Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tapa miten olet telonut itseäsi

Vierailija
16.08.2018 |

Mä yritin keskellä yötä siirtyä parempaan asentoon samalla peittoa kiskoen, kun kolautinkin pääni täysiä sängynpäätyyn. Pääni lyötyäni säikähdin niin, että otteeni peitosta heltisi ja löin käytännössä itseäni nenään niin, että se rupesi vuotamaan verta. :( Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. :D

Kommentit (1603)

Vierailija
401/1603 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yöllä käymään vessassa ja matkalla sinne nyrjäytin nilkkani. Eikä ollut siis edes mitään tavaraa mihin olisin kompastunut. Joo, toisille sattuu vähemmän ja toisille taas...

Vierailija
402/1603 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain täysin turhan luunmurtuman kun vetäisin itse oven varpaani päälle. Varvas siis jäi oven slle ja murtui. Olin kotona, ei ollut kiire, kyseessä tuttu ovi, en ollut humalassa. Niin turha ja ärsyttävän pitkäkestoinen vamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kfjxkdks kirjoitti:

Tein karatepotkun leikillään villasukat jalassa ja lensin ihan täydellä vauhdilla pepulleen. Tuli vähän vajaa olo

Minä olin potkaisevinani kaveria. Pitkä tiukahko hame ei ollut siihen toimintaan sopivin, ja ennen kuin tajusinkaan, olin mätkähtänyt suoraan perseelleni maahan.

Ilmeeni oli kuulemma näkemisen arvoinen.

Tuli myös vähän vajaa olo.

Mä olen lapsena leikkinyt olevani Spaissareiden Mel C, joten potkaisin jalkani sitten hurjan ylös. Rullaluistimet jalassa. No hupsista! Häntäluu murtui.

Vierailija
404/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin näyttää lapselle, että äitikin osaa hypätä keinusta kovista vauhdeista. Lensin pitkälle ja maahan tärähtäessä tunsin, että pohjetta vihlaisi. Koetin olla kuin ei mitään mutta matkalla kotiin kipu jalassa yltyi ja  lopulta hypin yhdellä jalalla vaunuista kiinni pitäen, seuraavana aamuna yksityiselle. Pohjelihas oli revennyt ! Sen siitä saa kun 38-vuotiasta, ylipainoista akkaa alkaa lapsettaa :D

Vierailija
405/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä reilut 20 vuotta sitten talven liukkailla keleillä en katsonut kunnolla mihin astun mennessäni ulkona portaita alas, liukastuin ja tipuin jalka edellä maahan sillä seurauksella, että nilkkaan tuli 2 luunmurtuma ja kantapäähän yksi. Jalka jouduttiin leikkaamaan kun siihen laitettiin metallilevy ja ruuveja pitämään yhtä luuta paikoillaan ja jouduin pitämään jalassa kipsiä kuusi viikkoa.

Vierailija
406/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin pöllinyt isäni varastoista puukon ja menin sillä veistelemään keppejä rantakalliolle - puukko lipesi ja viilsi syvän haavan varpaaseen ( ergonominen työskentelyasento nääs ) äidille selitin kompastuneeni juureen(!) verinen varvas kun keräsi paljaaseen jalkaani kaikki risua pienemmät osaset. Äiti ei varmaankaan huomannut haavaa putsatessan siistiä viiltohaavaa, ei.

Laivalla parikymppisenä humalassa juoksin portaita onnistuen kaatumaan niin että molemmista jaloista meni nivelsiteet ja kudokset nilkoista repesi. Jalat olivat turvoksissa, nilkutin pari viikkoa enkä kehdannut mennä lääkäriin kun monen päivän päästä. Ensin jalat oli siniset, sitten puna-violetit ja lopulta keltaiset .

Olen leikannut juustopalaa pienemmäksi -> sormenpäästä pala irti

Olen leikannut laskiaispullaa, taas sormenpäästä pieni pala irti.

Vierailija
407/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus parikymppisenä treffeillä ja mies heitti minut avoautollaan kotiin. Kun suljin auton oven, sormeni jäi jotenkin väliin ja sattui ihan sairaasti. En kehdannut sanoa mitään, vaan tyynen rauhallisesti avasin oven, jotta pääsin pinteestä. Kotona sitten ulvoin tuskasta.

Sormi turposi ja vaihtoi väriä violetiksi. Menin ensiapuun. Siellä kynteen porattiin reikä, jotta veri pääsi purkautumaan pois. Koko tuo operaatio sattui valehtelematta enemmän kuin molemmat synnytykseni yhteensä.

Mies olisi halunnut tapailla, mutta hänestä tuli vain mieleen tuo sormiepisodi, joten jätin jutun sikseen :D

Vierailija
408/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin pääni auton oven väliin.. kurkkasin olinko laittanut parkkikiekon ja samaan aikaan silti paiskasin oven kii :D Tuli iso musta kuhmu, olin muuten matkalla tapaamaan toista kertaa appivanhempia

Vierailija
409/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin prismassa avopulison kanssa ja päätin huvikseni kokeilla aurinkolaseja vaikka en ollut sellaisia aikeissa ostaa. Niissähän roikkuu aina yleensä siinä keskellä se hintalappu. Joka sitten osui suoraan silmään ja teki siihen pitkän haavan. Ei muuta kun päivystykseen ja huonoa suomea puhuva lääkäri kirjoitti epikriisiin että sain haavan pahvilaatikosta. No jotakin sinne päin :D

Vierailija
410/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut koko ketjun ja ajattelin, ettei mulle ole mitään typeriä juttuja sattunut. Kunnes toissailtana riisuin puuvillaisen spagettiolkaimisen hellemekon ja vetäisin olkaimella avoimeen silmään koko silmän pituuden, siis vaakasuoraan. Sattui tosi paljon ja silmä punoitti päivän, mutta onneksi ei ollut enemmän voimaa vedossa eikä tullut pysyvämpää vammaa.

Vierailija
411/1603 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan kylpyhuoneessa lämmityspatteri aivan pöntön vieressä, ja tapana istuskella siellä lukemassa kirjoja pitäen toista jalkaani ylhäällä vastakkaista seinää vasten. No, kerran sitten miesystävän ilme muuttui järkyttyneeksi kesken seksin ja hän kysyi että mitä minulla oikein on jalassani. Olin täysin huomaamattani polttanut tällä pönttöakrobatiallani sekä sääreeni että reiteeni pitkän rivin eurokolikon kokoisia vesikelloja, joihin ei edes sattunut ollenkaan. Mutisin jotain ympäripyöreää ja halukkuus lorvehtimiseen vessassa katosi sen sileän tien, muistona tapauksesta on yhä selvästi erottuvat arvet. 

Vierailija
412/1603 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tallilla katsomassa lapseni silloista hoitoponia, joka oli vähän äijää, eikä oikein tykännyt turhasta lääppimisestä vaan pukkasi lähentelijöitä luisella turvallaan. Hyvin tiesin asian, mutta silti minun kerran piti mennä halaamaan ruunaa sen karsinassa. No heppahan sitten pökkäsi luisella turvallaan kovaa nenääni niin, että nenää sattui pitkän aikaan ja kaiken lisäksi tietysti pää vielä kolahti tallin betoniseinään ja takaraivoonkin tuli kuhmu.

Vierailija
413/1603 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään bändin "pitissä", jossa oli lisäkseni vain 4 henkilöä onnistuin nyrjäyttämään nilkkani

Vierailija
414/1603 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiltelin.

Vierailija
415/1603 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarruin hoitopöydällä kellivän vauvani ylle, jutellen ja innostaen. Vauva ilahtui, ja iloissaan potkutteli - suoraan silmääni. Potkuhousun peittämät pikkuiset varpaat kävivät yläluomeni sisäpuolella. Pyyhkäisivät silmämunani ja luomen sisäpinnan aivan rutikuivaksi, karheaksi ja kirveleväksi. Unohtumaton tuntemus. Näkö onneksi säilyi, hetken jo epäilin.

Vierailija
416/1603 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin poikaystävän kanssa iltapalaa ja oli kova kiire katsomaan Game of thronesin uutta jaksoa. Tylsä juustohöylä jäi jumiin juustoon kun yritin tehdä voileipää, ja oikein kiskaistessani repäisin komean palkeenkielen peukalooni. Verta pulppusi pöydälle, lattialle ja vaatteille. Käärin peukalon talouspaperiin ja sanoin poikaystävälle, että kyllä tää tästä, mutta paperit kastuivat saman tien verestä. Poikaystävä totesi, että kyllä me nyt lähdetään päivystykseen tikkaamaan tuo ja jätetään jakso huomisillalle. Pikkuisen kismitti.

Vierailija
417/1603 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töistä tulossa myöhään yöllä uudenvuodenaattona. Yritin väistää laumaa känniääliöitä kulkemalla satama-altaan viertä. Liukastuin, ja molskis. Hivenen kylmä kylpy... :D Uin pois altaasta ja raahustin kotiin, ja suoraan vaatteet päällä kuumaan suihkuun, jottei henki lähe hypotermiasta. Suihkusta ulos astuessani liukastuin uudelleen, ja käsi poikki. Seuraavat kahdeksan tuntia menikin sitten päivystyksessä omaa vuoroa odotellessa, oli hieman ruuhkaa. Ei ollut ylpeä olo omasta fiksuudesta. :D

Vierailija
418/1603 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rautakangella jalkaan.

2.Rautakangella jään hakkaaminen viikko olkapääleikkauksen jälkeen.

Vierailija
419/1603 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauermalaisuus. Henkinen nyrjähdys. Toivoisin vielä normalisoituvani. On vaan niin älyttömän tärkeää, pitää hänen hulluuden kulissejaan yllä.

Vierailija
420/1603 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tartuin kiinni luonnonkivistä muuratusta grillistä törröttävään rautatankoon, vaikka äiti oli varottanut koskemasta siihen. Tuloksena palovamma kämmenessä, mutta ei mitään pysyvää jälkeä. Opin kerrasta, enkä koskenut siihen uudestaan.

Kerran juoksin lapsena päin telkkaria. Telkkarin ruutuun tuli naarmu ja multa irtos hammas.

Kerran olen tippunu sohvalta ja kerran sängystä suoraan kivilattialle. Tuloksena molemmilla kerroilla aivotärähdys. Toisen kerran tipuin kerrossängyn yläsängystä, mutta ei sattunut mitään.

Laivalla astuin rappusissa harhaan ja oikean jalan nilkasta venähti nivelsiteet. Nilkka turposi ja jalka oli kaksi viikkoa kipeänä.

Kun alkoi sataa vettä, menin sulkemaan parvekelaseja. Parvekkeen lattia olikin märkä ja kun tulin parvekkeelta takaisin olohuoneeseen, liukastuin ja löin oikean jalan pikkuvarpaan kaapinkulmaan. Tuloksena murtunut pikkuvarvas.

Vein pahviroskia ulos, mutta astuin ulkorappusella harhaan. Tuloksena murtuma jalkapöydässä. Jalka polveen asti kipsiin ja kävelin kepeillä viisi viikkoa.

Viimeisin sattui, kun oma koira kamppasi hihnallaan minut, kun ryntäsi eteenpäin toisen koiran luo. Kaaduin seisovilta jaloilta selälleen maahan ja viime keväänä leikattuun olkapäähän sattui. Nyt on sitten olkapää kipeä ja jos kipu ei helpota, pitää mennä magneettikuviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän