Liivimies pyysi treffeille!
Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?
Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3
Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.
Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Ne salakuljettavat Suomeen Subutexia, amfetamiinia yms. Ja myyntiorganisaation kautta myyvät niitä narkomaaneille joita sitten kiristävät ja tarvittaessa pahoinpitelevät jollei rahaa tule.
Todella monen koulukiusatun ja sittemmin syrjäytyneen nuoren elämä pilattu kauppaamalla heille huumeita, enkä puhu nyt pelkästään pilvestä.
Ne jotka tietää asiat, niin miten prosenttikerhon liivimiehen naisystävä/vaimo voi lähteä omasta tahdostaan suhteesta?
Enkä nyt kaipaa kovin mutua.
kahden vaiheilla kirjoitti:
Huomenta, AP täällä! Olen hengissä joo :)
Jos tämä olisi ollut provo, niin kertoisin nyt varmaan, miten mies piti minua kuin kukkaa kämmenellä, vei hienoon ravintolaan syömään ja vaati saada maksaa laskun. Olisimme ajaneet auringonlaskuun minä häntä tiukasti puristaen harrikan kakkospenkillä.
Mutta...
Mieheltä tuli viestiä eilen iltapäivällä, viesti oli pitkä. Siinä hän sanoi, että on miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen, ettei halua altistaa minua elämälle, jota hän elää. Olen kuulemma liian herttainen, avoin ja ihana tyyppi ja että ansaitsen parempaa kun mitä hän voi minulle koskaan tarjota. Viestittelymme oli kuulemma sen verran intensiivistä, että hän pelkäsi että tunteet tulevat mukaan 1000% varmuudella, eikä hän halunnut loukata minua.
Hän tuli siihen lopputulokseen, että keskittyy tästälähin vain puhtaaseen seksiin, sillä ei omasta mielestään ole "suhdemateriaalia" elämäntapansa vuoksi.
Eli ei treffejä.
Tuosta viestistä jäi tosi surullinen olo, sen takia että miehellä on selvästi moraalista selkärankaa enemmän kuin monella muulla ei-liivikerholaisella. Tinder on täynnä toimistorottia ja citykaneja, jotka etsivät vain seuraavaa reikää. Tämä tapaus oli niin suoraselkäinen, että luovutti, koska ei halunnut loukata. Pointsit hänelle siis.
Eli se tyyppi jonka kanssa kuvittelit viestitteleväsi ei todellisuudessa olekaan komea prosenttikerholainen, vaan keski-ikäinen elämäänsä kyllästynyt pieni ja pyöreä perheenisä, joka haki arkeen jännitystä.
Vaikka tää case ilmeisesti ratkes jo, niin on pakko sanoa, että oma elämäni on ollut ihan riittävän "jännää" ilman suhteita rikollisiin. En ikinä deittailis edes huvin vuoksi tyyppiä, jonka tiedän hengailevan rikollispiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä ihan hyvälle kuulostaa mielestäni, ap. Kaikki moottorpyöräjengiläiset eivät ole pahoja, vaan hengaavat muuten mukana lähinnä katselemassa. Ja jos jotain pahaa tapahtuu, niin ei sinun tarvitse kiinnostua siitä, siis jos vaikka jotain huumevelkaperintää jossain. Itse en edes pitäisi huumevelanperintää mitenkään pahana. Ja hyvä jos on roteva ja seksikäs.
Juuri näin, hyvä että joku edes uskaltaa kertoa totuuden! Motskarijengiläiset ovat täysin turhaan huonossa maineessa. Tiedän, kun mies on sellaisessa. On lääketieteen tohtori muuten. On siis Hells Angelsin jäsen.
Jokainen joka ottaa liivin vastaan, joutuu jotakin sen eteen tekemään. Ei voi olla vain vierestä katsomassa, kun huumevelkoja tai muuta vastaavaa peritään.
Jos joku jengiläisistä jää esim. huumejutuista kiinni, pääsee liiviläisenä itsekin kotietsintään, perheenjäsenten puhelimet ja tietokoneet takavarikoidaan ja näistä ei ilmoitella etukäteen. Ja saa mahdollisesti vielä poliisin tekniikka-auton pariksi päiväksi kotipihalleen.
Että sellaista turhan huonoa mainetta ja asiatonta syyttelyä.
Vierailija kirjoitti:
kahden vaiheilla kirjoitti:
Huomenta, AP täällä! Olen hengissä joo :)
Jos tämä olisi ollut provo, niin kertoisin nyt varmaan, miten mies piti minua kuin kukkaa kämmenellä, vei hienoon ravintolaan syömään ja vaati saada maksaa laskun. Olisimme ajaneet auringonlaskuun minä häntä tiukasti puristaen harrikan kakkospenkillä.
Mutta...
Mieheltä tuli viestiä eilen iltapäivällä, viesti oli pitkä. Siinä hän sanoi, että on miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen, ettei halua altistaa minua elämälle, jota hän elää. Olen kuulemma liian herttainen, avoin ja ihana tyyppi ja että ansaitsen parempaa kun mitä hän voi minulle koskaan tarjota. Viestittelymme oli kuulemma sen verran intensiivistä, että hän pelkäsi että tunteet tulevat mukaan 1000% varmuudella, eikä hän halunnut loukata minua.
Hän tuli siihen lopputulokseen, että keskittyy tästälähin vain puhtaaseen seksiin, sillä ei omasta mielestään ole "suhdemateriaalia" elämäntapansa vuoksi.
Eli ei treffejä.
Tuosta viestistä jäi tosi surullinen olo, sen takia että miehellä on selvästi moraalista selkärankaa enemmän kuin monella muulla ei-liivikerholaisella. Tinder on täynnä toimistorottia ja citykaneja, jotka etsivät vain seuraavaa reikää. Tämä tapaus oli niin suoraselkäinen, että luovutti, koska ei halunnut loukata. Pointsit hänelle siis.
Eli se tyyppi jonka kanssa kuvittelit viestitteleväsi ei todellisuudessa olekaan komea prosenttikerholainen, vaan keski-ikäinen elämäänsä kyllästynyt pieni ja pyöreä perheenisä, joka haki arkeen jännitystä.
Aika jännästi sitten feikkasi whatsapp-videopuhelut :) En mä lähde kenenkään kanssa treffeille, ennen kuin olen varmistanut ettei ole catfish...
Liivimies on tosimies kirjoitti:
Liivijengien naiset lukeutuvat seuraaviin ryhmiin:
MAMA on jengissä pyörivä naikkonen, joka useimmiten tahtoo päästä Old Ladyksi. Auttelee kerhotalolla; siivoaa, tiskaa, tarjoilee yms. sekä on tietty käytettävissä seksiin.
OLD LADY on nainen jonka joku jengiläinen tahtoo korottaa kumppanikseen. Palvelee silloin vain miestään eikä ole enää Yhteishyvä seksin suhteen. Old Ladyksi pääsemisen päättää jengin johtajan Old Lady, tai varajohtajan Old Lady jos johtajalla ei leidiä ole.
Jossei kummallakaan, asian päättää QUEEN, nainen joka on kauimmin ollut Old Ladyn asemassa kerhossa.
HOUSE MOUSE on jengissä roikkuva alaikäinen tyttö, yleensä kotoa tai kasvatuslaitoksesta karannut tai heitteille jätetty. Tehtävät samoja kuin Mamalla, seksiä lukuunottamatta. Liivimied voi viedä House Mousen toiseen kotiinsa ja antaa lahjaksi Old Ladylleen. HM silloin toimii ladyn kotiapulaisena; tiskaa, siivoaa, vahtii lapsia yms. mutta saa katon päänsä päälle.
CITIZEN WIFE on jengiläinen laillisesti vihitty vaimo, mitä Old Lady ei välttämättä ole. Elää normaalia elämää täysin erillään jengistä ja liivimies jakaa aikansa vaimon ja Old Ladyn talouden kesken miten tahtoo. Kellään naisella ei ole mitään sanaa liivimiehen menemisiin ja tulemisiin.
Mies voi esim. viettää viikot Old Ladyn kanssa ja viikonloput wifen luona. Mutta koska kerho ja sen velvoitteet tulevat AINA ennen kaikkea muuta, niin myös kerhotalon Mamoja tulee varmasti nusastua.
No ihan varmaan joo. Kait se jossain jenkkilän sydänmailla voi noin mennäkin mutta esim. jossain Suomessa? Kellä miehellä täällä on muka varaa elättää kahta perhettä? Tai edes yhtä?
Nostan vanhan ketjun.
Olin jokin aika sitten ystävättäreni kanssa viettämässä iltaa paikallisessa rock-henkisessä baarissa. Siellä sattui olemaan muutama tällainen liivijengiläinen, jotka alkoivat vilkuilemaan meitä ja selvästi puhuivat keskenään meistä. Pari tyyppiä sitten lähestyi meitä. Olimme kyllä sitä vähän etukäteen arvelleetkin näin käyvän ja miettineet miten suhtautuisimme.
TYypit olivat varsin komeita ja miehekkäitä. Pidin siitä, että heillä on itsetunto kohdillaan eikä tarvitse esittää mitään. Olemme ystävättäreni kanssa hieman sellaisen rock-mimmin tyylisiä ja huomanneet, että kaikki miehet eivät uskalla meitä lähestyä tai heillä on kova pätemisen tarve ja siksi lapsellisen mahtailevat jutut.
Nämä tyypit eivät olleet meidän kaupungistamme, mutta päädyimme heidän mukaansa. Sovittiin, että kun he seuraavan kerran tulevat käymään kaupungissamme, treffaamme ehdottomasti.
En ymmärrä tässä ketjussa olevaa vihaa ja halveksuntaa liivijengiläisiä kohtaan. Nämä tyypit käyttäytyivät herrasmiesmäisesti, olivat hauskoja, mutta myös tietävät asemansa. Nainen tuntee olonsa tosi naiselliseksi ja hyväksi kun saa tällaista seuraa. Kokeilkaapa tekin - jos tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Nostan vanhan ketjun.
Olin jokin aika sitten ystävättäreni kanssa viettämässä iltaa paikallisessa rock-henkisessä baarissa. Siellä sattui olemaan muutama tällainen liivijengiläinen, jotka alkoivat vilkuilemaan meitä ja selvästi puhuivat keskenään meistä. Pari tyyppiä sitten lähestyi meitä. Olimme kyllä sitä vähän etukäteen arvelleetkin näin käyvän ja miettineet miten suhtautuisimme.
TYypit olivat varsin komeita ja miehekkäitä. Pidin siitä, että heillä on itsetunto kohdillaan eikä tarvitse esittää mitään. Olemme ystävättäreni kanssa hieman sellaisen rock-mimmin tyylisiä ja huomanneet, että kaikki miehet eivät uskalla meitä lähestyä tai heillä on kova pätemisen tarve ja siksi lapsellisen mahtailevat jutut.
Nämä tyypit eivät olleet meidän kaupungistamme, mutta päädyimme heidän mukaansa. Sovittiin, että kun he seuraavan kerran tulevat käymään kaupungissamme, treffaamme ehdottomasti.
En ymmärrä tässä ketjussa olevaa vihaa ja halveksuntaa liivijengiläisiä kohtaan. Nämä tyypit käyttäytyivät herrasmiesmäisesti, olivat hauskoja, mutta myös tietävät asemansa. Nainen tuntee olonsa tosi naiselliseksi ja hyväksi kun saa tällaista seuraa. Kokeilkaapa tekin - jos tilaisuus tulee.
Tilanne on sitten toinen, jos sinusta ei jostain syystä enää kiinnostakaan tai sulla on joku toinen mies.
Hassuja miesten päiväuni pöpinöitä!! Jokuhan voi uskoa.