Telia: Millaisia kokemuksia muilla täällä? Miten tämä yritys voi toimia näin?
TrustPilotissa melkoisen karua luettavaa Telian asiakkailta, vaikka Telia itse omilla nettisivuillaan hehkuttaa korkaa asiakastyytyväisyyttä.
Itselläni oli ongelmatilanne Telian kanssa viime syksynä, eikä se oikeastaan lukuisista yrityksista huolimatta koskaan selvinnyt, joten päädyin vaihtamaan operaattoria. Halusin kuitenkin antaa Telialle toisen mahdollisuuden vielä, niin otin rinnakkaisliittymän heiltä.
Noh. Telia alkoi spämmiä sitä liittymää mainoksilla ja markkinointiviesteillä, vaikka missään vaiheessa en tämmöiseen lupaa ole antanut. Tein sitten Telian ohjeiden mukaan ja lähetin sen heidän ohjeistaman "KIELTO" viestin mainonnalle annettuun numeroon. Sieltä tuli vahvistusviesti, että olet kieltänyt mainonnan blaablaablaa.
Tänään aamulla melkoinen yllätys odotti puhelimessa, kun oli taas tullut ihan samalla lailla kuin ennenkin taas mainosviesti puhelimeen Telialta, vaikka tein kaiken heidän ohjeiden mukaan ja sain vielä vahvistuksen, että markkinointikielto oli tullut perille.
Kommentit (4)
Minä taas olen laittanut sivujeni kautta eston näille häiriöviesteille kun niitä tulee pitkin öitä. Joo puheöimen saa äänettömälle mut kun ne koskee aina joko 2 tai 5G . Silti ne tulee aina vaan.. vanhoja asiakkaita ei enää huomioida hinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen laittanut sivujeni kautta eston näille häiriöviesteille kun niitä tulee pitkin öitä. Joo puheöimen saa äänettömälle mut kun ne koskee aina joko 2 tai 5G . Silti ne tulee aina vaan.. vanhoja asiakkaita ei enää huomioida hinnoissa.
Telia lähettää mainoksia ja markkinointiviestejä, vaikka olet erikseen kieltänyt ja saanut heiltä vahvistuksen perille tulleesta mainontakiellosta. Mulla ei puhelimessa herätyskello soi aamulla, jos se on äänettömällä, niin siinähän sitten piippailee mainokset.
En vaan käsitä sitä, miten yritys voi jatkuvasti tehdä asiat päinvastoin kuin lupaavat.