Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liivimies pyysi treffeille!

kahden vaiheilla
03.08.2018 |

Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?

Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3

Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.

Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....

Kommentit (413)

Vierailija
261/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menet treffeille !!!! Ei yhdet treffit vielä mitään meinaa. 

Vierailija
262/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hit the motor running kirjoitti:

Jos kerran uus jengi Suomessa ja alkaa S:llä niin sitten se on Satudarah.

Näyttääkään nyt se viesti, jossa ap on vahvistanut, että alkaa s:llä?

T. 254

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 254

Vierailija
264/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt rikostaustaisten parissa ja voin sanoa, että moottoripyöräjengit, siis nämä rikollostaustaiset ei ole hupikerhoja vaan oikeasti saa olla varovainen. Siellä on rikostaustaa, salaisuuksia, sääntöjä jne.

Jos mies kuuluu johonkin lappajärven mopopapat kerhoon niin ei kai se haittaa.

Vierailija
265/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmäsin tinderissä yhteen Bandidokseen.

Vierailija
266/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa rikollisten prosenttijengien jäsenistä on sosio- tai psykopaatteja.

Äläs nyt, kohta joku kiirehtii sanomaan, ettei saa yleistää. Kun kaikissa ryhmissä on niitä yksilöitä kuitenkin. Väärinymmärrettyjä ja kaltoinkohdeltuja ovat, mussukat.

Itse asiassa ihan tutkitustikin mm. lapsuusiän kaltoinkohtelu altistaa jengiytymiselle. Jengissä kuuluu johonkin, siinä on oma tarkasti määrätty paikka ja tehtävät, saa vastuuta (mm. perintäkeikat, pahoinpitelyt ja huumekauppa) jne. Nämä on ihan tarvehierarkia mukaisia juttuja, joihin terveessä ympäristössä kasvaneet toki saavat tyydytystä muilla tavoin kuin jengeissä.

Näinhän se on, lapsuuden kaltoinkohtelusta persoonallisuushäiriöt yleensä juontavat juurensa. Tähän ei kuitenkaan kenenkään naisen kannattaisi suhtautua niin, että "Tomppaa on muksuna hakattu, tottakai Tomppa on vähän tommoinen, leikkii kovanaamaa Harrikan selässä ja rötöstelee. Mutta kyllä mä sen kuntoon rakastan."

Liivijengiläiset on melkein järjestään jotain alkoholisti/narkki/WT - äidin kulloisenkin miesystävän hyväksikäyttämiä. Heillä siksi vahva alistamisen kulttuuri eli vahinko kiertämään. Silleen haetaan sitä "rispektiä". Henkisiä riekaleina, joilla impulsiivinen käyttäytyminen. Pysykää erossa

Vierailija
267/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

m-geri kirjoitti:

Anna ihmeessä tilaisuus, jos kerran älykkäältä vaikuttaa ja tulette juttuun. Ainahan sitä voi sitten kieltäytyä kohteliaasti jatkosta, jos alkaa tuntumaan liian epämukavalta tai epäilyttävältä. Ei kannata antaa pelkän yhden stereotypian määrittää koko ihmistä, voi menettää paljon jos ei uskalla edes tavata. :) Kivoja treffejä teille!

Älykäs liivijengiläinen? 😂

Mietin myös, että onkohan APllä edellytyksiä arvioida joku älykkääksi.

Vierailija
268/413 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vaiheilla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottaisin ettet eka treffeillä lähde mopon kyytiin. Näette jossain ravintolassa, etkä kerro sille missä asut. Lähdette kotiin eri kyydillä. Kannattaa ensin tutustua ja vasta sitten kertoa missä asut ja oikea nimesi. Kuulostelet ja katsot ensin onko kundi se arvoinen. Saattaahan ne jäädä yksiin treffeihin. En hyppäisi tuntemattoman tarkalleen suoraan.. kuuloste ensin mikä on miehiään. Etene pikkuhiljaa.

Joo siis ei ole tosiaankaan kotiovelta tulossa hakemaan, otan kypärän mukaan ja nähdään kaupungilla. Etunimen tietää mutta se on aika yleinen. 

Sopivasti APllä kypäräkin valmiina siellä Porvoossa.

Vierailija
269/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prosenttimaidossa se prosentti tarkoittaa rasvaa, en tiedä miksi liivijengiläiset ovat ottaneet sen saman tunnuksen. Joku kevyt läppä? Vähän kuin MC Donalds kerhon presidentti on ruma, räikeä pelle.

Jenkeissä joko motoristi oli sanonut, että 99 % moottoripyörällä ajavista ja tavallisiin kerhoihin kuuluvista ei tee rikoksia, raiskaa, murhaa, myy huumeita tai muutenkaan elä epätavanomaista elämää, vaan nämä tietyt kerhot jäsenineen edustavat sitä elämäntapaa. Tästä olikin rikollisjärjestöt, joiden tekosyynä olemassaoloon käytetään moottoripyöriä, innostuneet ja päättäneet kuuluttaa maailmalle, että he kuuluvatkin siihen yhteen prosenttiin.

Vierailija
270/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti menet treffeille !!!! Ei yhdet treffit vielä mitään meinaa. 

No mutta kun ne voi hyvinkin meinata, negatiivisessa mielessä. Et ole tainnut lukea koko ketjua, että saisit realistista näkökulmaa asiaan.

Vierailija
271/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

m-geri kirjoitti:

Anna ihmeessä tilaisuus, jos kerran älykkäältä vaikuttaa ja tulette juttuun. Ainahan sitä voi sitten kieltäytyä kohteliaasti jatkosta, jos alkaa tuntumaan liian epämukavalta tai epäilyttävältä. Ei kannata antaa pelkän yhden stereotypian määrittää koko ihmistä, voi menettää paljon jos ei uskalla edes tavata. :) Kivoja treffejä teille!

Älykäs liivijengiläinen? 😂

Mietin myös, että onkohan APllä edellytyksiä arvioida joku älykkääksi.

Kyllä hän varmasti katsoo ihmisiä siinä mielessä ylöspäin tämän tästä.

Vierailija
272/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 254

Mitäpä jos lukisit ketjun ihan itse läpi? Kyllä tämmöinen vinkki siellä annettiin. Mitä sillä loppujen lopuksi on väliä, selväksi on kuitenkin käynyt että jostain %-sakista kyse.

Vierailija
273/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni liivijengiläisistä on perheellisisä, joten pakko näitä naisia on olla olemassa. Tietysti moni tietää mitä mies puuhailee, mutta ei välitä tai pelkää niin paljon, että on hiljaa ja pysyy tilanteessa.

Osalla liivimiehistä on duuni ja heitä on yhteiskunnallisesti hyväosaisissa ja korkeasti koulutetuissa, kaikkihan niitä liivejä eivät pidä. Osa on täysjäseniä ja osan yhteyksiä liivimiehiin on vaikea selvittää.

Toivottavasti ap: n aloitus oli provo.

Vierailija
274/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin kyllä kaukana.

Seuraukset voi olla kammottavat jos noihin sekaantuu.

Vierailija
275/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan jos siltä tuntuu. Kahta tuollaista olen deittaillut. Ei kannata kauhean vakavalla meisingillä lähteä tai taustoista kysellä.

Itsellä molemmat kohtelivat minua kauniisti, kunnioittavasti. Mitään vakavaa en kaivannutkaan, mutta olivat kevyempään deittailuun just mainioita. Fyysistä voimaa pelkäämätön (joka sitä uskaltaa käyttää myös, hmm, makkarissa), mutkaton ja itsevarma mies kiehtoo. Itse olen vähän pirullinen, omasta mielestäni tietysti hirveän hauska, mutta monelle miehellä tahattomasti vain vittumainen. Nämä osasivat ottaa "vittuiluni" vastaan naurulla. Siihen sulin.

Vierailija
276/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen, en ketjua. Mä en ole aiheeseen perehtynyt, mutta sen verran omakohtaista kokemusta, että jostain syystä mun ulkonäkö tuntuu näitä tyyppejä miellyttävän. Muhun on useampi ”liivimies” ottanut yhteyttä eri deittipalveluissa. Yksi hassu asia yhdistää yhteydenottoja: kaikki ovat käyttäneet samoja ilmaisuja. Kuulemma olen ihan heidän ”naisensa näköinen”. Useimmat käyttävät myös tavalla tai toisella ilmaisua ”alahan pakata jo tavaroitasi niin tulen hakemaan sut”.

Jostain liivimiesten deittioppaasta kenties :)

Vierailija
277/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 254

Mitäpä jos lukisit ketjun ihan itse läpi? Kyllä tämmöinen vinkki siellä annettiin. Mitä sillä loppujen lopuksi on väliä, selväksi on kuitenkin käynyt että jostain %-sakista kyse.

Olen kyllä lukenut ketjun läpi ja nähnyt viestit, jossa ap sanoo ettei ole Bandidos kun ovat pellejä, ja toisen jossa ap sanoo ettei ole Cannonball, on aika hiljattain Suomeen rantautunut jengi. Sen jälkeen tulevissa viesteissä tyrkytetään Satudarahia ja ub:tä. Ap ei näihin kommentoi. Myöhemmin kyllä tulee viesti että jengin nimi alkaa s:llä mutta pääteltävissä ei ole, onko tämä ap:n kirjoittama.

Joten toistan vielä: näyttäkää nyt se viesti, jossa AP vahvistaa, että jengin nimi tosiaan alkaa s:llä. Toki on helppoa vaan kuitata että lue itse, siellä jossain sanotaan. Faktoja pöytään, pls.

Vierailija
278/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen, en ketjua. Mä en ole aiheeseen perehtynyt, mutta sen verran omakohtaista kokemusta, että jostain syystä mun ulkonäkö tuntuu näitä tyyppejä miellyttävän. Muhun on useampi ”liivimies” ottanut yhteyttä eri deittipalveluissa. Yksi hassu asia yhdistää yhteydenottoja: kaikki ovat käyttäneet samoja ilmaisuja. Kuulemma olen ihan heidän ”naisensa näköinen”. Useimmat käyttävät myös tavalla tai toisella ilmaisua ”alahan pakata jo tavaroitasi niin tulen hakemaan sut”.

Jostain liivimiesten deittioppaasta kenties :)

Mitä liivimiehet Tinderissä tekee? Eikö saa naisia rokkibaareista?

Vierailija
279/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alahan pakata..."

Melko omistava asenne alusta lähtien.

Siihen kun suostuu, ei enää itse voi päättää että jättääkö treffikumppanit. Oot liivimiehen omaisuutta sitten. Jättäminen olisi vakava loukkaus, joka "kunnioituksen" säilyttämisen vuoksi kostetaan raa'alla väkivallalla.

Liivijengiläiset on kuin koiralauma.

Vierailija
280/413 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaan jos siltä tuntuu. Kahta tuollaista olen deittaillut. Ei kannata kauhean vakavalla meisingillä lähteä tai taustoista kysellä.

Itsellä molemmat kohtelivat minua kauniisti, kunnioittavasti. Mitään vakavaa en kaivannutkaan, mutta olivat kevyempään deittailuun just mainioita. Fyysistä voimaa pelkäämätön (joka sitä uskaltaa käyttää myös, hmm, makkarissa), mutkaton ja itsevarma mies kiehtoo. Itse olen vähän pirullinen, omasta mielestäni tietysti hirveän hauska, mutta monelle miehellä tahattomasti vain vittumainen. Nämä osasivat ottaa "vittuiluni" vastaan naurulla. Siihen sulin.

Sinä löydät Gro-Magnon ihmisestä sitä mitä minä löydän älyllisestä maskuliinisesta normimiehestä mutta älyllisesti painitte alasarjassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme