Kiipeäisitkö talon katolle 80vuotiaana?
Kommentit (17)
Se riippuu siitä kunnosta, mikä on tuossa iässä.
Ehkä. Isäkin 80-vuotiaana teki kattoremonttia vielä kovasti omaan taloonsa. Vasta 88-vuotiaana alkoi vähän meno hidastua. Mutta toki tarkoitan "ehkä" vastauksella tuollaista harrastusluontoista, kiireetöntä tekemistä, en sitä että 80-vuotiaana voisin tehdä sellaista työkseni.
Kohtahan se on pakko kun eläkeikä vain nousee nousemistaan
En mutta 75 vuotiaana joudun vielä työn puolesta kiipeämään jos eläkeikä siirtyy 70 vuotiaaksi on ylin työeläkeikä silloin 75 vuotta.
Aion tehdä töitä tappiin asti.
No en edes kuuskymppisenä kiipeäisi.
Jos on kunnon tikkaat niin miksipä en!
En! Olen 50-vuotias, enkä meinaa uskaltaa. Naapurin rouva kiipesi vielä yli 80 vuotiaana tekemään lumitöitä(!) kaksikerroksisen kotinsa aumakatolla. Kauhistutti katsoa.
Lapsena oon kiivennyt. En enää uskaltaisi.
Lapsena kiipesin. Sen jälkeen ei ole ollut tarvetta eikä mielitekoa.
Jos nämä terveysongelmat tästä vielä pahenee niin kiipeän sinne talon katolle ennen kuin täytän 40 vuotta
💥 I Am Ready To Rokkenroll 💥
Ajattelin kiivetä sitten kun en enää töissä jaksa, nykyiseen 68v en tule pääsemään saati suunniteltuun 74v.
En niin kauan kuin osaan tehdä hirttosolmun.
Vierailija kirjoitti:
En niin kauan kuin osaan tehdä hirttosolmun.
Talon katolta on tyylikkäämpi, lentää pää naapuriin.
En kiipeile mihinkään mielelläni edes näin 30-vuotiaana. Lyhyenä ihmisenä olen todella joutunut miettimään, miten sijoitan tavarat asunnossani niin, että tarvitsee käyttää jakkaraa mahdollisimman vähän. Sen verran monta kertaa olen ollut tulla ja tullut jakkaralta alas vähemmän ihanteellisesti.
Miksi?