Liivimies pyysi treffeille!
Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?
Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3
Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.
Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muista se, että poliisi tulee olemaan myös sinusta kiinnostunut, jos jotain. Pitää ajatella ympyrän ulkopuolellekin.
Ei tule olemaan.
terveisin asioista oikeesti tietävä
Jos tämä tarina etenisi yhteiseen asuntoon ja elämään, niin takuulla olisi kiinnostunut. Miksi ei olisi?
Ehkä ilmaisin asian huonosti: ei poliisia mitkään deitit kiinnosta. Sehän nyt on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eloweena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen, en ketjua. Mä en ole aiheeseen perehtynyt, mutta sen verran omakohtaista kokemusta, että jostain syystä mun ulkonäkö tuntuu näitä tyyppejä miellyttävän. Muhun on useampi ”liivimies” ottanut yhteyttä eri deittipalveluissa. Yksi hassu asia yhdistää yhteydenottoja: kaikki ovat käyttäneet samoja ilmaisuja. Kuulemma olen ihan heidän ”naisensa näköinen”. Useimmat käyttävät myös tavalla tai toisella ilmaisua ”alahan pakata jo tavaroitasi niin tulen hakemaan sut”.
Jostain liivimiesten deittioppaasta kenties :)
Mitä liivimiehet Tinderissä tekee? Eikö saa naisia rokkibaareista?
Mitä miehet ylipäänsä tekevät Tinderissä? Eikö baareista löydy naisia?
Itse kävisin treffeillä, mua on aina miellyttänyt miehekkät miehet enemmän kun sellaset nyhveröt nörtit.
Joo ei se ole miehekäs mies jos ei lapsia myy prostituutioon. Meillä muilla naisilla voi olla toisenlaiset kriteerit miehekkyyteen.
Juu kuule suomen liivimiehet ei lapsia myy prostituutioon. Ennemminkin suojelee lapsia jos voi. Jos joku satuttaa lasta niin ennemminkin nää on vaaraksi sille.
Prosenttijengit on yksi isoista toimijoista lapsikaupan kanssa tällä hetkellä.
Niillä ei tosiaankaan ole mitään kunniakasta lastensuojelua, vaan rahantekoa keinolla millä hyvänsä.
Muutenkin kyllä minä ja muutkin tiedetään ap porvoolaiseksi, olen itse kirjoitellut tähän ketjuun vain niitä varten, jotka on ehkä oikeasti tuossa tilanteessa ja lukevat tätä, en ap takia, jonka trollailu on aika huonohkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eloweena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin aloituksen, en ketjua. Mä en ole aiheeseen perehtynyt, mutta sen verran omakohtaista kokemusta, että jostain syystä mun ulkonäkö tuntuu näitä tyyppejä miellyttävän. Muhun on useampi ”liivimies” ottanut yhteyttä eri deittipalveluissa. Yksi hassu asia yhdistää yhteydenottoja: kaikki ovat käyttäneet samoja ilmaisuja. Kuulemma olen ihan heidän ”naisensa näköinen”. Useimmat käyttävät myös tavalla tai toisella ilmaisua ”alahan pakata jo tavaroitasi niin tulen hakemaan sut”.
Itse kävisin treffeillä, mua on aina miellyttänyt miehekkät miehet enemmän kun sellaset nyhveröt nörtit.
Joo ei se ole miehekäs mies jos ei lapsia myy prostituutioon. Meillä muilla naisilla voi olla toisenlaiset kriteerit miehekkyyteen.
Juu kuule suomen liivimiehet ei lapsia myy prostituutioon. Ennemminkin suojelee lapsia jos voi. Jos joku satuttaa lasta niin ennemminkin nää on vaaraksi sille.
Kannattaa tässä tutustua faktoihin. Ja muu ihmiskauppako sinulle on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muista se, että poliisi tulee olemaan myös sinusta kiinnostunut, jos jotain. Pitää ajatella ympyrän ulkopuolellekin.
Ei tule olemaan.
Jos tämä tarina etenisi yhteiseen asuntoon ja elämään, niin takuulla olisi kiinnostunut. Miksi ei olisi?
Ehkä ilmaisin asian huonosti: ei poliisia mitkään deitit kiinnosta. Sehän nyt on selvä.
Ei ole poliisit kiinnostuneita vaikka asuisi samassa taloudessa. Eri asia tietenkin, jos naisella itsellään on rikostaustaa, mutta silloinkin yleensä lähinnä miehestä. Ei poliisit sitä naisystävää/vaimoa ahdistele, vaan keskittyy ihan mieheen jos aihetta on. Miksi poliisi olisi kiinnostunut, vain koska on liivimiehen nainen? Munkin miehellä on ollut juttuja, ja meidän kotona käyty, ikinä ei mulle oo tullut MITÄÄN ongelmaa tai mua epäilty MISTÄÄN ja kohdeltu kunnioittavasti ja jopa annettu lähteä rauhassa pois siksi aikaa ku nasuntoa tarkistettu, Että sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eloweena kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tässä tutustua faktoihin. Ja muu ihmiskauppako sinulle on ok?
Sanoinko että ihmiskauppa ok? :D Vastasin viestiin lasten myymisestä. Ei oo mikään ihmiskauppa ok, poikkeuksia ne jotka siihen osallistuu, en itse tiedä yhtäkään. JA LAPSIA EI TODELLAKAAN MYYDÄ!! Niitä suojellaan viimoiseen asti ja lasten hyväksikäyttäjät yms. todellakin saa rikoksisaan kärsiä niinkuin oikein on.
Mihis sä perustat faktasi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan.
Ei ole poliisit kiinnostuneita vaikka asuisi samassa taloudessa. Eri asia tietenkin, jos naisella itsellään on rikostaustaa, mutta silloinkin yleensä lähinnä miehestä. Ei poliisit sitä naisystävää/vaimoa ahdistele, vaan keskittyy ihan mieheen jos aihetta on. Miksi poliisi olisi kiinnostunut, vain koska on liivimiehen nainen? Munkin miehellä on ollut juttuja, ja meidän kotona käyty, ikinä ei mulle oo tullut MITÄÄN ongelmaa tai mua epäilty MISTÄÄN ja kohdeltu kunnioittavasti ja jopa annettu lähteä rauhassa pois siksi aikaa ku nasuntoa tarkistettu, Että sillä tavalla.
Joo kyllä tämä vaikuttaa hyvältä elämältä. Saa ihan poistua asunnosta kun poliisi tutkii.
Liivijengiläiset tarvitsevat jonkun naisen puolustamaan heitä vauva-lehden keskustelupalstalla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule olemaan.
Kotietsinnässä kyllä käydään läpi sen kumppaninkin joka ikinen tavara ja tietokoneen tiedosto. Hyvä ettei kukkia oteta pois ruukuista ja multaa seulota.
Näin ihan talousrikosten tutkinnassa. Sivusta olen päässyt paria tapausta seuraamaan.
Provo, koska ei tiennyt edes "old lady- käsitteestä ja sanoi googlettaneensa englanniksikin. Nuo old lady -jutut tulee ensimmäisinä esille.
Ne salakuljettavat Suomeen Subutexia, amfetamiinia yms. Ja myyntiorganisaation kautta myyvät niitä narkomaaneille joita sitten kiristävät ja tarvittaessa pahoinpitelevät jollei rahaa tule.
Väsynyt ketju, jossa APn aktiivisuus todistaa hänen olevan porvoolainen.
Vierailija kirjoitti:
Satuhäät-materiaalia :)
Tyyliin "... vastasin kyllä, vaikka vauvapalsta varoitti". Lisäksi kiva, kun pojat ovat auttaneet järjestelyissä, olemme kuin yhtä perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai meet treffeille! Suurimmalla osalla kundeista on kyllä tosi tarkat moraalisäännöt mitä tulee naisten kohteluun, toisin kun yleisesti luullaan. :)
Se liivi ei oo se mies, mies on mitä on ja kuuluu vaan veljeskuntaan. Se et on liivi ei todellakaan tarkoita et ois naistenhakkaaja, ne on poikkeuksia. Luultavasti kohtelee sua kun kukkaa kämmenellä.
Juu, sehän on ihan laskelmoitu juttu että jengiin houkuteltavaa tyttöä/naista kohdellaan alkuvaiheessa kuin prinsessaa mutta sitten alkaakin toinen komento:
Naiset elää käytännössä jengin vankeina, pakotetaan prostituutioon, käytetään panoksena korttipeleissä yms.
Muistan yhden jenkkidokumentin missä äiti etsi liivijengin matkaan kadonnutta tytärtään ja ilmeni että tämä oli kerran kännissä aukonut päätään "valtiaalleen" ja rangaistukseksi tapettu ja syötetty alligaattoreille.
Jengistä ei pääse vapaaksi ennenkuin on niin loppuun käytetty ettei ketään enää kiinnosta omistaa, mistä herää kysymys että miksi tää ap on valittu houkuttelun kohteeksi kun jo valmiiksi nelikymppinen kurppa.
Suostu ehdottomasti ! kaikki prätkäjengiläiset joita tunnen ovat ehdottomasti miesten aatelia huolimatta median mustamaalauksista.
Ähmät tymmät kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai meet treffeille! Suurimmalla osalla kundeista on kyllä tosi tarkat moraalisäännöt mitä tulee naisten kohteluun, toisin kun yleisesti luullaan. :)
Se liivi ei oo se mies, mies on mitä on ja kuuluu vaan veljeskuntaan. Se et on liivi ei todellakaan tarkoita et ois naistenhakkaaja, ne on poikkeuksia. Luultavasti kohtelee sua kun kukkaa kämmenellä.
Juu, sehän on ihan laskelmoitu juttu että jengiin houkuteltavaa tyttöä/naista kohdellaan alkuvaiheessa kuin prinsessaa mutta sitten alkaakin toinen komento:
Naiset elää käytännössä jengin vankeina, pakotetaan prostituutioon, käytetään panoksena korttipeleissä yms.
Muistan yhden jenkkidokumentin missä äiti etsi liivijengin matkaan kadonnutta tytärtään ja ilmeni että tämä oli kerran kännissä aukonut päätään "valtiaalleen" ja rangaistukseksi tapettu ja syötetty alligaattoreille.
Jengistä ei pääse vapaaksi ennenkuin on niin loppuun käytetty ettei ketään enää kiinnosta omistaa, mistä herää kysymys että miksi tää ap on valittu houkuttelun kohteeksi kun jo valmiiksi nelikymppinen kurppa.
Ja se et oot katsonu jenkkidokumentin tekee susta suomen tilanteen asiantuntijan? Hieman eri meinki ja panokset.
Vaikka tää on provo niin en voi olla kuvittelematta ap:tä ja liivimiestä treffeillä. Juttu luistaa, mies on kaikin puolin vetovoimainen ja ap ihan myyty. Ap kyselee uteliaana kerhotouhusta ja kertoo huvittuneena kauhutarinoista joita netti on väärällään (ehkä hän ei tarkenna, että vauvapalsta). Yhdessä sitten naureskelevat rikollisuus-, väkivalta- ja huumekauppaväitteille ja ihmisten ahdasmielisyydelle sekä taipumukselle uskoa kaikenlaista tuubaa :D
Nolo, jätkä ei pärjää yksin vaan tarvitsee jengin, että uskaltaa edes yrittää olla "paha", en ikinä liikkuisi yhdenkään liivin kanssa....
Naiset luontaisesti pitävät vahvoista alfa uroksista ja kokevat nämä haasteellisena tajuamatta koskaan että kesyttäminen ei tule ikinä onnistumaan, ihan kuin löisi päätään karjalan mäntyyn ja silti on aina perheen kakkonen.