Liivimies pyysi treffeille!
Olen varmaan jotenkin käsi, mutta en löydä enää aikasempaa aloitustani (jonka jopa kahdesti väänsin kun en löytänyt ensimmäistäkään), eli kolmas kerta toden sanoo?
Olen nelikymppinen sinkku jo puolen vuoden ajan ja pyörinyt nyt jonkin aikaa (tuloksetta) Tinderissä. Eilen sitten osui kohdalle jackpot: tyyppi oli komea, pitkä (185cm), tumma, partainen, roteva ja seksikäs. Lisäksi älykäs, huumorintajuinen, tunteellinen, lempeä, eläinrakas, lapseton ja suvaitsevainen. Tykkää matkustella, laittaa ruokaa, lukea kirjoja, olla luonnossa ja käydä pitkän kaavan kautta ulkona syömässä. Puhuu useampaa kieltä ja on sekä paperilla täydellinen, että myöskin whatsappin viestien perusteella. Ai juu ja on sinkku ja kymmenisen vuotta nuorempikin. Sanalla sanoen, mulle täydellinen mies <3
Ainut vaan että tyyppi kuuluu moottoripyöräkerhoon. Siis ihan silleen aikuisten oikeasti semmoiseen maailmanlaajuiseen ja on täysivaltainen jäsen.
Onko kaikki rikollisia ja jännämiehiä, vai uskallanko treffeille? Tulisi sunnuntaina harrikalla hakemaan ja veisi ulos syömään. Tuntuisi vähän tyhmältä dumpata muuten niin lupaava mies vain nahkaliivien takia? Mitä te tekisitte? Onko kellään kokemusta näistä miehistä? Apuaaaahhhh....
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Naiset luontaisesti pitävät vahvoista alfa uroksista ja kokevat nämä haasteellisena tajuamatta koskaan että kesyttäminen ei tule ikinä onnistumaan, ihan kuin löisi päätään karjalan mäntyyn ja silti on aina perheen kakkonen.
Paitsi että rikollisjengeissä ei pyöri vahvat alfaurokset vaan yhteiskunnan pohjasakka ja luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tää on provo niin en voi olla kuvittelematta ap:tä ja liivimiestä treffeillä. Juttu luistaa, mies on kaikin puolin vetovoimainen ja ap ihan myyty. Ap kyselee uteliaana kerhotouhusta ja kertoo huvittuneena kauhutarinoista joita netti on väärällään (ehkä hän ei tarkenna, että vauvapalsta). Yhdessä sitten naureskelevat rikollisuus-, väkivalta- ja huumekauppaväitteille ja ihmisten ahdasmielisyydelle sekä taipumukselle uskoa kaikenlaista tuubaa :D
Kaikki tuo, ja vessassa käydessään mies virnistään omalle peilikuvalleen tietäen, että nainen on nyt nalkissa, eikä paluuta entiseen enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Ähmät tymmät kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai meet treffeille! Suurimmalla osalla kundeista on kyllä tosi tarkat moraalisäännöt mitä tulee naisten kohteluun, toisin kun yleisesti luullaan. :)
Se liivi ei oo se mies, mies on mitä on ja kuuluu vaan veljeskuntaan. Se et on liivi ei todellakaan tarkoita et ois naistenhakkaaja, ne on poikkeuksia. Luultavasti kohtelee sua kun kukkaa kämmenellä.
Juu, sehän on ihan laskelmoitu juttu että jengiin houkuteltavaa tyttöä/naista kohdellaan alkuvaiheessa kuin prinsessaa mutta sitten alkaakin toinen komento:
Naiset elää käytännössä jengin vankeina, pakotetaan prostituutioon, käytetään panoksena korttipeleissä yms.
Muistan yhden jenkkidokumentin missä äiti etsi liivijengin matkaan kadonnutta tytärtään ja ilmeni että tämä oli kerran kännissä aukonut päätään "valtiaalleen" ja rangaistukseksi tapettu ja syötetty alligaattoreille.
Jengistä ei pääse vapaaksi ennenkuin on niin loppuun käytetty ettei ketään enää kiinnosta omistaa, mistä herää kysymys että miksi tää ap on valittu houkuttelun kohteeksi kun jo valmiiksi nelikymppinen kurppa.Ja se et oot katsonu jenkkidokumentin tekee susta suomen tilanteen asiantuntijan? Hieman eri meinki ja panokset.
En ole tuo jolle kommentoit, mutta ei auta vaikka ottaisikin vain miehen ja pysyisi erossa jengistä. Ainoat tuntemani liivijengiläiset ovat kuolleet nuorina ja suremaan on jäänyt vaimoa ja lapsia. Enkä missään nimessä tarkoita, että heidän rakkautensa olisi ollut turhaa, mutta jälkiviisaasti totean, että raskasta varmasti on.
Ja mitä mediasta olen lukenut, niin se taannoisen kohumissin pahoinpidellyt exä oli kai liivijengiläinen.
Siis Ap on femakko? Heh, lukekoon tosta linkistä millaista on olla liivijengiläisen muijana, sopiikin niiin hyvin femakolle:
http://southtexasbiker.com/ol-lady-mc-etiquette-from-one-ol-lady-to-ano…
Pervo n___u. Tissimiehiä vielä ymmärrän.
Talebanin tyyliin kirjoitti:
Siis Ap on femakko? Heh, lukekoon tosta linkistä millaista on olla liivijengiläisen muijana, sopiikin niiin hyvin femakolle:
http://southtexasbiker.com/ol-lady-mc-etiquette-from-one-ol-lady-to-ano…
Jep. Lisää ensikäden kokemuksia löytyy googlettamalla "ol lady biker". Pitää kyllä ihmetellä, jos feministi haluaa oikeasti tuollaiseen kuvioon mukaan. Tuo olisi ehdottomasti poissa laskuista myös suurimmalle osalle perinteisten arvojen naisista, eihän noissa liivijengipiireissä edes tunnusteta naista ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverina liivimies, ei prosenttikerholainen, mutta kerholainen kuitenkin. Oikein kiva tyyppi, rento ja silleen.... firman saunaillassa tein sen virheen, että nostin kaverin liivin kun oli pudonnut henkarista lattialle, meinasi kaveri käydä kiukkuisena päälle (vaikka olen keski-ikäinen nainen)... en tiennyt, että liivimiehen liiviin ei koske muut.
Paino sanalla rento. On todella kiva ja rento jos käy kiinni jonkin onnettoman nahkasuikaleen vuoksi. Ihan kuin koira joka puolustaa kivaa lelua :D
Nää vastaukset täällä kertoo, että googlailtu on kaikenlaisia tapauksia ja että tietenkin heti joutuu sinne kerholle kaikkien hyväksikäytettäväksi ja alligaattorit vielä syö. Normi elämä tämöisissä piireissä on kuitenkin pääosin aika erilaista, omaa kokemusta on sen verran, että voi sanoa. Näitä tyyppejä on monenlaisia, niinkuin ihan muissaki miehissä ja ihmisissä. Tuntemani ihmiset kuitenkin kunnioittivat eläimiä, lapsia ja myös naisiaan. Asuin erään jäsenen kanssa viisi vuotta. Ei tullut kun vr:n juna tutuksi sinä aikana. Puolisoni oli töissä hitsarina. Harrastus vei kyllä melkoisesti aikaa, ja oli asioita joista ei "muijille" puhuta. Mies oli ystävällinen ja kohtelias. Erosimme sitten ihan näihin liittymättömistä syistä.
Ootsä AP hengissä vai pitääkö tässä ruveta pohtimaan, mihin suohautaan se on sut upottanu?
Huomenta, AP täällä! Olen hengissä joo :)
Jos tämä olisi ollut provo, niin kertoisin nyt varmaan, miten mies piti minua kuin kukkaa kämmenellä, vei hienoon ravintolaan syömään ja vaati saada maksaa laskun. Olisimme ajaneet auringonlaskuun minä häntä tiukasti puristaen harrikan kakkospenkillä.
Mutta...
Mieheltä tuli viestiä eilen iltapäivällä, viesti oli pitkä. Siinä hän sanoi, että on miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen, ettei halua altistaa minua elämälle, jota hän elää. Olen kuulemma liian herttainen, avoin ja ihana tyyppi ja että ansaitsen parempaa kun mitä hän voi minulle koskaan tarjota. Viestittelymme oli kuulemma sen verran intensiivistä, että hän pelkäsi että tunteet tulevat mukaan 1000% varmuudella, eikä hän halunnut loukata minua.
Hän tuli siihen lopputulokseen, että keskittyy tästälähin vain puhtaaseen seksiin, sillä ei omasta mielestään ole "suhdemateriaalia" elämäntapansa vuoksi.
Eli ei treffejä.
Tuosta viestistä jäi tosi surullinen olo, sen takia että miehellä on selvästi moraalista selkärankaa enemmän kuin monella muulla ei-liivikerholaisella. Tinder on täynnä toimistorottia ja citykaneja, jotka etsivät vain seuraavaa reikää. Tämä tapaus oli niin suoraselkäinen, että luovutti, koska ei halunnut loukata. Pointsit hänelle siis.
kahden vaiheilla kirjoitti:
Jos tämä olisi ollut provo, niin kertoisin nyt varmaan, miten mies piti minua kuin kukkaa kämmenellä, vei hienoon ravintolaan syömään ja vaati saada maksaa laskun. Olisimme ajaneet auringonlaskuun minä häntä tiukasti puristaen harrikan kakkospenkillä.
Mutta...
Mieheltä tuli viestiä eilen iltapäivällä, viesti oli pitkä. Siinä hän sanoi, että on miettinyt asioita ja tullut siihen tulokseen, ettei halua altistaa minua elämälle, jota hän elää. Olen kuulemma liian herttainen, avoin ja ihana tyyppi ja että ansaitsen parempaa kun mitä hän voi minulle koskaan tarjota. Viestittelymme oli kuulemma sen verran intensiivistä, että hän pelkäsi että tunteet tulevat mukaan 1000% varmuudella, eikä hän halunnut loukata minua.
Hän tuli siihen lopputulokseen, että keskittyy tästälähin vain puhtaaseen seksiin, sillä ei omasta mielestään ole "suhdemateriaalia" elämäntapansa vuoksi.
Eli ei treffejä.
Tuosta viestistä jäi tosi surullinen olo, sen takia että miehellä on selvästi moraalista selkärankaa enemmän kuin monella muulla ei-liivikerholaisella. Tinder on täynnä toimistorottia ja citykaneja, jotka etsivät vain seuraavaa reikää. Tämä tapaus oli niin suoraselkäinen, että luovutti, koska ei halunnut loukata. Pointsit hänelle siis.
Olisit nyt edes vähän paremman lopetuksen tähän perustamaasi provoketjuun kehittänyt. Voiko tuota kutsua edes likilaskuksi?
kahden vaiheilla kirjoitti:
Mutta...
Eli ei treffejä.
Harmi että ap:lla tuli surullinen olo itse keksimästään tarinasta. :'(
Sä OLET provo, olet aina ollut ja lisäks aika helv itserakas. Kirjotat tolleen itsestäs: "Olen kuulemma liian herttainen, avoin ja ihana tyyppi ja että ansaitsen parempaa kun mitä hän voi minulle koskaan tarjota" Voi hyvä sylvi! 😄😄😄
Prosenttijengin täysjäsenellä on aivan satavarmasti rikostaustaa. Jos ei ole rekisteriä, niin sitten ei ole vaan jäänyt kiinni. Esim. HE:llä hangaround- ja prospect-vaiheisiin kuuluu kiinteästi se, että juostaan täysjäsenten asioilla, mihin usein liittyy huumekauppaa, velanperintää tms. touhua. Vaatii lisäksi melkoista tahdonvoimaa, että pysyy jäsenenä erossa kaikista kerhokaverien bisneksistä ja virityksistä: näillä on taipumusta liittyä esim. rakennusalaan – mopojengiläisten raksafirmoista kertoo aika paljon Marko Lönnqvistin kirjassaan mainitsema prinsiippi ”Alvi on kate” – tai Latvian-viinan trokaamiseen.
Rikollisuus on niin merkittävä osa noiden jengien kulttuuria, että täysin puhtoinen prosenttijengiläinen on kyllä melkoinen harvinaisuus. En myöskään ymmärrä, miksi kukaan, jolla ei ole mitään mielenkiintoa syyllistyä mihinkään rikolliseen, liittyisi tuollaiseen porukkaan: lakia noudattavaa porukkaa kun tosiaan on se ”99% moottoripyöräilijöistä”, joten asialliselle motoristille löytyy asiallistakin motoristiseuraa pilvin pimein.
Satun tietämään näistä jengeistä jotain, koska väitöskirjassani oli aika pitkälti kyse moottoripyöräjengeistä kansainvälisen järjestäytyneen rikollisen muotona. Omien tietojeni ja havaintojeni perusteella pidän epätodennäköisenä, että liivijengituttavasi on kovinkaan lainkuuliainen kansalainen.
Että sellanen tapaus. Vähän kyllä surettaa ap:n harhat, paino sanalla VÄHÄN.
Ap profiloi jengiläisen täällä aika tarkkaan ja raportoi treffit lähes suoraan. Kai näillä prosentti-jengiläisilläkin netti on ja mahdollisuus lukea näitä kiinnostavia aiheita vauva-foorumilla. Sinuna olisin hiljaa ja jättäisin treffeille menemättä .