Liivimies pyysi treffeille!
Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?
Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3
Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.
Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....
Kommentit (413)
Olisit nyt mennyt nussituttamaan itseäsi kun kerran halusit. Hyväksyntäähän sä täältä tulit sille hakemaan kun rikollinen paha poika alkoi kiinnostaa. Olit jo päättänyt ja pyysit lupaa vauva-palstalta. Todennäköisesti aloittaja käy aktiivisesti panemassa kyseistä herraa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt mennyt nussituttamaan itseäsi kun kerran halusit. Hyväksyntäähän sä täältä tulit sille hakemaan kun rikollinen paha poika alkoi kiinnostaa. Olit jo päättänyt ja pyysit lupaa vauva-palstalta. Todennäköisesti aloittaja käy aktiivisesti panemassa kyseistä herraa joka tapauksessa.
jep...juuri näin.
ja aloittaja kerroppa, kun mies vetäytyi ja sanoi keskittyvänsä pelkkään seksiin eikä "halua altistaa sinua elämäntyylille" jne. jne. Kuinka paljon enemmän se sai sinut haluamaan?
Klassinen tapaus ja kova pelimies.
P.S. Monta kertaa olet jo antanut hänelle?
kahden vaiheilla kirjoitti:
Huomenta, AP täällä! Olen hengissä joo :)
Jos tämä olisi ollut provo, niin kertoisin nyt varmaan, miten mies piti minua kuin kukkaa kämmenellä, vei hienoon ravintolaan syömään ja vaati saada maksaa laskun. Olisimme ajaneet auringonlaskuun minä häntä tiukasti puristaen harrikan kakkospenkillä.
Mutta...
Mieheltä tuli viestiä eilen iltapäivällä, viesti oli pitkä. Siinä hän sanoi, että on miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen, ettei halua altistaa minua elämälle, jota hän elää. Olen kuulemma liian herttainen, avoin ja ihana tyyppi ja että ansaitsen parempaa kun mitä hän voi minulle koskaan tarjota. Viestittelymme oli kuulemma sen verran intensiivistä, että hän pelkäsi että tunteet tulevat mukaan 1000% varmuudella, eikä hän halunnut loukata minua.
Hän tuli siihen lopputulokseen, että keskittyy tästälähin vain puhtaaseen seksiin, sillä ei omasta mielestään ole "suhdemateriaalia" elämäntapansa vuoksi.
Eli ei treffejä.
Tuosta viestistä jäi tosi surullinen olo, sen takia että miehellä on selvästi moraalista selkärankaa enemmän kuin monella muulla ei-liivikerholaisella. Tinder on täynnä toimistorottia ja citykaneja, jotka etsivät vain seuraavaa reikää. Tämä tapaus oli niin suoraselkäinen, että luovutti, koska ei halunnut loukata. Pointsit hänelle siis.
Mitä ihmettä ap, täytyikö m i e h e n itse vääntää sinulle rautalangasta ettei hän ole suhdemateriaalia elämäntapansa vuoksi ja sinä et sitä ymmärtänyt? Näinkö todella :-O
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä olisi ollut provo, niin kertoisin nyt varmaan, miten mies piti minua kuin kukkaa kämmenellä, vei hienoon ravintolaan syömään ja vaati saada maksaa laskun. Olisimme ajaneet auringonlaskuun minä häntä tiukasti puristaen harrikan kakkospenkillä.
Mutta...
Mieheltä tuli viestiä eilen iltapäivällä, viesti oli pitkä. Siinä hän sanoi, että on miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen, ettei halua altistaa minua elämälle, jota hän elää. Olen kuulemma liian herttainen, avoin ja ihana tyyppi ja että ansaitsen parempaa kun mitä hän voi minulle koskaan tarjota. Viestittelymme oli kuulemma sen verran intensiivistä, että hän pelkäsi että tunteet tulevat mukaan 1000% varmuudella, eikä hän halunnut loukata minua.
Hän tuli siihen lopputulokseen, että keskittyy tästälähin vain puhtaaseen seksiin, sillä ei omasta mielestään ole "suhdemateriaalia" elämäntapansa vuoksi.
Eli ei treffejä.
Tuosta viestistä jäi tosi surullinen olo, sen takia että miehellä on selvästi moraalista selkärankaa enemmän kuin monella muulla ei-liivikerholaisella. Tinder on täynnä toimistorottia ja citykaneja, jotka etsivät vain seuraavaa reikää. Tämä tapaus oli niin suoraselkäinen, että luovutti, koska ei halunnut loukata. Pointsit hänelle siis.
Mitä ihmettä ap, täytyikö m i e h e n itse vääntää sinulle rautalangasta ettei hän ole suhdemateriaalia elämäntapansa vuoksi ja sinä et sitä ymmärtänyt? Näinkö todella :-O
Jännä kun oletat että itse olin hänen kanssaan naimisiin menossa. :D Mielessä oli kevyt FWB-suhde, mutta ei väkisin. Next...
Vierailija kirjoitti:
Mutta...
Eli ei treffejä.
Jännä kun oletat että itse olin hänen kanssaan naimisiin menossa. :D Mielessä oli kevyt FWB-suhde, mutta ei väkisin. Next...
Mitä ihmettä ap, täytyikö m i e h e n itse vääntää sinulle rautalangasta ettet ole seksisuhdemateriaalia ikäsi vuoksi ja sinä et sitä ymmärtänyt? Näinkö todella :-O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep...juuri näin.
ja aloittaja kerroppa, kun mies vetäytyi ja sanoi keskittyvänsä pelkkään seksiin eikä "halua altistaa sinua elämäntyylille" jne. jne. Kuinka paljon enemmän se sai sinut haluamaan?
Klassinen tapaus ja kova pelimies.
P.S. Monta kertaa olet jo antanut hänelle?
No ei yhtään enempää. En ole kiinnostunut "pelkästä" seksistä. Ja vaikea on antaa ellei toinen ilmesty paikalle :D
Rauhoituhan vähän, oletko rannalla kun taitaa olla hiekkaa paikoissa, joissa se hiertää? :)
Ap, herttainen tarkoittaa ettei teillä ollut, sori, miehelle tullut seksuaalista kipinää vaikka viestittely oli tiuhaa. Joku tyylisssäsi sai miehen empimään. Jos olisi ollut sexual appeal hän olisi halunnut uteliaisuuttaan ainakin nähdä, nyt riitti yhtä herttainen dumppaus. Ei se ikä välttämättä ollut este vaan viestittelyssäsi joku oli hänelle show stopper.
Vierailija kirjoitti:
Ap, herttainen tarkoittaa ettei teillä ollut, sori, miehelle tullut seksuaalista kipinää vaikka viestittely oli tiuhaa. Joku tyylisssäsi sai miehen empimään. Jos olisi ollut sexual appeal hän olisi halunnut uteliaisuuttaan ainakin nähdä, nyt riitti yhtä herttainen dumppaus. Ei se ikä välttämättä ollut este vaan viestittelyssäsi joku oli hänelle show stopper.
Tuokin on tietysti mahdollista. Mennyttä mikä mennyttä, uutta putkeen vaan. En nyt ajatellut jäädä vellomaan miehen perään, jonka kanssa ehdin viestitellä muutaman päivän enkä edes nähnyt livenä :)
Vierailija kirjoitti:
Tuokin on tietysti mahdollista. Mennyttä mikä mennyttä, uutta putkeen vaan. En nyt ajatellut jäädä vellomaan miehen perään, jonka kanssa ehdin viestitellä muutaman päivän enkä edes nähnyt livenä :)
Miten kävi sille tunteelle "Tuntuu kuin olisin tuntenut miehen aina... "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kävi sille tunteelle "Tuntuu kuin olisin tuntenut miehen aina... "
No se tunne on tietty yhäkin. Mutta minkäs sille voi. Ei se tarkoita ettenkö voisi tavata jotain toista, joka saa tuntemaan samoin. En ole yltiöromanttinen, joidenkin ihmisten kanssa vaan natsaa heti.
Jos tarina on tosi, niin luultavasti todellinen syy oli se, etta mies tajusi naisen olevan liian utelias ja vaarallinen. Mistas tietaa vaikka olisi nahnyt taman ketjun ja tullut siihen tulokseen, etta moinen lorpottelija ei sovi liivimiehen naisen rooliin (jossa ei todellakaan kysella liikoja tai ylipaansa mitaan). Tai sitten vaan totesi etta mitapa tuollaiseen vanhaan haahkaan kuluttaa aikaansa kun nuorempiakin on varmasti hanelle tarjolla.
Mies joka käyttää jonkinlaista liiviä, vaikkei kuuluisikaan mihinkään kerhoon, vaikka pitäisikin kuulua ainakin AA-kerhoon, kannattaa ohittaa pysähtymättä.
Aikoinaan olin jonkin aikaa tekemisissä erään maailman tunnetuimman moottoripyöräkerhon jäsenten kanssa ja hyvin tultiin toimeen kunhan vain oli asiallinen ja yksikään heistä ei ollut edes etäisesti mikään työtä vieroksuva kynäniska vaan aivan selkeästi jopa keskimääräistä paremmin työmoraalilla varustettu henkilö. Ihmisillä on ihmeellisiä ennakkokäsityksiä ja monesti lukevat mediaa kuin raamattua kun samaan aikaan todellisuus menee ihan eri reittiä.
Liivimies löysi tulevia treffejä koskevan spekulaation vauvapalstalta ja perääntyi :D
Mies heräsi siihen, että ymmärsi AP:n olevan keski-ikäinen rupsahtanut naikkonen. Mies tykkäsi läpällä ajan kuluksi keskustella moottoripyöräjengiläisten tyypillisistä kiinnostuksen kohteista: mirreistä, lastensuojelusta, Tommy Tabermanin runoista yms. herkistä jutuista. Mies kuitenkin havaitsi, että henkinen yhteys ei olekaan mitä hakee vaan pelkkää seksiä. AP oli jo viestittänyt, että hän ei anna miehelle vielä ekakerralla. Mies ei tähän tyytynyt, vaan komea, lihaksikas ja parrakas hahmo kipaisi terassille ja haki alta kolmikymppisen blondin petiseurakseen.
AP jäi taas ilman miestä/seksiä. AP tykkäisi herkistä runopojista, mutta kun ne eivät tyypillisesti ole lihaksikkaita ja vaarallisen oloisia niin ei mätsää...
Vierailija kirjoitti:
Liivimies löysi tulevia treffejä koskevan spekulaation vauvapalstalta ja perääntyi :D
Sä luulet että mä asun Suomessa ja olen niin tyhmä, että näin yksityiskohtaisesti levittelen reaaliajassa tietoja treffeistä liivimiehen kanssa? ookoo :D
Vierailija kirjoitti:
Sä luulet että mä asun Suomessa ja olen niin tyhmä, että näin yksityiskohtaisesti levittelen reaaliajassa tietoja treffeistä liivimiehen kanssa? ookoo :D
Eikun paranee :D
Hyvin jaksaa AP venyttää aloittamaansa ketjua ja tipottain tietoja antaa AV-mammojen spekulointeihin. J
Jos AP ei olisi provo, olisi heti alkuun maininnut tuonkin, että on muka jossain muualla kuin Suomessa. Muutoin oli niin pitkä ja yksityiskohtainen aloitus, että on silmiinpistävää miten AP:ltä tulee selitystä selityksen perään.
AP on postaillut niin pitkään ja tiiviisti, että ei muuta juuri ole ehtinyt tekemään kuin päivystämään AV-palstan parissa. Siellä kuvitteellisessa "ulkomaassa" taitaa olla melko tylsää ja vähän oikeata tekemistä.
Mä toivon, että akat täällä vaa lämpimikseen puhuvat miksi kannattaisi alkaa styylaamaan liiviläisen kanssa. Onhan se nyt jo selvää, että EI, EI, EI ja EI. En haluaisi edes pahimman viholliseni styylaavan niiden kanssa (jos mulla ois siis vihollinen). Sanoohan sen jo järkikin että ei niihin kande sekaantua. Ikinä, et ikinä pääse eroon!
Ainoa syy miksi tämä ketju on näin pitkään hengissä on, että täällä voi anonyyminä solvata moottoripyöräjengiläisiä.
AP lienee itseensä tyytyväinen saamastaan huomiosta - oikeammin huomio on kuitenkin niihin jengiläisiin ja "old ladyihin". Porvoolainen on oikeastaan ollut suurimman osan ajasta sivuosassa tämän keskustelun aiheesta.
Liivimiehet tykkää Triumpheista.
Vakavammalla naamalla, että tosta on hyvä tähdätä alkuun vaikka muuliksi ja pidemmällä aikavälillä turvakodin vakioasiakkaaksi.