Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
941/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v kun tajusin pikku hiprakassa, etten ollut koskaan jäänyt kielestä kiinni kylmään metalliin ja jostain syystä koin  että  olen menettänyt jonkun suuren ja olennaisen kokemuksen ja minun on korjattava virheeni! Olin sitten keskellä yötä kiinni mattotelineessä.... 

Myös sekään ei ollut fiksua kun päätin näyttää pienille serkuilleni miten mummilan vintiltä löytyneet minarit, eli minisukset toimii.

Vierailija
942/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä, ehkä 16-17 -vuotiaana, viihdytin itseäni juhannusaattona harjoittelemalla jonglöörausta. Olin ihan aloittelija ja mielijohteesta ryhdyin heittelemään sopivan kokoisia KIVIÄ. Kuinka ollakaan otin yhden kiinni hampaillani, eli yläetuhammas katkesi ja toisesta lohkesi kulma irti. Seuraavalle eli juhannuspäivälle sai yksityishammaslääkäriin ajan, joskin tohtori tuoksahti vahvasti puudutusaineille ja muulle eilispäivälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojasin tuolinreunalla eteenpäin, tuoli keikahti ympäri, putosin lattialle, ja raskas tuoli pamautti minua päähän niin lujaa että sain aivotärähdyksen.

Vierailija
944/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eiks se voi --aatana mennä toiseen parturiin täältä, yhyyy äärh", (kadun toiselle puolen kyllä), kyllä siinä polvetkin ovat kovilla kun lähtee juoksentelemaan mieasiakkaan perässä mukulakivillä sun muuta ja vielä huutamassa häiriintynytt ä loveaan, niin että hyvin ruttopuistoon kuuluu.

kampissa kun käy jossain liikeessä ja taustalta kauppakeskuksessa kuuluu tämän "kongiin" nimellä huutaaminen..

Vierailija
945/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin itseäni kirveellä takaraivoon. Teräpuolella vielä...

Vierailija
946/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastuin opiskelijabileissä kaljakorin pohjan päältä niin, että polven eturistiside katkesi.

#entinenpolvi

Vierailija
947/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustin jouluvaloja seisten tikkailla, horjahdin, putosin ja iskin kylkeni päytään. Kylkiluu murtui, kovat kivut ja lähtö Lontooseen parin päivän päästä. Selvisin matkalla siten, että paikallisesta apteekista ostin isoja "laastareita" jotka muutaman tunnin ajan välittivät lämmintä kivunlievitystä kylkeen. Suomesta oli opioideja, mutta vain muutama.

Vierailija
948/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin vahingossa tänne palstalle ja päähän alko sattumaan kun on niin turoa juttua. Oikeesti, aikuiset ihmiset!

Vierailija
949/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin katuvalotolppaa päin. En ollut humalassa, ei ollut pimeää, olin vaan niin omissa ajatuksissani. Hieno mustelma tuli, ja nolotti.

Vierailija
950/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä tuntui kuin olisi tulossa ripuli, menin pöntölle ja seuraavaksi heräsin verilammikosta. Oli mennyt taju ja olin lyönyt silmäkulmani pesuhuoneessa olleeseen tuoliin. Piti vielä huilia lattialla ja sitten soittaa ambulanssi. 

Vierailija
951/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin pyörällä, huidoin kättäni jotta saan takin hihaa ylemmäs ja rannekellon näkyviin. Stna kun tuli lyhtypylväs liian lähelle, siihen humautin käteni täysillä.

Vierailija
952/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aivotärähdyksen kun onnistuin jotenkin kolauttamaan pääni seinään nukkuessani 

Vierailija
953/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakengistäni alkoi paljastua se metalliosa siitä kärjestä. Olin hitsaamassa migillä tylsää, tylsää urakkaa pikkuisia renkaita ämpärikaupalla tylsyyksissäni katselin välillä saapastani ja viimein sain idiksen hitsata siihen kärkeen jonkin mutterin, jota olisi sitten ruokiksella mukava nauraa kavereitten kanssa.

No ennen seuraavan satsin tuloa otin ja eipä muuta kuin kengän kärki maadoitukseen ja kolvi kohti saappaan kärkeä.

Voin taata, että se stanan saapas läks koivesta kuin nakki putkesta, kuin ohjus siilosta, kuin kuppa töölöstä.

Pottuvarpaassa outo palovamma. Eikä naurattanut ruokiksella muita kuin epäempaattisia duunikavereita.

Vierailija
954/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti kompastuin särkyvä esine kummassakin kädessä. Siinä oli ohikiitävä hetki joka jotenkin tuntui venyvän pidemmäksi, jolloin aivoni valitsivat käsillä vastaanottamisrefleksin ja tuoppini sisällön plus puhelimen näytön varjelemisen väliltä. Sain tietää alitajuiset prioriteettini. Ei se naama niin tärkeä ole.

Vierailija
955/1603 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltahämärässä astuin laiturilta viereiseen maahan, arvioin jotenkin pudotuksen ihan väärin, huonot nivelsiteet jalassa... hetken päästä olin mukkelis makkelis nurmikolla kun nilkka petti ja vola nivelsiteet venähti :D

sama juttu kävi kun treffeillä käveltiin kadulla ja kompastuin sellaiseen sadevesiuomaan :D nivelsiteet meni, nilkutin siinä silleen "eeie tässä mitään, ja illalla nilkka oli turvoksissa ku norsulla :D

Vierailija
956/1603 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahasin vannesahalla sormeni kun vierestä käveli komistus ja huomio herpaantui. Verta tuli ja sattui helvatusti, ekä komistus jäänyt edes auttamaan.

Olen siis nainen.

Vierailija
957/1603 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi piti halloweenjuhlat ja päätin  minäkin kokeilla suosittuja hirviösormia omar-kermakarkeista, ohjeessa kehotettiin pehmentämään karkkeja mikrossa  hetki ja muotoilemaan massaksi. Helppoa kuin heinäteko. PAITSI että  karkit olivat kiehuvan kuumia ja kun upotin käteni sekaan kipu oli  kuin olisin työntänyt käteni takan hehkuviin hiiloksiin. Juoksin heti laittamaan käteni kylmän veden alle mutta silti ihoni oli punainen, kirvelevä ja kipeä.

Vierailija
958/1603 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toisella kymmenellä ja olimme ystäväni kanssa vaihtaneet joululahjoja. Hän oli ommellut minulle tossut  ihanasta teddystä, ulkopohja oli toppakangasta. Kotonani oli käytävä jota aina koikkelehdin miten milloinkin. Tietysti näillä uusilla tossuillanikin, niiden pohjat olivat niin liukkaat ,että tein spagaatin ihan kylmiltäni. Kipu oli niin valtava, että luulin nivusteni irronneen.

Parahdin itkuun ja äiti sai aika kauan asetella jalkojani  normaaliin kulmaan ennen kuin pääsin ylös. Mitään pysyvää ei onneksi tullut. Aikanaan aristuskin meni ohi.

Vierailija
959/1603 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mursin pikkuvarpaani kaatamalla ison lattiakaiuttimen sen päälle. Siis vahingossa siivouksen yhteydessä. Työnantaja kiitti, koska oli menossa viimeinen viikko ennen kesälomaa, joka siis siirtyi kuukaudella eteenpäin.

Vierailija
960/1603 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran nukkunut liian pitkään vaikka olisi ollut yksi meno  ja juoksin tupakalle samalla puhelimeen pölöttäen "Sori oikeasti, minä poltan nopeasti tupakan ja  AAAAA  VITTUUUHHH! ".  Patio oli ollut märkä ja minulla  parin euron crocsijäljitelmät jaloissa ,  muutaman sekunnin break dancen jälkeen lensin selälleni ja kännykkä sinkoutui hiekkalaatikkoon. Jotain venähti selässä ja   kyynerhermo sai sellaisen tällin,  että  koko  käsivarsi meni tunnottomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi