Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivimies pyysi treffeille!

kahden vaiheilla
03.08.2018 |

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Kommentit (413)

Vierailija
201/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m-geri kirjoitti:

Anna ihmeessä tilaisuus, jos kerran älykkäältä vaikuttaa ja tulette juttuun. Ainahan sitä voi sitten kieltäytyä kohteliaasti jatkosta, jos alkaa tuntumaan liian epämukavalta tai epäilyttävältä. Ei kannata antaa pelkän yhden stereotypian määrittää koko ihmistä, voi menettää paljon jos ei uskalla edes tavata. :) Kivoja treffejä teille!

Joo ei kaikki ole mitä kirjoitetaan. Omalla kohdalla kävi niin, että olin tossa vuosia sitten lenkillä pururadallla. Juoksin kuulokkeet päässä ja huomasin vaunut.. Juoksin ohi ehkä joku 20-30 metriä ja pysähdyin.. Käännyin niin sielllä vaunuissa oli pieni lapsi nukkumassa.. Sitten kuulin huutoa sieltä syvemmältä metsästä. Menin ääntä kohti, niin siellää oli raskaana oleva nainen jota yritettiin raiskata. Ei onnistunu tekijä. Potkasin päähän sitä miestä ja siltä meni hampaat sisään.. Sitten soitin poliisin ja ambulanssin. Tulivat paikalle ja tämä yrittäjä sanoi poliisille että nostaa pahoinpitelysyytten minua vastaan. Poliisit oli suut auki et aika pokka äijä. No poliisit sano lakikirjan mennään, joten joudut myös lähtemään mukaan. Kerroin asemalla sitten miten meni jne.. Meni noin viikko, niin kaks näitä erikoismiestä pimpotti meidän oveen. En tiedä mistä oli saanu tietää osoitteen. Vaimo avas oven ja ne käveli suoraan sisään ja sanoi minua nimellä.

Olin laskemassa housuihin, koska tajusin mistä on kyse. Luulin et neo sen raiskarin kavereita ja kun kenkäsin hampaat sisään niin tulivat kostamaan.. EI, se toinen oli sen naisen mies. NE tuli kiittämään minua ja sanoi et tarviin jotain sano.. Sanoin etten tarvitse mitään todellakaan että jokainen olisi toiminut samoin. Sitten se toinen kysyi, että kuulin et se äijä oli nostanu sua vastaan syytteen.. Sanoin joo.. Se sano ok... MEnin oikeuteen, niin minun kohdalla tuli syyttämättä jättäminen. Se muuutti tarinaa siellä oikeudessa. Eli sille ole mennyt viesti perille näiltä muilta. Kun kävelin ulos sieltä, niin joku ihme tyyppi anto numeron ja osoitteen, että soita jos pääset juhlimaan. Kaikki ok. EI hätää. Ja sulla ei ole ikinä hätää. EN ikinä mennnyt juhliin, mutta laitoin viestin siihen numeroon ja kiitin.

Hyvä tarina bro.

Eiks mee nii et haluuutsä kuulla hyvän stoorin vai totuuden lol

Vierailija
202/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEnin oikeuteen, niin minun kohdalla tuli syyttämättä jättäminen. Se muuutti tarinaa siellä oikeudessa. Eli sille ole mennyt viesti perille näiltä muilta.

Noinhan se menee aina joskus kerholaisten kanssa.

Tällä seudullakin on jonkin kerhon kerhohuone. Lehdessä kerrottiin poliisin tehneen kotietsinnän tiloihin joukkoraiskausepäilyn johdosta. Meni joitakin päiviä, ehkä viikko, pieni uutinen ettei tutkinta jatku. Sitä en valitettavasti muista oliko uutisissa vai eräällä foorumilla, ei todellakaan tämä, että asianomistaja olisi perunut ilmoituksen. Kuitenkin kyseisellä foorumilla keskusteltiin tapauksesta ja esim. eräs kirjoittaja totesi että näitä aina välillä käy kun nuori nainen saa vähän rajumpaa seksiä ensimmäistä kertaa niin hän hämmentyy tuntemuksistaan ja voi tehdä perättömän ilmoituksen. Mutta vähän aikaa mietittyään hyväksyy pitävänsä kovemmista otteista ja peruu puheensa koska kaikkai tapahtui yhteisestä halusta.

Että onnea vaan niille jotka retkahtavat prosenttijengiläiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmankin kävi sääliksi tuon naisen lasta. Äiti haluaa ehdointahdoin lapselleen isäpuoleksi rikollisen.

? Puhuin vain omasta miesmaustani. Mikä ei oikeastaan ole rikolliset, vaan enemmänkin päihdeongelmaiset (ei narkomaanit), jotka on kuitenkin omalla tavallaan kilttejä. En ole lastani silti altistanut sellaisille miehille, mutta en myöskään ole pysty tutustumaan ns normaaleihin miehiin, kun en kiinny sellaisiin. En oikeastaan ymmärrä, miksi kukaan kiintyy. Sellaiset ei tarvi naista välttämättä, ne pärjää ilmankin.

Ja ongelmaisuus ei tosiaan tarkoita, että on joku naistenhakkaaja ym. Useimmat ovat vahingollisia lähinnä vain itselleen.

Tässä nyt oli puhe ”liivijengiläisistä”, jotka kai voi olla ihan normaaleja, vain vähän miehekkäämpiä ja karheampia kuin perusmiehet?

Vierailija
204/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kertoiko tämä upea mies heti kättelyssä tuon, että kuuluu prosenttijengiin? Aika jännä.

Tämä on ylläpidon naurettava pedagoginen esitys, jonka ydin on, mopokerho on paha mutta naiset jännämiesten perässä.

Totta kai tyyppi oli ilmoittanut Tinderissä olevansa mukana porukassa, jossa rikoksia tehdään.

Yhtä uskottavaa kuin lumimyrsky huomenna.

Vierailija
205/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan ”normaalit” miehet olisi parempia? Osa niistäkin pettää, ja vain harvalle oma vaimo on oikeasti korvaamaton, jota ei vois vaihtaa johonkin toiseen. Ne ei emotionaalisesti tarvitse välttämättä naista, eikä varsinkaan ketään yksittäistä naista, vaan vaihtaa tarvittaessa toiseen. Rasittavaa on myös se niiden jatkuva hymyily ja hyväntuulisuus. Niissä ei ole mitään särmää. Osa on myös vähän naismaisia.

Vierailija
206/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin eräs lääkäri otti kans liivimiehen aviomiehekseen, onkohan vielä hengissä? Sitä ei moni uskoisi ellei vierestä näkisi. Tietty jos on yksityislääkäri niin voi järkätä lisää asiakkaita tällä tavalla.

Vierailija
207/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tosiaan ”normaalit” miehet olisi parempia? Osa niistäkin pettää, ja vain harvalle oma vaimo on oikeasti korvaamaton, jota ei vois vaihtaa johonkin toiseen. Ne ei emotionaalisesti tarvitse välttämättä naista, eikä varsinkaan ketään yksittäistä naista, vaan vaihtaa tarvittaessa toiseen. Rasittavaa on myös se niiden jatkuva hymyily ja hyväntuulisuus. Niissä ei ole mitään särmää. Osa on myös vähän naismaisia.

Kumpi on parempi: mies pettää ja sen voi jättää, vai se, että elät vuosikausia jatkuvassa pelossa siitä, että miehesi tai itsesi seuraava tinder-osoite on ruumishuone?

208/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmankin kävi sääliksi tuon naisen lasta. Äiti haluaa ehdointahdoin lapselleen isäpuoleksi rikollisen.

? Puhuin vain omasta miesmaustani. Mikä ei oikeastaan ole rikolliset, vaan enemmänkin päihdeongelmaiset (ei narkomaanit), jotka on kuitenkin omalla tavallaan kilttejä. En ole lastani silti altistanut sellaisille miehille, mutta en myöskään ole pysty tutustumaan ns normaaleihin miehiin, kun en kiinny sellaisiin. En oikeastaan ymmärrä, miksi kukaan kiintyy. Sellaiset ei tarvi naista välttämättä, ne pärjää ilmankin.

Ja ongelmaisuus ei tosiaan tarkoita, että on joku naistenhakkaaja ym. Useimmat ovat vahingollisia lähinnä vain itselleen.

Tässä nyt oli puhe ”liivijengiläisistä”, jotka kai voi olla ihan normaaleja, vain vähän miehekkäämpiä ja karheampia kuin perusmiehet?

Ei tarvitse naista mutta sinä "tarvitset" spurgun? Selvä peli.

Vierailija
209/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen kuuluu mopokerhoon tai oikeastaan mihin tahansa tuollaiseen tiiviiseen yhteisöön missä halutaan ilmaista jäsenyyttä ulkoisella olemuksella? Keskenkasvuinen. En kiinnostuisi.

Tälleen äkkiselteen tuli mieleen partiolaiset? Pelastusarmeija? Hare Krishnat? Soldiers of Odin? :D 

Mulle tuli mieleen urheilujoukkueet. Vietetään paljon aikaa keskenään ja pidetään samanlaisia vaatteita.

Vierailija
210/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä keskustelu, odotan innolla jatkoa! Muista ap tulla kertomaan, miten treffit menivät!

Vierailija
211/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran tunneihminen, että en pysty ”pakottamaan” itseäni tykkäämään normaaleista miehistä. En tiedä sitten, miten naisilla yleensä, pakottavatko he itsensä kiinnostumaan vain normaaleista ja yhteiskunnan normit täyttävistä miehistä. Vai oikeastiko joku tuntee suurta intohimoa hieman naismaista aina hymyilevää ja hyväntuulista miestä kohtaan?

Onhan sitä välillä ajatellut jostain, että kiva, sillä on rahaa ja vois maksaa mun velkoja pois ja viedä mut ja lapsen johonkin, mutta kun ei vaan siltikään herätä oikeaa kiinnostusta. En tiedä sitten, pitäisikö teeskennellä, niinhän kai monet tuollaisten kanssa olevat naiset tekee pitäessään kulisseja pystyssä.

212/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran tunneihminen, että en pysty ”pakottamaan” itseäni tykkäämään normaaleista miehistä. En tiedä sitten, miten naisilla yleensä, pakottavatko he itsensä kiinnostumaan vain normaaleista ja yhteiskunnan normit täyttävistä miehistä. Vai oikeastiko joku tuntee suurta intohimoa hieman naismaista aina hymyilevää ja hyväntuulista miestä kohtaan?

Onhan sitä välillä ajatellut jostain, että kiva, sillä on rahaa ja vois maksaa mun velkoja pois ja viedä mut ja lapsen johonkin, mutta kun ei vaan siltikään herätä oikeaa kiinnostusta. En tiedä sitten, pitäisikö teeskennellä, niinhän kai monet tuollaisten kanssa olevat naiset tekee pitäessään kulisseja pystyssä.

Missä satumaailmassa kukaan mies hymyilee hyväntuulisena koko ajan?

213/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä velkoja epäilemättä siellä riittää...

Vierailija
214/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua! Mies joka ymmärtää miten rahaa tehdään ja on yleensä tehnyt helvetisti töitä, maksaa sun velkoja pois:) Varmasti maksaa. Semmosia ne normaalimmat miehet on.

Kannattaa pysyä niissä huumediilereissä ja varkaissa. Ne voi helpomminkin antaa rahaa kun ei ole tarvinnut tehdä sen eteen mitään.

Vierailija
215/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia sano kettu... ;)

Vierailija
216/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi tunneihminen on aloittaja, joka koittaa hengitellä ketjua "mielenkiintoisilla" näkökulmilla. Kun nelikymppinen Led Zeppelin festarikonttoristi ei iskenyt tulta niin nyt on keskustelemassa häiriintynyt Pelastusarmeijan deekuhängäraund. Good luck!

Vierailija
217/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tunneihminen on aloittaja, joka koittaa hengitellä ketjua "mielenkiintoisilla" näkökulmilla. Kun nelikymppinen Led Zeppelin festarikonttoristi ei iskenyt tulta niin nyt on keskustelemassa häiriintynyt Pelastusarmeijan deekuhängäraund. Good luck!

Se tunneihminen a.k.a. ap voi olla ihan huoletta, koska ei ne asiansa hyvin hoitaneet, koulutukseensa ja työelämään panostaneet miehet häntä koskaan huolisikaan. Myös hieman mustavalkoinen näkemys hänellä jälleen. On kahdenlaisia miehiä: Kunnollisia ja aina hymyileviä taviksia sekä sitten väkivalta/huumerikollisia, joita hän myös pitänee tunneihmisinä.

Vierailija
218/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m-geri kirjoitti:

Anna ihmeessä tilaisuus, jos kerran älykkäältä vaikuttaa ja tulette juttuun. Ainahan sitä voi sitten kieltäytyä kohteliaasti jatkosta, jos alkaa tuntumaan liian epämukavalta tai epäilyttävältä. Ei kannata antaa pelkän yhden stereotypian määrittää koko ihmistä, voi menettää paljon jos ei uskalla edes tavata. :) Kivoja treffejä teille!

Joo ei kaikki ole mitä kirjoitetaan. Omalla kohdalla kävi niin, että olin tossa vuosia sitten lenkillä pururadallla. Juoksin kuulokkeet päässä ja huomasin vaunut.. Juoksin ohi ehkä joku 20-30 metriä ja pysähdyin.. Käännyin niin sielllä vaunuissa oli pieni lapsi nukkumassa.. Sitten kuulin huutoa sieltä syvemmältä metsästä. Menin ääntä kohti, niin siellää oli raskaana oleva nainen jota yritettiin raiskata. Ei onnistunu tekijä. Potkasin päähän sitä miestä ja siltä meni hampaat sisään.. Sitten soitin poliisin ja ambulanssin. Tulivat paikalle ja tämä yrittäjä sanoi poliisille että nostaa pahoinpitelysyytten minua vastaan. Poliisit oli suut auki et aika pokka äijä. No poliisit sano lakikirjan mennään, joten joudut myös lähtemään mukaan. Kerroin asemalla sitten miten meni jne.. Meni noin viikko, niin kaks näitä erikoismiestä pimpotti meidän oveen. En tiedä mistä oli saanu tietää osoitteen. Vaimo avas oven ja ne käveli suoraan sisään ja sanoi minua nimellä.

Olin laskemassa housuihin, koska tajusin mistä on kyse. Luulin et neo sen raiskarin kavereita ja kun kenkäsin hampaat sisään niin tulivat kostamaan.. EI, se toinen oli sen naisen mies. NE tuli kiittämään minua ja sanoi et tarviin jotain sano.. Sanoin etten tarvitse mitään todellakaan että jokainen olisi toiminut samoin. Sitten se toinen kysyi, että kuulin et se äijä oli nostanu sua vastaan syytteen.. Sanoin joo.. Se sano ok... MEnin oikeuteen, niin minun kohdalla tuli syyttämättä jättäminen. Se muuutti tarinaa siellä oikeudessa. Eli sille ole mennyt viesti perille näiltä muilta. Kun kävelin ulos sieltä, niin joku ihme tyyppi anto numeron ja osoitteen, että soita jos pääset juhlimaan. Kaikki ok. EI hätää. Ja sulla ei ole ikinä hätää. EN ikinä mennnyt juhliin, mutta laitoin viestin siihen numeroon ja kiitin.

Pyysivät juhlimaan. Ai kettu mien katala juon. Het ku pääs ois osunt närreen kohalle ni hyö ois tehneet junan siu selän taakse.. Ai hitto mite pirullinen juon

Vierailija
219/413 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä keskustelu, odotan innolla jatkoa! Muista ap tulla kertomaan, miten treffit menivät!

Käskin liivimiestäni vahtimaan, että ap myös muistaa tämän.

Vierailija
220/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että tyytymätön vanha ihminen on ruma. Suora lainaus yhdestä kotimaisesta vanhasta leffasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä