Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä nastakengät olet todennut hyviksi?

Vierailija
22.10.2023 |

Kerro kokemuksia. Voi toki olla, että tämäkin aloitus poistetaan. Eihän tänne saa enää kirjoittaa mitään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugin lenkkarit, nyt neljäs talvi lähtee tällä parilla. Ei huonoa sanottavaa. Toki kesäjuoksukauden jälkeen tuntuvat alkuun vähän kovilta. Pito on erinomainen.

Vierailija
2/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut kuin Icebugeja. Pito on hyvä lenkkarimallissa, mutta itseäni soimaan kyllä siitä, että valitsin juuri ne. Niitähän tarvitsee lähinnä märällä nollakelillä ja vettä ne ei pidä yhtään. Omaan kapeaan jalkaan myös liian leveä lesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Icebugin lenkkarit, nyt neljäs talvi lähtee tällä parilla. Ei huonoa sanottavaa. Toki kesäjuoksukauden jälkeen tuntuvat alkuun vähän kovilta. Pito on erinomainen.

Icebugeja olen miettinyt, mutta on todella kalliit.

Vierailija
4/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vain Riekerin talvikenkiä muutamat viime vuodet. Niissä on niin hyvä pito, että nastoja ei tarvita.

Vierailija
5/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen käyttänyt vain Riekerin talvikenkiä muutamat viime vuodet. Niissä on niin hyvä pito, että nastoja ei tarvita.

Mä haluan nastakengät.

Vierailija
6/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kokemusta jostain halpiksista ja icebugeista nilkkureista ja ehdottomasti suosittelen icebugeja. kannattaa ottaa itsestään sisäänpäin painuvat nastat jos meinaa esim käydä lähikaupassa.

Vierailija
7/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös suutarit pysty laittamaan nastat kenkiin? En ole kokeillut, mutta ajattelin vaan että jos se olisi vaihtoehto. 

Vierailija
8/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haltilla on ihan hyviä nastakenkiä myös. 

Vierailija
9/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän bilteman nastoja, jotka kumissa kiinni ja ne laitetaan olemassa oleviin kenkiin.

Vierailija
10/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikös suutarit pysty laittamaan nastat kenkiin? En ole kokeillut, mutta ajattelin vaan että jos se olisi vaihtoehto. 

Nämä suutarin laittamat nastat ovat tappovehkeitä laattalattioilla, eli esim kauppareissuilla mahdottomat. Oma suutarini ihan erikseen varoitti tästä.

Vierailija
11/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Käytän bilteman nastoja, jotka kumissa kiinni ja ne laitetaan olemassa oleviin kenkiin.

Tämä ei nyt ole vaihtoehto vaan haluan nimenomaan nastakengät ja niistä nyt kysyn kokemuksia.

Vierailija
12/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta poistuu. Icebugeista ei saa keskustella. 

Vierailija
13/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haltilla on ihan hyviä nastakenkiä myös. 

Minulla eivät ainakaan Haltin nastakengät kestäneet kuin vuoden. Muun merkkisillä olen pärjännyt kyllä useita vuosia. Haltin kengissä nastat irtoilivat ja kuluivatkin todella nopeasti.

Vierailija
14/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös Haltit. Kestävyydestä en osaa sanoa, kun ostin syksyllä -19, just ennen koronan alkua. Peräti pari kertaa ennätin käyttää. Kalvokengät eli pitää myös osittain vettä. Suhteellisen halvat, verrattuna Ib:iin. Olin käymässä (lapsuuden-) kotona, korona alkoi ja jäin sinne "jumiin". Keväällä läksin katselemaan/kävelemään vanhoja paikkoja; oikein pääkallokeli. Tuumasin, et nyt sitä kenkää tarvittais.

Samana syksynä kävin sitten metsälenkillä, päätin kokeilla miten Haltit toimisi siellä metsässä? - Yllättävän hyvin! Koska siellä maakiviä, joiden päällä sammalta = liukasta. Ainoa tietysti se, et kun asfaltilla käveli, niin kuului se rouh-rouh-rouh -ääni :) Mietin, et koko kylä kuulee ja siirryin kävelemään asfaltin/jalkakäytävän viereen.

Vierailija
15/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit parhaat, vältä halpoja kopioita, niillä ei tee mitään!

Vierailija
16/16 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salomonin spikecrossit mulla ulkoillessa. Susirumat oranssi-mustat mutta erinomaiset muuten ja on goretexit. Tarttis kyllä jotkut kauniimmat kaupunkikengiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi