Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitrn joku tienaa mustikoilla 2000 euroa päivässä

Vierailija
14.07.2025 |

Itse uuvun jo kun poimin mustikat yhteen piirakkaan

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla moni tähti oikein taivaalla, että 2000€ edestä saa kerättyä päivän aikana. Äkkiä voisin sanoa, että mahdotonta...

Mutta jos on esimerkiksi tottunut kovaan fyysiseen työhön niin tuollainen 16 tunnin rupeama menee 2-3 päiviää. Aasialaiset ihanteellisia tähän hommaan kun ovat lyhyitä, pieniä ja notkeita. Kaksi varrellista poimuria, hyvä logistiikka ja hyvä metsäpohja jossa luonnon eläimet ei ruokaile. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla moni tähti oikein taivaalla, että 2000€ edestä saa kerättyä päivän aikana. Äkkiä voisin sanoa, että mahdotonta...

Mutta jos on esimerkiksi tottunut kovaan fyysiseen työhön niin tuollainen 16 tunnin rupeama menee 2-3 päiviää. Aasialaiset ihanteellisia tähän hommaan kun ovat lyhyitä, pieniä ja notkeita. Kaksi varrellista poimuria, hyvä logistiikka ja hyvä metsäpohja jossa luonnon eläimet ei ruokaile. 

Heidän jälkeen ei kasva mustikoita moneen vuoteen kun varvut on kiskottu irti maasta.

Vierailija
4/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulkaa kerännyt paljon mustikoita elämäni aikana ja paras saalis oli 60 litraa päivässä. On mahdotonta kerätä parilla tonnilla. Olen aika nopea keräämään, poimurilla niitä kerätään ja siitä tulee myös sitä roskaa eli mustikan lehtiä mukana. Mustikat pitää siis putsata ja puhdasta mustikkaa voi saada 50-60 litraa päivässä jos on tosi hyvä paikka. Itse olen myynyt mustikkaa 6-7 euroo litra. Päivässä ei saa mutta kuukaudessa voi saada 2000 euroa.

Vierailija
5/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulkaa kerännyt paljon mustikoita elämäni aikana ja paras saalis oli 60 litraa päivässä. On mahdotonta kerätä parilla tonnilla. Olen aika nopea keräämään, poimurilla niitä kerätään ja siitä tulee myös sitä roskaa eli mustikan lehtiä mukana. Mustikat pitää siis putsata ja puhdasta mustikkaa voi saada 50-60 litraa päivässä jos on tosi hyvä paikka. Itse olen myynyt mustikkaa 6-7 euroo litra. Päivässä ei saa mutta kuukaudessa voi saada 2000 euroa.

Tässäpä realistinen kirjoitus.

Itsekkin entinen poimija.

Vierailija
6/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ei tosiaankaan 2000 päivässä tienaa. Mustikoiden poimiminen ja putsaus on rankkaa puuhaa.

Vierailija
7/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 ämpäriä.  Meidän kylällä oli ihmisiä, jotka kepeästi tuon määrän keräsi kesässä.

Vierailija
8/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa halvalla, myy kalliilla.

Vierailija
9/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Aprillipäivänä.

Vierailija
10/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitenkään, olen intohimoinen marjastaja ja verrattain nopea poimija, ennätykseni on 70L yhden päivän aikana. Myyn 10L siivottua mustikkaa 60€:lla.

Vierailija
11/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 ämpäriä.  Meidän kylällä oli ihmisiä, jotka kepeästi tuon määrän keräsi kesässä.

On kyse yhdestä päivästä, ei koko kesästä. Mistä näitä tyhmiä riittää ?

Vierailija
12/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kourallisen ja koska en nyt saa Iltalehden mukaan syöpää, säästin 2000€ hoitokustannuksista.

Vierailija
13/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla häpeemätön valehtelija tai thaimaalaisten poimijoiden kuppaaja.

Vierailija
14/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länkisäärisavolaisilla sama geneettinen etu. Ovat valmiiksi maassa ja työttöminä.

Vierailija
15/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se monella tonnilla kerännyt oli joku maratoonari ja ultrajuoksija.

Ei riitä normi-ihmisellä kunto kerätä kymmeniä ämpäreitä msrjoja päivässä.

Vierailija
16/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kesällä joo, mutta ei ainakaan talvella. Itse en ainakaan uskaltais naisena yksin lähteä metsään, mut varmaan rais kat tais tai amm, uttais sinne metsään tai vähintäänkin eksyisin sinne tai tulis hirvee ukkonen.

Vierailija
17/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää thaikkuja orjina niin saa päivässä parin tonnin edestä

Vierailija
18/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se monella tonnilla kerännyt oli joku maratoonari ja ultrajuoksija.

Ei riitä normi-ihmisellä kunto kerätä kymmeniä ämpäreitä msrjoja päivässä.

Miten sitä kuntoo riittäis kun ei saa käydä kuntosalillakaan kun joku poliisi tulee kateelliseksi kun on parempi kunto kuin hänellä tai joku valtion työnantaja luulee että se on pois töiden hakemisesta valtiolle kun joku käy salilla?

Vierailija
19/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä realistinen kirjoitus.

Itsekkin entinen poimija.

- - -

Raskaan sarjan marjanpoimijana (105kg+) pidän 60 litraa mustikoita päivässä vallan huimana saavutuksena!

- Nykyisellään poimin ainoastaa max 10 litraa päivässä 5 x 2 litran rasiaan suoraan. Kun sitä tekee 1-viikkoa niin talven tarpeet on taatusti pakkasessa itselle. Lisäetune se, että 'puhdistuskone' ei ala kitisemään eikä rutisemaan ylenpalttisesta päivittäisestä marjamäärästä.

Vierailija
20/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kertoa tuollaisiakin kalavaleita, aina joku uskoo.