Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivimies pyysi treffeille!

kahden vaiheilla
03.08.2018 |

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Kommentit (413)

Vierailija
181/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos mun miehellä on vaan atooppinen iho.

Vierailija
182/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Ei ole tarkoitus harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. :)

Et kai tosissasi kuvittele että noissa piireissä nainen päättää milloin on seksin aika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai tosissasi kuvittele että noissa piireissä nainen päättää milloin on seksin aika?

Ap varmaan kuvittelee iloisena, että se voi vaikka sitten ilmoittaa poliisille, jos tapahtuu raiskaaminen...

Vierailija
184/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin te naiset kasvatte aikuisiksi?

Naiset? Liivimies siis ei ole lapsellinen?

Vierailija
185/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Aloitus vaikuttaa provolta mutta olen tavannut naisia, joilla on hyyyvin romantisoitu käsitys näistä prosenttijengien miehistä. Että ehkä vähän huume- ja asebisnestä pyörittävät prätkäilyn ohessa mutta naisia kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä ja yhteisöllisyyttäkin piisaa enemmän kuin suomenruotsalaisessa merenrantakylässä. Eivät siis oikeasti halua tai osaa hahmottaa sitä, että kyseisissä piireissä on vahva ns. kunniakulttuuri. Toisin sanoen: jos jonkun jengiläisen nainen menee töppäilemään, niin nainen saa siitä hyvästä myös kärsiä ja mikä olisikaan nöyryyttävämpi rangaistus, kuin seksiin pakottaminen porukalla. "Töppäilyksi" voi tässä siis laskea vaikkapa sen, että nainen yllättäen jättää jengissä mukana olevan miehensä.

Lycka till ap, jos tälle tielle lähdet. Sitä nimittäin tulet tarvitsemaan.

Vierailija
186/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta mitä tuo prosenttijuttu tarkoittaa? Ja onhan niitä muitakin moottoripyöräkerhoja kuin rikollisiksi ja? Ajelevat yhdessä ja rassaavat pyörimään? Ehkä niillä ei ole liivejä sitten.

Vierailija
187/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Mene ihmeessä treffeille. Jos luulet tietäväsi kaiken tuon ihmisestä, jonka olet eilen "tavannut" netissä, niin olet just niin tyhmä, että jengiläinen sopii sinulle. 

Vierailija
188/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Töppäilyksi" voi tässä siis laskea vaikkapa sen, että nainen yllättäen jättää jengissä mukana olevan miehensä.

Mikä tahansa on noille ongelma, naisten tottelevaisuus noissa piireissä on ehdotonta ja vaimot on aina, aina ykkösiä.

Joku saatetaan joukkoraiskata ihan vain siksi, koska se on tyttöystävä, eikä ole tiennyt kyseisen henkilön olevan jo naimisissa, mutta ei suostu jäämään jalkavaimoksi jne.

Vierailija
189/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä EI kannata kysyä mitään tällaisista miehistä, äläkä kuuntele näitä akkoja. Täällä kun on se ”listataan unelmamiehen kriteerit”-ketju, niin mun lisäks ehkä parilla naisella unelmien mies siinä ketjussa on miehinen vähän rosoinen mies. Kaikkien muiden kuvaukset kuulosti siltä, että niiden ”unelmamiehet” löytyy jostain homoklubilta.

Tuollaisetkin miehet tarvii rakkautta, ja voi olla hyviä miehiä. Ite oon pyörinyt vähän ongelmaisten miesten kanssa aina, enkä edes oikein pysty kauheasti ihastumaan kunnollisiin miehiin (yritän kyllä, koska on lapsi). Mutta ei tosiaan varmaan joku jengiin kuuluminen tee automaattisesti kenestäkään pahaa ihmistä? Mun tuntemista miehistäkin vain yksi on oikeasti paha.

Vierailija
190/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Töppäilyksi" voi tässä siis laskea vaikkapa sen, että nainen yllättäen jättää jengissä mukana olevan miehensä.

Mikä tahansa on noille ongelma, naisten tottelevaisuus noissa piireissä on ehdotonta ja vaimot on aina, aina ykkösiä.

Joku saatetaan joukkoraiskata ihan vain siksi, koska se on tyttöystävä, eikä ole tiennyt kyseisen henkilön olevan jo naimisissa, mutta ei suostu jäämään jalkavaimoksi jne.

Mistä v-itusta sä sen tiedät, oot varmaan aina pyörinyt nössömiesten kanssa, joten et voi tietää, millaisia muut miehet on??? Kommentit voi kirjoittaa ”luulisin” ”ehkä” jne, eikä sillai kuin olisi asiantuntija, jos ei oikeesti oo mitään kokemusta. Ei itsellekään ole ”liivijengiläisistä” mutta en myöskään esitä, että olisi ja kerro, millaisia ne kaikki on.

Vierailija
191/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, käy näkemässä miestä ja tee johtopäätökset vasta sitten. Tällä palstalla liikkuu ennakkoluuloisia ja varautuneita ihmisiä, et voi tietää miehestä juuri mitään. Ihmettelen myös hyvin ilkeitä viestejä, joita ap on saanut, annatte itsestänne typerän kuvan. Inhottavaa.

Itse rakastuin mieheen joka on ollut kaksi kertaa vankilassa, meillä on rakkaudentäyteinen suhde ja mies ihana. Meilläkin ikäeroa 10v, mies vanhempi. Miehelle olen kaikki kaikessa, usein muistuttaa että miten hän on voinutkaan saada minut, palvoo ja rakastaa minua.

Kuuntele sydäntäsi ja nauti treffeistä, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Jos miehen kanssa ei toimi niin elämä jatkuu, kaikkea hyvää.

Voi luoja mitä vajakkeja täällä on! Uskomatonta.

Ihan kuin jostain parodiasta, luonnehäiriöinen vanha rikollismieheni palvoo minua, truth. Mikä voi mennä pieleen.

Teillä joillakin onnettomilla ei ole ilmeisesti mitään kokemusta rikollisista, mt-ongelmaisista miehistä. Ne aina "palvoo" naisiaan....oma isäni kuuluu tuohon joukkoon, tunnen sen paremmin hyvin ja silläkin riittää aina näitä nuorempia vajaita, joita ihan "palvotaan", kunnes sen kasvot viillellään.

Ja ap tiedoksi ainakin yksi asia, jos hermostutat tuollaisen miehen, niiden vakkarirangaistus on joukko*aiskaus. Ne tulee porukalla sun asuntoon, sitoo sut, ja tekee junan. Sun on turha ilmoittaa sitä minnekään. Tällaisten asioiden kanssa te leikitte, ja tuo on tosiaan niillä vakkarijuttu.

Mikä teitä oikeasti vaivaa? Mistä sait käsityksen, että mieheni on luennehäiriöinen, ethän edes tiedä miksi hän on vankilassa ollut. Huhhu.

Vaikka asia ei sinulle mitenkään kuulu, niin suhteemme on hyvä ja normaali. Mieheni palvoo minua ja rakastaa, ehkä sä et ole kokenut sellaista.

Tälle palstalle ei kyllä kannata kirjoittaa mitään. Ihan täysin vilpittömästi halusin antaa ap:lle perspektiiviä, että ei se tausta tai menneisyys kerro välttämättä ihmisestä mitään, siihen ihmiseen täytyy tutustua ja tehdä johtopäätökset vasta sitten.

Sun kommentti oli tosi asiaton ja täynnä vihaa. Kannattaa työstää tota sun ongelmallista isäsuhdetta, ehkä sitten helpottaa.

Siis ollut vankilassa k a k s i kertaa. Kertoo jo tyhmyydestä kun ei kerrasta opi. Muuttua toki voi ja vaikka tulla uskoon, hyvä ainakin että edes kuiville. Olkaa te onnellisia ei siinä mitään mutta älä nyt hemmetissä mene ketään kannustamaan tutustumaan kriminaaliin kun voi olla tutustumattakin. Liiviklubbenissa % jos on niin ON kriminaali.

Kaksi kertaa vankilassa ja on aivan mahtava tyyppi.

Vankeja yhdistää pari asiaa, mt-ongelmat, yksi tai enemmän persoonallisuushäiriöitä ja matala äo.

Varsinainen unelma. Tosi säälittäviä näiden ikuiset uhrit, mutta kai jokainen joutuu oppimaan itse, jos selviää hengissä, tai vammautumatta siitä unelmien prinssistä, joka on vain niin väärin ymmärretty.

En vastaa noihin alatyylisiin viittauksiin, teillä on tosi mustavalkoinen kuva entisistä vangeista, sinänsä ymmärrettävää mutta voisitte vähän rajoittaa.

Halusin vain rohkaista ap:ta tekemään johtopäätökset vasta sitten kun on tämän miehen tavannut. Ei kenestäkään voi tietää ennen kuin tapaa.

Kaikkea hyvää teille kaikille.

Vierailija
192/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tosiaan varmaan joku jengiin kuuluminen tee automaattisesti kenestäkään pahaa ihmistä?

Ei voi olla noin vaikeaa ymmärtää, että jos kuuluu tiettyihin ryhmiin, niin se on ihan sama millainen ihminen on.

Sen ryhmän kulttuuri saa ne ryhmän jäsenet mm. raiskamaan, myymään huumeita, murhaamaan, myymään ihmisiä (noi pyörittää isoa osa ihmiskaupasta nykyään, jossa on mukana myös pikkulapsia), kuvaamaan snuffia, myymään aseita jne.

Vierailija
193/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen liiveissä on 1% tarkoittaa että hän kuuluu 1 prosenttiin motoristeistä jotka ovat rikollisia ja haluaa sen kaikkien tietävän. Eli wt-prosentti on 100.

Jos liiveissä ei ole tuota merkkiä niin on on vain mies joka harrastaa mootoripyöräilyä ja kuuluu johonkin oikeaan mp-kerhoon.

Vierailija
194/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tosiaan varmaan joku jengiin kuuluminen tee automaattisesti kenestäkään pahaa ihmistä?

Ei voi olla noin vaikeaa ymmärtää, että jos kuuluu tiettyihin ryhmiin, niin se on ihan sama millainen ihminen on.

Sen ryhmän kulttuuri saa ne ryhmän jäsenet mm. raiskamaan, myymään huumeita, murhaamaan, myymään ihmisiä (noi pyörittää isoa osa ihmiskaupasta nykyään, jossa on mukana myös pikkulapsia), kuvaamaan snuffia, myymään aseita jne.

Onko oikeen henkilökohtaisia kokemuksia, kun noin asiantuntevasti ja kaikkitietävästi kirjoittat? Sinunko lapset siellä on pyörineet?

Vierailija
195/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä EI kannata kysyä mitään tällaisista miehistä, äläkä kuuntele näitä akkoja. Täällä kun on se ”listataan unelmamiehen kriteerit”-ketju, niin mun lisäks ehkä parilla naisella unelmien mies siinä ketjussa on miehinen vähän rosoinen mies. Kaikkien muiden kuvaukset kuulosti siltä, että niiden ”unelmamiehet” löytyy jostain homoklubilta.

Tuollaisetkin miehet tarvii rakkautta, ja voi olla hyviä miehiä. Ite oon pyörinyt vähän ongelmaisten miesten kanssa aina, enkä edes oikein pysty kauheasti ihastumaan kunnollisiin miehiin (yritän kyllä, koska on lapsi). Mutta ei tosiaan varmaan joku jengiin kuuluminen tee automaattisesti kenestäkään pahaa ihmistä? Mun tuntemista miehistäkin vain yksi on oikeasti paha.

Surullista että joillekkin lapsille jaetaan noin huonot kortit jo lapsuudessa. Mutta elämä on, ei kaikkia voi pelastaa vaikka kuinka haluaisi.

Vierailija
196/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että joillekkin lapsille jaetaan noin huonot kortit jo lapsuudessa. Mutta elämä on, ei kaikkia voi pelastaa vaikka kuinka haluaisi.

Tuo on se tietty naistyyppi, joita on turvakodit ja haudat täynnä.

Ei niistä kannata välittää, jotkut on vaan itsetuhoisia.

Enemmankin kävi sääliksi tuon naisen lasta. Äiti haluaa ehdointahdoin lapselleen isäpuoleksi rikollisen.

Vierailija
197/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertoiko tämä upea mies heti kättelyssä tuon, että kuuluu prosenttijengiin? Aika jännä.

Vierailija
198/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, käy näkemässä miestä ja tee johtopäätökset vasta sitten. Tällä palstalla liikkuu ennakkoluuloisia ja varautuneita ihmisiä, et voi tietää miehestä juuri mitään. Ihmettelen myös hyvin ilkeitä viestejä, joita ap on saanut, annatte itsestänne typerän kuvan. Inhottavaa.

Itse rakastuin mieheen joka on ollut kaksi kertaa vankilassa, meillä on rakkaudentäyteinen suhde ja mies ihana. Meilläkin ikäeroa 10v, mies vanhempi. Miehelle olen kaikki kaikessa, usein muistuttaa että miten hän on voinutkaan saada minut, palvoo ja rakastaa minua.

Kuuntele sydäntäsi ja nauti treffeistä, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Jos miehen kanssa ei toimi niin elämä jatkuu, kaikkea hyvää.

Voi luoja mitä vajakkeja täällä on! Uskomatonta.

Ihan kuin jostain parodiasta, luonnehäiriöinen vanha rikollismieheni palvoo minua, truth. Mikä voi mennä pieleen.

Teillä joillakin onnettomilla ei ole ilmeisesti mitään kokemusta rikollisista, mt-ongelmaisista miehistä. Ne aina "palvoo" naisiaan....oma isäni kuuluu tuohon joukkoon, tunnen sen paremmin hyvin ja silläkin riittää aina näitä nuorempia vajaita, joita ihan "palvotaan", kunnes sen kasvot viillellään.

Ja ap tiedoksi ainakin yksi asia, jos hermostutat tuollaisen miehen, niiden vakkarirangaistus on joukko*aiskaus. Ne tulee porukalla sun asuntoon, sitoo sut, ja tekee junan. Sun on turha ilmoittaa sitä minnekään. Tällaisten asioiden kanssa te leikitte, ja tuo on tosiaan niillä vakkarijuttu.

Varmasti jätkytyt kun liivimiehet tekee junan makkarissasi. Uusi ihastus siinä mukana ja ite olet sidottuna ja et voi kun kattella vaan sitä äijjien touhua...

Vierailija
199/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-geri kirjoitti:

Anna ihmeessä tilaisuus, jos kerran älykkäältä vaikuttaa ja tulette juttuun. Ainahan sitä voi sitten kieltäytyä kohteliaasti jatkosta, jos alkaa tuntumaan liian epämukavalta tai epäilyttävältä. Ei kannata antaa pelkän yhden stereotypian määrittää koko ihmistä, voi menettää paljon jos ei uskalla edes tavata. :) Kivoja treffejä teille!

Joo ei kaikki ole mitä kirjoitetaan. Omalla kohdalla kävi niin, että olin tossa vuosia sitten lenkillä pururadallla. Juoksin kuulokkeet päässä ja huomasin vaunut.. Juoksin ohi ehkä joku 20-30 metriä ja pysähdyin.. Käännyin niin sielllä vaunuissa oli pieni lapsi nukkumassa.. Sitten kuulin huutoa sieltä syvemmältä metsästä. Menin ääntä kohti, niin siellää oli raskaana oleva nainen jota yritettiin raiskata. Ei onnistunu tekijä. Potkasin päähän sitä miestä ja siltä meni hampaat sisään.. Sitten soitin poliisin ja ambulanssin. Tulivat paikalle ja tämä yrittäjä sanoi poliisille että nostaa pahoinpitelysyytten minua vastaan. Poliisit oli suut auki et aika pokka äijä. No poliisit sano lakikirjan mennään, joten joudut myös lähtemään mukaan. Kerroin asemalla sitten miten meni jne.. Meni noin viikko, niin kaks näitä erikoismiestä pimpotti meidän oveen. En tiedä mistä oli saanu tietää osoitteen. Vaimo avas oven ja ne käveli suoraan sisään ja sanoi minua nimellä.

Olin laskemassa housuihin, koska tajusin mistä on kyse. Luulin et neo sen raiskarin kavereita ja kun kenkäsin hampaat sisään niin tulivat kostamaan.. EI, se toinen oli sen naisen mies. NE tuli kiittämään minua ja sanoi et tarviin jotain sano.. Sanoin etten tarvitse mitään todellakaan että jokainen olisi toiminut samoin. Sitten se toinen kysyi, että kuulin et se äijä oli nostanu sua vastaan syytteen.. Sanoin joo.. Se sano ok... MEnin oikeuteen, niin minun kohdalla tuli syyttämättä jättäminen. Se muuutti tarinaa siellä oikeudessa. Eli sille ole mennyt viesti perille näiltä muilta. Kun kävelin ulos sieltä, niin joku ihme tyyppi anto numeron ja osoitteen, että soita jos pääset juhlimaan. Kaikki ok. EI hätää. Ja sulla ei ole ikinä hätää. EN ikinä mennnyt juhliin, mutta laitoin viestin siihen numeroon ja kiitin.

Vierailija
200/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-geri kirjoitti:

Anna ihmeessä tilaisuus, jos kerran älykkäältä vaikuttaa ja tulette juttuun. Ainahan sitä voi sitten kieltäytyä kohteliaasti jatkosta, jos alkaa tuntumaan liian epämukavalta tai epäilyttävältä. Ei kannata antaa pelkän yhden stereotypian määrittää koko ihmistä, voi menettää paljon jos ei uskalla edes tavata. :) Kivoja treffejä teille!

Joo ei kaikki ole mitä kirjoitetaan. Omalla kohdalla kävi niin, että olin tossa vuosia sitten lenkillä pururadallla. Juoksin kuulokkeet päässä ja huomasin vaunut.. Juoksin ohi ehkä joku 20-30 metriä ja pysähdyin.. Käännyin niin sielllä vaunuissa oli pieni lapsi nukkumassa.. Sitten kuulin huutoa sieltä syvemmältä metsästä. Menin ääntä kohti, niin siellää oli raskaana oleva nainen jota yritettiin raiskata. Ei onnistunu tekijä. Potkasin päähän sitä miestä ja siltä meni hampaat sisään.. Sitten soitin poliisin ja ambulanssin. Tulivat paikalle ja tämä yrittäjä sanoi poliisille että nostaa pahoinpitelysyytten minua vastaan. Poliisit oli suut auki et aika pokka äijä. No poliisit sano lakikirjan mennään, joten joudut myös lähtemään mukaan. Kerroin asemalla sitten miten meni jne.. Meni noin viikko, niin kaks näitä erikoismiestä pimpotti meidän oveen. En tiedä mistä oli saanu tietää osoitteen. Vaimo avas oven ja ne käveli suoraan sisään ja sanoi minua nimellä.

Olin laskemassa housuihin, koska tajusin mistä on kyse. Luulin et neo sen raiskarin kavereita ja kun kenkäsin hampaat sisään niin tulivat kostamaan.. EI, se toinen oli sen naisen mies. NE tuli kiittämään minua ja sanoi et tarviin jotain sano.. Sanoin etten tarvitse mitään todellakaan että jokainen olisi toiminut samoin. Sitten se toinen kysyi, että kuulin et se äijä oli nostanu sua vastaan syytteen.. Sanoin joo.. Se sano ok... MEnin oikeuteen, niin minun kohdalla tuli syyttämättä jättäminen. Se muuutti tarinaa siellä oikeudessa. Eli sille ole mennyt viesti perille näiltä muilta. Kun kävelin ulos sieltä, niin joku ihme tyyppi anto numeron ja osoitteen, että soita jos pääset juhlimaan. Kaikki ok. EI hätää. Ja sulla ei ole ikinä hätää. EN ikinä mennnyt juhliin, mutta laitoin viestin siihen numeroon ja kiitin.

Hyvä tarina bro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme