Typerin tapa miten olet telonut itseäsi
Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D
Kommentit (1603)
Pesin meikkeja pois ja loin otsani taysilla lavuaarin hanaan. Otsassa oli viikon ihan valtava sarvi. En vissiin hahmota etaisyyksia kauhean hyvin.
Näytin 5-vuotiaalle tytölleni flikin ja selkä venähti (en ollut lämmitellyt enkä tehnyt sitä vuosiin)
Olin nuorena bilettämässä, tapasin hyvän näköisen kundin ja lähdettiin hänen purjeveneelleen jatkoille. Olin siinä vaiheessa jo aika soossissa ja veneeseen hypähtäminen laiturilta ei oikein sujunut sulokkaasti, vaan tipahdin laiturin ja veneen väliin. Onneksi oli kuuma heinäkuinen yö ja onnea matkassa joten ainoa mikä kärsi, oli ego ja vaatetus. No, kivaa oli silti mutta seuraavana aamuna hipsiessäni pois veneeltä huomasin aika messevän mustelman kyljessäni.
Ja kyllä, nuorenpana oli meno aika villiä , tämä ei ollut ainoa kerta kun teloin itseäni, tämä tosin ainoa humalassa sattunut " tapaturma".
Liukastuin töissä pissalammikkoon. Toisen. Jalka turposi pahasti.
Olin pyörälenkillä kaverin kanssa. Hän kysäisi ohimennen että oliko se sun sykeanturin mallinumero T30 vai T31. Oli kai verensokerit alhaalla tai sitten olen vaan luonnostani typerä koska aloin oikesti täydessä vauhdissa nostamaan paidan helmaa ja tuijottamaan rintalastan alaosassa sijaitsevaa sykeanturia että näkyisikö siitä mikä se on... Yllättävää kyllä olin kohta selälläni ojan pohjalla tuhannen solmussa ja puolen kananmunan kokoinen patti sääressä, se kun otti kontaktia pyöränrunkoon.
Ottaessani askeleen löin oikean ukkovarpaan vasempaan kantapäähän. Kynnen alta tuli verta ja näytti aika pahalta mutta onneksi ei kynsi irronnut.
Piti silittää jotain mutta laiskotti enkä jaksanut laittaa silityslautaa paikoilleen joten laitoin raudan lattialle lämpiämään, unohdin jättäneeni sen siihen ja kompastuin rautaan, se poltti jalkaan komean palovamman josta jäi pysyvä pimpinmuotoinen arpi.....
Tänään laitoin päiväpeittoa sänkyyn ja jostain syystä nostin jalkaa niin että iskin sen patterin liitoskohdassa olevaan juttuun, mikä mutteri siinä lieneekään.
Naapuri tuli pihaan juuri kun olin laittamassa koiraa 5 m juoksunaruun. Koira ei tietysti hahmottanut olevansa vielä kiinni ja lähti täysillä intopiukeena naapuria vastaan. Luulin pysäyttäväni 30-kiloisen koiran pitämällä narun toisesta päästä kiinni. Nelivedolla kiihdyttää viiden metrin matkalla jo aika kivan vauhdin ja nailonnaru poltti kämmenen railakkaasti ja päässä oleva kiinnityslukko veti kynnet irti ja sormet auki luuhun asti. Ei ihan putkeen mennyt :)
Olin tiheässä kuusimetsässä keräämässä leppärouskuja, ja työnsin silmäni suoraan kuusenoksaan. Se kirveli, onneksi ei tullut edes haavaa.
Erityisen typerää on, että vuotta myöhemmin olin samassa paikassa etsimässä taas leppärouskuja, ja työnsin taas silmäni saman kuusen samaan oksaan.
Nyttemmin paikka on ehtynyt, eikä siellä enää kasva leppärouskuja,
Kävelin kadulla päin lyhtypylvästä.
Kiva mustelma tuli silmäkulmaan, joku vitsiniekka töissä kysyi olinko saanut turpaani. Onneksi silmälasit eivät hajonneet. N
Löin varpaani lattialle jättämääni käsipainoon. Kynsi irtosi.
Nämä on monet muuten juuri sellaisia juttuja joita voisi sattua minulle.... olen maailman kömpelöin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri tuli pihaan juuri kun olin laittamassa koiraa 5 m juoksunaruun. Koira ei tietysti hahmottanut olevansa vielä kiinni ja lähti täysillä intopiukeena naapuria vastaan. Luulin pysäyttäväni 30-kiloisen koiran pitämällä narun toisesta päästä kiinni. Nelivedolla kiihdyttää viiden metrin matkalla jo aika kivan vauhdin ja nailonnaru poltti kämmenen railakkaasti ja päässä oleva kiinnityslukko veti kynnet irti ja sormet auki luuhun asti. Ei ihan putkeen mennyt :)
Auts! Voimia paranemiseen. Tuo kuulostaa enemmän kamalalta kuin typerältä.
Olin iltapesulla kumarassa lavuaarin yllä, kun äkkiä ilman varoitusta minulta pääsi raju aivastus ja löin suuni hanaan, heti perään tuli toinen aivastus ja sitten kolmas ja neljäs, tässä vaiheessa löin sitten otsan lavuuariin. Aivastukset tulivat sarjatulena enkä hallinnut kroppaani yhtään, se oli hiton pelottavaa, kuin olisi ollut jotain kouristuksia! Lopulta käsillä työnsin itseni kauemmas lavuaarista etten enää kolhisi itseni. Aivastuksia tuli valehtelematta 20 putkeen ja lopulta nenäni alkoi vuotaa verta, verta tuli myös suusta ja yksi hammas tuntui heiluvan vähän, otsaani kohosi valtava kipeä kuhmu. Herranjee mikä iltapesu.
Tivolissa oli jousiammuntaa. Otin jousen, vedin nuolen niin taakse ku pystyin ja päästin irti. Rikoin fysiikanlakeja, mutta nuoli lensi taakse päin. Tylppä pää ja höyhenet paiskautu mun päähän. Jäi kuhmu.
Yritin saada avokadosta kiven vek. Lämäytin veitsen kiveen ja käänsin. Ei toiminut. Käänsin kovempaa, veitsi irtosi kivestä ja meni käden läpi. Kämmenessä vieläkin arpi.
Olin poistumassa vanhalta ylioppilastalolta ja pitkien kiviportaiden yläpäässä käännyin katsomaan kaveria ja astuin tyhjän päälle. Menin koko painolla pää edellä portaat alas. Sain kädet viime tingassa eteen ja onnistuin tekee kärrynpyörät alas. Siinä alhaalla seistessä tuijotin monttu auki portaita ja mietin mitä helvettiä just tapahtu. Päätin antaa asian olla ja käännyin kotia lähteäkseni. Kompastuin ja vedin suoraan naamalleni. Kiviportaat ei saanut naarmuakaan aikaiseksi mutta katu oti koko rahan edestä - verta ihan kaikkialla.
Liukastuin eteisen mattoon, jalat meni spagaattiin ja polvi meni sijoiltaan.
Porakoneella kerran porasin, oli parta silloin. Terä tylsä joten ruumiillani nojasin poraan jotta menis. Parta meni poran tuuletusaukkoihin joiden sisällä pyörivä akseli... ..tarviiko enempää selostaa :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännikolhut ovat jotenkin vastenmielisiä, selvin päin tapahtuneet jopa sympaattisia.
Jäi vaivaamaan, miten mies voi vahingossa laueta jonkun naamalle?
Samoin. Väärä pää käytössä. Yäk!
Ei se mitään jos sentään vain kasvoille laukeaa, mutta se että jos roiskahtaa suoraan silmään niin kirvelee muuten aika ikävästi. Pahemmin kuin sitruunamehu (siitäkin kokemusta!) ja silmä oli pari päivää aivan punainen ja tulehtuneen oloinen...
Muita uskomattomia kömpelyyksiä on sattunut vaikkka kuinka monta. Se tunne kun otan uunivuoan uunista, laitan hellan päälle, otan jostain syytsä patakintaat kädestä ja yritän siirtää vuokaa edelleen mutta siis ilman patakintaita... ei se kuumuus niinkään mutta se idioottimainen olo.
Kuten silloin kun pienessä humalassa käy ulkona puskapissalla ja on sen verran horjuva kunto että kesken kaiken pyllähtää pyllylleen siihen omaan pissalammikkoon hädän ollessa vielä sen verran suuri että lisää tulee vielä...
Viime talvena pyöräilin töihin myös lumessa ja tuiskeessa. Olin jo pari kertaa kaatunut ja lentänyt sarvien yli ja kun kolmas kerta koitti huusin jo ilmassa ollessani sivullisille "ei mitään hätää, kaikki hyvin!" Sitten tömähdin maahan liuin jäätä pitkin jonkun matkaa. En niinkään tunnu välittävän itsestäni vaan lähinnä siitä etten vaivaa ketään muita.