspäissäni teininä johonkin kiveen juuttunutta ruohonleikkuria ja paljas (tietysti) jalkani lipsahti sisään ruohonpoistoaukosta. Onneksi terät osuivat vain varpaiden päihin.
Olen astunut myös piikit pystyssä olleen töpselin päälle. Se teki kipeää.
Ammuin vahingossa itseäni naulaimella.
Vierailija kirjoitti:
Löin itseäni kirveellä takaraivoon. Teräpuolella vielä...
Isäukko oli nuoruusvuosinaan esitellyt silloiselle morsmaikulleen halonhakkuutaitojaan. Elvistely sai nolon lopun kun hän onnistui lyömään korvansa taakse niin että korva oli kiinni vain yläreunastaan. Hyvin oli 50-luvun kylälääkäri saanut ommeltua korvan paikalleen. Komea arpi jäi muistoksi.
- Olin kaverilla kylässä ja menimme tupakalle, aurinko lämmitti ja riisuin villatakkini jolloin kaveri huokaisi että "ihana rannekoru" . Mielissäni tietysti nostin ja käänsin kättä jota tuo uusi koru näkyisi paremmin.. ja hipaisin palavalla tupakalla leukaani minkä lisäksi tuhkat tippuivat toppini kaula-aukosta sisään. Burn baby burn..
- Olin ottanut kulmalävistyksen ja eräänä iltana riisuin villapaitaa ,joka tarttui huomaamattani koruun ja repäisi sen mukanaan. Huusin kivusta ja sitten kauhusta kun näin verisen naamani peilistä.
- Päätin kännissä loikata pihan betoniporsaan yli ja rämähdin sitä päin minimekossani, polvilumpio pirstoutui.
- Muutimme miehen kanssa yhteiseen kotiin, rivitaloon jossa puinen patio. Pian muuton jälkeen menin aamutupakalle vauhdikkaasti crocsityylisissä lipokkaissa ja vaikka tiesin että yöllä oli satanut, en silti nähnyt vaaraa. Lensin selälleni ja mursin häntäluun.
Olin kummilasten kanssa laskettelukeskuksessa heidän perheensä tultua meille kylään. Olin ainoa joka ei laskettele ja menin paistamaan toisille makkaraa. Grilli oli betonirengas jonka päällä oli painava ritilä. Lunta oli renkaan reunoihin asti ja kun astuin aivan grillin reunan viereen nostaakseni painavan ritilän puita laittaessani, toinen jalkani upposikin yhtäkkiä puoleem reiteen lumeen. Lensin sillä sekkunnilla selälleni ja paukautin takaraivoni puiseen isoon penkkiin. Kaatuessa vasen käsi jäi allani väärään asentoon ja käsi murtui. Oli paketissa 1,5 kk ja tosi kipeä. Naurettiin kyllä, että vaatii jo tiettyä lahjakkuuta katkaista käsi laskettelukeskuksessa ilman suksia.
2vko sitten tulin kaupoilta ja en osunut ensimmäiseen rappuseen kun kompuroin naamalleni ja nilkka vääntyi.Onneksi oli luuri taskussa ja soitto kotiin et voisko joku jumaliste tulla hakeen mut täältä...kaikki ostokset pitkin rappua levällään.Siinä sit kinkkasin 3krs:een (ei oo hissiä) Lopputulos :saikkee viikko ja 4vko tuki nilkassa..ja ihan selvinpäin oltiin, kun sattui@
”Raskaana ollessani löin imuroin putkella itselleni mustan silmän”
Siis mitä????? Kuka muka joutuis imuroimaan raskaana ollessaan, kyllä mies tollaset hoitaa jos siemen sisässä jo ja perhe tarkoitus perustaa . Älä ikinä enään tee lapsia tuon miehen kanssa, aivan järkyttävää miten hän on sinua kohdellut ja mihin vaaraan vauvanne saattanut. Mieti vaikka jos olisit kompastunut imuriin ja lyönytkin vatsasi tai pääsi seinään tai sohvaan vinyyli niin että et olisikaan saanut apua hoidettua paikalle. Aivan hirveätä. Toivottavasti voit paremmin ja paljon voimia teidän perheelle, toivottavasti se yks ei enään ole kuvioissa, jos siis itseäsi ja lastasi yhtään kunnioitat.
Hypin kännissä jättitrampoliinillä, ikää yli 20. Olin saikulla ja jalka paketissa yli 2 kuukautta. Sairaalassa naurettiin että yleensä loukkaantuneet ovat lapsia.
Kylkiluu murtunut, yskimällä.. Jep..
Lapsi teki äkkipysähdyksen ja astuin kantapäälleen niin, että varpaani vääntyi kipeästi.
Otin nuorena kännissä ison miehen reppariin ja molemmista jaloista meni poikki eturistisiteet ja toisesta lisäksi kierukka halkesi. Useita eri leikkauksia polviin ja koskaan niistä ei saatu niin hyviä, kuin ennen leikkauksia. Jos kerrankin vaikka liukastun, niin saattaa tulla pahoja vaurioita.
Putosin lapsena puuhevosen selästä. Pölkky mistä yritin nousta selkään, keikahti. Otin kädellä vastaan, tärähti aika pahasti ja oli toimintakyvytön monta päivää.
Kudoin sukkaa, laskin kutimen tuoliin ja kävin vessassa. Palatessa istuin muistamatta tuoliin kutimen päälle, ja sukkapuikko upposi kankkuun muutaman sentin syvyyteen.. auts. =)
Se perinteinen: Löin vasaralla sormeen ja leikkasin puukolla sormeen ja pistin neulalla sormeen. En ikinä opi.
Nojasin avoimeen auton ”oviluukkuun” ja löin auton oven kiinni -> peukalo jäi väliin ja murtui. Olin kyllä lapsi vielä tuolloin. Aikuisiällä ei ole onneksi ja ihme kyllä, tapahtunut pahempaa, vaikka olenkin vähän kömpelö.
Kaaduin kakarana pyörällä niin että löin suuni ohjaustankoon. Isosiskoni näytti kauhistuneelta. Minuun ei sattunut, joten yritin sanoa, että ei tässä mitään. Puhuminen ei oikein sujunut, mistä huomasin etuhampaideni lävistäneen ylähuuleni. Luulen että tuon takia minulla on luonnostaan sellainen "ankansuu", ylähuulessa on varmaan sen verran arpikudosta että toimii fillerinä.
Minulla oli lapsena myös kova vimma nuolla pakkasella lumilapion metallivartta. Kieli ei ikinä jäänyt kovin pahasti kiinni, siksi sitä kai jatkoinkin. Kerran sitten mietin että kieli varmaan jäätyy kiinni koska on märkä. Että toimiiko se sitten muutenkin? Nuolin alahuuleni märäksi ja lättäsin sen metalliseen porraskaiteeseen.
Uudet kintaani oli sitten tosi veressä kun repäisin itseni irti.