Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liivimies pyysi treffeille!

kahden vaiheilla
03.08.2018 |

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Kommentit (413)

Vierailija
221/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m-geri kirjoitti:

Anna ihmeessä tilaisuus, jos kerran älykkäältä vaikuttaa ja tulette juttuun. Ainahan sitä voi sitten kieltäytyä kohteliaasti jatkosta, jos alkaa tuntumaan liian epämukavalta tai epäilyttävältä. Ei kannata antaa pelkän yhden stereotypian määrittää koko ihmistä, voi menettää paljon jos ei uskalla edes tavata. :) Kivoja treffejä teille!

Pers.häiriöiset väkivaltarikolliset eivät välttämättä kuuntele kohteliasta kieltäytymistä.

Vierailija
222/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheskään kaikki mp-kerhot eivät ole millään tavoin kytköksissä rikollisuuteen. Tunnen monia miehiä, jotka kuuluvat moisiin kerhoihin. Ihan tavallisia perheenisiä ovat vaikka se ulkonäkö saattaakin olla vähän hurja =)

Kun ap puhuu tunnetuista liivijengeistä, niin luultavasti hän tarkoittaa juurikin näitä %-porukoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko kaikki mitä hän väittää? Puhuu vieraita kieliä, viihtyy luonnossa ym. Osaa ehkä moottoripyöräslangia ja luulee että se on englantia.

Vierailija
224/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä.

Wou, olet aika lyhytjännitteinen. Ite oon ollut sinkku 4 vuotta. Eihän 6 kk sinkkuus ole edes mitenkään mainittava aika, vai olenko ainoa joka ei ole AINA suhteissa?

Vierailija
225/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että exälläski on ollut harrikka, on pikkusen eri asia, kuin että tämä tyyppi kuuluu johonkin mp-liivikerhoon. Jos sulla on itsesuojeluvaistoa, niin jätä tähän. Sano, että oot alkanut tapaileen toista. Ihan sillä, että jos treffeillä hoksaat, että tyyppi ei kiinnostakaan sua, mutta sepä kiinnostuukin susta, niin sitten oot kusessa. Noista ei välttämättä niin vaan eroon pääsekään, kun ovat johonkin naiseen mieltyneet. Tuollainen tyyppi tuskin sitten kyselee, että voistaisko harrastaa seksiä, vaan varmaan vaan ottaa, jos siltä tuntuu, ja voi mieltää, että jo lupaus trefffeille, on lupaus herralle kaikkeen muuhunkin....

Saa aika härski herra olla jos julkisella paikalla meinaa "ottaa". Kun kerran miehellä ei ole seksiseurasta puutetta, mutta kaipaa sitä yhteyttä, niin fiksuin tapa lopettaa suhde olisi tietysti muuttaa omaa käytöstään siten, että se tekisi minusta miehelle epäkiinnostavan, hmmm? 

Esimerkiksi jos vaikka heti alkaisi märisemään että "tarviiko sun nyt aina siellä klubilla luuhata, haluan että lähdet mun kanssa asuntomarkkinoille ennemmin" :D 

Olen viranomainen (en aio tarkemmin täsmentää) ja olet kyllä tosi naivi, jos toi on sun käsitys liivijengiläisistä. Siellä ei etene, ellei ole kovaluontoinen tyyppi, ts. ei tosiaan tule tekemään mitä haluat. Naiset on noissa porukoissa aina b-luokan kansalaisia. Mies menettäisi kasvonsa, jos alkaisi joustaa sun halujen mukaan. 

Prosenttijengiläisiin ei sekaannu kukaan täysipäinen, joka selvittelee asioita vähän lisää. Tulet sotketuksi miehen rikollisiin puuhiin, halusit tai et, jos jäät. Itsehän en ehkä haluaisi olla poliisin tuttu mutta eipä siinä mitään, jos sekään ei sua haittaa.

Vierailija
226/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen verran tunneihminen, että en pysty ”pakottamaan” itseäni tykkäämään normaaleista miehistä. En tiedä sitten, miten naisilla yleensä, pakottavatko he itsensä kiinnostumaan vain normaaleista ja yhteiskunnan normit täyttävistä miehistä. Vai oikeastiko joku tuntee suurta intohimoa hieman naismaista aina hymyilevää ja hyväntuulista miestä kohtaan?

Onhan sitä välillä ajatellut jostain, että kiva, sillä on rahaa ja vois maksaa mun velkoja pois ja viedä mut ja lapsen johonkin, mutta kun ei vaan siltikään herätä oikeaa kiinnostusta. En tiedä sitten, pitäisikö teeskennellä, niinhän kai monet tuollaisten kanssa olevat naiset tekee pitäessään kulisseja pystyssä.

Kaikki me naiset, jotka haluamme tavallisen turvallisen miehen, olemme kulissiliitoissa? Enpä ole typerämpää kuullut ihan hetkeen. :,D

Vierailija
227/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorikerho pitää akkoja seksihuorina sidottuina viikkotolkulla. Sit pääset vapaaksi. On ennakkotapauksia. Mietis ny vähä. Ees omaistesi puolesta

Vierailija
228/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista nämä jos alat seurustella miehen kanssa jolla on MC liivit (etenkin kansainvälinen isompi mp- kerho):

- kerho on aina ekana, sitten tulee perhe ja sitten vasta sinä

- kerho on tärkeä, eli ensin hoidetaan ne asiat ja sitten vasta muut

- mies tulee viettämään paljon aikaa kerholla

- moottoirpyörällä ajelu täyttää miehen kesän aikalailla ja moottoripyörän rakentelu/korjaus talven

- hän on ensisijaisesti uskollinen kerho veljilleen, ja sitten vasta sinulle, eli jos on jotain muita hoitoja niin ei ne kaverit tule sulle sitä kertomaan, vaan se hyväksytään hiljaa

Siinä vaiheessa kun pääset Old Lady statukseen, niin sulla on hyvät oltavat. :-)

Mua ei haittaa tuo kerhokeskeisyys, mulla on aika laaja ystäväpiiri ja harrastukset, eli olen itsekin aika kiireinen tyyppi. Eikä haittaa elleivät kerro muista hoidoista. En ole itsekään mitään kovin sitoutuvaa tyyppiä. 

Old Lady status? Mikäs tämä? :) 

Susta tulee Old Lady kun sitoudut häneen. Siinä vaiheessa sut hyväksytään kerhon jäsenen muijaksi. Sinuun ei kukaan muu koske, ja jos joku edes yrittää se saa kunnolla pataan. Olet siis kerhon suojelluksessa. Jos tarvitset apua ihan missä vaan (tarvii lainaa pakettiautoa, maalata seinä kotona, tms.) niin kerhosta löytyy aina apua myös sulle.

Mä olen varmaan tulossa ihan hulluksi mutta musta tää kuulostaa kivalta :D Olen kaivannut tietynlaista yhteisöllisyyttä, se mun mielestä puuttuu nyky-yhteiskunnassa. Liiviäijät remppaamaan mun taloa, laitan eväät ja kaljaa jääkaappiin! :) 

Mut joo jos nyt ne ekat treffit ensin... :D 

Kiitos muuten (tähänastisista) kommenteista, tulee tunne että sinä tiedät mistä puhut <3 

Sellaista se on, kun ei hommaa normaalia perhettä ja yhteisöä, johon kuulua. Silloin alkaa rikollisjengitkin tuntumaan houkuttelevalta vaihtoehdolta.

Siinä vaiheessa kun minusta tulee joku soccer mom joka vääntää pullaa junioreiden futisturnaukseen samalla kun junnujen iskä heittelee punaisen tuvan pihalla keppiä kultaiselle noutajalle ja viikonlopun kohokohta on käydä ihan koko perheen voimin SUPPAAMASSA niin mut saa ihan suosiolla viedä saunan taakse joka tapauksessa. :) 

Miten olisi ihan normal mom, joka tukee lastensa harrastuksia, sen minkä jaksaa, mutta elää myös omaa elämäänsä ei-rikollisen miehensä kanssa. Yhteisö voi koostua ystäväpariskunnista tai perheistä.  Matkustelua, Välillä lasten kanssa ja välillä ilman. Olis se varmaan niin kamalaa että.

Todellinen, Jumalan tarkoittama yhteisö löytyy Jeesuksen seuraajista. Se on avoin kaikille, mutta portti on ahdas, niin kuin Jeesus opettaa. Hyvät, oikeat arvot. Silloinkin pakettiauto järjestyy, eikä tarvitse poliisia pelätä :)

Vierailija
229/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla jo vähän ihastunut ja sinisilmäinen. Kymmenen vuotta nuoremmalla liivimiehellä on todennäköisesti useita tyttöystäviä kierroksessa. Liivijengit elää rikollisuudella ja vaikka ei olisi jäänyt mistään kiinni, se asia voi muuttua hetkessä. Normaali elämä ei suju, koska aina se jengi on se ykkönen. Suunnittelet sukulaisen häitä, tai lomamatkaa niin yksi puhelu ja liivimiehen on lähdettävä ja menet sitten yksin. Jos menet. Olet jengin suojeluksessa, mutta siellä on myös rajoituksia. Kerho päättää. Voi olla että kerho päättää missä ravintoloissa voit ja kenen kanssa. Liivijengi on kokopäivätyö ja elämäntapa. Jos bisnekset menee huonosti joudut sinä elättämään liivijengiläisesi. Se on ihan sääntö että toisia naisia on, ja niistä ei saa sanoa mitään. 

Vierailija
230/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Ota samantein 30-vuotta nuorempi kolmipyörämies. On vielä tatuoimatonkin?

Vierailija
231/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä mielenkiintoinen kurkistus tietynlaisten ihmisten mielenmaisemaan. Oma elämäntyyli ja ajatusmaailma on niin kaukana sellaisesta, että voisi ikinä kuvitellakaan menevänsä jonkun liivijengiläisen kanssa edes treffeille :D. Mutta meitä on niin moneen junaan todellakin, ja kummasti sitä voi valita, mitä haluaa toisessa nähdä ja mitä ei. Että tosiaan rikollisjengin tuominen millään tavalla omaa elämää koskettavaksi kuulostaa ap:sta jopa ihan hyvältä.

Ok.

Vierailija
232/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ap saa oman nahkaliivin, jossa lukee Property of xxxx xxxxxx.

Vierailija
233/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottorikerho pitää akkoja seksihuorina sidottuina viikkotolkulla. Sit pääset vapaaksi. On ennakkotapauksia. Mietis ny vähä. Ees omaistesi puolesta

Tällaista minä juuri haluaisin! Mistä löydän oman liivimieheni?

Vierailija
234/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, pidä kuitenkin mielessä että vietettyäsi aikaa kyseisen tyypin kanssa sinua todennäköisesti seurataan poliisin toimesta, ja jos ja kun satut olemaan paikalla kun jotain sattuu ja olet todistaja, olet todella kusessa. Et voi todistaa jengiä vastaan, sinulle todennäköisesti lupaillaan asianajajaa heidän piikkiin.

Vierailija
235/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta aristele. Ei se liivi mitään tee. Eduskunna on pullollaan roa´svoja jotka käyttävät luottakusta väärin ja poliisin korkein johto on sekaantunut rahanpesuun ja niin edelleen.

Mulla on Harrikka ja tunnen valtavan määrän kavereita. Tosi mukavaa ryhmää ja esim. Motoristit koulukiusaamista vastaan tapahtumissakin on prosenttijengiläisiä myös eivätkä he ole sen kummempia kuin kukaan muukaan. Aina on yksilöitä   kaikissaryhmissä. 

Jos joku ihminen kiinnostaa oikeasti niin älä kuuntele näiden hiirulaisten juttuja. 

Vierailija
236/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looke kirjoitti:

Älä suotta aristele. Ei se liivi mitään tee. Eduskunna on pullollaan roa´svoja jotka käyttävät luottakusta väärin ja poliisin korkein johto on sekaantunut rahanpesuun ja niin edelleen.

Mulla on Harrikka ja tunnen valtavan määrän kavereita. Tosi mukavaa ryhmää ja esim. Motoristit koulukiusaamista vastaan tapahtumissakin on prosenttijengiläisiä myös eivätkä he ole sen kummempia kuin kukaan muukaan. Aina on yksilöitä   kaikissaryhmissä. 

Jos joku ihminen kiinnostaa oikeasti niin älä kuuntele näiden hiirulaisten juttuja. 

No mutta ilman muuta, jos sulla kerran oikein oma mopo on ja olet pari kertaa jutellut mukavia %-kaverien kanssa, niin kyllähän sä sitten olet ihan sisällä niissä kuvioissa. Kyllä ne tyypit ovat "kummempia" kuin useimmat muut, jos kuuluvat noihin porukoihin. Sellaisia "yksilöitä" joihin ap:n tai kenenkään muunkaan naisen kannattaisi sekaantua, ei niistä löydy.

Vierailija
237/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ”ap” edes tuli tänne kyselemään kun jo oli tehnyt päätöksensä. Eipä sillä, provohan tämä ja viestejä pukkaa, mutta kysymys on, kuka tämä sarjana paskoja provoja tehtaileva tyyppi on, ja miksi nämä provot sen kun jatkuu?

Vierailija
238/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Looke kirjoitti:

No mutta ilman muuta, jos sulla kerran oikein oma mopo on ja olet pari kertaa jutellut mukavia %-kaverien kanssa, niin kyllähän sä sitten olet ihan sisällä niissä kuvioissa. Kyllä ne tyypit ovat "kummempia" kuin useimmat muut, jos kuuluvat noihin porukoihin. Sellaisia "yksilöitä" joihin ap:n tai kenenkään muunkaan naisen kannattaisi sekaantua, ei niistä löydy.

Tuntuu, että jotkut (naiset) eivät yksinkertaisesti ymmärrä, että prosenttijengiläiset eivät ole mitään karheanmiehekkäitä elämäntapamotoristeja. Kyse on järjestäytyneestä rikollisuudesta, ei mistään Camel Boots -miesten kaveriseurasta. Osa prosenttijengiläisistä on sen verran fiksuja, että malttavat käyttäytyä ihmisiksi entuudestaan tuntemattomien ihmisten, joilla ei ole kytköksiä heidän maailmaansa, seurassa.

Se prosenttijengiläisten maailma ei ole mikään utopia, kuten tässäkin ketjussa on monta kertaa todettu. Jengit ovat joko päätoimijana tai osallisena mm. ase- ja huumekaupassa, prostituutiossa (mukaanlukien lapsiprostituutio) sekä laittomassa ja usein erittäin väkivaltaisessa velanperinnässä. Naisten asemasta niissä piireissä on tässäkin ketjussa ollut jo useampi viesti, joiden lukemisen pitäisi viimeistään soittaa hälytyskelloja. Kannattaa myös käydä lukaisemassa KKO:2014:85. Googlella löytyy.

Vierailija
239/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa rikollisten prosenttijengien jäsenistä on sosio- tai psykopaatteja.

Vierailija
240/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin MIKÄ kerho sitten on kyseessä? Onhan niitä joka lähtöön, mm. Blue Knights johon otetaan jäseniksi vain poliiseja. Yleensä nää rikollisjengit liittää avoimesti nimeensä sen maininnan 1%